Zobacz wÄ…tek - cbr 125r problem z gaznikiem?
NAS Analytics TAG

cbr 125r problem z gaznikiem?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

cbr 125r problem z gaznikiem?

Postprzez Krystian OchÄ™dalski » 20/3/2007, 18:37

Witam. Kupiłem honde CBR 125.
Mam z nią mały problem. A dokładniej co do obrotów silnika i jego pracy.
1. gdy silnik załapie juz równomierna prace (1,5tys obr.) i skręcam w prawo - silnik gaśnie. Jest to rocznik 2005, bardzo mało używana. To sztywno chodzi i czy może linka sie cofa?
2. Co do tego samego, obroty mam normalnie 1,5 tys a czasami obroty nie chca opadac np. utrzymuje sie przy 3-4 tys.
3. Strzela z rury czasami.
4. Czasami gaśnie
5. gdy jade na cały gaz, przejade jakis kilometr i mi się dusi. Musze troche poczekac. Odpalic i dopieromoge jechac dalej.


Prosze o pomoc, osoby które miały takie problemy. Nie chce czytac tutaj zadnych postów, osób które nie miały z tym styku i sobie rzucają słowa na wiatr.
Krystian Ochędalski
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19


Postprzez zephyr » 21/3/2007, 23:13

Sprawdz sobie czy dobrze chodzi linka od gazu bo może sie nie wraca do końca i wtedy masz wieksze obroty a co do reszty to sprawdz filtr paliwa czy nie jest zapchany albo kranik, może go dusić przez to ze za mało dostaje paliwa. Gdy odczekasz to wtedy zbiera sie paliwo i temu znów możesz jechac. Jeżeli to nie pomoże to bedzie trzeba popatrzeć do gaźników.
Avatar użytkownika
zephyr
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 23/2/2007, 13:57
Lokalizacja: Węgierska Górka


Postprzez Krystian OchÄ™dalski » 22/3/2007, 15:21

Hmmmm, a jak zdjąc kanape kierowcy?? Musze nalac płynu chłodniczego !
Krystian Ochędalski
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19

Postprzez Mateusz1605 » 22/3/2007, 17:54

Kanape kierowcy to sie zdejmuje tak : najpierw otwierasz ten schowek (zdejmujesz kanape pasażera) i dalej jest tam jedna śrubka i odkrecasz i możesz zdjąć siedzenie . Sprawdź czy masz odpowietrzenie w zbiorniku paliwa a mianowicie po prawej stronie przy silniku wystają luźno dwa identyczne przewody , sprobuj dmuchnąć w każdy z nich , jeśli da sie dmuchnąć to odpowietrzenie masz ok . Nalej odrdzewiacza do linki od gazu , może bedzie dobrze , albo wymień linke
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Re: cbr 125r problem z gaznikiem?

Postprzez pawlak200192 » 22/3/2007, 18:04

Krystian Ochędalski napisał(a):Witam. Kupiłem honde CBR 125.
Mam z nią mały problem. A dokładniej co do obrotów silnika i jego pracy.
1. gdy silnik załapie juz równomierna prace (1,5tys obr.) i skręcam w prawo - silnik gaśnie. Jest to rocznik 2005, bardzo mało używana. To sztywno chodzi i czy może linka sie cofa?
2. Co do tego samego, obroty mam normalnie 1,5 tys a czasami obroty nie chca opadac np. utrzymuje sie przy 3-4 tys.
3. Strzela z rury czasami.
4. Czasami gaśnie
5. gdy jade na cały gaz, przejade jakis kilometr i mi się dusi. Musze troche poczekac. Odpalic i dopieromoge jechac dalej.


Prosze o pomoc, osoby które miały takie problemy. Nie chce czytac tutaj zadnych postów, osób które nie miały z tym styku i sobie rzucają słowa na wiatr.




Do wymiany linka i świeca
wyreguluj jeszcze gaźnik
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez Krystian OchÄ™dalski » 22/3/2007, 18:07

Dzięki. Co do tych ytan wszytskich... Wole sie spytac wczesniej i poczekac na odpowiedz osob które miały z tym doczynienia, bo zbr mam zaledwie kilka dni i jutro dopiero gdzies pojerzdze dalej bo zarejerestrowałem ja dzis.

Awięc, dzis zdjąłem owiewke by zobaczyc co tam sie dzieje z ta linką.... Otóż skrecając kierwonica w prawo ona gaśnie...Wiec jak mówiliscie spraedziłem czy linka nie wraca... Otóż wraca. i jest wszystko ok.

Nie wiem. Czy ma cos do tego alektronika? że obroty zmiejsza czy coś?
gdzie cbr ma kranik paliwa i jego filtr?

Pozdrawiam.
Krystian Ochędalski
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19

Re: cbr 125r problem z gaznikiem?

Postprzez Krystian OchÄ™dalski » 22/3/2007, 18:09

pawlak200192 napisał(a):
Krystian Ochędalski napisał(a):Witam. Kupiłem honde CBR 125.
Mam z nią mały problem. A dokładniej co do obrotów silnika i jego pracy.
1. gdy silnik załapie juz równomierna prace (1,5tys obr.) i skręcam w prawo - silnik gaśnie. Jest to rocznik 2005, bardzo mało używana. To sztywno chodzi i czy może linka sie cofa?
2. Co do tego samego, obroty mam normalnie 1,5 tys a czasami obroty nie chca opadac np. utrzymuje sie przy 3-4 tys.
3. Strzela z rury czasami.
4. Czasami gaśnie
5. gdy jade na cały gaz, przejade jakis kilometr i mi się dusi. Musze troche poczekac. Odpalic i dopieromoge jechac dalej.


Prosze o pomoc, osoby które miały takie problemy. Nie chce czytac tutaj zadnych postów, osób które nie miały z tym styku i sobie rzucają słowa na wiatr.




Do wymiany linka i świeca
wyreguluj jeszcze gaźnik




Świece juz wyniłem, ale to nie było tego powodem. A gaźnik zarabrdzo nie wiem jak wyregulowac bo zawsze motor który miałem to dwu suw,a to jest 4t wiec inna budowa. jedyne co grzebałem to tym pokrętłem przy gaźniku co wystaje (śruba)
Krystian Ochędalski
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19

Postprzez Mateusz1605 » 22/3/2007, 18:12

Kranika normalnego to ona nie ma . Jest taki zawor przy zbiorniku , że gdzy zapalisz moto to gaźnik zasysa powietrze , i jest wężyk taki do zbiornika ktory otwiera ten zaworek i paliwo leci do gaźnika , a filtr to nie pamiętam . To że gaśnie jak skręcisz to nie jest elektronika , a może Ci sie gdzieś linka zagina itp ?? A ta śruba jest z prawej strony ?? Jeśli tak i kręci sie ją palcami to jest ona od ustawiania obrotow silnika
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Postprzez Krystian OchÄ™dalski » 22/3/2007, 18:50

Nie no własnie chciałbym zeby to było to zagięcie linki... Ale nie stety nie. Cos innego :|

Linka cofa sie idealnie. Jak juz wczesniej pisałem zdjąłem owiewke by sprawdzic to i linka chodzi idealne i nie zagina się. Przynajmniej to nie jest od linka zalezne w moim przypadku...

Co to moze byc :|:|:|
Krystian Ochędalski
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19

Postprzez Mateusz1605 » 22/3/2007, 18:57

Możliwe ze masz za krotką linke . A weź skręć w prawo i wtedy wyreguluj gaźnik tą srubą przy gaźniku po prawo ( wkręcaj ją aż osiągnie moto około 1200 obr ) skręć kierownicą w lewo , jak sie doda gazu to znaczy żę masz za krotką linke , albo jest poprowadzona w złym miejscu
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Postprzez Krystian OchÄ™dalski » 22/3/2007, 22:15

nie nie, to nic od linki, bo jak juz pisałem ten dzyndzelek od linki na gaxniku ten taki co trzyma linke (nie wiem jak to nazwac) to wraca do konca.

Obojętnie ile mam obrotów ile tysięcy i skrecając w prawo to obroty bardzo szybko spadaja ze silnik gaśnie....
Linka jest oryginalna, zostaje możliwośc złego poprowadzenia, chociaz nie wydaje mi sie, jak juz wczesniej napisałem ze to bedzie powodem tych problemów.

//////////////////////////////////////////////////////////
Czy wrzucajac bieg 1, czujecie szaprnięcie i takie tyknięcię trybów biegu rózniez na 2? Czy chodzi wam luźno i nic nie słychac skrzyni biegów?
Krystian Ochędalski
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19

Postprzez Mateusz1605 » 23/3/2007, 06:39

Przy wrzucanie 1 ,a poxniej z 1 na 2 słychać takie tryknięcie , poźniej już nie . A jak manetką dodasz gazu i skręcisz w prawo też zgaśnie ??
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Postprzez Krystian OchÄ™dalski » 23/3/2007, 13:54

Rozumiem.
No ja bede dodwał gazu to niezgasnie, ale gdy mam kierownice skrecona na prawo to obroty bardzo szybko spadają az zgasnie.
Krystian Ochędalski
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19

Postprzez Mateusz1605 » 23/3/2007, 14:30

To na bank masz coÅ› z linkÄ… nie tak
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Postprzez Krystian OchÄ™dalski » 23/3/2007, 16:40

no ale mówie ci ze linka nie ma zbytnio nic to tego bo ten pierdolnik przy gaxniku cofa sie cały.... wiec linka sie cofa do konca !
Krystian Ochędalski
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19

Postprzez Mateusz1605 » 23/3/2007, 17:32

I pewnie jak skręcisz w lewo to CI przybywa obrotow ??
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Postprzez Krystian OchÄ™dalski » 23/3/2007, 18:41

Nie zawsze.

Juz mam dosyc tego wszystkiego.... Nie wiem co jest z dym ze sie dusi. Zdejme jej teraz bak i zajrze do filtru powietrza i przejrze wszystko.
Krystian Ochędalski
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19

Postprzez Krystian OchÄ™dalski » 23/3/2007, 20:13

OK. Zrobiłem :))

Byłeś blisko że linki...
Chodziło linke od ssania. po prostu ona napinała sie przy skręcie i ciagła ją na przod i tak jakby wyrywała z gaźnika. Wszystko przez to że miałem ja zaciągniętą opaską zaciskową na wahaczu.
Ostatni problem który został do rozwiązania to wydaje mi sie regulacja gaźnika.
Jak pisałem juz w pierwszym poscie po przejechaniu jakiegos odcinka jakby nie dostawała paliwa i sie dusi, staje. Gdzie sie ustawia pobór paliwa?

Pozdrawiam,
Krystian Ochędalski
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19

Postprzez Mateusz1605 » 24/3/2007, 06:41

Ja bym radził najpierw odkręcić jej troche powietrza bo pewnie dostaje za mało . To jest taka mała złotawa śrubka po lewej stronie w gaźniku zaraz przy łączeniu z cylindrem > Musisz ją wykręcić , ile bedzie trzeba
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Postprzez Krystian OchÄ™dalski » 24/3/2007, 13:15

Doobra. Rozwiązałem to całe zamieszanie.

Zadzwoniłem do mechanika (mechanik mechanikowi nie równy,) i przedtstawiłem mu to co sie dzieje.
Powiedział ze robi sie podciśnienie w baku - miał racje.
Mam odjąc bak i przczyscic zawór przy baku.

Dzieki za pomoc.
Pozdrawiam,
Krystian Ochędalski
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 19/8/2006, 15:19

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê