Zobacz wątek - Zmiana gaźnika w AM6
NAS Analytics TAG

Zmiana gaźnika w AM6

i inne małe pojemności
_________

Zmiana gaźnika w AM6

Postprzez krzysieg » 22/10/2010, 16:48

Witam

50ccm ,wydech nie blokowany Metrakit thrower, Dellorto 12mm .
Nie wiem jaka jest dysza główna nie ma napisu .

Zastanawiam się nad wymianą gaźnika żeby dodać mu trochę mocy
jest sens czy różnice odczuje głównie w większym zużyciu benzyny ?

Pojemności nie zmieniam 50ccm zostaje ,na allegro są tanie zamienniki ale 21mm a to troche chyba za dużo jak na 50ccm ?

Ne chce wydawać kilka stów na drogi gaźnik po to by miał 0,5KM więcej...
nie wiem ile daje większy gaźnik tyle co nic czy jest wyraźna różnica ?

Co radzicie ?
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra


Postprzez michal15qaz » 22/10/2010, 16:52

jak dal byś odblokowany tłumik i większą dysze to na pewno by coś dało .;p
Derbi Senda R
michal15qaz
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 24/2/2010, 18:29
Lokalizacja: Zawieprzyce


Postprzez krzysieg » 22/10/2010, 17:40

Nie mam blokowanego tłumika .
Z tego co widze to na mielochu są zamienniki Delorto PHBN 17,5mm za 120zł
w kategori skuterów i to mnie zmyliło ale w AM6 mam właśnie taki sam gaźnik tylko 12mm także nie będzie aż tak drogo jak myślałem .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez henio12323 » 22/10/2010, 20:46

jezeli masz wszystko seryjne to sportowy gaznik nic ci nie da. jezeli masz sportowy wydech to przydalo by sie zmienic dysze na nieco wieksze zeby dac mozliwosc przepalenia wiekszej ilosci benzyny. wtedy wzrosnie spalanie ale moc tez. jezeli masz seryjny wydech to jak juz wspomnialem gaznik nic ci nie da :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez krzysieg » 23/10/2010, 12:40

Mam sportowy wydech Metrakit thrower .
Cylinder zmienię na rms blue line 50ccm nie dotarty jeszcze bo taki leży u mnie ,który powinien być
trochę mocniejszy od standardu ma większe okno wydechowe możliwe że ma większe kanały....
Po za tym ten standardowy cylinder-zestaw skopałem bo wymieniłem tylko pierścienie na nowe i osłabł po tym -myślałem że lepiej wymienić ,miały duży luz na zamku .
Gaźnik zamówiłem ten co pisałem 17,5mm jaka dysza będzie najlepsza ?
Przy mniejszej dyszy podnoszę iglice a przy większej opuszczam , tzn za duża jest dysza wtedy gdy na opuszczonej iglicy daje nadal za dużo benzyny ?
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez krzysieg » 28/10/2010, 19:38

Założyłem nowy gaźnik 17,5 mm.
Ale coś nie moge go idealnie wyregulować przed wejściem na 6000obr
czasem dławi się a, było jeszcze gorzej że ledwo jeździł .
Poprawiło podniesienie iglicy i dokręcenie śrubki mieszanki do końca .
Tak jakby dostawał jeszcze za mało paliwa a za dużo powietrza jakby śrubkę
składu mieszanki można było jeszcze dokręcić to by było lepiej....
Jak zwężke z air boxa zdjołem to się pogorszyło ...po prostu za mało benzyny za dużo powietrza .

Może dysza za mała ?95 jest .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê