Enduro 4T 250-400
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Enduro 4T 250-400
Witam chciałbym enduro 4T ponieważ nie lubię spalania koło 8l w 2T.
Moje doświadczenie to 2 sezony na simku więc prawie zerowe.
18l, 70kg, 174cm.
Motocyklem chcę jeździć rekreacyjnie po lesie (lekki teren raczej), lekkie błoto, szosa, drogi szutrowe.
Na cel mam do przeznaczenia 4,5 tyÅ›.
Najlepiej jakby motocykl był chłodzony cieczą dlatego tu się lista zawęża, chyba że jest enduro chłodzone powietrzem które dorównuje cieczaką.
Podoba mi siÄ™ na razie Honda nx 250 ale jestem otwarty na propozycje.
Moje doświadczenie to 2 sezony na simku więc prawie zerowe.
18l, 70kg, 174cm.
Motocyklem chcę jeździć rekreacyjnie po lesie (lekki teren raczej), lekkie błoto, szosa, drogi szutrowe.
Na cel mam do przeznaczenia 4,5 tyÅ›.
Najlepiej jakby motocykl był chłodzony cieczą dlatego tu się lista zawęża, chyba że jest enduro chłodzone powietrzem które dorównuje cieczaką.
Podoba mi siÄ™ na razie Honda nx 250 ale jestem otwarty na propozycje.
- maniak
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50
http://allegro.pl/husqvarna-cr-wr-250-i1279672135.html
ten motocykl bedzie dla Ciebie dobry a nawet za mocny
ten motocykl bedzie dla Ciebie dobry a nawet za mocny
- kopermaciek
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 6/9/2010, 16:57
- Lokalizacja: B.P
Znalazłem kilka różnych motocykli które są w moim budżecie i nawet mi się podobają mianowicie:
-Yamaha XT 350
-Yamaha TT 350
-Suzuki DR 350
-Kawasaki KLR 250
i mam tu do was jeszcze kilka pytań:
-które moto ma leprze przyśpieszenie i v-max,
-które ma lepsze zawieszenie,
-które ma wygodniejszą pozycję za kierownicą,
-które jest mniej paliwożerne przy 100km/h,
-które lepiej nadaje się do lasu a które bardziej na asfalt,
-które jest mniej awaryjne i tańsze w eksploatacji
i to chyba wszystkie pytania jak na razie.
-Yamaha XT 350
-Yamaha TT 350
-Suzuki DR 350
-Kawasaki KLR 250
i mam tu do was jeszcze kilka pytań:
-które moto ma leprze przyśpieszenie i v-max,
-które ma lepsze zawieszenie,
-które ma wygodniejszą pozycję za kierownicą,
-które jest mniej paliwożerne przy 100km/h,
-które lepiej nadaje się do lasu a które bardziej na asfalt,
-które jest mniej awaryjne i tańsze w eksploatacji
i to chyba wszystkie pytania jak na razie.
- maniak
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50
z nich dr 350. Części - żaden problem. Prosta, mało awaryjna konstrukcja. Jeśli miałeś simka wcześniej to i tak moc wystarczy żeby cię sponiewierać trochę na początku. Polecam klx 250, dużo lepsze osiągi, 4t, tylko trochę dołożyć do dobrego egzemplarza trzeba. Ale myślę za 6 niecałe dostaniesz.
- matm117
- Świeżak
- Posty: 100
- Dołączył(a): 2/4/2010, 20:20
- Lokalizacja: Turek
ja tez mysle ze klx bylby najlepszy bo ma chyba wszystko czego chcesz. co do ceny kupel kupil niezarejestrowanego za 3500 jakos tak 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
jasne jasne podwiesc!!! ^_^ przyznaj sie... zbałamucic w pobliskich krzaczorach ew na tylniej kanapie ^_^
wiec szukaj takiego z miękką kanapą ;d i szeroką
ja polecam dr ale 500 350 moze byc za slaba, to stare motocykle i nie majÄ… za wielkiej mocy
jeździlem 500 i w 60% podchodzi do 125 w 2t tak nawet nawet idzie na prostej i przyjemnie w terenie lekkim sie tym jeździ
wiec szukaj takiego z miękką kanapą ;d i szeroką
ja polecam dr ale 500 350 moze byc za slaba, to stare motocykle i nie majÄ… za wielkiej mocy
jeździlem 500 i w 60% podchodzi do 125 w 2t tak nawet nawet idzie na prostej i przyjemnie w terenie lekkim sie tym jeździ
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
500 ? chyba 600
albo 650 ;P 500tki to moze jakies stare zabytki
zreszta 600 to tez zabytek 



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
najpierw trzeba się wkręcić przez rozmowę i dobre uczynki względem jej i potem się jeszcze pomyśli a wracając do tematu raczej wybór padnie na KLX 250 więc ponawiam prośbę o sprecyzowanie go względem moich wcześniejszych pytań (podaje poniżej dla przypomnienia)
PYTANIA:
-przyśpieszenie i v-max,
-zawieszenie,
-wygoda za kierownicÄ…,
-paliwożerność przy 100km/h,
-procentowo las a lekki teren,
-awaryjność ikoszty eksploatacji
PYTANIA:
-przyśpieszenie i v-max,
-zawieszenie,
-wygoda za kierownicÄ…,
-paliwożerność przy 100km/h,
-procentowo las a lekki teren,
-awaryjność ikoszty eksploatacji
Ostatnio edytowano 26/10/2010, 10:50 przez maniak, łącznie edytowano 1 raz
- maniak
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50
radze trzymac sie tamatu, pogaduch o laskach na SB prosze, temat wyczyscilem
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
-
rosa - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1190
- Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
- Lokalizacja: Sopot
kmx 250 ci odradzam. co to w ogole jest
malo tego jest jak nie wiem. fakt mozna kupic tanio. ale zamiennikow praktycznie nie ma
no i to kawasaki w 2T wiec sypliwe 



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
noo
to zmienia postac rzeczy.
przyspieszenie ma, v max nie wiem moze do 120 sie dygnie. nie ma duzego bo to motor w teren. wiadomo zebatki wsadzisz odpowiednie poleci te 140 ale w terenie bedzie sie mulił.
zawieszenie takie o. nie ma najgorszego. zalezy jeszcze jaka wersja. bo byly lekkie z USD juz. generalnie klx to jest chyba pierwszy full cross w 4T. od 91 chyba czy 93 roku produkowany praktycznie i mial moc i osiagi niezle jak na 4T. i wazy malo bo kolo 120 kg ile pali nie jestem w stanie powiedziec ale to zalezy bo pewnie ma troche rozbierznosci 4-7 moze
jak to procentowo ? nie czaje xd
awaryjnosc i koszty - zalezy jak śmigasz i jak dbasz. generalnie w moto musisz wsadzac 1000-1500 rocznie
minimum
czyli standardowo jak kazdy tego typu moto. czy sie sypie to zalezy na co trafisz. jak kupisz zdrowy model i bedziesz na czas wszystko robil to cie nie powinien zawieść nigdy.

przyspieszenie ma, v max nie wiem moze do 120 sie dygnie. nie ma duzego bo to motor w teren. wiadomo zebatki wsadzisz odpowiednie poleci te 140 ale w terenie bedzie sie mulił.
zawieszenie takie o. nie ma najgorszego. zalezy jeszcze jaka wersja. bo byly lekkie z USD juz. generalnie klx to jest chyba pierwszy full cross w 4T. od 91 chyba czy 93 roku produkowany praktycznie i mial moc i osiagi niezle jak na 4T. i wazy malo bo kolo 120 kg ile pali nie jestem w stanie powiedziec ale to zalezy bo pewnie ma troche rozbierznosci 4-7 moze

jak to procentowo ? nie czaje xd
awaryjnosc i koszty - zalezy jak śmigasz i jak dbasz. generalnie w moto musisz wsadzac 1000-1500 rocznie


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości