omgg....
to logiczne ze sie robi czeste remonty tu i tu (4t i 2t ) taki sport. no niestety ktos chce miec taniÄ… adrenaline niech kupi sobie szachy i rypie
sporty motorowe zawsze sa drogie i nie ma tanich ( no chyba ze wyscigi oldtimerów typu maluch) ale tak czy siak trzeba cos wsadzic. Grunder chyba dobrze napisał ze w ogóle full cross to dla niektórych wada. tak to jest. nie mowimy ze ktos zle jexdzi czy nie umie dbac. ale jeżeli komus sie moto zaciera a tłok jest w miare nowy - no to chyba nie jest to wina maszyny tylko kierowcy
kazmir - strasznie masz mały bak
ja w CR 250 cały bak zeby wylatac musiałem kilka godzin latac. ale skoro wam setki tyle pala :d to tylko współczuc ;P
btw. macie albo źle ustawione gaźniki albo macie dziurki w bakach
bo nie wyobrazam sobie zeby tyle motor palił - no chyba ze zabytkowy (miałem RM 125 i przy pyrkaniu palił 5 litrów około bałem sie odkrecac manetke bo sie wir robił ale to byl moto z 84 roku
wiec gaźnik tak jakby nie mial juz dysz - pewnie byly 2X wieksze od wyjsciowych)
co do kolejnych twoich błyskotliwych wypowiedzi ;d moze i miales wadliwy motór a moze i nie
tego nie mówimy
co do CRki ja napisałem w swojej CRce 65 koni chociaz dobrze by było gdyby miała 55
to pic dla dzieciaków którzy szukaja tej jedynej z najwieksza iloscia kucy
zreszta mało kto miał 125 ccm na hamowni. ale po tuningu (wydech ) osiagaja taka moc. kolega ma prawie nowy motor z nieduzym przebiegiem i jego moc jest nieco mniejsza od mocy fabrycznej