CZym podeprzeć motocykl by zrzucić lagi - nietypowo
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
CZym podeprzeć motocykl by zrzucić lagi - nietypowo
Yo, teraz temat ode mnie:
Z racji silnika V2 (dokładniej L2) trudno mi wykombinowac jak postawić swojego sprzęta by wyciągnąć mu lagi do zmiany oleju i pomiarów sprężyn.
Mocował już go ktoś jakoś warsztatowo?
Tam nie ma miejsca zbytnio , kolektory powyginane niesymetrycznie, rama same skosy...nawet jakby zdemontować kolektory to miska olejowa jest płasko bardzo wąska i zbyt mało stabilne to by było.
Dysponuje podnośnikiem zwykłym takim jak ten:
A także lewarkiem samochodowym, deseczkami...ale cholera ma być stabilnie
Już ktoś to z Was patentował?
foto rozebranego TLR'a:
[/img]
Z racji silnika V2 (dokładniej L2) trudno mi wykombinowac jak postawić swojego sprzęta by wyciągnąć mu lagi do zmiany oleju i pomiarów sprężyn.
Mocował już go ktoś jakoś warsztatowo?
Tam nie ma miejsca zbytnio , kolektory powyginane niesymetrycznie, rama same skosy...nawet jakby zdemontować kolektory to miska olejowa jest płasko bardzo wąska i zbyt mało stabilne to by było.
Dysponuje podnośnikiem zwykłym takim jak ten:

A także lewarkiem samochodowym, deseczkami...ale cholera ma być stabilnie


foto rozebranego TLR'a:

[/img]
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Hmm. Blokujesz czymś ze wszystkich stron tylne kolo, albo wrzucasz bieg(generalnie to szkoda, ze nie ma centralki
) Jak masz w garażu jakąś belkę z dostępem, no to dobra linka. Najpierw z jednej strony ramy wiążesz, przez belkę, z drugiej strony ramy. Najlepiej by chyba było w okolicach główki ramy dać tą linkę. Tylko najlepiej, to jakbyś miał dwie belki pod sufitem garażu, to będzie stabilniej i to dużo. Taki patent już widziałem, tylko wątpię, że sam dasz rade to zrobić... 200kg to nie mało

-
rna - Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 2/8/2010, 18:20
- Lokalizacja: Siedlce
Ja w garazu mam hak w suficie to moto przewiazalem taka linka przy glowce ramy, a drugi koniec do haka i dzialalo
A jak nie to obczaj tak ze moto stawiasz na nozce bocznej, przechylasz moto tak zeby trzymalo sie na nozce i podstaw cos z drugiej strony pod set albo rame 


Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Blady 900 puk puk puk
-
Konio - Mieszkaniec forum
- Posty: 2925
- Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk
pod silnik podnosnik samochodowy plus deska i krecisz w gore. do tego stojak na przod i podpierasz jedna lage druga wyjezdza, tyl oczywiscie tez na stojaku, zmieniasz olej ona wraca a nastepna z powrotem wylatuje. ja tak robilem. mozna rozebrac bak amor skretu, przedni stelaz, owiewke i za rame na linie podciagnac w gore. olej to L01 ktory jak pewnie wiesz odpowiada 5w na forach polecaja jednak lanie 7,5w tak ja wyczytalem przynajmniej. zmien od razu sprezyny. grandysy maja progresywne 9. 9,5. 10 do wyboru pod mase zadzwon do nich to ci podpowiedza koszt do 500zl z przesylka sie wyrobisz
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
chyba porzeźbie z podnośnikiem z tyłu, i jakaś konstukcję wyrzeźbie pod silnik z drewna. Taką do takich rzeczy właśnie. Podwiesić nie ma jak (nie mój garaż więc wiercić nie mogę w suficie) Olej to wiem, że 5W
Spręzyn od razu nie zmienie chyba, że bedą poza wymiarami. Na razie inne wydatki. Dzieki za odpowiedzi.

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
czy przod ci dobija ? na jakich nastwach z przodu jezdzisz zawieszenia? pytam bo mi na zalecanych nastawach dobijal, ustawilem na twarde wedlug ksiazki i jest lepiej ale i tak praca mi sie nie podoba zawieszenia. ja waze 100kg
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Ja RS
125 przy zmianie LAG i tylnego amortyzatora postawilem na zwyklym krzesle
ale to lekkie badziewie bylo hehe.


-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
ja waże 75kg. W ubraniach 85kg. Zawiecha ustawiona wg. mojej wagi i wyszło 4 kreski wstepnego napięcia widoczne. Odbicia i dobicia nie pamietam ale optymalnie na szybkie latanie i raczej twardo ale w miare szybko odbija. Pare razy mi dobiło ale to jak przeginałem z pionem na gumie i były "lądowania awaryjne" nożnym
Zdarza się i tak niestety. Poza tym nigdy.

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Tutaj koleś ma ciekawie wyrzeźbiony (?) stojak pod główkę ramy (fotka nr 2):
http://moto.allegro.pl/zimowanie-motocy ... 50561.html
http://moto.allegro.pl/zimowanie-motocy ... 50561.html
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
masz troche nie fart
ja mam dobrze bo jak kiedys ojciec cos takiego chcial zrobic to pozyczyl od kolegi taki sprzed do wyciagania silników z samochodów i na tym go powiesił i posadził go na kobylkach ale mial w miare odpowiednia rame ze sie dalo
ja mam dobrze bo jak kiedys ojciec cos takiego chcial zrobic to pozyczyl od kolegi taki sprzed do wyciagania silników z samochodów i na tym go powiesił i posadził go na kobylkach ale mial w miare odpowiednia rame ze sie dalo
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
....
lej 10W a nie 5w do lag , zresztą jak wlejesz 5W to będzie zbyt miękki serwisowo zalali by ci 10W do latania typu sport zaleca się gęstszy olej do amorów oleje te są mieszalne w proporcjach można uzyskać nawet 12 , 15 17 W nie lej 5W to dobre do enduro , p.s jest dobra opcja jeszcze połozenia motocykla na boku na oponach przykrytych jakims czyms miękkim typu koc lakieru nie zniszczy a zawiech zdejmiesz 

- marco79
- Świeżak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 23/10/2008, 12:32
Pod dekle silnika nic nie podstawisz bo sa plastikowe i wąskie. ..
Olej fabrycznie zalecany to właśnie 5W z racji konstrukcji tłoczyska w ladze i wcale nie jest miękko. 7W robi już tyle co zazwyczaj 15W a 10W to wrażenia jak po 20W. Tak więc jak nie wiesz to nie pisz
Ten motocykl jest INNY. Z tego wszystkiego wyjdzie chyba najbezpieczniej mi go jednak położyć (na materacu dmuchanym
) - przynajmniej będzie stabilnie.
Olej fabrycznie zalecany to właśnie 5W z racji konstrukcji tłoczyska w ladze i wcale nie jest miękko. 7W robi już tyle co zazwyczaj 15W a 10W to wrażenia jak po 20W. Tak więc jak nie wiesz to nie pisz


http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
jak to po co? To się wymienia bo się zużywa. Normalne. Co dwa/trzy sezony warto go wymienić - różnica zawsze znaczna po wymianie. Daje sobie głowe uciąć, że w mojej sztuce pływa oryginalny jeszcze...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
a co? chcesz porównac kto ma większe?
hehe. Za te lagi zabiore sie najwcześniej w grudniu.

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości