Prostokrzywo Jedzie prosto!
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Prostokrzywo Jedzie prosto!
Witam.
Mam dla Was niespodzianke!
W Kawasaki gpz 500 oryginalnie byly 2 kominy, aktualnie mam zamontowany jeden po prawej stronie. Po puszczeniu kierownicy moto przechylalo sie w prawo. Probowalem uszczelniaczy, spr tylne kolo, wywazanie, moto prosty itp... Odkrecilem komin, ktory sobie "troche" wazy i... Moto jedzie prosto!
Spotkalem sie z opiniami, ze to nie mozliwe - a jednak. A teraz... Jakies rozwiazanie? Odpada montowanie oryginalnych kominow + ciezarki z lewej strony
Mam dla Was niespodzianke!
W Kawasaki gpz 500 oryginalnie byly 2 kominy, aktualnie mam zamontowany jeden po prawej stronie. Po puszczeniu kierownicy moto przechylalo sie w prawo. Probowalem uszczelniaczy, spr tylne kolo, wywazanie, moto prosty itp... Odkrecilem komin, ktory sobie "troche" wazy i... Moto jedzie prosto!
Spotkalem sie z opiniami, ze to nie mozliwe - a jednak. A teraz... Jakies rozwiazanie? Odpada montowanie oryginalnych kominow + ciezarki z lewej strony

-
rossavu - Stały bywalec
- Posty: 1347
- Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51
normalne ze przy malej predkosci będzie w którąś ściągać kumplowi w fazer 600 trzepie kiera przy 60 i czy ma coś krzywe czy tak ma być? doszliśmy do wniosku ze ten model tak ma i tyle 

TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
RUTRA.RD napisał(a):normalne ze przy malej predkosci będzie w którąś ściągać kumplowi w fazer 600 trzepie kiera przy 60 i czy ma coś krzywe czy tak ma być? doszliśmy do wniosku ze ten model tak ma i tyle
Tylko sprzedaj teraz takie moto - Co mam powiedziec zainteresowanej osobie? Ze jak chce jezdzic bez trzymanki to ma sobie wydech odpiac? xD
Trzeba cos wymyslic

-
rossavu - Stały bywalec
- Posty: 1347
- Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51
Ja też mam kawasaki i też jeden tłumik i rama też gpz ,a powinno być komin z dwóch stron mam z jednej lekko ściąga ,ale ja mi to nie przeszkadza ;d.Nie jesteś sam bracie lepiej powiedz czego mi może płyn chłodniczy ostro ciec.;/
Lewa w Górę - jak nie jeździsz to nie zrozumiesz.
-
gelo102 - Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 28/9/2010, 06:54
- Lokalizacja: Puławy
gelo102 napisał(a):Ja też mam kawasaki i też jeden tłumik i rama też gpz ,a powinno być komin z dwóch stron mam z jednej lekko ściąga ,ale ja mi to nie przeszkadza ;d.Nie jesteś sam bracie lepiej powiedz czego mi może płyn chłodniczy ostro ciec.;/
Poka foto gdzie cieknie.
Zima juz prawie, chyba strzele sobie komin pod siedzeniem - wtedy pojedzie prosto + moj wybebeszony komin zostanie

-
rossavu - Stały bywalec
- Posty: 1347
- Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51
RUTRA.RD napisał(a):normalne ze przy malej predkosci będzie w którąś ściągać kumplowi w fazer 600 trzepie kiera przy 60 i czy ma coś krzywe czy tak ma być? doszliśmy do wniosku ze ten model tak ma i tyle
ja mam fazer 600, dokladnniej fzs600 z 1998, i nie jest to normalne, przy zadnej predkosci nie trzepie mi kiera, a moto jedzie prosciutko. Ten typ tak nie ma

- Groh007
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 17/4/2008, 14:14
- Lokalizacja: Piekary ÅšlÄ…skie
tłumiki są dla leszczy!
Co do telepania keirą (fazer) to poszukaj tematu bo niechce mi sie wymianiać potencjalnych rzeczy po raz 20ty a jest ich około 12cie

