Zobacz wątek - Kmx 125 99r Mam Kilka pytan

Kmx 125 99r Mam Kilka pytan

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Kmx 125 99r Mam Kilka pytan

Postprzez xadam0000 » 16/10/2010, 16:55

1.Czy wymiana samych pierscieni doda mocy czyli kompresji?
2.Czy ktos odblokowal modul zaplonowy DENSO i czy mu to sie udalo?
xadam0000
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 30/6/2010, 15:03
Lokalizacja: Zajebiste


Postprzez grunder » 16/10/2010, 17:14

wymiana pierścieni Ci mocy nie da, chcesz mieć kompresje? Zmień tłok i szlif cylka.

Da się odblokować moduł kupując nowy w serwisie lub wysyłając swój stary do firmy: http://el-serwis.prv.pl/ i oni ci zrobią

Taki temat był już podobny, warto poszukać:

about50464.html&highlight=
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez henio12323 » 16/10/2010, 21:02

ardian tu sie mylisz :D pierscienie dadzą sporo kompresji :)
ale na kilka dni ;P w moment uzyskaja kompresje starych pierscieni ;P
wiec nie opłaca sie bo same pierscienie kosztuja koło 50 zł. a tłok 150 zł wiec stówke dorzucasz i masz nowy cały zestaw i wiele km przed tobą :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez grunder » 16/10/2010, 21:42

i co może będę miał taką samą kompreche jak w nowym cylku i tłoku? Czy ta zmiana pierścieni może wydłużyć mi żywotność silnika?
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez henio12323 » 17/10/2010, 08:01

nie chce was dzieci uczyc motor na lewo sprzedawac :D
jak juz napisałem nie osiągnie mocy nowego zestawu to na 100% ale tez na 100% podniesie moc motorka. o ile nie da sie tego określic po prostu na pewno moc będzie odczuwalna skoro mamy juz stary zestaw. nie wydłuży a skróci żywotnosc :P poniewaz skoro miałbys zmieniac korbe to skoro dostanie znowu wieksze obciązenia moze szybciej strzelic (ale jezeli korba byla zmieniana nie dawno to oczywiscie ze wytrzyma bo korbe sie zmienia co 2 -3 -4 tłoki) z kolei tłok moze tez sie posypac :D nie od razu ale bedzie miał większe predyspozycje :P no i tłok to takie smieszne urządzenie ze jak sie zdejmie cylinder i załozy z powrotem to tłok lubi szybko strzelic. duzo ludzi tak ma. jak dla kumpla np robiłem wał bo strzelił - tłok był widac ze niedawno zmieniany bo miał jeszcze poprzeczne nacięcia. złozyłem widocznie za słabo docierał albo miał pecha i po tygodniu pękł mu tłok :D to samo kumpel sobie w skuterku wymieniał pierscienie same i tłoczek sie posypał :D dlatego nie głupia zasada krązy - jak jeździ to lepiej nie zaczepiac. chyba ze do remontu.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez xadam0000 » 17/10/2010, 08:17

Dzieki Wam to czyli dadza mi kompresje ale nie wroca tak szybko az do starych pierscieni tamte to wyjechane bardzo.
xadam0000
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 30/6/2010, 15:03
Lokalizacja: Zajebiste

Postprzez grunder » 17/10/2010, 09:57

Wszystko zrozumiałem, dziękuje za wyczerpującą wypowiedź

:D
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: BB88 i 3 gości




na gr