Zobacz wątek - Kymco Super 8 4T tuning!
NAS Analytics TAG

Kymco Super 8 4T tuning!

i inne małe pojemności
_________

Kymco Super 8 4T tuning!

Postprzez Kubaopi » 20/10/2010, 21:50

Witam, posiadam Kymco super 8 w wersji 4T. Z racji, że nie udało mi się go sprzedać, mam zamiar nim jeszcze pośmigać. Brakuje mi trochę mocy i nie zadowala mnie v-max. Idzie zima, więc można pomajsterkować trochę. I stąd moje pytanie do Was. Wiem, że było już kilka tematów, ale nie znalazłem żadnego z s8. Co mógłbym wymienić, aby poprawić znacznie osiągi. W tej chwili leci mi ok 62 km/h i ma zdjętą blokadę z wariatora. Proszę o pomoc, załóżmy, że mam do wydania 800zł. Pozdro
Kubaopi
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10/6/2010, 15:18
Lokalizacja: Iława


Postprzez grunder » 20/10/2010, 22:50

800zł???? Człowieku zostaw sobie tą kase i nic nie tuninguj, chcesz większe moto? Zdaj A1 wtedy pogadamy.


PS: w kibel inwestować to się nie opłaca wg mnie.

Zresztą poszukaj na forum o tuningu sqtrów 4T, napewno znajdziesz stosowne odp.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa


Postprzez Kubaopi » 21/10/2010, 13:36

grunder napisał(a):800zł???? Człowieku zostaw sobie tą kase i nic nie tuninguj, chcesz większe moto? Zdaj A1 wtedy pogadamy.


PS: w kibel inwestować to się nie opłaca wg mnie.

Zresztą poszukaj na forum o tuningu sqtrów 4T, napewno znajdziesz stosowne odp.


Od pewnego czasu czytam twoje posty i mam wrażenie, że chwalisz się swoim A1. Myślisz, że mająć 125ccm masz nie wiadomo jaką moc?! Wszędzie piszesz kibel i kibel, zastanów się następnym razem. A tak poza tym nie masz nic do powiedzenia to nie zaśmiecaj tematu.
Kubaopi
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10/6/2010, 15:18
Lokalizacja: Iława

Postprzez grunder » 21/10/2010, 13:50

Wszędzie piszesz kibel i kibel, zastanów się następnym razem.


yyy chyba nie zrozumiałeś nazwy "kibel". To znaczy sqter.

http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Motocykl

Nawet nie przszyło ci do głowy że nazwa ta wzięła się z postawy motocyklisty na sqtrze.

A1 to dla mnie przeszłośc kolego wiesz? Teraz to ma już się pełne A, a zresztą odbiegasz od tematu wiesz? Masz jakieś kompleksy pisz na pv. Wspomniałem raz o A1, a widocznie Ciebie to uraziło, a wręcz zazdrościsz. Przyjdzie i twój czas na wyrabianie papierków.

Myślisz, że mająć 125ccm masz nie wiadomo jaką moc


Odbiegasz od tematu, zapewne spojrzałeś na mój podpis "Honda CR 125"- niestety ten motor jest bez homologacji. Jeżdżee 4fun, mx.

A tak poza tym nie masz nic do powiedzenia to nie zaśmiecaj tematu.


Mam dużo do powiedzenia wiesz? Już ci odp wcześniej- a tu BUUM, odezwała się cicha woda Kubaopi.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez rossavu » 21/10/2010, 14:07

Kubaopi napisał(a):
grunder napisał(a):800zł???? Człowieku zostaw sobie tą kase i nic nie tuninguj, chcesz większe moto? Zdaj A1 wtedy pogadamy.


PS: w kibel inwestować to się nie opłaca wg mnie.

Zresztą poszukaj na forum o tuningu sqtrów 4T, napewno znajdziesz stosowne odp.


Od pewnego czasu czytam twoje posty i mam wrażenie, że chwalisz się swoim A1. Myślisz, że mająć 125ccm masz nie wiadomo jaką moc?! Wszędzie piszesz kibel i kibel, zastanów się następnym razem. A tak poza tym nie masz nic do powiedzenia to nie zaśmiecaj tematu.


Grunder ma racje - po co inwestowac w cos co ledwo jedzie? Zbieraj hajs, zrob PJ i mysl nad czyms co chociaz przypomina motocykl. Skutery sa dobre - ale wypady do pracy czy jazda w korkach - nie dla "fun".

kthxbye
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez Arturo925 » 21/10/2010, 14:09

Wg. mnie tuningowanie 4T nie ma sensu... Jeżeli nie masz zdjetych wszystkich blokad, to najpierw je zdejmij bo nawet jak wrzucisz jakąś sportową część to i tak będzie zamulał. Jak nie to kup wiekszy cylinder.
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez gruby19 » 21/10/2010, 19:26

ściganie blokad w 50cc to jedyny sensowny i skuteczny pomysl. Fakt ze nielegalny no ale napewno mniejsze zło niz 125/50. Kase która chcesz ładowac w tjuningowanie kibla lepiej przeznaczyc na A1 bo to Ci sie przyda w przyszlosci, a z 50cc takim kosztem napewno nie wycisniesz fajnych cyferek.
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez Kubaopi » 21/10/2010, 20:54

ludzie jeżeli chciałbym żebyście mi doradzali czy zrobić A1 to na pewno bym założył inny temat. Nie mam kasy na bawienie się w A1 bo co z tego jak zrobię prawko i co?! na czym będę jeździć?! rowerze czy hulajnodze? jeżeli tak bardzo Wam zależy na moim A1 to możecie mi za sponsorować. Proszę już o nie pisanie takich postów jak wyżej...
Kubaopi
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10/6/2010, 15:18
Lokalizacja: Iława

Postprzez Heba » 21/10/2010, 21:00

Podstawy tuningu to cylinder, wydech(tłumik), gaźnik no i po 2/3 tygodniach wał bo na pewno **** nie nie wytrzyma mocy a no i jakiś tam pasek dobry za 15 zł żeby się tam nic nie ślizgało
Heba
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 24/5/2010, 15:30
Lokalizacja: Ostrowiec Św

Postprzez daderga » 21/10/2010, 22:04

i co wydasz na tuning kibla 800 zlotych i poprawisz osiągi o ile ? 15 km/h dziecinada i żenada

DObry cylek kosztuje 1000 zlotych do tego przy wsadzaniu większego cylka wypadało by wzmocnić lub kupić nowy wał wydech itd
a to cię tanio nie wyniesie więc sie zastanow czy nie lepiej wyrobic a1 i kupic jakis tanszy sprzet typu dt 125 za 2,5 kawalka
Jak nie masz pieniędzy teraz to dozbieraj
daderga
Świeżak
 
Posty: 164
Dołączył(a): 16/8/2010, 12:09

Postprzez motoftw » 22/10/2010, 06:12

800zł na ,,tjunink" masz, ale na A1 już nie masz, to dziwne, jak lubisz skutety, zrób A1 i kup aprille sr 125 :D
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1179
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez Konio » 22/10/2010, 07:50

zacznijmy od tego ze twoj skuter nie miesci sie juz w granicach motoroweru bo jedzie te 62km/h a motorower moze jechac max 45....

Co do nazwy kibel to odnosi sie ona do skuterow, a na te wieksze skutery np; Burgman mowi sie rowniez gejowoz :lol:

A wracajac do tjuningu to tak:
wedlug mnie gra nie warta swieczki bo pakujesz kase a zyskujesz malo ja bym np wolal pogonic skuter a kupic np dt 50 czy cos w ten desen

a jak juz tak bardzo chcesz tuningowac to kup sobie jakis sportowy wariator np hebo i jakies sprzeglo...do tego jakis uzywka wydech czy cos
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez Arturo925 » 22/10/2010, 15:37

Wydech w 4T nic nie da poza preclowym buczeniem. Już lepiej go wybebeszyć. Jedyne co ci cos da to cylinder. Ale kokosów się nie spodziewaj bo będzie miał więcej mocy, ale nie przełoży się to znacznie na prędkość i przyspieszenie...

Gdyby to jeszcze było 2T, to możnaby coś zaradzić... Ale tak?

Czyli odpowiedź jest prosta:
Nie pakuj kasy w coś co ci hoya da..


I nie pisz że nie na temat bo każdy wypowiedział sie na temat ;)
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez grunder » 22/10/2010, 18:27

Dokładnie Arturo :). Reasumując przemyśl nasze wypowiedzi i się zastanów.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Heba » 22/10/2010, 19:07

Ja stwierdzam że każdy doradza mu A1 A1 A1 i A1 kup 125 kup 125 kup 125 a nie lepiej na przykład ciśnie sobie ktoś obwodnica na 6 biegu full manetka no i tam ciśnie 140 km/h i nagle bierze go skuter bez problemu. I nie mówię że to nie realne bo mam typa na osiedlu co ma malaguti f 10 i teraz robi f12 co bierze nawet nie które mocniejsze motory od 125 tam nie mówię o 6000 czy tam o 900 ccm. Cylinder kupisz za 150 zł do szlifu szlif 50 zł do tego tłumik Yasuni za 400 zł może uda ci się znaleźć za 350 zł i gaźnik tam z 250-300 zł no i wał bo nie wytrzyma i puści a to już z 400 zł


Chodziarz ja sam miałem tuningować skuter ale wole kupić sobie już jakąś 125 :)
Heba
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 24/5/2010, 15:30
Lokalizacja: Ostrowiec Św

Postprzez Arturo925 » 22/10/2010, 19:25

Heba napisał(a):Ja stwierdzam że każdy doradza mu A1 A1 A1 i A1 kup 125 kup 125 kup 125 a nie lepiej na przykład ciśnie sobie ktoś obwodnica na 6 biegu full manetka no i tam ciśnie 140 km/h i nagle bierze go skuter bez problemu. I nie mówię że to nie realne bo mam typa na osiedlu co ma malaguti f 10 i teraz robi f12 co bierze nawet nie które mocniejsze motory od 125 tam nie mówię o 6000 czy tam o 900 ccm. Cylinder kupisz za 150 zł do szlifu szlif 50 zł do tego tłumik Yasuni za 400 zł może uda ci się znaleźć za 350 zł i gaźnik tam z 250-300 zł no i wał bo nie wytrzyma i puści a to już z 400 zł


Chodziarz ja sam miałem tuningować skuter ale wole kupić sobie już jakąś 125 :)


Z czym do ludzi chłopie...

To jest 4T jakbyś nie zauważył... Z tego wyciśniesz max 90 km/h...

4T z reguły maja być ekonomiczne. 2T stworzone są do tuningu (sensownego tuningu)...

Pewien typ u mnie z okolicy ma Rometa jakiegoś tam(4T). Wrzucił do niego cylinder 80, o ~1g lżejsze rolki, sportowy wariator i wybebeszył wydech (oczywiście po wszystkich regulacjach). Osiągi na poziomie seryjnego, odblokowanego 2T. Było warto? Nie. Wydał na to kupe kasy, prędkość wzrosła zaledwie o 15-20km/h, przyspieszenie nieznacznie się poprawiło (zapewne zasługa lżejszych rolek).

Wiec pytam się, jaki jest sens tuningu 4T?
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez henio12323 » 22/10/2010, 20:34

sprzedaj moto dołoz te 800 zł i kup sobie yamahe dt 50 - 2X wiekszy fan z jazdy niz skuterkiem czyt. kiblem :D wiem sam mialem 125 ccm fakt ta pojemnosc w 2T dawała sporo frajdy ale nic nie zastepowalo poczciwej DTtki :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez gruby19 » 22/10/2010, 20:35

Heba napisał(a):Ja stwierdzam że każdy doradza mu A1 A1 A1 i A1 kup 125 kup 125 kup 125 a nie lepiej na przykład ciśnie sobie ktoś obwodnica na 6 biegu full manetka no i tam ciśnie 140 km/h i nagle bierze go skuter bez problemu. I nie mówię że to nie realne bo mam typa na osiedlu co ma malaguti f 10 i teraz robi f12 co bierze nawet nie które mocniejsze motory od 125 tam nie mówię o 6000 czy tam o 900 ccm. Cylinder kupisz za 150 zł do szlifu szlif 50 zł do tego tłumik Yasuni za 400 zł może uda ci się znaleźć za 350 zł i gaźnik tam z 250-300 zł no i wał bo nie wytrzyma i puści a to już z 400 zł

Obrazek
pokaż mi skuter który leci realne 150km/h! Realne, a nie licznikowe!
Tuning klasy Evo nie jest w stanie zamknąć się w 1000zł a mimo tego nie da Ci takich osiągów. mało tego Jesli juz nawet rolki o wadze 10kg zeby mial najlepszy Vmax to zarżniesz go po 100metrach takiej jazdy bo nie wytrzyma tego ani rama, ani chłodnica. Nadal wyglądasz śmieszniej niż motocyklista na 125cc. Żeby maksymalnie zwiekszyc osiągi musialbys wsadzić wiekszy cylek a rejestracja xxx/50 jest przestępstwem! Jego skuter i tak juz jest nielegalny poniewaz przekracza przepisowe 50km/h (ale na to sie juz oko przymyka)
Takze stary zanim następnym razem bedziesz chciał napisac cos glupiego to ugryź sie w palec ;)
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez adrianb » 25/10/2010, 20:08

Nie wiem jak ma Kymco ale Chińczyki np Zip montują w 4t ten sam wał do poj nie pamiętam dokładnie ale raczej 110c w quadach, więc może podeszłoby coś z quada cylinder, głowica, gażnik, zmierz sobie rozstaw szpilek na cylindrze a potem kombinuj czy napęd rozrządu się zgodzi itp. 80ccm powinien dorównac 50 2t
adrianb
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 10/6/2008, 01:46

Postprzez daderga » 25/10/2010, 20:19

taaa 50 ccm w 4t po tuningu bierze 125
chyba zippa pro 125
NIe widziałeś chyba yamahy yz czy hondy cr
albo cagivy mito
daderga
Świeżak
 
Posty: 164
Dołączył(a): 16/8/2010, 12:09

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 38 gości




na g�r