Fzs 1000 vs 600
Posty: 45
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Fzs 1000 vs 600
Witam pisze z prośbą doradzenia , jeżdżę 2 lata Dt125 jeździłem przed tym senda przez dwa alta na dt nakręciłem prawie 15 tys największa trasa liczyła 500km <dupa wysiadała> , mam prawo jazdy Kat A1 i w kwietniu zdaje na kat , A . Jedynym motocyklem moich marzeń jest fzs 1000 i nie stety chciałbym od razu dosiadać właśnie fzs 1000 ,fzs 600 dla mnie nie wygląda tak jak większy jego brat .
Co sadzicie o takiej przesiadce z Dt na fzs 1000 dla mnie zawsze jak siadam na większe moto po prostu muszę sie wczuc do niego , fzs 1000 dla mnie jest idealny , nie muszę wykorzystywać jego potencjalnej mocy , będę go dużo wykorzystywał w turystyce , dla mnie nie widzi się fzs 600 ponieważ jest za mały mam 198cm i około 100kg . postawcie się w mojej sytuacji i napiszcie jak wy to widzicie , o moc mi nie chodzi

Co sadzicie o takiej przesiadce z Dt na fzs 1000 dla mnie zawsze jak siadam na większe moto po prostu muszę sie wczuc do niego , fzs 1000 dla mnie jest idealny , nie muszę wykorzystywać jego potencjalnej mocy , będę go dużo wykorzystywał w turystyce , dla mnie nie widzi się fzs 600 ponieważ jest za mały mam 198cm i około 100kg . postawcie się w mojej sytuacji i napiszcie jak wy to widzicie , o moc mi nie chodzi

Ostatnio edytowano 23/10/2010, 23:52 przez Lada, łącznie edytowano 2 razy
- Lada
- Świeżak
- Posty: 66
- Dołączył(a): 22/10/2010, 14:04
IMO jazda na tej DT 125 nie dała Ci doświadczenia i umiejętności żeby jeździć chociażby na prawie 100-konnej FZS 600. A do litra to już w ogóle za cienki w uszach jesteś 

GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Czyli nawet 600 nie dal dobrze wiedzieć , jeździłem na f3 i gsxf 750 może nie była to jazda długa odcinki około 40km , mam zdanie takie ze motocykl sie wczuwa nie zawsze moc swiadczy , ja uważam ze musi sie kierowca z motocyklem zgrać.
Ale moze faktycznie za młody na 100 , ale tak mi sie one podobają ze to szok nawet wygoda jest super <sprawdzona >
Ale moze faktycznie za młody na 100 , ale tak mi sie one podobają ze to szok nawet wygoda jest super <sprawdzona >
- Lada
- Świeżak
- Posty: 66
- Dołączył(a): 22/10/2010, 14:04
Dla mnie prędkość to nie jest frajda bo tak samo na 600 można popierdalać , tu chodzi o winkle ,codzienne użytkowanie , radość z jazdy , itp A nad fzs 1000 przemawia wygląd, wielkość , akcesoria ,przyjemna turystyka ,
Ostatnio edytowano 23/10/2010, 23:52 przez Lada, łącznie edytowano 1 raz
- Lada
- Świeżak
- Posty: 66
- Dołączył(a): 22/10/2010, 14:04
fazer 1000 jeśli mówimy o pierwszych to w porównaniu do 600 lepsze zawieszenie i lepszy silnik, lepszy dol ale według mnie ma za mocny silnik mogli uciąć z 10-15 koni i w dol je wpakować
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
No ogółem ot co mi się widzi to maja dużo km ... musiał bym podjechać do jakiegoś servisu czy gdzieś czy nie da sie ich troszkę przyblokować ... mówimy o fzs 100 te nowe dla mnie za bardzo na sport/golas niż do turystyki chociaż go na żywo nie widziałem .
- Lada
- Świeżak
- Posty: 66
- Dołączył(a): 22/10/2010, 14:04
przyblokować nie ma jak za bardzo i nie zawracaj sobie tym głowy po prostu myśl i nie odkręcaj do maks obrotów ale z czasem i tak zaczniesz
swoja droga super motor 1000 fazer oczywiste pierwszy

TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
mozna przyblokować mechanicznie, tylko to niestety kosztuje i to w dwójnasób, ponieważ, za rok, czy dwa będziesz myślał o oddławieniu
imho poszukaj jakiejś większej turystycznej 600
z pewną dozą szaleństwa (bo nie wiem kim jesteś i jak tak naprawdę jeździsz - bez urazy) z mojej strony, poddałbym pod rozwagę jeszcze tdm-kę
imho poszukaj jakiejś większej turystycznej 600
z pewną dozą szaleństwa (bo nie wiem kim jesteś i jak tak naprawdę jeździsz - bez urazy) z mojej strony, poddałbym pod rozwagę jeszcze tdm-kę
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
W FZS1000 i 600 dużej różnicy w wielkości nie ma, to w zasadzie zbliżona konstrukcja.
Z doświadczenia polecał bym 600, i tak po przesiadce i jeździe stwierdzisz że to potwór, a na 1000 wszystko kilkakrotnie szybciej się dzieję.
Po za tym 600 ma mniejsze spalanie, a 1000 swoje już musi wypić, w końcu serce z R1 lekko zdławione.
Z doświadczenia polecał bym 600, i tak po przesiadce i jeździe stwierdzisz że to potwór, a na 1000 wszystko kilkakrotnie szybciej się dzieję.
Po za tym 600 ma mniejsze spalanie, a 1000 swoje już musi wypić, w końcu serce z R1 lekko zdławione.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
I znów was troszkę pomęczę .. co powiecie na wybór bandita 1250 szczerze powiem ze nigdy na żywo go nie widziałem i nie wiem jak jest z wielkością tej maszyny na moje 198cm
Bo tak czytam i nie jest tak narwany jak fzs 1000 , łagodnie oddaje moc itp
ProszÄ™ podajcie plusy i minusy bandziora 1250

Bo tak czytam i nie jest tak narwany jak fzs 1000 , łagodnie oddaje moc itp
ProszÄ™ podajcie plusy i minusy bandziora 1250
- Lada
- Świeżak
- Posty: 66
- Dołączył(a): 22/10/2010, 14:04
Co powiemy? Z motyką na słońce... To jest sprzęt dla doświadczonego jeźdźca. Takiego doświadzczenia nie zdobędziesz na 125cc...
Kupujesz motocykl oczami, a powinien być on adekwatny do Twoich umiejętności i potrzeb.
Kupujesz motocykl oczami, a powinien być on adekwatny do Twoich umiejętności i potrzeb.
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
Rozumiem .. ale przecież nie jest to już fazer 1000 .
Niestety nie znam się dokładnie ale 1250 do fzs 600 maja tyle samo koni wiem że chodzi głownie o moment itp .
Ale przecież moim zdaniem taki 1250 z abs będzie wybaczał więcej błędów niż fzs 600 .
Przecież nie jeden sport w poj 600 lub 750 jest bardziej narwistym motocyklem
Niestety nie znam się dokładnie ale 1250 do fzs 600 maja tyle samo koni wiem że chodzi głownie o moment itp .
Ale przecież moim zdaniem taki 1250 z abs będzie wybaczał więcej błędów niż fzs 600 .
Przecież nie jeden sport w poj 600 lub 750 jest bardziej narwistym motocyklem
- Lada
- Świeżak
- Posty: 66
- Dołączył(a): 22/10/2010, 14:04
na drodze trzeba miec wyobraznie.125 tez mozna rozbujac do ponad setki i w razie gleby nie ma roznicy czy spadasz z bzyka czy z litra.
grunt to poukladane w bani.
jak bedziesz rozsadny to w dwa sezony tego litra ogarniesz a jak nie myslisz to i na 600 mozesz sobie zrobic kuku.
grunt to poukladane w bani.
jak bedziesz rozsadny to w dwa sezony tego litra ogarniesz a jak nie myslisz to i na 600 mozesz sobie zrobic kuku.
- fz6
- Świeżak
- Posty: 389
- Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40
Ostatnio gadałem z gościem co er -5 przesiadł się na sv 600 i powiedział ze tak naprawdę jego nawyki jakie miał na er-5 nie przydały się bo i tak się musiał poznawać sv i dlatego dla niego po przesiadce z rs na er-5 nie było różnicy mógł zaraz na sv .Jedynie co mu dala er-5 to doświadczenie na drodze chociaż tego uczy się już od pierwszego motoroweru .
Moim zdaniem ten badyta może wybaczać więcej błędów niż fzs 600 .A wszystkim idzie popierdalać a mi chodzi o kulture jazdy i wygodę
Moim zdaniem ten badyta może wybaczać więcej błędów niż fzs 600 .A wszystkim idzie popierdalać a mi chodzi o kulture jazdy i wygodę
- Lada
- Świeżak
- Posty: 66
- Dołączył(a): 22/10/2010, 14:04
ja tez mogę stwierdzić ze 7 lat na bandycie było zbędne jak wsiadłem na tl i od razu zacząłem poginąć- gówniane gadanie co by było gdyby. jak dla mnie fazer 1000 to idealny motocykl z wygodna pozycja i silnikiem jak rakieta
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Myślę, że przesiadka ze 125 na 1000 to jednak delikatna przesada. Oczywiście można założyć, że nie będziesz mocno odkręcał manetki lecz uwierz mi, że i tak to zrobisz i wtedy poczujesz jaki to jest potwór. Nikt nie zdecyduje za Ciebie ale ja kierując się rozsądkiem wybrałbym jednak 600.
-
mognilwo - Świeżak
- Posty: 409
- Dołączył(a): 10/12/2008, 19:27
Posty: 45
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości