Zobacz wątek - <i>[Junak]</i> Junak M16 - wielki powrót?
NAS Analytics TAG

[Junak] Junak M16 - wielki powrót?

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 7/10/2010, 11:32

Komentatorzy napisał(a):Nie od razu Rzym zbudowano
Albo macie mało lat i pryszcze, albo ciasne horyzonty myślowe...
Przecież tak buduje się dzisiaj od podstaw markę, zaczyna od licencji, następnie prowadzi swoje badania i nanosi poprawki. Tak powstawała marka KIA, tak powstawała w latach 60tych Toyota. Zaczynali od tanizny, a wypracowali markę aut solidnych.
Będzie sprzedaż, będa wpływy do firmy, będa wpływy, będą pięniądze na dalszy rozwój.
Poza tym już sam fakt, że przy budowie silnika (nie wiem czy częściowo czy w całości) brali udział polscy inżynierowie, napawa swego rodzaju dumą i powoduje że chętnie kupiłbym... a mozę nawet i kupię ten motocykl...
Połowa z Was, gdyby znalazła się w czasach świetności M07 lub M10, też kręciłaby nosem i popiswala się, twierdząc... wolę wydać kasę na MZ lub starego Triumpha. Z takim myśleniem, to nawet nie mielibysmy Junaka 07 i M10<br><hr>Poldekfan<br>
Chyba nie od razu Pekin zbudowano ;) Jedni mysla racjonalnie, inni marza o zielonych migdalach...<br><hr>biker
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 7/10/2010, 12:09

qrcze wzieli by wreszcie starego junaka, dopracowali/dopieścili do współczesnych wymagań, wstawili nowszy silnik poj. 650 i pierwszy bym stał w kolejce aby go kupić.
triumph wznowił bonneville-a i wyszło mu to na dobre a ja cały czas czekam na junaka :)<br><hr>zzz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 7/10/2010, 13:12

Komentatorzy napisał(a):Nie od razu Rzym zbudowano
Albo macie mało lat i pryszcze, albo ciasne horyzonty myślowe...
Przecież tak buduje się dzisiaj od podstaw markę, zaczyna od licencji, następnie prowadzi swoje badania i nanosi poprawki. Tak powstawała marka KIA, tak powstawała w latach 60tych Toyota. Zaczynali od tanizny, a wypracowali markę aut solidnych.
Będzie sprzedaż, będa wpływy do firmy, będa wpływy, będą pięniądze na dalszy rozwój.
Poza tym już sam fakt, że przy budowie silnika (nie wiem czy częściowo czy w całości) brali udział polscy inżynierowie, napawa swego rodzaju dumą i powoduje że chętnie kupiłbym... a mozę nawet i kupię ten motocykl...
Połowa z Was, gdyby znalazła się w czasach świetności M07 lub M10, też kręciłaby nosem i popiswala się, twierdząc... wolę wydać kasę na MZ lub starego Triumpha. Z takim myśleniem, to nawet nie mielibysmy Junaka 07 i M10<br><hr>Poldekfan<br>
Komentatorzy napisał(a):Chyba nie od razu Pekin zbudowano ;) Jedni mysla racjonalnie, inni marza o zielonych migdalach...<br><hr>biker<br>
Niewiara to nie to samo co racjonalne myslenie. Ja tez jestem zdania ze od czegos nalezaloby zaczac. Zastanow sie od czego w motocyklach zaczynali Japonczycy i co teraz reprezentuja.<br><hr>abc
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/10/2010, 14:28

" Motocykl produkowany jest w Chinach" jak ja to słysze to jest dla mnie obraza dla nazwy i historii Junaka<br><hr>grunder
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/10/2010, 19:36

Komentatorzy napisał(a):aczy ktoś może powiedzieć coś więcej na temat Junaka 650? kiedyś znalazłem na necie kilka foto tego junkersa. Wygląd nikedbike, rama podobna w stylu do któregoś MuZ-a <br><hr>Y-DNA<br>
zapewne chodzi Ci o taką wydumke jak Junak Gladiator 650, nic innego jak Hyosung Comet oklejony... czy taki Junak wogóle był na rynku ??<br><hr>k.oval
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/10/2010, 21:57

wolałbym o połowę tańszego ls 650 savage niż ten oto wynalazek. silnik znany już z chińskich kosmolotów jak challenger 250 od kingwajnów czy wektor 250 od motobi tyle że tu powiększyli pojemność i dodala "ala" płaszcz wodny. kolejny eksperyment importera "a może się uda". pojemność powyżej 125ccm są zarezerwowane dla używanych japońców i chiny nawet nowe nic to nie zdziałąją.<br><hr>old japan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/10/2010, 22:47

"Za projekt podwozia odpowiedzialni są Hiszpanie, natomiast silnik zrodził się na polskich deskach kreślarskich, a testowany był w USA i Australii"

To g.... sprzedawane od dawna było w Niemcowni jako Regal Raptor i powstało w całości w Chinach. A powyższe pierdoły to babci w liście napiszcie, bo takimi bzdetami tylko się kompromitujecie.<br><hr>Profesor Patafian
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/10/2010, 09:48

nic nie może bardziej podzielić miłośników motoryzacji niż wprowadzenie po latach współczesnej interpretacji modelu motocykla lub samochodu. Część motocyklistów będzie zafascynowane nową wersją, próbą interpretacji i odświeżenia klasycznego wzornictwa na nowym sprzęcie z wykorzystaniem nowej technologii. Drudzy powiedzą że brak mu duszy i to nie to samo co oryginał. Gdyby wszyscy mieli taką mentalność jak sceptycy ściat stał by w miejscu. Co do pochodzenia to czy to Chiny, Japonia czy inny Tajwan nie ma w dzisiejszych czasach znaczenia. Przykład: produkcja samochodów. Nawet niektórzy z Was nie wiedzą że jeżdżą Renault z Korei, BMW z USA, Fiatem z Turcji albo VW z Polski. Z motocyklami będzie to samo. Też już nie mamy pojęcia ile części i osprzętu w "japońcach" jest produkowanych w Chinach a tylko składanych do kupy w Japonii.
Co do Junaka M16 to mnie się podoba, gdyby kasa pozwoliła to chętnie bym kupił sobie taki na co dzień, lub dziewczynie do szlifowania umiejętności.<br><hr>anastazybezurazy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/10/2010, 15:51

Komentatorzy napisał(a):Junaka bym widział w sylwetce pokroju Triumph Bonneville albo Moto Guzzi V7, a nie tandetnego choppera. <br><hr>mark<br>
Albo Kawasaki W 800. Zgadzam sie w 200%.<br><hr>rafal
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/10/2010, 07:59

Komentatorzy napisał(a):nic nie może bardziej podzielić miłośników motoryzacji niż wprowadzenie po latach współczesnej interpretacji modelu motocykla lub samochodu. Część motocyklistów będzie zafascynowane nową wersją, próbą interpretacji i odświeżenia klasycznego wzornictwa na nowym sprzęcie z wykorzystaniem nowej technologii. Drudzy powiedzą że brak mu duszy i to nie to samo co oryginał. Gdyby wszyscy mieli taką mentalność jak sceptycy ściat stał by w miejscu. Co do pochodzenia to czy to Chiny, Japonia czy inny Tajwan nie ma w dzisiejszych czasach znaczenia. Przykład: produkcja samochodów. Nawet niektórzy z Was nie wiedzą że jeżdżą Renault z Korei, BMW z USA, Fiatem z Turcji albo VW z Polski. Z motocyklami będzie to samo. Też już nie mamy pojęcia ile części i osprzętu w "japońcach" jest produkowanych w Chinach a tylko składanych do kupy w Japonii.
Co do Junaka M16 to mnie się podoba, gdyby kasa pozwoliła to chętnie bym kupił sobie taki na co dzień, lub dziewczynie do szlifowania umiejętności.<br><hr>anastazybezurazy<br>
Widac, ze nigdy nie miales skutera Made in China. Bo gdybys owy posiadal, w zyciu bys nie kupil tego Junaka!<br><hr>K jak Krzysztof
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/10/2010, 11:33

Komentatorzy napisał(a):a jak on się ma do motocykla Regal Raptor Daytona? Wyczytałem gdzieś, że jest praktycznie identyczny, na zdjęciach również nie widać różnic. Można jakieś uzupełnienie jak to jest z tym podobieństwem?<br><hr>michal<br>
Komentatorzy napisał(a):Jest to ten sam sprzęt, ale sprzedawany w innych krajach, na innych prawach importera. Konstrukcja to wciąż te same polsko-hiszpańskie korzenie i azjatycka produkcja.<br><hr>PiotrJ<br>
Komentatorzy napisał(a):Łooo matko, czemu tak trudno zrobić motocykl? Solidnie, niezawodnie o prostej i "niezniszczalnej" konstrukcji ...? Jak to jest że w tamtych czasach (i przy tamtej technologii o zgrozo) było to możliwe a teraz nie jest?! Dlaczego produkujemy swoje śmigłowce a nie potrafimy samochodu/motocykla wyprodukować ?<br><hr>Kris<br>
Komentatorzy napisał(a):Kasa, kasa i jeszcze raz kasa. Gdyby te motorowery i motocykle pod logiem "Romet", "Junak" były by produkowane w Polsce, były by z lepszych materiałów, lepiej wykonane a co za tym idzie o droższe i nie koniecznie konkurencyjne dla produktów marek o ustalonej renomie. Dystrybutorowi (właścicielowi marki) zależy na niskim koszcie wykonania by mógł sprzedać coś ładnie wyglądającego (co do jakości to nikt mnie nie przekona do chińszczyzny) za konkurencyjną cenę. Osobiście za te 12tys. zł kupił bym używaną yamahę xv535 albo suzuki ls650. Ktoś tam próbując być ironicznym pisał, że lepiej kupić używanego co zostawia 2 ślady, ale prawda jest taka: jak się wie jak kupować używany motocykl to w 2-śladowca się nie wpakuję.<br><hr>Marek<br>
Gdyby były by one robione w Polsce, nie koniecznie były by lepsze ale cena razy dwa... czemu bo u nas robocizna droższa he he Jakość tu nie miała by nic do rzeczy:)<br><hr>Andriu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/10/2010, 09:05

Komentatorzy napisał(a):Junaka bym widział w sylwetce pokroju Triumph Bonneville albo Moto Guzzi V7, a nie tandetnego choppera. <br><hr>mark<br>
dokładnie! i najlepiej z dużym singlem, ok 650ccm. na zachodzie idzie moda na takie motocykle i taki junak miałby sznase przyjąć się nie tylko u nas - warunek żeby był produkowany w Polsce a jego projekt był naprawdę zainspirowany junakiem. ale my jak zwykle jesteśmy 20 lat do tyłu. we wszystkim - panowie "spece" od marketingu wydumali sobie że tą chińską tandetą ze znaczkiem junaka ujadą nie wiadomo gdzie. teraz, panie, to najlepiej czopery robić, jak harlej żeby wyglądał. zero szacunku dla tego czym był junak, najlepiej dać do poskładania chińczykom za miskę ryżu. aż żal na to wszystko patrzeć.<br><hr>chlor
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/10/2010, 14:58

Komentatorzy napisał(a):Za 12 tys kupuję 5letniego Bandita-olejaka, który pojeździ dłużej niż to coś, mając 2 razy większą pojemność i moc. Chciałbym zobaczyć tego junaka po 25tys km... Fajnie że są takie maszynki ale niech jeżdżą nimi inni a ja swoje pieniądze zainwestuje w coś mądrzejszego:)<br><hr>realista<br>
Myślę że byś się zdziwił bo znam ludzi z "chińczykami" 125-250ccm o przebiegach 30-40 tys km jeżdżących bez większych problemów.

Pomijam kwestię że
- Bandit jest chyba skierowany do innego odbiorcy niż M16 ?
- nie każdy potrzebuje większej pojemności / mocy...<br><hr>Flar
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez luqa90 » 10/10/2010, 15:41

Wiecie może gdzie w Krakowie można takiego obejrzeć?
luqa90
Świeżak
 
Posty: 213
Dołączył(a): 27/4/2010, 13:40
Lokalizacja: Rymanów Zdrój

Postprzez Komentatorzy » 10/10/2010, 20:34

Do bani. Z dawnegi Junaka ma tylko napis.<br><hr>E.T.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/10/2010, 23:55

Świetna Sprawa możecie się czepiać wszystkiego ale ja uważam że ten motor jest świetny wygląda bardzo dobrze:) będą się czepiać ci co mają Stare Junaki że to nie prawdziwy junak że robiony w chinach itd. Dziś wszystko jest robione w Chinach ja nie wyobrażam sobie robienia Junaka w tym posranym kraju a jak ktoś by go reaktywował to pewnie było by to produkcja małoseryjna i Cenowo nie do przyjęcia na normalną kieszeń może coś się kiedyś w tu zmieni i będziemy mogli zacząć produkować Junaka u nas a teraz się cieszmy że jest coś takiego do kupienia i że jest w tym motocyklu jest duży wkład polaków. Ja osobiście się martwię o materiały z jakich został zrobiony ten motór jeśli nie spartolą sprawy nie będą wsadzać części z gównolitu to ta konstrukcja powinna jeździć kilka lat bezawaryjnie ;)<br><hr>piroo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/10/2010, 19:36

fajny. to że w chinach go robią to mi najmniej przeszkadza. najgorsze jest to, że przypadkiem wygląda dokładnie tak samo jak Regal-Raptor Daytona 350. Jak by nie można było zaprojektować swojej ramy k***a mać! Ale jak bym miał torochę sałaty to bym się nad nim mógł nawet zastanowić.<br><hr>Zbieram na strego Janka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/10/2010, 22:01

Za 12 koła to bym kupił cbr1100xx lub xj900 z kuframi i enduro 600cm w tej cenie łącznie, a nie takie coś? Oczywiście sprzęty używane.<br><hr>Synek555
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/10/2010, 19:07

Po pierwsze:
Posiadam ten pojazd - jest to moje drugie MOTO.
Nie mam zastrzeżeń do jakości i wykonania.
Dynamika bardzo dobra, silnik pracuje równo (to zaleta wtrysku), hamulce brzytwa. Za te pieniądze z 2-letnią gwarancją uważam, że warto.
Po drugie: Fajnie byłoby aby f-mie ALMOT udało się wskrzesić markę JUNAK - nawet kosztem kooperacji z Chinami.
Po trzecie: Coś innego od wszystkich japońskich i amerykańskim MOTO (nie koniecznie trzeba mieć 1000ccm w ramie - cały świat jeździ na moto od 125ccm)
Po czwarte: Ludzie fajnie reagują na jego widok.
POLECAM :)
<br><hr>PD
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/10/2010, 14:04

<a href="http://img3cdn.adoosimg.com/6e0c9f6fb8ebe3514599f4917beb08a8-1-7.jpg" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://img3cdn.adoosimg.com/6e0c9f6fb8ebe3514599f4917beb08a8-1-7.jpg</a>, tyle w temacie...<br><hr>emisarius
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 17 gości




na gr