Z innej beczki,-jakie auto?
Posty: 55
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Ale namotaliscie mi we łbie
Narazie rozpoczal sie sezon wiec odkladam kase,zobacze jak bede stal z gotówka w wakacje,wtedy kupie.
Najbardziej z tych bryk usmiecha sie do mnie Civic,cena dobra,no i dorwe raczej z klimÄ…...Chyba na Civicu sie skupie
Siekson,za taka cene-jesli nie zależy Ci na oryginalnosci,szukalbym cos z TDI.Faktem jest ze klekocze nieco,ale spalaniem,oddawaniem mocy,bije na łeb wszystkie dci,hdi itd... Nie bez powodu niemcy trzymaja sie klekotow bez common reila.
-Megane wyglada póki co atrakcyjnie,ale ten czas minie i moze byc roznie
pozatym sa problemy z turbinÄ… w dieslach Renault..
-307,owszem miłe auto-tyle ze szybka utrata wartosci
-Focus,podobnie jak megane,tyle ze tutaj wnetrze moze sie drastycznie postarzec...,no i bron boze przed starym 1.8 di,jesli juz to TDCI lud TDDI
-Leon,to chyba najlepszy wybór z tego co podałes,tyle ze wykonczenie wnetrza(tzn odłażąca okelina na drzwiach,bleee) pozostawia wiele do zyczenia
Podsumowujac,jesli cos z wymienionych- to Leonik
A jesli moge cos zasugerowac,no to szukalbym albo fajnej wersji Golfa 4 tdi albo Audi a3 tdi(tyle ze to juz bedzie starsze niz 2002)
Polecilbym Ci tez jakiegos Bmw compacta e46 320td,ale niestety,za ta cene to bedzie wrak.... a ogólnie auto jest mistzrem

Narazie rozpoczal sie sezon wiec odkladam kase,zobacze jak bede stal z gotówka w wakacje,wtedy kupie.
Najbardziej z tych bryk usmiecha sie do mnie Civic,cena dobra,no i dorwe raczej z klimÄ…...Chyba na Civicu sie skupie

Siekson,za taka cene-jesli nie zależy Ci na oryginalnosci,szukalbym cos z TDI.Faktem jest ze klekocze nieco,ale spalaniem,oddawaniem mocy,bije na łeb wszystkie dci,hdi itd... Nie bez powodu niemcy trzymaja sie klekotow bez common reila.
-Megane wyglada póki co atrakcyjnie,ale ten czas minie i moze byc roznie

-307,owszem miłe auto-tyle ze szybka utrata wartosci
-Focus,podobnie jak megane,tyle ze tutaj wnetrze moze sie drastycznie postarzec...,no i bron boze przed starym 1.8 di,jesli juz to TDCI lud TDDI
-Leon,to chyba najlepszy wybór z tego co podałes,tyle ze wykonczenie wnetrza(tzn odłażąca okelina na drzwiach,bleee) pozostawia wiele do zyczenia
Podsumowujac,jesli cos z wymienionych- to Leonik
A jesli moge cos zasugerowac,no to szukalbym albo fajnej wersji Golfa 4 tdi albo Audi a3 tdi(tyle ze to juz bedzie starsze niz 2002)
Polecilbym Ci tez jakiegos Bmw compacta e46 320td,ale niestety,za ta cene to bedzie wrak.... a ogólnie auto jest mistzrem


Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy

zx6r '2006
-
mlody - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
fiat to gownonp SC wiem bo mam sypie sie elektryka, alternator, swiatla, ogrzewanie,pasy sie zacinaja. np lusterko wewnetrzne sie połamało !!! samochod nie bity od nowosci w moich rekach. całe szczescie ze ma ocynkowane nadwozie.
jezdzilem focusem i 307 sa dobre jak sa na gwarancji. ogolnie to jest wielki shit, sypiął sie pierdólki, a serwis jest cholernie drogi. zawieszenie szybko sie sypie, trzeba dbac o nie ta sa bezawaryjne ale to duzo kosztuje i w porownaniu z innymi wypadaja tragicznie. np wydech w sc zmienialem juz 2 razy a w poldim z 93 roku tylko raz.
hondy, mitshubishi wypadaja gorzej od toyota, mazda, nissan
u mnie w mazdzie 1.8 nic sie nie sypie !!!
mam forda couriera 1.8d silnik ok, mozna jezdzic na opale, ruskiej ropie, ale rdzewieje nadwozie a silnik po przejechaniu 470 tys km nie trzyma cisnienia na cylindrach a nie oplaca sie go naprawiac.
mam tez mb100 2.4 d mercedes, kwadratowa puszka ale trzyma sie super jak na te lata!! laguna kombi tez mam , trzeba dbac bo jest cholernie droga naprawa,
jak brac tylko japonce, niemieckie tdi sa wyeksploatowane, jak niemiec kupuje diesla to po to zeby duzo jezdzic, jak brac diesla to bez turbo bo silnik wtedy długo chodzi bez awaryjnei , serwis jest tanszy i nie trzeba myslec o padajacym po 200 tys turbo i zaworez upustowym, wtryskiwacze dluzej wytrzymuja.
jezdzilem focusem i 307 sa dobre jak sa na gwarancji. ogolnie to jest wielki shit, sypiął sie pierdólki, a serwis jest cholernie drogi. zawieszenie szybko sie sypie, trzeba dbac o nie ta sa bezawaryjne ale to duzo kosztuje i w porownaniu z innymi wypadaja tragicznie. np wydech w sc zmienialem juz 2 razy a w poldim z 93 roku tylko raz.
hondy, mitshubishi wypadaja gorzej od toyota, mazda, nissan
u mnie w mazdzie 1.8 nic sie nie sypie !!!
mam forda couriera 1.8d silnik ok, mozna jezdzic na opale, ruskiej ropie, ale rdzewieje nadwozie a silnik po przejechaniu 470 tys km nie trzyma cisnienia na cylindrach a nie oplaca sie go naprawiac.
mam tez mb100 2.4 d mercedes, kwadratowa puszka ale trzyma sie super jak na te lata!! laguna kombi tez mam , trzeba dbac bo jest cholernie droga naprawa,
jak brac tylko japonce, niemieckie tdi sa wyeksploatowane, jak niemiec kupuje diesla to po to zeby duzo jezdzic, jak brac diesla to bez turbo bo silnik wtedy długo chodzi bez awaryjnei , serwis jest tanszy i nie trzeba myslec o padajacym po 200 tys turbo i zaworez upustowym, wtryskiwacze dluzej wytrzymuja.
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
mlody jeśli myslisz nad A3 to nie wiem czy nie bardziej sie oplaca A4 ( nie znam porównania tych aut). Jeden z moich kolegów posiada A4 1.8 20V a drugi A3 z identycznym silnikiem tyle ze w A3 jest on ustawiony poprzecznie a w A4 wzdłużnie i A3 ma o wiele słabsze osiągi ( moze nie aż tyle ale słabsze) nie wiem jak to sie odnosi do TDI ale pomyśl o tym a najlepiej poszukaj na innych forach. na portalu v10.pl masz linki do forum praktycznie kazdej znanej marki i tam popytaj.
a co do "japonców" hondy sa dobre a praktycznie kazdy japoniec jest od lat 80-tych nafaszerownay elektryka ale gorzej jak coś sie zje.....psuje wtedy koszta wieksze.
a co do "japonców" hondy sa dobre a praktycznie kazdy japoniec jest od lat 80-tych nafaszerownay elektryka ale gorzej jak coś sie zje.....psuje wtedy koszta wieksze.
Rusz głową a d*** pójdzie za nią!!!
Yamaha Fazer FZS 600
Yamaha Fazer FZS 600
-
eristof - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 482
- Dołączył(a): 6/6/2006, 16:13
Akon to chyba w tym G60 Twojego kumpla ''turbo'' bylo zajechane...
G60 ma kompresor.
VR6 to prawie zadne V bo kat rozchylenia ma tylko 5' o ile dobrze pamietam...
Golfy 3 wlasnie z VR6 przerabialem jak chcialem...
VR6 jest sporo ciezszy od MK2 w G60.
Kiedys mierzylismy czas do 100km/h i srednio wychodzilo 7sek.
Wiec ciezko bylo znalezc zawodnika na to auto...
Jedyne co by moglo mnie wtedy przerobic to jakis Civic lub CRX.
Sama elektronika mozna bylo wykrecic 200KM z G60...
G60 ma kompresor.
VR6 to prawie zadne V bo kat rozchylenia ma tylko 5' o ile dobrze pamietam...
Golfy 3 wlasnie z VR6 przerabialem jak chcialem...
VR6 jest sporo ciezszy od MK2 w G60.
Kiedys mierzylismy czas do 100km/h i srednio wychodzilo 7sek.
Wiec ciezko bylo znalezc zawodnika na to auto...
Jedyne co by moglo mnie wtedy przerobic to jakis Civic lub CRX.
Sama elektronika mozna bylo wykrecic 200KM z G60...
Polsky:niższy gatunek ludzki,rodzaj zwierzęcia,które należy opanować,ujarzmić,tresować,które trzeba umieć trzymać.Poświęcac się temu całe życie,całą inteligencję uczucia,całą przemyślność instynktu.Stwarza nową dyscyplinę psychologiczną, pełną wskazań,norm i paragrafów.
- polsky
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 582
- Dołączył(a): 14/10/2006, 18:08
Dyskusja się rozkręciła co do g60 to polsky ma racje ludzi którzy piszą w opisie TURBO są w błędzie tam jest kompresor, a co do vr6 to wiadomo ze z tego można wycisnąć dużo więcej niż z 1.8.. tu jest filmie z golfem 3 vr6 jakieś 580 koni
http://youtube.com/watch?v=ioPJnASpYRU& ... ed&search=
http://youtube.com/watch?v=ioPJnASpYRU& ... ed&search=
eagle
GSX-R 600 K6
GSX-R 600 K6
-
orlik1981 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 504
- Dołączył(a): 12/9/2006, 14:19
- Lokalizacja: Siemianowice Åšl. Aktualnie Londyn
No tak ale wyobrażasz sobie bez tych spojlerów on by odleciał jak by nie miało go co dociskać do matki gleby
no ale to jest extrime tuning. Pewnie koszt przeróbki waha się w cenie nowego porshe i nie mam na mysli boxtera

eagle
GSX-R 600 K6
GSX-R 600 K6
-
orlik1981 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 504
- Dołączył(a): 12/9/2006, 14:19
- Lokalizacja: Siemianowice Åšl. Aktualnie Londyn
Nie chce mi sie juz rozpisywac o przerabianiu VR6 i G60.Ale Akon mowilismy o serii...
I w seri VR6 MK3 z silnikiem 2.9 (nie 2.
dostawala od mojego G60 baty...
A co do VTI w Civicu... spalanie,zebys sie nie zdziwil jakie to ekonomiczne... :emotka wielkie oczy:
Moj koles ma wlasnie VTI 160KM niedlugo bedzie juz nim startowal w PZM-otach
Minimum 10L w miescie... Nie oszukujmy sie ale im wiecej koni tym wiekszy apetyt...
I w seri VR6 MK3 z silnikiem 2.9 (nie 2.

A co do VTI w Civicu... spalanie,zebys sie nie zdziwil jakie to ekonomiczne... :emotka wielkie oczy:
Moj koles ma wlasnie VTI 160KM niedlugo bedzie juz nim startowal w PZM-otach
Minimum 10L w miescie... Nie oszukujmy sie ale im wiecej koni tym wiekszy apetyt...
Polsky:niższy gatunek ludzki,rodzaj zwierzęcia,które należy opanować,ujarzmić,tresować,które trzeba umieć trzymać.Poświęcac się temu całe życie,całą inteligencję uczucia,całą przemyślność instynktu.Stwarza nową dyscyplinę psychologiczną, pełną wskazań,norm i paragrafów.
- polsky
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 582
- Dołączył(a): 14/10/2006, 18:08
Akon napisał(a): no i moge tez troche o yarisie 1.0 powiedzieć w środku plastki strasznie tandetne ten górny deski rozdzielczej to masakra bardzo źle wyciszony strasznie w srodku hałasuje
Tu siÄ™ zgodzÄ™, ale corolka d4d – zajebista maszynka. W Å›rodku dźwiÄ™k jak z jakiegoÅ› V-6 i Å‚adnie ciÄ…gnie. Co prawda zrobiÅ‚em tym tylko jednÄ… trasÄ™ (coÅ› pomiÄ™dzy 100 a 200 km – nie pamiÄ™tam), ale duuuży pozytyw.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
-
Grubas - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 908
- Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
- Lokalizacja: Poznań
Akon-mialem na mysli to ze 1.8 Di jest lipa.
TDCI i TDDI jest oki...
Eristoff-to nie dla mnie ta A3... wczesniej pytal o rade siekson,wiec jemu poleciłem te fury.
Pisal ze chce hatchbacka,wiec a4 odpada...
TDCI i TDDI jest oki...
Eristoff-to nie dla mnie ta A3... wczesniej pytal o rade siekson,wiec jemu poleciłem te fury.
Pisal ze chce hatchbacka,wiec a4 odpada...

Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy

zx6r '2006
-
mlody - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
Akon mowisz o Corolli czy Auris?
Bo nowy model to Auris.
Jezdze nimi caly czas,wliczajac cala game silnikow. W srodku super,ale nawet ten 180KM D4Dcat do 2000rpm to porazka... dopiero pozniej zaczyna sie jazda. Nie ma tak silnego dolu jak TDI z grupy VAG. I gdzie Ty tam widziz zegary jak w Lexusie?
Toyota ma bursztynowe podswietlenie a wszystkie nowe Lexy maja czarne zegary i podswietlone na bialo... Jedynie GS ma metaliczne tarcze zegarow...
Tez nimi jezdze
Kaaaazdym modelem
Bo nowy model to Auris.
Jezdze nimi caly czas,wliczajac cala game silnikow. W srodku super,ale nawet ten 180KM D4Dcat do 2000rpm to porazka... dopiero pozniej zaczyna sie jazda. Nie ma tak silnego dolu jak TDI z grupy VAG. I gdzie Ty tam widziz zegary jak w Lexusie?
Toyota ma bursztynowe podswietlenie a wszystkie nowe Lexy maja czarne zegary i podswietlone na bialo... Jedynie GS ma metaliczne tarcze zegarow...
Tez nimi jezdze

Kaaaazdym modelem

Polsky:niższy gatunek ludzki,rodzaj zwierzęcia,które należy opanować,ujarzmić,tresować,które trzeba umieć trzymać.Poświęcac się temu całe życie,całą inteligencję uczucia,całą przemyślność instynktu.Stwarza nową dyscyplinę psychologiczną, pełną wskazań,norm i paragrafów.
- polsky
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 582
- Dołączył(a): 14/10/2006, 18:08
Ano,Toyota zakonczyla robic konkrety wraz z zakonczeniem produkcji Supry i Celici Carlos sainz edition.
Nawet ostatnia Corolla czy Celica T sport byla tylko"szybkim samochodem" bez emocji...
Ja milo wspominam małe francuskie GTI, 206 s16
,coprawda nie zamiatało dupą jak 205 gti,ale radosc z jazdy byla niezmierna

Nawet ostatnia Corolla czy Celica T sport byla tylko"szybkim samochodem" bez emocji...
Ja milo wspominam małe francuskie GTI, 206 s16




Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy

zx6r '2006
-
mlody - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
co do hondy 160 km to zywotnosc silnika jest ograniczona a zeby uzyskac te 160 km to trzeba trzymac na wysokich obrotach
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
Posty: 55
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości