Problem z odpaleniem SKUTERA COLIBER KINGWAY 50cc
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Problem z odpaleniem SKUTERA COLIBER KINGWAY 50cc
Witem jestem tu nowy i nie wiem czy dobrze dodałem temat. Proszę o wyrozumiałość.
Szukałem już wszędzie. Mój problem polega na zepsutym skuterze. Pewnego razu tak mi się zdarzyło że skuter palił na dyga ale nie jechał więcej niż 30km. Oddałem do mechanika zapłaciłem 50zł pochodził z 4 dni i teraz nie chce odpalić ale jak po 20 kopnięciach i 10 razy naciśnięciach startera odpali to w tedy jedzie dotąd aż go nie zgaszę. Jak go zgaszę to znowu to samo. Słyszałem o 5 takich przypadkach od kolegów tak samo się dzieje. Mam przejechane 6000km a nie którym się to zrobiło już przy 3000tys km. Próbowałem na własną rękę przeczyścić gaźnik, sprawdzałem czy jest iskra , wszystko gra. Wszystko czyściłem i nic .
Zasięgam do was o PORADĘ może ktoś robił już takie coś. Szukałem na google to każdy mówił co innego. Proszę o pilną poradę co trzeba zrobić żeby on działał ?? PROSZE NIE PISAĆ TAKIE KOMENTARZE JAK PO CO KUPOWAŁEŚ TAKIEGO CHIŃCZYKA ITD . Bo jak bym miał kasę to bym sobie kupił yamaha albo honda a nie chińczyka.
Szukałem już wszędzie. Mój problem polega na zepsutym skuterze. Pewnego razu tak mi się zdarzyło że skuter palił na dyga ale nie jechał więcej niż 30km. Oddałem do mechanika zapłaciłem 50zł pochodził z 4 dni i teraz nie chce odpalić ale jak po 20 kopnięciach i 10 razy naciśnięciach startera odpali to w tedy jedzie dotąd aż go nie zgaszę. Jak go zgaszę to znowu to samo. Słyszałem o 5 takich przypadkach od kolegów tak samo się dzieje. Mam przejechane 6000km a nie którym się to zrobiło już przy 3000tys km. Próbowałem na własną rękę przeczyścić gaźnik, sprawdzałem czy jest iskra , wszystko gra. Wszystko czyściłem i nic .
Zasięgam do was o PORADĘ może ktoś robił już takie coś. Szukałem na google to każdy mówił co innego. Proszę o pilną poradę co trzeba zrobić żeby on działał ?? PROSZE NIE PISAĆ TAKIE KOMENTARZE JAK PO CO KUPOWAŁEŚ TAKIEGO CHIŃCZYKA ITD . Bo jak bym miał kasę to bym sobie kupił yamaha albo honda a nie chińczyka.
- matrix188
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 10/10/2010, 20:22
- Lokalizacja: s
kupowałes nowy ? mozesz oddac na gwarancje ?
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
Czemu skuter nie odpala
Sprawdź zawory najcześciej wydechowy ten górny się podpiera i nie masz kompresii takiej jak trzeba i wtedy długo kreci żeby ja zdobyć i wtedy chodzi ale jak go zgasisz to znów to samo luz zaworowy to na ssącym 0,05mm a na wydechowym 0,06mm
- orlen14
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 22/8/2010, 21:20
- Lokalizacja: Pieniężno
regulowanie zawrów to niech ktoś to zrobi kto się zna, bo jeszcze biedy narobisz.
Regulacja gaźnika.
Rozgrzej silnik. Potem 2 śrubki tj. od paliwa od dawki powietrza zakręć (tak jakbyś zakręcił śrube w kole u taty). Potem odkręć 1 od dawki paliwa o 1 obrót,a następnie tak samo 2 śrubke. Potem zaczynasz regulacje wedle twojego uznania, tak jak chcesz.
Regulacja gaźnika.
Rozgrzej silnik. Potem 2 śrubki tj. od paliwa od dawki powietrza zakręć (tak jakbyś zakręcił śrube w kole u taty). Potem odkręć 1 od dawki paliwa o 1 obrót,a następnie tak samo 2 śrubke. Potem zaczynasz regulacje wedle twojego uznania, tak jak chcesz.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Jest jeden problem.
Jest taki problem że w ogóle nie chce odpalić to może być przez zawory mogły się same przestawić ??
- matrix188
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 10/10/2010, 20:22
- Lokalizacja: s
Sprawdz zawory z tym ze ustaw ssący 0,05
wydechowy 0,10
Możesz tez ustawic tak jak kolega orlen14 napisał:)
Porównaj na jakim ustawieniu lepiej sie sprawuje i daj znac
A i nie zapomnij o odpowiednim ustawieniu wiatraka
i pamiętaj zawory ustawiaj tylko na zimnym silniku:)
Pozdrawiam
wydechowy 0,10
Możesz tez ustawic tak jak kolega orlen14 napisał:)
Porównaj na jakim ustawieniu lepiej sie sprawuje i daj znac

A i nie zapomnij o odpowiednim ustawieniu wiatraka
i pamiętaj zawory ustawiaj tylko na zimnym silniku:)
Pozdrawiam
Zapierdlać trzeba!:D
- marcintzr
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 26/7/2010, 14:30
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości