TUNING RS50
Posty: 32
• Strona 2 z 2 • 1, 2
gaźmik dellotro 21mm, kruciec ssący i filtr już mam teraz tylko szukam cylka jakiegoś dobrego 80 lub 70
aprilka rs---> KAWASAKI ER-5
-
ŻYTNIA SQUAD PIOTRKÓW - Świeżak
- Posty: 91
- Dołączył(a): 11/11/2006, 22:53
bmroczyk napisał(a):a no dzieki stary ... bo jezdze pod te 5 ale jak dobrze sie rozgrzeje to jak mu odrekece zalozmy od 3 to dochodzi do 5-6 i tak z 3 s i dopiero sie wkreca na 10... co o tym sadzisz ?
norma w 2suwie.... na dole nie ma mocy pozniej zaczyna jechac.....
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
kravec napisał(a):bmroczyk napisał(a):a no dzieki stary ... bo jezdze pod te 5 ale jak dobrze sie rozgrzeje to jak mu odrekece zalozmy od 3 to dochodzi do 5-6 i tak z 3 s i dopiero sie wkreca na 10... co o tym sadzisz ?
norma w 2suwie.... na dole nie ma mocy pozniej zaczyna jechac.....
a ja mam odwrotnie od 4 do 6 tys najlepiej jedzie
powyżej 7 tys powoli sie wkręca

- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Jak jeszcze miałem standard TZR to mi się od 7,5 zaczeł kręcić,a teraz do 6 kręci jak na standardowej już kopa dostawała a od 6 w góre koło mi się podnosi
i to zależy od wyregulowania wszystko.

- WhiteArmy00
- Świeżak
- Posty: 446
- Dołączył(a): 12/12/2006, 22:43
MI lepiej własnie kręci w zakresie od 2 do 7tyś obrotów puzniej to już tak ociężale i czuje że silnik się męczy .
Ostatnio przy 4 tyś obrotów na asfalcie obruciłem kołem ale jak zrobiło jeden obrót to już zaczeły spadac obroty i cza było sprzęgło żeby nie zgasł
Niekture motory lepiej się czują w zakresie do 7tyś obrotów puzniej to już letka ociężałośc przy wkręcaniu na obrotu, tak jak pawlak muwi że też lepiej się czuje w dolnym zakresie obrotów
Ostatnio przy 4 tyś obrotów na asfalcie obruciłem kołem ale jak zrobiło jeden obrót to już zaczeły spadac obroty i cza było sprzęgło żeby nie zgasł
Niekture motory lepiej się czują w zakresie do 7tyś obrotów puzniej to już letka ociężałośc przy wkręcaniu na obrotu, tak jak pawlak muwi że też lepiej się czuje w dolnym zakresie obrotów
-
maciejos - Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
- Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów
dobra wszystko cacy mam gaźnik i kruciec ssący (21mm) ale do starego krućca idą przewody od chłodzenia co z tym fantem zrobić?? bo ten kruciec co mam nie ma wejścia na te przewody
doradźcie

aprilka rs---> KAWASAKI ER-5
-
ŻYTNIA SQUAD PIOTRKÓW - Świeżak
- Posty: 91
- Dołączył(a): 11/11/2006, 22:53
ŻYTNIA SQUAD PIOTRKÓW napisał(a):dobra wszystko cacy mam gaźnik i kruciec ssący (21mm) ale do starego krućca idą przewody od chłodzenia co z tym fantem zrobić?? bo ten kruciec co mam nie ma wejścia na te przewodydoradźcie
zrób fote

- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
dobra jak zrobię zdjęcia to zapodam tu no właśnie te starsze aprilie am5 nie miały tego od chłodzenia
aprilka rs---> KAWASAKI ER-5
-
ŻYTNIA SQUAD PIOTRKÓW - Świeżak
- Posty: 91
- Dołączył(a): 11/11/2006, 22:53
Mam ten sam problem mam Gaznik Dellorto PHBH26 i teraz przewody od zbiornika wyrównawczego od chłodnicy idą bezpośrednio do cylka i teraz mam problem bo chce kupic se orginalny gaznik do DT a tam własnie idą te przewody do gaznika a potem dopiero do cylindra
A co do twojego problemu to chyba tak jak ja bedziesz musiał zrobic czyli te przewody co wchodzą do gaznika musisz bezpośrednio do cylka podłączyc te przewody
A co do twojego problemu to chyba tak jak ja bedziesz musiał zrobic czyli te przewody co wchodzą do gaznika musisz bezpośrednio do cylka podłączyc te przewody
-
maciejos - Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
- Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów
właśnie zamierzam tak zrobić jak mówisz
od razu do cylka go zamocuje i powinno być ok jeszcze dzisiaj to rozbiore i zobacze czy wszystko będzie wporządku
a jutro zamontuję 21mm i filtr i zobaczę czy osiągi sie zauważalne poprawią 
od razu do cylka go zamocuje i powinno być ok jeszcze dzisiaj to rozbiore i zobacze czy wszystko będzie wporządku


aprilka rs---> KAWASAKI ER-5
-
ŻYTNIA SQUAD PIOTRKÓW - Świeżak
- Posty: 91
- Dołączył(a): 11/11/2006, 22:53
Życze ci żebyś miał więcej szczęscia niż ja bo orginalny gaznik u mnie powinien byc ze srednicą gardziela 18mm a ja kupiłem już z założonym niby tuningowym o srednicy gardziela 26mm i po tej przeróbce jak chcesz z minimalnych obrotów dac żyłe to nie możesz bo daje zadużo paliwa i nieefektywnie się spala i zaczyna go mulic muj kumpel w 125ccm ma srednice 21mm a ja mam wsadzoną do 80ccm gaznik o srednicy 26mm nawet mechanik tak powiedział że to jest o prawie 40% większa srednica i normalne że będzie się tak działo dopuki nie zmienie na mniejszy
Ale nie życze ci żebys tak miał w sumie ty dajesz ino 21mm to powinien byc znaczny przyrost mocy a nie tak jak ja znaczny spadek
Ale nie życze ci żebys tak miał w sumie ty dajesz ino 21mm to powinien byc znaczny przyrost mocy a nie tak jak ja znaczny spadek
-
maciejos - Świeżak
- Posty: 203
- Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
- Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów
Posty: 32
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości