Zobacz wÄ…tek - Pierwszy cross
Advertisement
NAS Analytics TAG

Pierwszy cross

Enduro, Cross
_________

Postprzez Kazmir » 21/10/2010, 20:41

Ja spalam bak paliwa w 2 godziny jazdy. Zależy jeszcze gdzie. Jeżdżę po lasach i w kopalni. Ja np. wybrałem yamaszkę, bo mam do serwisu bliżej i akurat była po remoncie.
Co do oleju, to polecam wymieniać częściej. 1.Moto ma większą moc 2. Masz pewność,że nie zajedziesz skrzyni. Ja wymieniam co 3 baki paliwa.
Kazmir
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 19/7/2010, 19:45
Lokalizacja: Bolesławiec


Postprzez grunder » 21/10/2010, 20:47

Po pierwsze EDYTUJ posty, nie pisz 1 pod 2.

fajnie że jeździsz KX, ale jak się wczytasz to ja napisałem "zapewne".

coś ci z Twoim ptk 2 nie wyszło, "zatrzyc motor"-???
Weź go z edytuj bo nie czaje Ciebie, za mocno się zdenerwowałeś.

Nie napisałeś tylko o wadzie z zawieszeniem. Po twojej pierwszej wypowiedzi wnioskuje że fullcross to dla Ciebie jest wogóle wadą.

Dobry jesteÅ› agent!
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa


Postprzez michol » 21/10/2010, 20:57

mowisz ze zatarlem motor bo niedbalem o niego...czyli jak bede dbal to go nikgdy nie zatrze ? moze poprostu kupilem motor z wadliwym silnikiem i poprostu zesslabl i sie zatarl...


zreszta to dla ciebie wada jest wiedza o full crossach skoro na aukcji twoja cra 125 ma 45 KM .. naprawde ? to jakies ulepszenie ?
Avatar użytkownika
michol
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 23/5/2010, 21:29
Lokalizacja: Slask

Postprzez henio12323 » 21/10/2010, 21:01

omgg....
to logiczne ze sie robi czeste remonty tu i tu (4t i 2t ) taki sport. no niestety ktos chce miec tanią adrenaline niech kupi sobie szachy i rypie :D sporty motorowe zawsze sa drogie i nie ma tanich ( no chyba ze wyscigi oldtimerów typu maluch) ale tak czy siak trzeba cos wsadzic. Grunder chyba dobrze napisał ze w ogóle full cross to dla niektórych wada. tak to jest. nie mowimy ze ktos zle jexdzi czy nie umie dbac. ale jeżeli komus sie moto zaciera a tłok jest w miare nowy - no to chyba nie jest to wina maszyny tylko kierowcy :D

kazmir - strasznie masz mały bak :D ja w CR 250 cały bak zeby wylatac musiałem kilka godzin latac. ale skoro wam setki tyle pala :d to tylko współczuc ;P
btw. macie albo źle ustawione gaźniki albo macie dziurki w bakach :D bo nie wyobrazam sobie zeby tyle motor palił - no chyba ze zabytkowy (miałem RM 125 i przy pyrkaniu palił 5 litrów około bałem sie odkrecac manetke bo sie wir robił ale to byl moto z 84 roku :P wiec gaźnik tak jakby nie mial juz dysz - pewnie byly 2X wieksze od wyjsciowych)


co do kolejnych twoich błyskotliwych wypowiedzi ;d moze i miales wadliwy motór a moze i nie :D tego nie mówimy :)


co do CRki ja napisałem w swojej CRce 65 koni chociaz dobrze by było gdyby miała 55 :P to pic dla dzieciaków którzy szukaja tej jedynej z najwieksza iloscia kucy :D zreszta mało kto miał 125 ccm na hamowni. ale po tuningu (wydech ) osiagaja taka moc. kolega ma prawie nowy motor z nieduzym przebiegiem i jego moc jest nieco mniejsza od mocy fabrycznej :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez michol » 21/10/2010, 21:09

ej a czy ja napisalem ze zaratlem silnik na w miare nowym tloku ?

kupilem moto i koles mowil ze jezdizl na nimk amatorsko prawie 2 sezony ale bylem z mechanikiem i dobrze jezdzil ale jak widac juz sie powoli konczyl.
Avatar użytkownika
michol
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 23/5/2010, 21:29
Lokalizacja: Slask

Postprzez henio12323 » 21/10/2010, 21:10

ej a czy ja pisze o tobie ? mówie ogólnie staram sie na forum nie mówic do jednostki bo potem nikt tego czytac nie chce i sie smietnik robi. mówie ogólnie ze jak ktos mialby moto z w nowym tłokiem i zatarł to ewidentnie nie jest wina motocykla
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez grunder » 21/10/2010, 21:12

Uważaj na słowka Agencie

zreszta to dla ciebie wada jest wiedza o full crossach skoro na aukcji twoja cra 125 ma 45 KM .. naprawde ? to jakies ulepszenie ?


Nie zamierzam się z Tobą tutaj wyzywać od debili i typować twoje wady, jak coś masz dawaj na pw.

Powinieneś wiedzieć że konie w 2t zależa od wielu czynników. Wacha się od 40-48km. Także wyśrodkowałem kolego.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez michol » 21/10/2010, 21:18

henio12323 napisał(a):ej a czy ja pisze o tobie ? mówie ogólnie staram sie na forum nie mówic do jednostki bo potem nikt tego czytac nie chce i sie smietnik robi. mówie ogólnie ze jak ktos mialby moto z w nowym tłokiem i zatarł to ewidentnie nie jest wina motocykla


no tak ale ten inny co mnie krytykuje mowi ze to moja wina ze go zatarlem ;]


''Uważaj na słowka Agencie''

...

''Powinieneś wiedzieć że konie w 2t zależa od wielu czynników. Wacha się od 40-48km. Także wyśrodkowałem kolego.
''

wysrodkowales? motor po 20 mth bedzie mial 45 koni?
Avatar użytkownika
michol
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 23/5/2010, 21:29
Lokalizacja: Slask

Postprzez henio12323 » 21/10/2010, 21:23

po 20 mth nie straci az tyle na mocy zeby tracil kilka koni. niech to bedzie 1 kucyk :D nie chce robic wykładów na temat 2Taktów... ale to co pisze grunder to prawda. motor po 40-50 mth straci moc. po 20 jeszcze nieznacznie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez michol » 21/10/2010, 21:26

Oo to ja slyszalem ze po 15 mth juz trzeba wyminiac tlok...


kurwa ale mam kolegow znawcow dobra sorry
Avatar użytkownika
michol
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 23/5/2010, 21:29
Lokalizacja: Slask

Postprzez grunder » 21/10/2010, 21:35

Offtopu się trochę wcześniej zrobiło...Ale to nic nerwy trzeba też opanować.

15mth? Hmm niemożliwe. W serwisówce CR pisze tłok co 25mth przy mieszance 1:32. Ale ja robie 1:27 i moge śmiało pociągnąć do 35, bo aż tak go nie katuje.

Wszystko zależy od stylu jazdy. Prawdą jest że zawodnik musi to robić częściej, ale tam to tylko gaz i gaz nic dziwnego.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez henio12323 » 21/10/2010, 21:39

25 mth - serwisówka zaklada wyczynowa jazde. jezeli ktos jezdzi amatorsko czasem turystycznie do 60 mth dobije tłoczek spoko :D serwisówka zakłada 25 mth dla maxymalnego obciazenia silnika ;d to taka gwarancja - wymien po 25 mth to masz 10000% pewnosci ze jak dbasz i umiesz jeździc to ci przed tym czasem tłok nie siądzie. z kolei potem nie mozesz miec pretensji do hondy ze strzelił tlok :D ale kazdy wie ze latac mozna znacznie dluzej jezeli nie piluje sie motoru na maxa :D kto smiga tylko po torze i kręci czasówki na pewno bedzie musiał wczesniej zmieniac tłok jak ktos sobie turystycznie na 3/4 mocy smiga po lasach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez michol » 21/10/2010, 21:50

jak jeszcze nie mialem motota to wszystko mi kolega naopowiadal myslalem ze tak jest ale slucham was.
Avatar użytkownika
michol
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 23/5/2010, 21:29
Lokalizacja: Slask

Postprzez Kazmir » 22/10/2010, 15:11

henio12323 napisał(a):omgg....

kazmir - strasznie masz mały bak :D ja w CR 250 cały bak zeby wylatac musiałem kilka godzin latac. ale skoro wam setki tyle pala :d to tylko współczuc ;P
:)


Dojeżdżam do domu na rezerwie. Ale możliwe,że mam gaźnik rozregulowany, bo ma zmułe jak odkręcę manetkę na maxa. Tak od 4/5 odkręcenia manetki troszke go zmula. Wy też tak macie?
Kazmir
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 19/7/2010, 19:45
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez henio12323 » 22/10/2010, 17:31

nie :D mi CR ka rowno szla od dolu. nie miala zmuly. fakt zanim sie otworzył zawór chwile miala zamule jak kazdy 2t ale potem szla rowno
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez grunder » 22/10/2010, 18:40

[quote] Tak od 4/5 odkręcenia manetki troszke go zmula. Wy też tak macie? [/quote[

Tak jak wyżej Bartuś napisał.

To nie 4T :D
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez Duriv » 22/10/2010, 21:09

michol napisał(a):
grunder napisał(a):michol po twojej wypowiedzi stwierdziłem że jesteś kompletnym "kowalem". Zapewne miałeś swój pierwszy motocykl czyli YZ. Niestety nie potrafiłeś go umiejętnie eskploatować stąd wypisałeś takie brednie.

Mówisz że zatarłeś silnik, czyli nie umiesz o niego dbać. Można tak powiedzieć że co rok trzeba zmieniać selekcje tłoka, ale to kwestia też ile kto jeździ i jak poprzedni właściciel go eksploatował.

Zawieszenie robić? Normalna sprawa...

Skoro ci się jeździ lepiej 4T, to kup sobie husaberga.

a w 2t trzeba pilowac na pelnym - na torze prawie caly czas.


To chyba normalne..

10-15 litrów spala. HAHAHAHAHHA/

Dobry jesteÅ› agent!


po 1 jezdze kxem

2. czyli to ze zatarlem kxa to znaczy ze nie umiem jezdzic i tlyko ja na tym swiecie umiem zatrzyc motor pomijajac to ze zawodnicy co chwile romont robia...

3. kolega sie pytal jakie sa wady wiec napisalem o zawieszeniu przeciez...


Pro robią co chwilę remonty bo nie mogą sobie pozwolić na stratę w osiągach, nie tylko crasha.

Taki z Ciebie pro jak ze mnie Angie Jolie.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Duriv » 22/10/2010, 21:13

Tak, motocykl będzie miał moc ciągle taką samą.
Co za człeń.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Postprzez michol » 22/10/2010, 21:25

Duriv napisał(a):
michol napisał(a):
grunder napisał(a):michol po twojej wypowiedzi stwierdziłem że jesteś kompletnym "kowalem". Zapewne miałeś swój pierwszy motocykl czyli YZ. Niestety nie potrafiłeś go umiejętnie eskploatować stąd wypisałeś takie brednie.

Mówisz że zatarłeś silnik, czyli nie umiesz o niego dbać. Można tak powiedzieć że co rok trzeba zmieniać selekcje tłoka, ale to kwestia też ile kto jeździ i jak poprzedni właściciel go eksploatował.

Zawieszenie robić? Normalna sprawa...

Skoro ci się jeździ lepiej 4T, to kup sobie husaberga.

a w 2t trzeba pilowac na pelnym - na torze prawie caly czas.


To chyba normalne..

10-15 litrów spala. HAHAHAHAHHA/

Dobry jesteÅ› agent!


po 1 jezdze kxem

2. czyli to ze zatarlem kxa to znaczy ze nie umiem jezdzic i tlyko ja na tym swiecie umiem zatrzyc motor pomijajac to ze zawodnicy co chwile romont robia...

3. kolega sie pytal jakie sa wady wiec napisalem o zawieszeniu przeciez...


Pro robią co chwilę remonty bo nie mogą sobie pozwolić na stratę w osiągach, nie tylko crasha.

Taki z Ciebie pro jak ze mnie Angie Jolie.


No no 'Angie' Jolie to napewno nie jestes :)
Avatar użytkownika
michol
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 23/5/2010, 21:29
Lokalizacja: Slask

Postprzez Duriv » 22/10/2010, 21:28

To przestań robić wywody. Ja np jeżdżę od 7 roku życia czyli 11 lat. Henio podobnie, reszta też. My się naprawdę znamy na tym co robimy.
Czarny 300cc 2T.
Avatar użytkownika
Duriv
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
Lokalizacja: Lublin

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości




na górê