suzuki gsxr 600 wysokie obroty na biegu jalowym
Posty: 7
• Strona 1 z 1
suzuki gsxr 600 wysokie obroty na biegu jalowym
|Witam mam problem z wolnymi obrotami . Wiec sprawa wyglada nastepujaco gdy silnik jest zimny to wszystko wyglada ok ale po rzejechaniu okolo 20 km gdy silnik zlapie temp. moje obroty na biegu jalowym sa okolo 2000 tys jak mozna je zmniejszyc pomocy
- tom0506
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 8/10/2010, 10:20
Co to za gix? Gaźnik? SRAD?
Logiczne że rozgrzany silnik ma większe obroty.
Obroty ustawia się na ciepłym silniku plastikowym pokrętłem pod lewym boczkiem gdzieś tam nad zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego.
Powinieneś ustawić coś koło 1300 obrotów.
Logiczne że rozgrzany silnik ma większe obroty.
Obroty ustawia się na ciepłym silniku plastikowym pokrętłem pod lewym boczkiem gdzieś tam nad zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego.
Powinieneś ustawić coś koło 1300 obrotów.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
To wygląda na TRE (eliminator opóźnienia zapłonu na pierwszych 3 biegach). Inżynierowie Suzuki dla bezpieczeństwa użytkowników założyli blokadę na 3. pierwszych biegach(opóźnienia zapłonu).
Ja mam go zamontowanego na przełączniku i jak go załączę to moto zachowuje się tak samo (zimny obroty normalne 1000, ciepły około 1300 nawet do 2000 jak mocno rozgrzany).
W moim k6 750 pokazuje mi 6 bieg jak mam TRE na ON . Jeśli masz starszy model bez wyświetlacza biegów to musisz zdemontować bak i zobaczyć czy w 3 przewodowej, trójkątnej kostce (lewa strona przy skrzyni biegów) nie jest wciśnięte coś takiego:
http://moto.allegro.pl/tre-mod-suzuki-g ... 05094.html
Jak tak to odłącz TRE, połącz dwie kostki bez TRE i gotowe.
Ale wtedy masz mniejszÄ… moc na 1., 2. ,3.
Ja mam go zamontowanego na przełączniku i jak go załączę to moto zachowuje się tak samo (zimny obroty normalne 1000, ciepły około 1300 nawet do 2000 jak mocno rozgrzany).
W moim k6 750 pokazuje mi 6 bieg jak mam TRE na ON . Jeśli masz starszy model bez wyświetlacza biegów to musisz zdemontować bak i zobaczyć czy w 3 przewodowej, trójkątnej kostce (lewa strona przy skrzyni biegów) nie jest wciśnięte coś takiego:
http://moto.allegro.pl/tre-mod-suzuki-g ... 05094.html
Jak tak to odłącz TRE, połącz dwie kostki bez TRE i gotowe.
Ale wtedy masz mniejszÄ… moc na 1., 2. ,3.

- myca
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 8/10/2010, 19:41
- Lokalizacja: Zielona Góra
chciałbym się podłączyć pod dyskusję ale o TRE. Właśnie jestem zainteresowany wmontowaniem tego do mojego gixxa. Czy jest sens pakować takie coś? Interesuje mnie poprawienie dołu, bo u mnie jest mizerny z racji braku exupa i nakładki leovince. Innymi słowy czy poprawia to ZNACZĄCO moment na niskich obrotach i jak zamontowanie takiego czegoś wpływa na spalanie?
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
Na pewno EXUP dał by lepszy efekt w dolnym zakresie. Tak na marginesie w gsx-r brak Exupa nie jest, aż tak odczuwalny. Kumpel w 929 wymontował, to dopiero była tragedia. Przy sześciu tyś. miał taką dziurę ....., że po dwóch tygodniach montował go z powrotem
.
A jeśli chodzi o TRE to na początku ja nie czułem kompletnie nic. Delikatnie zmniejszyło się hamowanie silnikiem. Dopiero po jakimś czasie przy wyprzedzaniu na 2. (6 albo 7 tyś) szarpnąłem ostro manetką i ze zdziwieniem zobaczyłem, że poszedł na koło, nie całkiem ale przód znacznie oderwał się od ziemi. Dodatkowo po zamontowaniu TER strasznie szybko skończyła mi się opona, może przypadek, a może TRE nie wiem. Ale koszt TRE to niecałe 2 zł i trochę pracy.
Nie wiem jaki był by efekt w Litrze ale mi się wydaje, że bez szału. A na spalanie nie ma wpływu.

A jeśli chodzi o TRE to na początku ja nie czułem kompletnie nic. Delikatnie zmniejszyło się hamowanie silnikiem. Dopiero po jakimś czasie przy wyprzedzaniu na 2. (6 albo 7 tyś) szarpnąłem ostro manetką i ze zdziwieniem zobaczyłem, że poszedł na koło, nie całkiem ale przód znacznie oderwał się od ziemi. Dodatkowo po zamontowaniu TER strasznie szybko skończyła mi się opona, może przypadek, a może TRE nie wiem. Ale koszt TRE to niecałe 2 zł i trochę pracy.
Nie wiem jaki był by efekt w Litrze ale mi się wydaje, że bez szału. A na spalanie nie ma wpływu.
- myca
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 8/10/2010, 19:41
- Lokalizacja: Zielona Góra
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości