Praca silnika na wydechu przelotowym.
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Praca silnika na wydechu przelotowym.
1. Czy charakterystyczna praca na przelocie (dzwięk nie jest tak jednolity jak na oryginalnym, tylko słychać prace każdego tłoka oddzielnie i często temu towarzyszy taka lekka pulsacja) to skutek tego, że silnik ma standardowy dolot (filtr i dysze) , a łatwiejszy wydech, czy to po porostu tak jest nawet na oryginalnym wydechy, tylko tego tak nie słychać ?? I jest to normalne?
2. Zależy mi tylko na efekcie dźwiękowym, a nie na wzroście mocy. Czy jeśli założe przeloty (w moim przypadku XJ 600) nie zmieniając nic w układzie dolotowym (standardowy filtr i dysze), to może spaść moc, albo silnik zacznie nierówno pracować lub byłoby to jakkolwiek szkodliwe dla silnika??Bo przecież zostanie zaburzony stosunek przepustowości ukł. dolotowego do wydechowego...
2. Zależy mi tylko na efekcie dźwiękowym, a nie na wzroście mocy. Czy jeśli założe przeloty (w moim przypadku XJ 600) nie zmieniając nic w układzie dolotowym (standardowy filtr i dysze), to może spaść moc, albo silnik zacznie nierówno pracować lub byłoby to jakkolwiek szkodliwe dla silnika??Bo przecież zostanie zaburzony stosunek przepustowości ukł. dolotowego do wydechowego...
-
sonsiat - Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 25/3/2008, 13:39
- Lokalizacja: biskupiec
to juz lepiej lekko orginal przerobic np umnie kumple w orginalach jesli jest gdzie to obok wylotu wierca dziury wiertlem 13 3 sztuki wtedy spaliny leca tymi dziurami jest troche glosniej i dzwiek fajniejszy
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości