Problem z Kawasaki ZX6R G2 99 r.
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Problem z Kawasaki ZX6R G2 99 r.
Pojawił się problem z moją kawą. Pod koniec sierpnia miałem slifa, i dopiero dzisiaj wyjechałem znów na drogę(nie licząc przejechanie dwóch kilometrów do lakiernika)...Wtedy jak jechałem do lakiernika to dusiło moto na na średnich obrotach, ale wszystko poza tym działało, ssanie itd. Dziś ten problem zniknął bo podładowałem akumulator w moim motocyklu(krokodylki, prąd z tico), i pojawił się malutki problem.
Jak chodzi na wolnych obrotach to ma zawyżone obroty, czyli nie ok 2000, tylko najbiedniej 3000, a po redukcji(dojazd do skrzyżowań itd) ma około 5000. Na początku myślałem że ssanie się zawiesiło, więc próbowałem poruszać ssaniem i nic nie pomogło. A jak dodałem ssanie tak do 3/5 gdy silnik był rozgryzany obroty dochodziły do 7000 co jest trochę za dużo nawet na ssanie.
Mam trzy teorie,
1) Ssanie się zawiesiło, sprężynka nie odskakuje z powrotem po wyłączeniu ssania
2) Potrzebna będzie regulacja gaźników(czyszczenie i regulacja miała miejsce w czerwcu, nawet nowe świece i pompa paliwa)
3) Za wysokie napięcie i pompa paliwa dostarcza za dużo paliwa
I dodam jeszcze że jak odpaliłem moto po doładowaniu akumulatora to z tłumika nie wydobywał się żaden dym...
Jak chodzi na wolnych obrotach to ma zawyżone obroty, czyli nie ok 2000, tylko najbiedniej 3000, a po redukcji(dojazd do skrzyżowań itd) ma około 5000. Na początku myślałem że ssanie się zawiesiło, więc próbowałem poruszać ssaniem i nic nie pomogło. A jak dodałem ssanie tak do 3/5 gdy silnik był rozgryzany obroty dochodziły do 7000 co jest trochę za dużo nawet na ssanie.
Mam trzy teorie,
1) Ssanie się zawiesiło, sprężynka nie odskakuje z powrotem po wyłączeniu ssania
2) Potrzebna będzie regulacja gaźników(czyszczenie i regulacja miała miejsce w czerwcu, nawet nowe świece i pompa paliwa)
3) Za wysokie napięcie i pompa paliwa dostarcza za dużo paliwa
I dodam jeszcze że jak odpaliłem moto po doładowaniu akumulatora to z tłumika nie wydobywał się żaden dym...
Kawasaki ZX6R 99"
Kawasaki 636 06"
Kawasaki 636 06"
- mmaniakzx6r
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 26/6/2010, 15:47
- Lokalizacja: Stalowa Wola
obroty na biegu jalowym na rozgrzanym silniku to 1.2tys.obr.
2tys.obr to za duzo
Trzecia opcja ktora napisales odpada,sprawdz naciag linek od gazu,czy manetka od gazu ma luz czy odrazu po przekreceniu zwiekszaja sie obroty?
Na pewno nie zaszkodzi zrobic czyszczenie,regulacje i synchro gaznikow
2tys.obr to za duzo
Trzecia opcja ktora napisales odpada,sprawdz naciag linek od gazu,czy manetka od gazu ma luz czy odrazu po przekreceniu zwiekszaja sie obroty?
Na pewno nie zaszkodzi zrobic czyszczenie,regulacje i synchro gaznikow
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
Obroty rosną gdy przekręcam manetkę, dziś przed jazda(155) km ustawiłem obroty śrubka tuż obok kranika paliwa. Śrubka było całkiem odkręcona a dziś zakręciłem ją poniżej połowy i obroty spadły, lecz dalej mam wrażenie jak by na ssaniu, bo się grzeje strasznie szybko podczas postoju(płyn motul wymieniony w czerwcu). Poza tym to oddaje moc jak powinien, odpowiednia zmiana obrotów przy zmianie biegów z jednym minusem, że podczas redukcji i stosowania miedzy gazu lekko go szarpie do przodu jakbym sprzęgło za szybko puścił
Jutro będę grzebał i zobaczę wszystko co i jak
Jutro będę grzebał i zobaczę wszystko co i jak
Kawasaki ZX6R 99"
Kawasaki 636 06"
Kawasaki 636 06"
- mmaniakzx6r
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 26/6/2010, 15:47
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Kolejna część problemów, czasami jest tak że przy wbiciu pierwszego biegu z jałowego skrzynia głośno chodzi, słyszalne jest takie kliknięcie(ten sam dźwięk przy wbiciu jedynki na wysokich obrotach z luzu)
Przed chwilą gdy się zbierałem do wyjazdu na trasę bo ładna pogoda tuż po odpaleniu słyszałem huk z pod silnika, sprawdziłem więc poziom oleju gdzie ubyło około litra. Wie ktoś co jest przyczyną problemów z moją Ninją
Osobiście mam wrażenie że silnik cały czas pracuje na ssaniu którego do końca nie da wyłączyć, tak czy siak zarezerwowałem serwis u Kawasaki...
Przed chwilą gdy się zbierałem do wyjazdu na trasę bo ładna pogoda tuż po odpaleniu słyszałem huk z pod silnika, sprawdziłem więc poziom oleju gdzie ubyło około litra. Wie ktoś co jest przyczyną problemów z moją Ninją

Osobiście mam wrażenie że silnik cały czas pracuje na ssaniu którego do końca nie da wyłączyć, tak czy siak zarezerwowałem serwis u Kawasaki...
Kawasaki ZX6R 99"
Kawasaki 636 06"
Kawasaki 636 06"
- mmaniakzx6r
- Świeżak
- Posty: 36
- Dołączył(a): 26/6/2010, 15:47
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości