Zobacz wÄ…tek - suzuki gsxr 600 wysokie obroty na biegu jalowym
NAS Analytics TAG

suzuki gsxr 600 wysokie obroty na biegu jalowym

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

suzuki gsxr 600 wysokie obroty na biegu jalowym

Postprzez tom0506 » 8/10/2010, 10:28

|Witam mam problem z wolnymi obrotami . Wiec sprawa wyglada nastepujaco gdy silnik jest zimny to wszystko wyglada ok ale po rzejechaniu okolo 20 km gdy silnik zlapie temp. moje obroty na biegu jalowym sa okolo 2000 tys jak mozna je zmniejszyc pomocy
tom0506
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8/10/2010, 10:20


Postprzez Pat123 » 8/10/2010, 11:02

Czujnik wolnych obrotow, albo zapominasz wylaczyc ssanie :mrgreen:

:wink:
Pat123
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11


Postprzez tom0506 » 8/10/2010, 11:09

ale tak sie dzieje tylko przy cieplym silniku czy moze to zalezec od luzu na zaworach ??
tom0506
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 8/10/2010, 10:20

Postprzez Invi » 8/10/2010, 11:17

Co to za gix? Gaźnik? SRAD?

Logiczne że rozgrzany silnik ma większe obroty.

Obroty ustawia się na ciepłym silniku plastikowym pokrętłem pod lewym boczkiem gdzieś tam nad zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego.

Powinieneś ustawić coś koło 1300 obrotów.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez myca » 8/10/2010, 20:07

To wygląda na TRE (eliminator opóźnienia zapłonu na pierwszych 3 biegach). Inżynierowie Suzuki dla bezpieczeństwa użytkowników założyli blokadę na 3. pierwszych biegach(opóźnienia zapłonu).
Ja mam go zamontowanego na przełączniku i jak go załączę to moto zachowuje się tak samo (zimny obroty normalne 1000, ciepły około 1300 nawet do 2000 jak mocno rozgrzany).
W moim k6 750 pokazuje mi 6 bieg jak mam TRE na ON . Jeśli masz starszy model bez wyświetlacza biegów to musisz zdemontować bak i zobaczyć czy w 3 przewodowej, trójkątnej kostce (lewa strona przy skrzyni biegów) nie jest wciśnięte coś takiego:

http://moto.allegro.pl/tre-mod-suzuki-g ... 05094.html

Jak tak to odłącz TRE, połącz dwie kostki bez TRE i gotowe.
Ale wtedy masz mniejszÄ… moc na 1., 2. ,3. :(
myca
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 8/10/2010, 19:41
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez lonewolf » 11/10/2010, 20:22

chciałbym się podłączyć pod dyskusję ale o TRE. Właśnie jestem zainteresowany wmontowaniem tego do mojego gixxa. Czy jest sens pakować takie coś? Interesuje mnie poprawienie dołu, bo u mnie jest mizerny z racji braku exupa i nakładki leovince. Innymi słowy czy poprawia to ZNACZĄCO moment na niskich obrotach i jak zamontowanie takiego czegoś wpływa na spalanie?
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez myca » 12/10/2010, 19:52

Na pewno EXUP dał by lepszy efekt w dolnym zakresie. Tak na marginesie w gsx-r brak Exupa nie jest, aż tak odczuwalny. Kumpel w 929 wymontował, to dopiero była tragedia. Przy sześciu tyś. miał taką dziurę ....., że po dwóch tygodniach montował go z powrotem :D.
A jeśli chodzi o TRE to na początku ja nie czułem kompletnie nic. Delikatnie zmniejszyło się hamowanie silnikiem. Dopiero po jakimś czasie przy wyprzedzaniu na 2. (6 albo 7 tyś) szarpnąłem ostro manetką i ze zdziwieniem zobaczyłem, że poszedł na koło, nie całkiem ale przód znacznie oderwał się od ziemi. Dodatkowo po zamontowaniu TER strasznie szybko skończyła mi się opona, może przypadek, a może TRE nie wiem. Ale koszt TRE to niecałe 2 zł i trochę pracy.
Nie wiem jaki był by efekt w Litrze ale mi się wydaje, że bez szału. A na spalanie nie ma wpływu.
myca
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 8/10/2010, 19:41
Lokalizacja: Zielona Góra



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê