Zobacz wÄ…tek - TUNING RS50
NAS Analytics TAG

TUNING RS50

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Å»YTNIA SQUAD PIOTRKÓW » 22/3/2007, 10:21

gaźmik dellotro 21mm, kruciec ssący i filtr już mam teraz tylko szukam cylka jakiegoś dobrego 80 lub 70
aprilka rs---> KAWASAKI ER-5
Avatar użytkownika
ŻYTNIA SQUAD PIOTRKÓW
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 11/11/2006, 22:53


Postprzez kravec » 22/3/2007, 11:03

bmroczyk napisał(a):a no dzieki stary ... bo jezdze pod te 5 ale jak dobrze sie rozgrzeje to jak mu odrekece zalozmy od 3 to dochodzi do 5-6 i tak z 3 s i dopiero sie wkreca na 10... co o tym sadzisz ?



norma w 2suwie.... na dole nie ma mocy pozniej zaczyna jechac.....
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice


Postprzez pawlak200192 » 22/3/2007, 13:48

kravec napisał(a):
bmroczyk napisał(a):a no dzieki stary ... bo jezdze pod te 5 ale jak dobrze sie rozgrzeje to jak mu odrekece zalozmy od 3 to dochodzi do 5-6 i tak z 3 s i dopiero sie wkreca na 10... co o tym sadzisz ?



norma w 2suwie.... na dole nie ma mocy pozniej zaczyna jechac.....


a ja mam odwrotnie od 4 do 6 tys najlepiej jedzie
powyżej 7 tys powoli sie wkręca :cry: (podczas jazdy, na luzie całkiem dobrze)
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez kravec » 22/3/2007, 18:45

to cos dziwnie masz..... bo raczej nie jest to gorna granica zakresu obrotow prawda?? u mnie do 7.5/8 jedzie spokojnie a od 8 mi rece prostuje.....
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez WhiteArmy00 » 22/3/2007, 18:54

Jak jeszcze miałem standard TZR to mi się od 7,5 zaczeł kręcić,a teraz do 6 kręci jak na standardowej już kopa dostawała a od 6 w góre koło mi się podnosi :D i to zależy od wyregulowania wszystko.
WhiteArmy00
Świeżak
 
Posty: 446
Dołączył(a): 12/12/2006, 22:43

Postprzez maciejos » 22/3/2007, 20:43

MI lepiej własnie kręci w zakresie od 2 do 7tyś obrotów puzniej to już tak ociężale i czuje że silnik się męczy .


Ostatnio przy 4 tyś obrotów na asfalcie obruciłem kołem ale jak zrobiło jeden obrót to już zaczeły spadac obroty i cza było sprzęgło żeby nie zgasł


Niekture motory lepiej się czują w zakresie do 7tyś obrotów puzniej to już letka ociężałośc przy wkręcaniu na obrotu, tak jak pawlak muwi że też lepiej się czuje w dolnym zakresie obrotów
Avatar użytkownika
maciejos
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów

Postprzez Å»YTNIA SQUAD PIOTRKÓW » 22/3/2007, 21:34

dobra wszystko cacy mam gaźnik i kruciec ssący (21mm) ale do starego krućca idą przewody od chłodzenia co z tym fantem zrobić?? bo ten kruciec co mam nie ma wejścia na te przewody :? doradźcie
aprilka rs---> KAWASAKI ER-5
Avatar użytkownika
ŻYTNIA SQUAD PIOTRKÓW
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 11/11/2006, 22:53

Postprzez pawlak200192 » 23/3/2007, 07:23

ŻYTNIA SQUAD PIOTRKÓW napisał(a):dobra wszystko cacy mam gaźnik i kruciec ssący (21mm) ale do starego krućca idą przewody od chłodzenia co z tym fantem zrobić?? bo ten kruciec co mam nie ma wejścia na te przewody :? doradźcie


zrób fote :D dziwne do krucca zazwyczaj idzie tylko wężyk od dozownika
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez Å»YTNIA SQUAD PIOTRKÓW » 23/3/2007, 13:12

dobra jak zrobię zdjęcia to zapodam tu no właśnie te starsze aprilie am5 nie miały tego od chłodzenia
aprilka rs---> KAWASAKI ER-5
Avatar użytkownika
ŻYTNIA SQUAD PIOTRKÓW
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 11/11/2006, 22:53

Postprzez maciejos » 23/3/2007, 14:34

Mam ten sam problem mam Gaznik Dellorto PHBH26 i teraz przewody od zbiornika wyrównawczego od chłodnicy idą bezpośrednio do cylka i teraz mam problem bo chce kupic se orginalny gaznik do DT a tam własnie idą te przewody do gaznika a potem dopiero do cylindra

A co do twojego problemu to chyba tak jak ja bedziesz musiał zrobic czyli te przewody co wchodzą do gaznika musisz bezpośrednio do cylka podłączyc te przewody
Avatar użytkownika
maciejos
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów

Postprzez Å»YTNIA SQUAD PIOTRKÓW » 23/3/2007, 18:22

właśnie zamierzam tak zrobić jak mówisz
od razu do cylka go zamocuje i powinno być ok jeszcze dzisiaj to rozbiore i zobacze czy wszystko będzie wporządku 8) a jutro zamontuję 21mm i filtr i zobaczę czy osiągi sie zauważalne poprawią 8)
aprilka rs---> KAWASAKI ER-5
Avatar użytkownika
ŻYTNIA SQUAD PIOTRKÓW
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 11/11/2006, 22:53

Postprzez maciejos » 23/3/2007, 18:41

Życze ci żebyś miał więcej szczęscia niż ja bo orginalny gaznik u mnie powinien byc ze srednicą gardziela 18mm a ja kupiłem już z założonym niby tuningowym o srednicy gardziela 26mm i po tej przeróbce jak chcesz z minimalnych obrotów dac żyłe to nie możesz bo daje zadużo paliwa i nieefektywnie się spala i zaczyna go mulic muj kumpel w 125ccm ma srednice 21mm a ja mam wsadzoną do 80ccm gaznik o srednicy 26mm nawet mechanik tak powiedział że to jest o prawie 40% większa srednica i normalne że będzie się tak działo dopuki nie zmienie na mniejszy


Ale nie życze ci żebys tak miał w sumie ty dajesz ino 21mm to powinien byc znaczny przyrost mocy a nie tak jak ja znaczny spadek
Avatar użytkownika
maciejos
Świeżak
 
Posty: 203
Dołączył(a): 21/2/2007, 18:44
Lokalizacja: Trzebinia-Chrzanów

Poprzednia strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości




na górê