Zobacz wątek - 125 w czteropaku, to niedzielnego jeżdżenia,

125 w czteropaku, to niedzielnego jeżdżenia,

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

125 w czteropaku, to niedzielnego jeżdżenia,

Postprzez Cwikla » 2/10/2010, 18:38

Siemka, problema mam, i nie wiem za bardzo co kupić (choć i tak kupie to co mi się spodoba)

Szukam jakiego 4 takta w 125, chodzi mi tylko żeby sobie pojeździć w niedziele po polnych ścieżkach, Czyli lać paliwo i nic więcej. Gówno mnie obchodzi ile ma koni (12-15 wystarczy)

Najbardziej przystępne dla mnie to chyba DR 125, ale w pobliżu też jest xlr 125, których z tych moto lepszy? Co myślita, jakieś jeszcze typy?
Np. te są w okolicy.

http://allegro.pl/honda-xlr-125-super-s ... 14202.html

http://allegro.pl/suzuki-dr-125-super-s ... 99960.html

Kasy jak najmniej.
Cwikla
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 31/8/2008, 20:32
Lokalizacja: Bydgoszcz


Postprzez stear » 2/10/2010, 18:41

Wez sobie obejrzyj "Varadero 125" wygodny, turystyk, 15 koni oraz wyglada jak wiekszy motocykl poniewaz jest dosc duzy jak na "125" no i jedyna V-ka wsrod 125ccm.
NO RISK ~ NO FUN :P
Avatar użytkownika
stear
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10/6/2010, 19:13

Postprzez Cwikla » 2/10/2010, 18:43

No ale trochę kosztuje, a ja to bym chcial 3,5 max. A nawet jak już by się trafił, to nie bardzo i z wtryskiem podchodzi
Cwikla
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 31/8/2008, 20:32
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez gruby19 » 2/10/2010, 18:52

porpaw linki
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez Landryss25 » 3/10/2010, 10:18

stear napisał(a): no i jedyna V-ka wsrod 125ccm.


Chyba jedyna jaką Ty znasz.

Co do autora tematu. Bierz to co w tej kasie trafisz w lepszym stanie. Czy to Honda czy Suzuki to większego znaczenia nie ma bo liczy się stan.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez gruby19 » 3/10/2010, 11:27

Landryss25 napisał(a):
stear napisał(a): no i jedyna V-ka wsrod 125ccm.


Chyba jedyna jaką Ty znasz.

Racja. Masz przeciez Intruza, Virago, Shadowke i któreś hujosungi tez mają widlaka.
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez stear » 3/10/2010, 12:59

Nie bralem "chopperkow" pod uwage, bo autor tematu nic o nich sie wspominal.
NO RISK ~ NO FUN :P
Avatar użytkownika
stear
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10/6/2010, 19:13

Postprzez dveagle » 3/10/2010, 18:37

Tak Hyosung 125 gt jest V. I jest bardziej polecany na nauke jeżdżenia (pierwsze moto), gdyż ponieważ jest dość ciężki i wygląda na duży moto.
Polecam wersję z plastikami (gt 125 r chyba). Chociaż ciężko ją spotkać w PL.
Avatar użytkownika
dveagle
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 4/4/2010, 17:01
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez kalabryna » 3/10/2010, 18:51

Powiem tyle sam jeżdże na 125 i moja ma 27 koni ( chcem sprzedać bo dla mnie to za mało dla ciebie z czasem teżbędzie) mój kumpel ma dt 125 z 15 końmi i to taki mół że głowa mała a jak ty chcesz jeszcze w 4 suwie to nie wiem to sie nadaje dla 12-13 latków

A na pierwszy moto polecam Kawasaki Kmx 125 moto jest małe mocne i zrywne ale dla kogoś kto myśli jak jedzie 27 koni na początek to nei jest za dużo
Boże spraw aby nam się tak chciało, jak nam się nie chce :D
kalabryna
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 3/10/2010, 17:51
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez gruby19 » 3/10/2010, 19:36

kalabryna napisał(a):Powiem tyle sam jeżdże na 125 i moja ma 27 koni ( chcem sprzedać bo dla mnie to za mało dla ciebie z czasem teżbędzie) mój kumpel ma dt 125 z 15 końmi i to taki mół że głowa mała a jak ty chcesz jeszcze w 4 suwie to nie wiem to sie nadaje dla 12-13 latków

Napisałeś taką głupote, ze zastanawiam sie czy czasem sam nie masz 12 lat...
Nie przejmuj sie - tutaj nikomu nie zaimponujesz chwalac sie ze latanie po 150km/h to malo i chcialbys trzysta... Wiadomo takze ze jestes mistrzem prostej a w zakrecie wystawiasz noge na wszelki wypadek...

Przykro mi ze uwazasz ze DT125 ma 15kM. widocznie masz blokade na mózgu i szybciej nie chce jechac..

Jak masz dalej zamiar polecac litra na pierwsze moto w wieku 15 lat, bo reszta nie jedzie to lepiej stad wyjdz...


btw.
Zoba jaka jestem ciota - drugi sezon jezdze 200kilowym, 15konnym wiadrem, jeszcze do tego z kufrem... ale lamus co ? :?
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez Koval135 » 3/10/2010, 20:56

yamaha tw 125 tez jest fajna do takich niedzielnych przejazdzek polnymi.Z tego co wymieniles szukaj w co najlepszym stanie bedzie i bieraj :wink:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1808
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez kalabryna » 3/10/2010, 21:05

Hah typie ogarnij sie nie powiedziałem że dt ma 15 koni tylko że mojego kumpla ma 15 to po pierwsze drugi ma 27 konną.
po drugie jak ci kmx pójdzie 150 to jestes kotem dla mnie
a co do 4 suwów w 125 to nie mam przekonania bo to naprawde mało ja miałem kmx'a w wieku 15 lat i miał23 konie i co połamałem sie na nim coś sobie zrobiłem. wystarczy myśleć mózgiem nie prędkoscia

a co do twojego motorka to nie ingeruje bo każdy jeździ czym chce tak.
a chłopak chce 4t więc chyba chce sie czegosdowiedzieć i mam prawo sie podzielić wrażeniami
Ostatnio edytowano 3/10/2010, 21:08 przez kalabryna, łącznie edytowano 1 raz
Boże spraw aby nam się tak chciało, jak nam się nie chce :D
kalabryna
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 3/10/2010, 17:51
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez magik2208 » 3/10/2010, 21:06

varadero mmmm...:) wole taki sprzet uniwersalny od tego twojego enduraka w 2t...

Co do autora - z sm to masz :mz sm, senda sm.
enduro : dr, xr, xlr

to chyba jedyne w 4t w tej kwocie.

Kalabryna - zrozumiesz, że nie wszyscy mają takie same priorytety w związku z moto co ty?

Pozdrawiam.
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez kalabryna » 3/10/2010, 21:14

pewnie że tak każdy jest inny mnie naprzykład ciągnie od mocy innych do wygody jeszcze innych do prędkości. a 125 kupiłem żeby sie nauczyc. Mówię tylko że to bardzo dobry motor do nauki
Boże spraw aby nam się tak chciało, jak nam się nie chce :D
kalabryna
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 3/10/2010, 17:51
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Arturo925 » 4/10/2010, 20:00

Masz 27KM i co? Namiot?

Koledze proponują takie motocykle, które spełniają wyzej wymienione warunki, a Ty sie tu wcinasz z jakimiś "To nie jedzie", "Takie moto to dzieci sobie w podstawówce kupują"... Ogarnij się Panie bo niepotrzebnie robisz zamęt.

Ja poleciłbym Ci (nie z autopsji, a głownie po opiniach) Varadero, XT 125X lub ew. WR 125X. Hyosung wydaje mi sie że tylko i wyłącznie na szose przeznaczony :D W teren raczej nie bardzo ;) Ale to tylko moja opinia
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez gruby19 » 4/10/2010, 20:05

Artur Wr125 jest chyba poza jego przedziałem cenowym i to znacznie
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez kalabryna » 5/10/2010, 16:31

Ćwoku ja na pierwszy tez chciałem 3t i też do 15 km
koledzy mnie przekonali i nie żałuję. dlatego mówie mu że 15 konny będize miał na sezon góra 2 i trzeba bedize sprzedac
Boże spraw aby nam się tak chciało, jak nam się nie chce :D
kalabryna
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 3/10/2010, 17:51
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez gruby19 » 5/10/2010, 17:02

kalabryna napisał(a):Ćwoku
zanim cos napiszesz to sie zastanow 3 razy bo dostaniesz warna...

kalabryna napisał(a):3t
Chętnie zagłębie sie w zasade dzialanie silników trzysuwowych

kalabryna napisał(a):koledzy mnie przekonali i nie żałuję
Ja bym zalowal gdyby to koledzy decydowali czym mam jezdzic

kalabryna napisał(a):dlatego mówie mu że 15 konny będize miał na sezon góra 2 i trzeba bedize sprzedac
Sorry ale na jak dlugo sie kupuje 125cc? 10 lat?
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez grunder » 5/10/2010, 17:32

gruby pięknie to ująłeś, ale najbardziej mnie interesuje : "3T", poszukam w google, a tym czasem kalabryna może nam coś o tym powie?


EDIT:

Z tego co poszukałem w google 3T to zespól murzyńskich piosenkarzy, grają POP i są z USA.
Tak więc co mają piosenkarze do forum ścigacz.pl?
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez abc12333 » 5/10/2010, 17:54

Nie zwracajcie uwagi na ta kalabryne bo po jego wypowiedziach widac ze jest to albo 10 letni dzieciak ktory maksymalnie jezdzil komarkiem jako plecak albo jakis straszny tępak (wskazuje na to poziom wypowiedzi).

Sorry za offtop.

Pozdrawiam :D
abc12333
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 5/5/2010, 08:41
Lokalizacja: Masuria

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr