AM6
Posty: 10
• Strona 1 z 1
AM6
Witam. Posiadam chinola tak znaczy ZUMICO GR500. Zostały w nim wymienione przednie lagi od NSR 125 Nowy
wahacz z tyłu i felga
od NSR125
Rama wzmacniana:) I chciał bym kupić silnik AM6 z allegro. Mam pytania :
-Na co zwracać uwagę przy kupnie silnika z allegro?
-Czy po remoncie silnika ile zrobie Km ?
-Silnik
awaryjny ciągle ?
-Jaki drogi wał cylinder ale standardowe ?
-Ile spala
na 100km ?
-Jestem początkującym jeszcze nie rozbierałem tego typu silnika. Czy trudno jest zrobić remont ?
-Schemat elektryki
bym prosił ? I co muszę kupić mi mniszym moduł itp ?
-Ile koni ma taki silnik ?
-Ile poleci na standardzie ?
-Czy na obroty wbija się szybko
?
-Prosił bym o padanie dobrego sklepu internetowego z częściami do silnika ?
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi
wahacz z tyłu i felga
od NSR125

-Na co zwracać uwagę przy kupnie silnika z allegro?
-Czy po remoncie silnika ile zrobie Km ?
-Silnik
awaryjny ciągle ?
-Jaki drogi wał cylinder ale standardowe ?
-Ile spala
na 100km ?
-Jestem początkującym jeszcze nie rozbierałem tego typu silnika. Czy trudno jest zrobić remont ?
-Schemat elektryki
bym prosił ? I co muszę kupić mi mniszym moduł itp ?
-Ile koni ma taki silnik ?
-Ile poleci na standardzie ?
-Czy na obroty wbija się szybko
?
-Prosił bym o padanie dobrego sklepu internetowego z częściami do silnika ?
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi
- Dargas
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 30/8/2010, 12:39
Mocowania będziesz musiał na pewno przerabiać ..nie warto bo tak dobrze jak oryginalnie to zrobione nie będzie .
Za dobry silnik musisz liczyć ok 1000zł
ok 100 za moduł
ok 300 za wydech
100zł chłodnica
Sprzedaj tego co masz i kup motorek z am6 ...też sie zastanawiałem
nad wrzuceniem tego am6 do starszego motorka ale doszedłem do tego że duże koszta duuużo roboty i nie będzie to oryginał ..nie warto .
Za dobry silnik musisz liczyć ok 1000zł
ok 100 za moduł
ok 300 za wydech
100zł chłodnica
Sprzedaj tego co masz i kup motorek z am6 ...też sie zastanawiałem
nad wrzuceniem tego am6 do starszego motorka ale doszedłem do tego że duże koszta duuużo roboty i nie będzie to oryginał ..nie warto .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Prz silniku musisz zwracać uwagę na kompresje, czy był rozkręcany, czy śrub brakuje itp...
Zależy jak zrobisz remont, i na jakich częściach możesz pociągnąć nawet do 20 tyś km.
"Jaki drogi wał cylinder ale standardowe ?"-jaśniej...
Spala 4,5-5,5l
Czy trudno remont? Łatwo jest rozkręcić ale potem trudno skręcić-tak mówią początkujący.
Schemat elektryki: poszukaj sobie w google pod Honda NSR 125 manual
Moduł napewno musisz kupić
Moc maksymalna: 18 KM przy 9500 obr / min (29.5KM przy 10250 obr / min)**
V-max: 120 m/h (160 km/h)**
obroty? toż to 2T!!!
Dobry sklep: allegro, mieloch i google...
To juz radze ci kupić NSR całą, a nie pakujesz z niej części do kibla.
http://www.scigacz.pl/Honda,NSR,125,,dl ... ,4494.html
Zależy jak zrobisz remont, i na jakich częściach możesz pociągnąć nawet do 20 tyś km.
"Jaki drogi wał cylinder ale standardowe ?"-jaśniej...
Spala 4,5-5,5l
Czy trudno remont? Łatwo jest rozkręcić ale potem trudno skręcić-tak mówią początkujący.
Schemat elektryki: poszukaj sobie w google pod Honda NSR 125 manual
Moduł napewno musisz kupić
Moc maksymalna: 18 KM przy 9500 obr / min (29.5KM przy 10250 obr / min)**
V-max: 120 m/h (160 km/h)**
obroty? toż to 2T!!!
Dobry sklep: allegro, mieloch i google...
To juz radze ci kupić NSR całą, a nie pakujesz z niej części do kibla.
http://www.scigacz.pl/Honda,NSR,125,,dl ... ,4494.html
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Wezcie sie ogranijcie ludzie! Wyraznie napisal ze chce minarelke 50cc (am6), a wy tu zaczynacie srac I go wyzywac, bo czytac nie potraficie! Troche zastanowienia I lekcji polskiego, a pozniej sie wypowiadac.
Do autora - nie warto, pewnie dostaniesz za to badziewie z polowe tego co wpakujesz na sam tuning.
Co do spalania to mysle ze kolo 3-4l sie w serii zmiescisz, ale nie warto pakowac w to!, jesli jednak sie uprzesz to badz swiadom, ze sam silnik kosztuje ok 600zl, z kitem kolo 900-1000zl. A reszte czemu akurat taka sobie upatrzyles? Poza tym do am6 taki laciek od nst 125 bedzie zbyt toporny, kola tym bardziej bez sensu zmieniac.
V - max? Cos kolo 12-42 to poleci okolo 100km/h
Nie jest tak trudno go poskladac I poroskladac, ale wiadomo, lepiej z kims co sie zna, np. Ojciec, przy okazji nabierzesz wprawy. Samemu jednak nie polecam.
Przy czym zwracac uwage przy kupnie? Najlepiej aby byl jeszcze oryginalny kit.
Sklepy z internetowych to mieloch I te z allegro.
Szybko sie wkreca? Dosc, w koncu to 2t .
Seria ma ok 9km z tego co podaja I pewnie kolo 4-5Nm.
Co do kosztow, to za wal tak licz ok 300zl, a kit lepszy jakis 400-500zl, chyba ze chcesz pakowac jakies badzewie.
Silnik ten jest produkowany juz jakies 12lat, co swiadczy jednak o jego dobrej kanstrukcji I wykonaniu;) - I to moze byc odpowiedz na reszte twoich pytan.
Do autora - nie warto, pewnie dostaniesz za to badziewie z polowe tego co wpakujesz na sam tuning.
Co do spalania to mysle ze kolo 3-4l sie w serii zmiescisz, ale nie warto pakowac w to!, jesli jednak sie uprzesz to badz swiadom, ze sam silnik kosztuje ok 600zl, z kitem kolo 900-1000zl. A reszte czemu akurat taka sobie upatrzyles? Poza tym do am6 taki laciek od nst 125 bedzie zbyt toporny, kola tym bardziej bez sensu zmieniac.
V - max? Cos kolo 12-42 to poleci okolo 100km/h
Nie jest tak trudno go poskladac I poroskladac, ale wiadomo, lepiej z kims co sie zna, np. Ojciec, przy okazji nabierzesz wprawy. Samemu jednak nie polecam.
Przy czym zwracac uwage przy kupnie? Najlepiej aby byl jeszcze oryginalny kit.
Sklepy z internetowych to mieloch I te z allegro.
Szybko sie wkreca? Dosc, w koncu to 2t .
Seria ma ok 9km z tego co podaja I pewnie kolo 4-5Nm.
Co do kosztow, to za wal tak licz ok 300zl, a kit lepszy jakis 400-500zl, chyba ze chcesz pakowac jakies badzewie.
Silnik ten jest produkowany juz jakies 12lat, co swiadczy jednak o jego dobrej kanstrukcji I wykonaniu;) - I to moze byc odpowiedz na reszte twoich pytan.
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość