Tuning Kymco Super 9
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Tuning Kymco Super 9
Witam,
Chcę stuningować swoje Kymco Super 9 ,aby miało dobre przyśpieszenie i v-max. Jakie części wymienić ,aby ich żywotność się nie zmieniła i ,aby skuter zamiast 3-4l nie brał 5l? Myślałem o tłumiku Tecnigas Next R ,wariatorze Multivar Malossi 2000 ,rolkach (i tu nie wiem ile g?) ,sportowym module oraz o sprężynach. Do wydania 600-800zł.
Myślę ,czy warto zainwestować w sprzęgło. Proszę o porady.
Chcę stuningować swoje Kymco Super 9 ,aby miało dobre przyśpieszenie i v-max. Jakie części wymienić ,aby ich żywotność się nie zmieniła i ,aby skuter zamiast 3-4l nie brał 5l? Myślałem o tłumiku Tecnigas Next R ,wariatorze Multivar Malossi 2000 ,rolkach (i tu nie wiem ile g?) ,sportowym module oraz o sprężynach. Do wydania 600-800zł.
Myślę ,czy warto zainwestować w sprzęgło. Proszę o porady.
- wiciurox
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 19/9/2010, 15:51
Tylko 1 pytanie opłaca się inwestować w kibel?
Masz karte motorowerową? twój v-max=45km/h, chcesz złamać prawo i zapłacić kare?
O ile mi się wydaje to przy tłumiku powinien być zestaw rolek i to już masz problem z głowy. Wariotor da ci przyspiesznie i wzrośnie ci spalanie.
Masz karte motorowerową? twój v-max=45km/h, chcesz złamać prawo i zapłacić kare?
O ile mi się wydaje to przy tłumiku powinien być zestaw rolek i to już masz problem z głowy. Wariotor da ci przyspiesznie i wzrośnie ci spalanie.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
grunder napisał(a):Tylko 1 pytanie opłaca się inwestować w kibel?
Masz karte motorowerową? twój v-max=45km/h, chcesz złamać prawo i zapłacić kare?
O ile mi się wydaje to przy tłumiku powinien być zestaw rolek i to już masz problem z głowy. Wariotor da ci przyspiesznie i wzrośnie ci spalanie.
Matko bosko grunder nie przeginaj. Nie jeździłeś nigdy na karcie motorowerowej? Jeździłeś! miałeś v-max większy od 45km/h? Miałeś!
Poza tym nie wiesz jak to jest dokładnie. Najczęściej za to nie karzą, bo jak skieruje na badania policjant, to mamy tydzień aby się stawić na takowych badaniach. Przez ten czas mamy możliwość przyblokowania prędkości. Gościu na badaniu jedzie i jest 50km/h. Co się wtedy dzieje? Za badanie i coś tam jeszcze zostaje obciążony finansowo policjant, co przy leciwych pensjach jednak im się nie widzi!! Tutaj już mu leci z połowa jak nie cała dniówka zapewne (badanie techniczne ok 100zł, także ok cały dzień roboty policjanta). Co prawda to prawda, jak się okaże, że prędkość jest większa to leci mandacik czy tam grzywna, chyba 500zł jak coś nie poknociłem. Ale co ma z tego powyższy policjant z drogówki? NIC!!
No chyba, że masz fałszowane dokumenty - np. z ns-1 zrobione 50cc, gdzie każdy kto chociaż wie namiastkę o motocyklach będzie wiedział cuż to za silniczek czy moto. Wtedy może być już gorzej:D Ale nic ci policja nie zrobi jak będziesz leciał powiedzmy te 60km/h, bo kto normalny żyłuje moto przez całą drogę na maxa?
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
noto jak jeździłeś na A1 to twoja prędkość nie może przekroczyć 100 km/h a wątpię żebyś nie zasuwał ponad tyle zależy jeszcze czym ciśniesz i po drogach ty też możesz jeździć max 50 bo to teren zabudowany a ciekawe czy tyle jeździsz
Podstawy tuningu kibla to wydech cylinder gaźnik no i po 2 tygodniach wał bo nie wytrzyma mocy pewnie i pierdzie lnie Tłumik polecam Yasuni gaźnik to jakiś 19
mm za no i cylinder 80 Yasuni kupisz za 400 zł przynajmniej ja za tyle sprzedałem gaźnik to nie wiem cylinder za 150 zł do szlifu koszt razem jakieś 800 zł no tylko po 2 tygodniach pierdzie lnie wał a to już jest jakieś 350zł
Podstawy tuningu kibla to wydech cylinder gaźnik no i po 2 tygodniach wał bo nie wytrzyma mocy pewnie i pierdzie lnie Tłumik polecam Yasuni gaźnik to jakiś 19
mm za no i cylinder 80 Yasuni kupisz za 400 zł przynajmniej ja za tyle sprzedałem gaźnik to nie wiem cylinder za 150 zł do szlifu koszt razem jakieś 800 zł no tylko po 2 tygodniach pierdzie lnie wał a to już jest jakieś 350zł
- Heba
- Świeżak
- Posty: 122
- Dołączył(a): 24/5/2010, 15:30
- Lokalizacja: Ostrowiec Św
Heba - z tego co kojażę to grunder ma kibla jakiegoś i honde cr 125. Także raczej nie ma mowy:D Aaaa... Nie wyjechałeś nigdy na publiczne drogi czy lasy?
O jak będziesz miał samochód to nie przekrocz prędkości przynajmniej!
BTW. Tu forumowcy, a przynajmniej większość jest anty 80/50. Poza tym jest regulamin. Choć nikt nie tempi jak już takowy sprzęt posiada.
Przykład: nawet w opisie "x-ray 80"

O jak będziesz miał samochód to nie przekrocz prędkości przynajmniej!
BTW. Tu forumowcy, a przynajmniej większość jest anty 80/50. Poza tym jest regulamin. Choć nikt nie tempi jak już takowy sprzęt posiada.
Przykład: nawet w opisie "x-ray 80"
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
Wrzuć jakis wydech sportowy bo to podstawa (najlepiej wejdź na jakąś stronę o skuterach, bo gdzieś kiedys widziałem co, jaki wydech daje), wariator, sprzęgło.
Nie znam sie za bardzo na tuningu skuterów, ale cos tak chyba kolejnoość tuningowania szła
Później to już te cylindry i coś tam, ale po nich to będzie żarł jak 125 w 2T 
Nie znam sie za bardzo na tuningu skuterów, ale cos tak chyba kolejnoość tuningowania szła


-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości