Zobacz wątek - nowy romet division

nowy romet division

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

nowy romet division

Postprzez kulsky » 25/10/2010, 18:34

chciałbym was spytac, co sadzicie o nowym romecie division. Moze ktos z was go juz zakupil, wiec bylbym bardzo wdzieczny za opinie :D. Mam zamiar kupic go na pierwszy moto, gdyz bardzo mi przypadl do gustu, ale nie jestem pewny, czy jest solidnie wykonany, w prawdzie rzeczy to chińczyk. Byłby z tym problem, gdybym musiał z nim ciagle po serwisach. Prosze o rady!
kulsky
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 25/10/2010, 18:26


Postprzez Heba » 25/10/2010, 19:46

Chińczyk Chińczyk no jak sądzisz co można się spodziewać po chińczykach dasz im kawałek mydła cegle 2 tektury i ci auto wybudują
Heba
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 24/5/2010, 15:30
Lokalizacja: Ostrowiec Św

Postprzez kulsky » 25/10/2010, 20:07

Chciałbym się dowiedzieć czegoś bardziej konkretnego :P. Może ktoś ma ten motor, więc na pewno ma dużo do powiedzenia, jestem właśnie zainteresowany jego opinią albo ludzi, co się bardzo dobrze znają :)
kulsky
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 25/10/2010, 18:26

Postprzez szwaja » 25/10/2010, 20:14

szwaja
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 14/12/2009, 21:17
Lokalizacja: Frombork

Postprzez gruby19 » 25/10/2010, 20:43

poszukaj troche. senekkorzenna napisał dosc duzo na temat tego moto w innym dziale. jest to chyba jedyny jego uzytkownik na tym forum
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez senekkorzenna » 26/10/2010, 20:48

Mam przejechane tym motocyklem około 1300 km i obserwuję jak silnik się układa uzyskując w miarę przejechanych km coraz lepsze parametry ,ostatnio mnie zaskoczył kiedy gwałtownie ruszyłem puszczając sprzęgło dość szybko ponieważ podniósł przednie koło a myślałem że przy takim ustawieniu silnika nie będzie to możliwe.
Jeżdżę nim co dzień do pracy bez względu na pogodę i jeszcze raz powtórzę że opony wyjątkowo dobre jak na ich fabryczne pochodzenie.
Motocykl niestety za wysoki dla mnie bez możliwości korekty co sprawia mi dużo problemów w jeździe pomiędzy samochodami jak i zatrzymywanie się w korku po między samochodami wymaga zwiększonej uwagi aby nie oprzeć się czasem o pojazdy stojące po mojej prawej i lewej stronie /piszę o przeciskaniu się w korku/ dlatego postanowiłem sprzedać Division/a/
Z 150 to jednak był motocykl dla osoby mojego wzrostu.
249Dyvisione przy ruszaniu ze świateł nie daje szans żadnej puszce a szybkość jaką uzyskałem to 130 km/h to jednak dużo dla takiego sprzętu ponieważ pozycja kierowcy jest wyprostowana i staje się zaporą dla wiatru.
Próbowałem przyjąć pozycję jak na przecinaku ale niestety miejsca na kanapie kierowcy jest niewiele co ogranicza wyraźnie ten manewr.
Spalanie też wysokie jak dla motocykla z silnikiem 223cc ważącego około 140kg czyli 3.6l.
Może wpływ na tak wysokie spalanie ma mój bardzo agresywny sposób jazdy ale niestety nie lubię inaczej.
senekkorzenna
 

Postprzez motoftw » 26/10/2010, 21:13

senekkorzenna napisał(a):Mam przejechane tym motocyklem około 1300 km i obserwuję jak silnik się układa uzyskując w miarę przejechanych km


A docierałeś to jakoś? Przez pierwsze km powolutku? Bez duszenia?
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1180
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez mrzysty » 26/10/2010, 21:49

3,6 L jest jeszcze do przyjęcia chociaz pewnie mozna zejsc ponizej tej wartości, słyszałem że nowy Junak 350 ccm spala 6 litrów a to juz chyba trochę za wiele
moja stronka podróżnicza http://www.mrzysty.pl
mrzysty
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 29/9/2010, 01:57
Lokalizacja: piastów

Postprzez senekkorzenna » 27/10/2010, 07:48

motoftw ja mam zasadę że docieram motocykl dość ostro nie przekręcając go jednak ,takie docieranie już sprawdziłem na Z150 i przyniosło pozytywny efekt.Należy jednak pamiętać aby pierwszą wymianę oleju zrobić po przejechaniu 70-100km.
Jestem przeciwnikiem zamulania silnika .
senekkorzenna
 

Postprzez RUTRA.RD » 27/10/2010, 09:41

senekkorzenna

choc jeden normalny z tym docieraniem
chyba temat na fm czytales :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez kulsky » 27/10/2010, 15:40

senekkorzenna

Wielkie dzięki za komentarz, wlasnie o to mi chodzilo :). Powiedziales, ze postanowiles go sprzedac. Mozna wiedziec, ile sobie zażyczyłes?:D Napisales tez, ze motor jest dla Ciebie za wysoki, moglbys powiedziec ile masz wzrostu?
kulsky
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 25/10/2010, 18:26

Postprzez RUTRA.RD » 27/10/2010, 18:11

a ile sobie życzysz za ten motor ?
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez senekkorzenna » 27/10/2010, 19:02

kulsky i RUTRA.RD cena nie jest tajemnicą ponieważ wystawiłem go na allegro a wynosi 7 tyś zł,oczywiście po za allegro można jeszcze się potargować ponieważ odpada marża .
Co do wzrostu to ja mam tylko 165cm .
Temat o docieraniu był wałkowany i na ścigaczu .pl i ja pisałem że jestem przeciwny drastycznemu sposobowi docierania czyli kręcenie silnika na max ale też jestem przeciwny zamulaniu czyli jazda w zakresie dolnych obrotów ,7tyś obr/min to w przypadku silnika w 249Division ta granica którą staram się nie przekraczać.
Jak przebieg dojdzie do 1.5 tyś.km to po wymianie oleju , świecy i regulacji zaworów sprawdzę co warte są deklaracje Podgrodzia o osiągach 140 km/h .
to linki do obejrzenia.

http://img26.imageshack.us/img26/9516/p1010147p.jpg"
http://img215.imageshack.us/img215/2340/p1010138r.jpg"
http://img183.imageshack.us/img183/4282/p1010146.jpg"
senekkorzenna
 

Postprzez RUTRA.RD » 28/10/2010, 12:54

a to nie lepiej wyciac kanape ? w ten sposob obnizysz ja troche
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez kulsky » 28/10/2010, 15:51

senekkorzenna, bylbym bardzo wdzieczny, jakbys nakrecil jakis krotki filmik, w ktorym odpalasz go na postoju i wkrecasz na dosc wysokie obroty, ciekawy jestem jak silnik chodzi, brzmi itp ;)
kulsky
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 25/10/2010, 18:26

Postprzez senekkorzenna » 28/10/2010, 19:53

RUTRA.RD co Ty chłopie wypisujesz ? w tej konstrukcji nie ma takiej opcji.
kulsky nigdy nagranie nie oddaje rzeczywistej pracy silnika a jak chcesz posłuchać jak pracuje silnik w moim motocyklu to zapraszam do serwisu na ul. Drewniana w Krakowie lub przejażdżkę po okolicy.
senekkorzenna
 

Postprzez RUTRA.RD » 29/10/2010, 07:05

patrze na zdiecja tego motorku i widze ze z kanapy da sie sciagnac z 1-2 cm ale rob jak uwazasz, z miejsca kierowcy.
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez senekkorzenna » 29/10/2010, 19:52

RUTRA.RD ja patrzę na niebo i ono tak wydaje się blisko.
senekkorzenna
 

Postprzez RUTRA.RD » 30/10/2010, 10:43

a rób jak chcesz
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na gr