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
aż tak ci ono przeszkadza ma wpływ na prowadzenie w bardzo szybkich lukach przy prędkościach maksymalnych ? wężykuje ci ?
co do 12 przyczyn trzepania kiera to można to wymienić do każdego motoru wiec przypuszczam nie chodzi tu o jakaś fabryczna jedna przypadłość
co do 12 przyczyn trzepania kiera to można to wymienić do każdego motoru wiec przypuszczam nie chodzi tu o jakaś fabryczna jedna przypadłość
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
trzepotanie kiery na boki (lekka shima samowzbudzająca się po puszczeniu kierownicy przy określonych prędkościach typu 60-80-100km/h - np):
-łożyska tylnego koła(!)
-łożyska przedniego koła
-łozyska główki ramy
-wyciek z którejś lagi
-złe ustawienie lag w półkach
-nierówne ustawienie nastawów lag
-nierówny poziom oleju w lagach
-zbyt niskie ciśnienie w przedniej oponie
-brak doważenia kierownic - ciężarkami.
-złe lub brak wyważenia kół (ale to nie boczna shimma)
-źle zamontowany bagaż
-źle dobrane akcesoryjne rzeczy do motocykla ( np właśnie przerzucenie tłumików na drugą stronę niż fabrycznie, kufry aluminiowe jak na africe zamontowane do hayabusy
-ekstremalnie dociążony tył motocykla poprzez, np bardzo ciężkiego pasażera lub daleko wysuniety na tył ciężki bagaż.
uff... to tak po krótce i wynieniłem raczej w kolejności.
-łożyska tylnego koła(!)
-łożyska przedniego koła
-łozyska główki ramy
-wyciek z którejś lagi
-złe ustawienie lag w półkach
-nierówne ustawienie nastawów lag
-nierówny poziom oleju w lagach
-zbyt niskie ciśnienie w przedniej oponie
-brak doważenia kierownic - ciężarkami.
-złe lub brak wyważenia kół (ale to nie boczna shimma)
-źle zamontowany bagaż
-źle dobrane akcesoryjne rzeczy do motocykla ( np właśnie przerzucenie tłumików na drugą stronę niż fabrycznie, kufry aluminiowe jak na africe zamontowane do hayabusy
-ekstremalnie dociążony tył motocykla poprzez, np bardzo ciężkiego pasażera lub daleko wysuniety na tył ciężki bagaż.
uff... to tak po krótce i wynieniłem raczej w kolejności.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
łożyska tylnego koła(!)
-łożyska przedniego koła
-łozyska główki ramy
-wyciek z którejś lagi
-złe ustawienie lag w półkach
-nierówne ustawienie nastawów lag
-nierówny poziom oleju w lagach
-zbyt niskie ciśnienie w przedniej oponie
-brak doważenia kierownic - ciężarkami.
-złe lub brak wyważenia kół (ale to nie boczna shimma)
-źle zamontowany bagaż
-źle dobrane akcesoryjne rzeczy do motocykla ( np właśnie przerzucenie tłumików na drugą stronę niż fabrycznie, kufry aluminiowe jak na africe zamontowane do hayabusy
-ekstremalnie dociążony tył motocykla poprzez, np bardzo ciężkiego pasażera lub daleko wysuniety na tył ciężki bagaż.
U mnie moto przechyla sie na prawo bo zamontowaniu komina - oprocz zakupu seryjnych kominow jest jakas inna opcja?
-łożyska przedniego koła
-łozyska główki ramy
-wyciek z którejś lagi
-złe ustawienie lag w półkach
-nierówne ustawienie nastawów lag
-nierówny poziom oleju w lagach
-zbyt niskie ciśnienie w przedniej oponie
-brak doważenia kierownic - ciężarkami.
-złe lub brak wyważenia kół (ale to nie boczna shimma)
-źle zamontowany bagaż
-źle dobrane akcesoryjne rzeczy do motocykla ( np właśnie przerzucenie tłumików na drugą stronę niż fabrycznie, kufry aluminiowe jak na africe zamontowane do hayabusy
-ekstremalnie dociążony tył motocykla poprzez, np bardzo ciężkiego pasażera lub daleko wysuniety na tył ciężki bagaż.
U mnie moto przechyla sie na prawo bo zamontowaniu komina - oprocz zakupu seryjnych kominow jest jakas inna opcja?
-
rossavu - Stały bywalec
- Posty: 1347
- Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości