Wyciek paliwa poprzez gaźnik
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Wyciek paliwa poprzez gaźnik
Witam
Mam ostatnio duży problem z wyciekiem paliwa. Ze skutera przez tydzień nie używania wyciekło pół baku (ok 2 L), cieknie poprzez rurkę z gaźnika tą od spodu którą powinien wyciekać nadmiar paliwa z komory pływakowej. Nie wiem jaka może być przyczyna. Wydaje mi się że uszkodzony w jakiś sposób zawór podciśnieniowy na wężyku z paliwem lub zawór w gaźniku zamykany pływakiem. Jednak wydaje mi się że oba są sprawne, szczególnie że gaźnik ostatnio rozbierałem i czyściłem. Jakiś pomysł jak je sprawdzić . Dodam że paliwo cieknie po kropelce bardzo wolno ale zawsze jest mokra plama od benzyny w miejscu gdzie stawiam skuter (pod rurką z gaźnika) .
Mam ostatnio duży problem z wyciekiem paliwa. Ze skutera przez tydzień nie używania wyciekło pół baku (ok 2 L), cieknie poprzez rurkę z gaźnika tą od spodu którą powinien wyciekać nadmiar paliwa z komory pływakowej. Nie wiem jaka może być przyczyna. Wydaje mi się że uszkodzony w jakiś sposób zawór podciśnieniowy na wężyku z paliwem lub zawór w gaźniku zamykany pływakiem. Jednak wydaje mi się że oba są sprawne, szczególnie że gaźnik ostatnio rozbierałem i czyściłem. Jakiś pomysł jak je sprawdzić . Dodam że paliwo cieknie po kropelce bardzo wolno ale zawsze jest mokra plama od benzyny w miejscu gdzie stawiam skuter (pod rurką z gaźnika) .
- sit
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 19/9/2010, 11:09
kranik ci się nie zamyka przy wyłączonym silniku, dlatego paliwo spływa do gaźnika i ucieka nadmiarem.
Pływak może ci się zawieszac.
I w dyszy znajduje się taki zaworek i on możę byc zapchany.
Tyle ode mnie.
Pływak może ci się zawieszac.
I w dyszy znajduje się taki zaworek i on możę byc zapchany.
Tyle ode mnie.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Jak masz kranik podciśnieniowy to paliwo leci z niego tylko wtedy gdy silnik chodzi ,więc nie zamyka .
A rurka na dole gaźnika(na samym spodzie ) jest od spuszczania benzyny obok powinna być śrubka którą sie otwiera przepływ ,albo nie dokręcona albo nie trzyma .
Czyli masz dwie rzeczy walnięte ale kranika nie musisz koniecznie naprawiać , jak miałem moto ze zwykłym kranikiem to go nie zakręcałem i paliwo nie lecialo z gaźnika ,kranik jest na wszelki wypadek .
A rurka na dole gaźnika(na samym spodzie ) jest od spuszczania benzyny obok powinna być śrubka którą sie otwiera przepływ ,albo nie dokręcona albo nie trzyma .
Czyli masz dwie rzeczy walnięte ale kranika nie musisz koniecznie naprawiać , jak miałem moto ze zwykłym kranikiem to go nie zakręcałem i paliwo nie lecialo z gaźnika ,kranik jest na wszelki wypadek .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
nie sprawdzaj nic tylko poprostu udez trzonkiem młotka (drewnianym) z wyczuciem bo gaznik sie "zawiessił"
ja to przerabialrm w mtx
ja to przerabialrm w mtx
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Dzięki za odpowiedzi. Ostatnio czyściłem gaźnik i być możliwe że coś nie tak skręciłem. Spróbuje go złożyć jeszcze raz ewentualnie zastanawiam się nad dodaniem elektrozaworu na wężyk z paliwem, który by sie otwierał po włączeniu zapłonu.
- sit
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 19/9/2010, 11:09
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 210 gości