KTM LC4 400
Posty: 14
• Strona 1 z 1
KTM LC4 400
Teraz coś dla mnie. Planuje zakup wyżej wymienionej maszyny dokładnie tej (zdjęcia dość marne) http://allegro.pl/ktm-lc4-400-okazja-po ... 38186.html . Nie wiem czy warto się w coś takiego pakować ale koleś jest dość konkretny po rozmowie i czy nie będzie za mocny jak dla zaawansowanego żółtodzioba (trochę kumpel uczy mnie jeździć KTM 250 po torze i jest trochę ciężko ale daje rade i mi coraz lepiej idzie)
Ostatnio edytowano 31/10/2010, 21:57 przez maniak, łącznie edytowano 1 raz
- maniak
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50
generalnie ta kostrukcja jest bardzo odporna
sam mam KTMa i powiem ci że silnik nie zadziwia. moc olbrzymia a wytrzymałosc jeszcze większa
fakt nie ma co porównywac exc z lc4. ale lc4 to motor z mniejszym wkłądem finansowym i jednoczesnie jest słabszy. na pewno nie słabyy ale do nauki i latania na pewno fajny. czy to bedzie skarbonka to zalezy od tego jaki kupisz. czasem uda sie kupic w niezłym stanie. i praktycznie mozesz tylko lac benzyne i jeździc. a w polsce często bywa tak że kupujesz nieco w ciemno i sie moze po pół sezonu okazac że z idealnego moto robi sie skarbonka. głownie chodzi o utrzymanie silnika. tłoki sie zmienia b rzadko. (w serwisówce sobie sprawdz co ile jeżeli chcesz wiedziec
) i generalnie nie trzeba mu robic serwisu jak w przypadku hard enduraków czy crossówek. ale jednak trzeba o niego dbac tzn wymieniac olej na czas , robic odpowiednie regulacje itp wtedy moto sie odwdzięczy nienaganną pracą
wadą jeszcze jest ze mozna kupic i sie zaraz okaze że silnik pada i wtedy remont troche kosztuje bo aż kilka tysięcy potrafi pochłonąc. ale na pewno po remoncie masz kilka lat jazdy bez zaglądania
to oczywiscie jest bardzo zły przypadek
bo jeżeli dobrze trafisz to mozesz miec motor na kilka lat jak juz pisałem bez większego wkłądu 







KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
czyli się opłaca na ewentualny remont zostanie mi z budżetu może 1300 więc na tłok lańcuszek i coś jeszcze starczy a może macie jakieś lepsze propozycje co do motocykli w moim budżecie czyli 5k pojemność powyżej 250 i najlepiej w 4T i nie za ciężki tak do 150kg
- maniak
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50
Ogólnie musisz sobie odpowiedzieć na kilka pytań:
-czy potrzebna Ci rejestracja
-ile masz kasy na utrzymanie w sezonie
-czy spalanie i zasięg ma znaczenie
-czy będziesz jeździł w 2 osoby/robił dalsze wypady -traktował moto użytkowo, czy tylko na FUN?
-czy potrzebna Ci rejestracja
-ile masz kasy na utrzymanie w sezonie
-czy spalanie i zasięg ma znaczenie
-czy będziesz jeździł w 2 osoby/robił dalsze wypady -traktował moto użytkowo, czy tylko na FUN?
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
-rejestracja potrzebna
-w sezonie raczej koło 800zł
-częściowo tak
-jazda w 2 osoby i traktował moto użytkowo
a może możecie mi coś innego tak do 4,5k w 4-paku od 250ccm polecić najlepiej aby to był cieczak bo mam do nich lepsze zaufanie nie wiem czemu
-w sezonie raczej koło 800zł
-częściowo tak
-jazda w 2 osoby i traktował moto użytkowo
a może możecie mi coś innego tak do 4,5k w 4-paku od 250ccm polecić najlepiej aby to był cieczak bo mam do nich lepsze zaufanie nie wiem czemu
- maniak
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50
Jest taki zestaw: DR 350, KLX 250 lub 300, honda xr 250 lub 400 (ale ciężko w takiej kasie je dorwać), yamaha ttr 250.
Lub tak jak sam zaproponowałeś KTM LC4 400.
Ale tak jak Ci pisałem w innym wątku i tak jak napisał Henio- w starszych 4 pakach łatwo się naciąć na padlinę, której remont kosztuje niemal tyle co sam motocykl...
Dlatego "bezpieczniej" jest kupić młodszego 2T- z góry wiesz jakie Cię czekają koszta. Wtedy możesz poszukać takich modeli:
Husqa WR, lub słabszy i tańszy WRE 125 (najlepiej po ~2000 roku)
Honda CRM 125
Kawasaki KDX 125 (starsze konstrukcje)
Aprilia RX 125 (mało na rynku i też stare)
na KTMa exc 125 raczej nie będzie Cię stać.
Lub tak jak sam zaproponowałeś KTM LC4 400.
Ale tak jak Ci pisałem w innym wątku i tak jak napisał Henio- w starszych 4 pakach łatwo się naciąć na padlinę, której remont kosztuje niemal tyle co sam motocykl...
Dlatego "bezpieczniej" jest kupić młodszego 2T- z góry wiesz jakie Cię czekają koszta. Wtedy możesz poszukać takich modeli:
Husqa WR, lub słabszy i tańszy WRE 125 (najlepiej po ~2000 roku)
Honda CRM 125
Kawasaki KDX 125 (starsze konstrukcje)
Aprilia RX 125 (mało na rynku i też stare)
na KTMa exc 125 raczej nie będzie Cię stać.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
mała literówka a ile humoru wprowadza do wątku a reszta części na owiewki łańcuch też od hondy cr 125 będą pasowały bo zainteresował mnie ten motocykl (honda crm 125) i chciałbym wiedzieć od czego części można dopasować bo na allegro jest ich niewiele
- maniak
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości