Zobacz wÄ…tek - Enduro 4T 250-400
NAS Analytics TAG

Enduro 4T 250-400

Enduro, Cross
_________

Enduro 4T 250-400

Postprzez maniak » 24/10/2010, 11:58

Witam chciałbym enduro 4T ponieważ nie lubię spalania koło 8l w 2T.
Moje doświadczenie to 2 sezony na simku więc prawie zerowe.
18l, 70kg, 174cm.
Motocyklem chcę jeździć rekreacyjnie po lesie (lekki teren raczej), lekkie błoto, szosa, drogi szutrowe.
Na cel mam do przeznaczenia 4,5 tyÅ›.
Najlepiej jakby motocykl był chłodzony cieczą dlatego tu się lista zawęża, chyba że jest enduro chłodzone powietrzem które dorównuje cieczaką.
Podoba mi siÄ™ na razie Honda nx 250 ale jestem otwarty na propozycje.
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50


Postprzez kopermaciek » 24/10/2010, 17:18

http://allegro.pl/husqvarna-cr-wr-250-i1279672135.html


ten motocykl bedzie dla Ciebie dobry a nawet za mocny
kopermaciek
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 6/9/2010, 16:57
Lokalizacja: B.P


Postprzez maniak » 24/10/2010, 17:49

o ile dobrze patrze jest to hard enduro w 2T a ja chcę coś w 4T tak jak pisałem już wcześniej
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Postprzez Bostorn » 24/10/2010, 18:18

suzuki dr, honda xr
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez maniak » 24/10/2010, 19:43

a jakiś Soft Enduro pojemności 250-400 do 4,5tyś oprócz DR, XR bo te motocykle nie za bardzo mi podchodzą (wolę cieczaki) więc oczekuje innych propozycji
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Postprzez Bostorn » 24/10/2010, 20:02

wbrew pozorom to bardzo wytzrymałe, tanie w eksploatacji sprzęty i dające nie mało frajdy z jazdy
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez maniak » 24/10/2010, 20:33

Znalazłem kilka różnych motocykli które są w moim budżecie i nawet mi się podobają mianowicie:
-Yamaha XT 350
-Yamaha TT 350
-Suzuki DR 350
-Kawasaki KLR 250
i mam tu do was jeszcze kilka pytań:
-które moto ma leprze przyśpieszenie i v-max,
-które ma lepsze zawieszenie,
-które ma wygodniejszą pozycję za kierownicą,
-które jest mniej paliwożerne przy 100km/h,
-które lepiej nadaje się do lasu a które bardziej na asfalt,
-które jest mniej awaryjne i tańsze w eksploatacji
i to chyba wszystkie pytania jak na razie.
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Postprzez matm117 » 25/10/2010, 16:29

z nich dr 350. Części - żaden problem. Prosta, mało awaryjna konstrukcja. Jeśli miałeś simka wcześniej to i tak moc wystarczy żeby cię sponiewierać trochę na początku. Polecam klx 250, dużo lepsze osiągi, 4t, tylko trochę dołożyć do dobrego egzemplarza trzeba. Ale myślę za 6 niecałe dostaniesz.
matm117
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 2/4/2010, 20:20
Lokalizacja: Turek

Postprzez henio12323 » 25/10/2010, 17:10

ja tez mysle ze klx bylby najlepszy bo ma chyba wszystko czego chcesz. co do ceny kupel kupil niezarejestrowanego za 3500 jakos tak :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez maniak » 25/10/2010, 18:54

widziałem że niektóre są bez podnóżków pasażera a chciałbym czasem przy okazji podwieźć koleżanki które idą z buta ze szkoły więc by się przydały i chciałbym się dowiedzieć jaki jest względem moich pytań
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Postprzez Bostorn » 25/10/2010, 19:17

jasne jasne podwiesc!!! ^_^ przyznaj sie... zbałamucic w pobliskich krzaczorach ew na tylniej kanapie ^_^

wiec szukaj takiego z miękką kanapą ;d i szeroką

ja polecam dr ale 500 350 moze byc za slaba, to stare motocykle i nie majÄ… za wielkiej mocy

jeździlem 500 i w 60% podchodzi do 125 w 2t tak nawet nawet idzie na prostej i przyjemnie w terenie lekkim sie tym jeździ
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 25/10/2010, 19:27

500 ? chyba 600 :D albo 650 ;P 500tki to moze jakies stare zabytki :D zreszta 600 to tez zabytek :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez maniak » 25/10/2010, 19:29

najpierw trzeba się wkręcić przez rozmowę i dobre uczynki względem jej i potem się jeszcze pomyśli a wracając do tematu raczej wybór padnie na KLX 250 więc ponawiam prośbę o sprecyzowanie go względem moich wcześniejszych pytań (podaje poniżej dla przypomnienia)

PYTANIA:
-przyśpieszenie i v-max,
-zawieszenie,
-wygoda za kierownicÄ…,
-paliwożerność przy 100km/h,
-procentowo las a lekki teren,
-awaryjność ikoszty eksploatacji
Ostatnio edytowano 26/10/2010, 10:50 przez maniak, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Postprzez grunder » 25/10/2010, 19:44

ty chłopie ty tam masz raj :DD

z tym kmx:
-v/max myśle zę do 140 :D
-spalanie myśle że tak 4-5l :D
-z tÄ… kanapÄ… powinien byc wygodny :D
- to jest enduro także szosa jak i las są great :D

wyogólniłem :D
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez maniak » 25/10/2010, 20:06

czyli wybór jest prawie pewny ale chciał bym być dobrze poinformowany zanim padnie ostateczna decyzja jak jest z remontami i awaryjnością
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Postprzez rosa » 25/10/2010, 21:09

radze trzymac sie tamatu, pogaduch o laskach na SB prosze, temat wyczyscilem
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot

Postprzez maniak » 25/10/2010, 21:14

przepraszam a zarazem dziękuje za oczyszczenie tematu ze zbędnych treści i ponawiam prośbę o odpowiedzenie na moje pytania najlepiej posiadacza takowej maszyny
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Postprzez henio12323 » 26/10/2010, 08:33

kmx 250 ci odradzam. co to w ogole jest :P malo tego jest jak nie wiem. fakt mozna kupic tanio. ale zamiennikow praktycznie nie ma :D no i to kawasaki w 2T wiec sypliwe :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez maniak » 26/10/2010, 10:47

jak wyczytałem to jest to w 4T i nie jest to kmx tylko klx przepraszam za mój błąd pomyliło mi się z kumpla motorem
maniak
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 5/8/2007, 21:50

Postprzez henio12323 » 26/10/2010, 13:03

noo :D to zmienia postac rzeczy.
przyspieszenie ma, v max nie wiem moze do 120 sie dygnie. nie ma duzego bo to motor w teren. wiadomo zebatki wsadzisz odpowiednie poleci te 140 ale w terenie bedzie sie mulił.
zawieszenie takie o. nie ma najgorszego. zalezy jeszcze jaka wersja. bo byly lekkie z USD juz. generalnie klx to jest chyba pierwszy full cross w 4T. od 91 chyba czy 93 roku produkowany praktycznie i mial moc i osiagi niezle jak na 4T. i wazy malo bo kolo 120 kg ile pali nie jestem w stanie powiedziec ale to zalezy bo pewnie ma troche rozbierznosci 4-7 moze :D

jak to procentowo ? nie czaje xd

awaryjnosc i koszty - zalezy jak śmigasz i jak dbasz. generalnie w moto musisz wsadzac 1000-1500 rocznie :D minimum :P czyli standardowo jak kazdy tego typu moto. czy sie sypie to zalezy na co trafisz. jak kupisz zdrowy model i bedziesz na czas wszystko robil to cie nie powinien zawieść nigdy.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê