cbr 125r problem z gaznikiem?
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
cbr 125r problem z gaznikiem?
Witam. Kupiłem honde CBR 125.
Mam z nią mały problem. A dokładniej co do obrotów silnika i jego pracy.
1. gdy silnik załapie juz równomierna prace (1,5tys obr.) i skręcam w prawo - silnik gaśnie. Jest to rocznik 2005, bardzo mało używana. To sztywno chodzi i czy może linka sie cofa?
2. Co do tego samego, obroty mam normalnie 1,5 tys a czasami obroty nie chca opadac np. utrzymuje sie przy 3-4 tys.
3. Strzela z rury czasami.
4. Czasami gaśnie
5. gdy jade na cały gaz, przejade jakis kilometr i mi się dusi. Musze troche poczekac. Odpalic i dopieromoge jechac dalej.
Prosze o pomoc, osoby które miały takie problemy. Nie chce czytac tutaj zadnych postów, osób które nie miały z tym styku i sobie rzucają słowa na wiatr.
Mam z nią mały problem. A dokładniej co do obrotów silnika i jego pracy.
1. gdy silnik załapie juz równomierna prace (1,5tys obr.) i skręcam w prawo - silnik gaśnie. Jest to rocznik 2005, bardzo mało używana. To sztywno chodzi i czy może linka sie cofa?
2. Co do tego samego, obroty mam normalnie 1,5 tys a czasami obroty nie chca opadac np. utrzymuje sie przy 3-4 tys.
3. Strzela z rury czasami.
4. Czasami gaśnie
5. gdy jade na cały gaz, przejade jakis kilometr i mi się dusi. Musze troche poczekac. Odpalic i dopieromoge jechac dalej.
Prosze o pomoc, osoby które miały takie problemy. Nie chce czytac tutaj zadnych postów, osób które nie miały z tym styku i sobie rzucają słowa na wiatr.
- Krystian Ochędalski
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19
Sprawdz sobie czy dobrze chodzi linka od gazu bo może sie nie wraca do końca i wtedy masz wieksze obroty a co do reszty to sprawdz filtr paliwa czy nie jest zapchany albo kranik, może go dusić przez to ze za mało dostaje paliwa. Gdy odczekasz to wtedy zbiera sie paliwo i temu znów możesz jechac. Jeżeli to nie pomoże to bedzie trzeba popatrzeć do gaźników.
-
zephyr - Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 23/2/2007, 13:57
- Lokalizacja: Węgierska Górka
- Krystian Ochędalski
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19
Kanape kierowcy to sie zdejmuje tak : najpierw otwierasz ten schowek (zdejmujesz kanape pasażera) i dalej jest tam jedna śrubka i odkrecasz i możesz zdjąć siedzenie . Sprawdź czy masz odpowietrzenie w zbiorniku paliwa a mianowicie po prawej stronie przy silniku wystają luźno dwa identyczne przewody , sprobuj dmuchnąć w każdy z nich , jeśli da sie dmuchnąć to odpowietrzenie masz ok . Nalej odrdzewiacza do linki od gazu , może bedzie dobrze , albo wymień linke
Honda Cbr 125 | http://www.bikepics.com/members/mateusz1605/05cbr125/
-
Mateusz1605 - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
- Lokalizacja: Rykały
Re: cbr 125r problem z gaznikiem?
Krystian Ochędalski napisał(a):Witam. Kupiłem honde CBR 125.
Mam z nią mały problem. A dokładniej co do obrotów silnika i jego pracy.
1. gdy silnik załapie juz równomierna prace (1,5tys obr.) i skręcam w prawo - silnik gaśnie. Jest to rocznik 2005, bardzo mało używana. To sztywno chodzi i czy może linka sie cofa?
2. Co do tego samego, obroty mam normalnie 1,5 tys a czasami obroty nie chca opadac np. utrzymuje sie przy 3-4 tys.
3. Strzela z rury czasami.
4. Czasami gaśnie
5. gdy jade na cały gaz, przejade jakis kilometr i mi się dusi. Musze troche poczekac. Odpalic i dopieromoge jechac dalej.
Prosze o pomoc, osoby które miały takie problemy. Nie chce czytac tutaj zadnych postów, osób które nie miały z tym styku i sobie rzucają słowa na wiatr.
Do wymiany linka i świeca
wyreguluj jeszcze gaźnik
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Dzięki. Co do tych ytan wszytskich... Wole sie spytac wczesniej i poczekac na odpowiedz osob które miały z tym doczynienia, bo zbr mam zaledwie kilka dni i jutro dopiero gdzies pojerzdze dalej bo zarejerestrowałem ja dzis.
Awięc, dzis zdjąłem owiewke by zobaczyc co tam sie dzieje z ta linką.... Otóż skrecając kierwonica w prawo ona gaśnie...Wiec jak mówiliscie spraedziłem czy linka nie wraca... Otóż wraca. i jest wszystko ok.
Nie wiem. Czy ma cos do tego alektronika? że obroty zmiejsza czy coś?
gdzie cbr ma kranik paliwa i jego filtr?
Pozdrawiam.
Awięc, dzis zdjąłem owiewke by zobaczyc co tam sie dzieje z ta linką.... Otóż skrecając kierwonica w prawo ona gaśnie...Wiec jak mówiliscie spraedziłem czy linka nie wraca... Otóż wraca. i jest wszystko ok.
Nie wiem. Czy ma cos do tego alektronika? że obroty zmiejsza czy coś?
gdzie cbr ma kranik paliwa i jego filtr?
Pozdrawiam.
- Krystian Ochędalski
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19
Re: cbr 125r problem z gaznikiem?
pawlak200192 napisał(a):Krystian Ochędalski napisał(a):Witam. Kupiłem honde CBR 125.
Mam z nią mały problem. A dokładniej co do obrotów silnika i jego pracy.
1. gdy silnik załapie juz równomierna prace (1,5tys obr.) i skręcam w prawo - silnik gaśnie. Jest to rocznik 2005, bardzo mało używana. To sztywno chodzi i czy może linka sie cofa?
2. Co do tego samego, obroty mam normalnie 1,5 tys a czasami obroty nie chca opadac np. utrzymuje sie przy 3-4 tys.
3. Strzela z rury czasami.
4. Czasami gaśnie
5. gdy jade na cały gaz, przejade jakis kilometr i mi się dusi. Musze troche poczekac. Odpalic i dopieromoge jechac dalej.
Prosze o pomoc, osoby które miały takie problemy. Nie chce czytac tutaj zadnych postów, osób które nie miały z tym styku i sobie rzucają słowa na wiatr.
Do wymiany linka i świeca
wyreguluj jeszcze gaźnik
Świece juz wyniłem, ale to nie było tego powodem. A gaźnik zarabrdzo nie wiem jak wyregulowac bo zawsze motor który miałem to dwu suw,a to jest 4t wiec inna budowa. jedyne co grzebałem to tym pokrętłem przy gaźniku co wystaje (śruba)
- Krystian Ochędalski
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19
Kranika normalnego to ona nie ma . Jest taki zawor przy zbiorniku , że gdzy zapalisz moto to gaźnik zasysa powietrze , i jest wężyk taki do zbiornika ktory otwiera ten zaworek i paliwo leci do gaźnika , a filtr to nie pamiętam . To że gaśnie jak skręcisz to nie jest elektronika , a może Ci sie gdzieś linka zagina itp ?? A ta śruba jest z prawej strony ?? Jeśli tak i kręci sie ją palcami to jest ona od ustawiania obrotow silnika
Honda Cbr 125 | http://www.bikepics.com/members/mateusz1605/05cbr125/
-
Mateusz1605 - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
- Lokalizacja: Rykały
Nie no własnie chciałbym zeby to było to zagięcie linki... Ale nie stety nie. Cos innego
Linka cofa sie idealnie. Jak juz wczesniej pisałem zdjąłem owiewke by sprawdzic to i linka chodzi idealne i nie zagina się. Przynajmniej to nie jest od linka zalezne w moim przypadku...
Co to moze byc
:|:|

Linka cofa sie idealnie. Jak juz wczesniej pisałem zdjąłem owiewke by sprawdzic to i linka chodzi idealne i nie zagina się. Przynajmniej to nie jest od linka zalezne w moim przypadku...
Co to moze byc

- Krystian Ochędalski
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19
Możliwe ze masz za krotką linke . A weź skręć w prawo i wtedy wyreguluj gaźnik tą srubą przy gaźniku po prawo ( wkręcaj ją aż osiągnie moto około 1200 obr ) skręć kierownicą w lewo , jak sie doda gazu to znaczy żę masz za krotką linke , albo jest poprowadzona w złym miejscu
Honda Cbr 125 | http://www.bikepics.com/members/mateusz1605/05cbr125/
-
Mateusz1605 - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
- Lokalizacja: Rykały
nie nie, to nic od linki, bo jak juz pisałem ten dzyndzelek od linki na gaxniku ten taki co trzyma linke (nie wiem jak to nazwac) to wraca do konca.
Obojętnie ile mam obrotów ile tysięcy i skrecając w prawo to obroty bardzo szybko spadaja ze silnik gaśnie....
Linka jest oryginalna, zostaje możliwośc złego poprowadzenia, chociaz nie wydaje mi sie, jak juz wczesniej napisałem ze to bedzie powodem tych problemów.
//////////////////////////////////////////////////////////
Czy wrzucajac bieg 1, czujecie szaprnięcie i takie tyknięcię trybów biegu rózniez na 2? Czy chodzi wam luźno i nic nie słychac skrzyni biegów?
Obojętnie ile mam obrotów ile tysięcy i skrecając w prawo to obroty bardzo szybko spadaja ze silnik gaśnie....
Linka jest oryginalna, zostaje możliwośc złego poprowadzenia, chociaz nie wydaje mi sie, jak juz wczesniej napisałem ze to bedzie powodem tych problemów.
//////////////////////////////////////////////////////////
Czy wrzucajac bieg 1, czujecie szaprnięcie i takie tyknięcię trybów biegu rózniez na 2? Czy chodzi wam luźno i nic nie słychac skrzyni biegów?
- Krystian Ochędalski
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19
Przy wrzucanie 1 ,a poxniej z 1 na 2 słychać takie tryknięcie , poźniej już nie . A jak manetką dodasz gazu i skręcisz w prawo też zgaśnie ??
Honda Cbr 125 | http://www.bikepics.com/members/mateusz1605/05cbr125/
-
Mateusz1605 - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
- Lokalizacja: Rykały
Rozumiem.
No ja bede dodwał gazu to niezgasnie, ale gdy mam kierownice skrecona na prawo to obroty bardzo szybko spadają az zgasnie.
No ja bede dodwał gazu to niezgasnie, ale gdy mam kierownice skrecona na prawo to obroty bardzo szybko spadają az zgasnie.
- Krystian Ochędalski
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19
To na bank masz coÅ› z linkÄ… nie tak
Honda Cbr 125 | http://www.bikepics.com/members/mateusz1605/05cbr125/
-
Mateusz1605 - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
- Lokalizacja: Rykały
no ale mówie ci ze linka nie ma zbytnio nic to tego bo ten pierdolnik przy gaxniku cofa sie cały.... wiec linka sie cofa do konca !
- Krystian Ochędalski
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19
I pewnie jak skręcisz w lewo to CI przybywa obrotow ??
Honda Cbr 125 | http://www.bikepics.com/members/mateusz1605/05cbr125/
-
Mateusz1605 - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
- Lokalizacja: Rykały
Nie zawsze.
Juz mam dosyc tego wszystkiego.... Nie wiem co jest z dym ze sie dusi. Zdejme jej teraz bak i zajrze do filtru powietrza i przejrze wszystko.
Juz mam dosyc tego wszystkiego.... Nie wiem co jest z dym ze sie dusi. Zdejme jej teraz bak i zajrze do filtru powietrza i przejrze wszystko.
- Krystian Ochędalski
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19
OK. Zrobiłem
)
Byłeś blisko że linki...
Chodziło linke od ssania. po prostu ona napinała sie przy skręcie i ciagła ją na przod i tak jakby wyrywała z gaźnika. Wszystko przez to że miałem ja zaciągniętą opaską zaciskową na wahaczu.
Ostatni problem który został do rozwiązania to wydaje mi sie regulacja gaźnika.
Jak pisałem juz w pierwszym poscie po przejechaniu jakiegos odcinka jakby nie dostawała paliwa i sie dusi, staje. Gdzie sie ustawia pobór paliwa?
Pozdrawiam,

Byłeś blisko że linki...
Chodziło linke od ssania. po prostu ona napinała sie przy skręcie i ciagła ją na przod i tak jakby wyrywała z gaźnika. Wszystko przez to że miałem ja zaciągniętą opaską zaciskową na wahaczu.
Ostatni problem który został do rozwiązania to wydaje mi sie regulacja gaźnika.
Jak pisałem juz w pierwszym poscie po przejechaniu jakiegos odcinka jakby nie dostawała paliwa i sie dusi, staje. Gdzie sie ustawia pobór paliwa?
Pozdrawiam,
- Krystian Ochędalski
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19
Ja bym radził najpierw odkręcić jej troche powietrza bo pewnie dostaje za mało . To jest taka mała złotawa śrubka po lewej stronie w gaźniku zaraz przy łączeniu z cylindrem > Musisz ją wykręcić , ile bedzie trzeba
Honda Cbr 125 | http://www.bikepics.com/members/mateusz1605/05cbr125/
-
Mateusz1605 - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
- Lokalizacja: Rykały
Doobra. Rozwiązałem to całe zamieszanie.
Zadzwoniłem do mechanika (mechanik mechanikowi nie równy,) i przedtstawiłem mu to co sie dzieje.
Powiedział ze robi sie podciśnienie w baku - miał racje.
Mam odjąc bak i przczyscic zawór przy baku.
Dzieki za pomoc.
Pozdrawiam,
Zadzwoniłem do mechanika (mechanik mechanikowi nie równy,) i przedtstawiłem mu to co sie dzieje.
Powiedział ze robi sie podciśnienie w baku - miał racje.
Mam odjąc bak i przczyscic zawór przy baku.
Dzieki za pomoc.
Pozdrawiam,
- Krystian Ochędalski
- Świeżak
- Posty: 146
- Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości