Zobacz wątek - AM6
NAS Analytics TAG

AM6

i inne małe pojemności
_________

AM6

Postprzez Dargas » 2/10/2010, 07:21

Witam. Posiadam chinola tak znaczy ZUMICO GR500. Zostały w nim wymienione przednie lagi od NSR 125 Nowy
wahacz z tyłu i felga
od NSR125 :) Rama wzmacniana:) I chciał bym kupić silnik AM6 z allegro. Mam pytania :

-Na co zwracać uwagę przy kupnie silnika z allegro?
-Czy po remoncie silnika ile zrobie Km ?
-Silnik
awaryjny ciągle ?
-Jaki drogi wał cylinder ale standardowe ?
-Ile spala
na 100km ?
-Jestem początkującym jeszcze nie rozbierałem tego typu silnika. Czy trudno jest zrobić remont ?
-Schemat elektryki
bym prosił ? I co muszę kupić mi mniszym moduł itp ?
-Ile koni ma taki silnik ?
-Ile poleci na standardzie ?
-Czy na obroty wbija się szybko
?
-Prosił bym o padanie dobrego sklepu internetowego z częściami do silnika ?

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi
Dargas
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30/8/2010, 12:39


Postprzez Czester » 2/10/2010, 07:41

Działy Ci się z leksza nie popie****?
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4657
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki


Postprzez melvin » 2/10/2010, 08:09

a nie łatwiej było od razu kupic NSRke?
na kij ludzie uskuteczniają takie patenty? przecież tego się potem nawet nie da sprzedać, chyba że za flaszkę..
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez krzysieg » 2/10/2010, 16:44

Mocowania będziesz musiał na pewno przerabiać ..nie warto bo tak dobrze jak oryginalnie to zrobione nie będzie .
Za dobry silnik musisz liczyć ok 1000zł
ok 100 za moduł
ok 300 za wydech
100zł chłodnica

Sprzedaj tego co masz i kup motorek z am6 ...też sie zastanawiałem
nad wrzuceniem tego am6 do starszego motorka ale doszedłem do tego że duże koszta duuużo roboty i nie będzie to oryginał ..nie warto .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez grunder » 2/10/2010, 18:54

Prz silniku musisz zwracać uwagę na kompresje, czy był rozkręcany, czy śrub brakuje itp...
Zależy jak zrobisz remont, i na jakich częściach możesz pociągnąć nawet do 20 tyś km.
"Jaki drogi wał cylinder ale standardowe ?"-jaśniej...
Spala 4,5-5,5l
Czy trudno remont? Łatwo jest rozkręcić ale potem trudno skręcić-tak mówią początkujący.
Schemat elektryki: poszukaj sobie w google pod Honda NSR 125 manual
Moduł napewno musisz kupić
Moc maksymalna: 18 KM przy 9500 obr / min (29.5KM przy 10250 obr / min)**
V-max: 120 m/h (160 km/h)**
obroty? toż to 2T!!!
Dobry sklep: allegro, mieloch i google...

To juz radze ci kupić NSR całą, a nie pakujesz z niej części do kibla.

http://www.scigacz.pl/Honda,NSR,125,,dl ... ,4494.html
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Dargas » 2/10/2010, 20:33

Ale bym musiał robić prawko na motor. Zresztą swojego mam teraz na raty a jak bym sprzedał to może z 1000złbym dostał .
Dargas
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30/8/2010, 12:39

Postprzez Arturo925 » 2/10/2010, 21:32

Czyli kuva chcesz 125/50? Lepiej usuń ten temat zanim dostaniesz bana dzieciaku
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez grunder » 3/10/2010, 00:07

my tutaj nie łamiemy prawa. 125 na 50 jest tu źle opiniowane. To radze ci go sprzedać i za tą kase zrobic sobie na motór. A potem zacznij odkładać kase na NSR 125, ewentualnie weź na raty :)
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez magik2208 » 3/10/2010, 02:20

Wezcie sie ogranijcie ludzie! Wyraznie napisal ze chce minarelke 50cc (am6), a wy tu zaczynacie srac I go wyzywac, bo czytac nie potraficie! Troche zastanowienia I lekcji polskiego, a pozniej sie wypowiadac.

Do autora - nie warto, pewnie dostaniesz za to badziewie z polowe tego co wpakujesz na sam tuning.
Co do spalania to mysle ze kolo 3-4l sie w serii zmiescisz, ale nie warto pakowac w to!, jesli jednak sie uprzesz to badz swiadom, ze sam silnik kosztuje ok 600zl, z kitem kolo 900-1000zl. A reszte czemu akurat taka sobie upatrzyles? Poza tym do am6 taki laciek od nst 125 bedzie zbyt toporny, kola tym bardziej bez sensu zmieniac.

V - max? Cos kolo 12-42 to poleci okolo 100km/h


Nie jest tak trudno go poskladac I poroskladac, ale wiadomo, lepiej z kims co sie zna, np. Ojciec, przy okazji nabierzesz wprawy. Samemu jednak nie polecam.


Przy czym zwracac uwage przy kupnie? Najlepiej aby byl jeszcze oryginalny kit.

Sklepy z internetowych to mieloch I te z allegro.

Szybko sie wkreca? Dosc, w koncu to 2t .

Seria ma ok 9km z tego co podaja I pewnie kolo 4-5Nm.

Co do kosztow, to za wal tak licz ok 300zl, a kit lepszy jakis 400-500zl, chyba ze chcesz pakowac jakies badzewie.

Silnik ten jest produkowany juz jakies 12lat, co swiadczy jednak o jego dobrej kanstrukcji I wykonaniu;) - I to moze byc odpowiedz na reszte twoich pytan.
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez Dargas » 3/10/2010, 06:20

Dzięki jednak zrezygnuje z tego pomysłu. A i ja nie chciałem wsadzać 125ccm do 50ccm tylko chciałem mieć lepszego kopa ale oczywiście na 50ccm :) A mowa była o laczka z NSR i lagach z NSR.
Dargas
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30/8/2010, 12:39



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr