Aprilia RS 50, Szlif, tłok staje
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Aprilia RS 50, Szlif, tłok staje
Witam
Po szlifie założyłem nowego tłoka firmy meteor (41 mm).Luz montażowy jest w porządku na 100 %. Szlifierz mierzył. Po złożeniu wszystkiego, zrobienia mieszanki (1 : 35) i odpaleniu pochodził sobie na wolnych obrotach z 1 h ( wydawało mi się, że kręcił rozrusznikiem ciężej niż normalnie). Dodam jeszcze, że założyłem spowrotem termostat, który uważałem za sprawny, ponieważ otwierał się prawidłowo w gorącej wodzie. Niestety podczas pierwszej przejażdżki termostat nie otworzył się i zanim zdążyłem zareagować tłok stanął
( . Nie zatarł się ani nic w tym stylu, nie zauważyłem spadku sprężania, ale od tamtego czasu tłok stanął jeszcze 4 razy nie ważne czy jadę 30 km/h na 3 biegu czy może 50 km\h na 6 biegu. Tłok i tak czy siak staje (potrafi nawet stanąć w połowie skali temperatury). Reperturka(pompa wody) chodzi, termostat jest wywalony. Dodam tylko, że zauważyłem małą różnice... Mianowicie: jeśli jadę max 30 km/h, to tłok potrzebuje więcej czasu aby się zatrzymać i cała chłodnica wtedy jest gorąca, lecz jeśli jadę max 50 km/h, to wtedy tłok staje szybciej(nawet w połowie skali) i wtedy góra chłodnicy jest gorąca a dół zimny ! Pomóżcie !! już naprawdę nie wiem co robić ... Jestem zdesperowany i nie wiem co należy teraz zakupić czy może nowego tłoka czy jest konieczność kupna całego cylindra. Licze na przemyślane i dobre rady.
Pozdrawiam.
Po szlifie założyłem nowego tłoka firmy meteor (41 mm).Luz montażowy jest w porządku na 100 %. Szlifierz mierzył. Po złożeniu wszystkiego, zrobienia mieszanki (1 : 35) i odpaleniu pochodził sobie na wolnych obrotach z 1 h ( wydawało mi się, że kręcił rozrusznikiem ciężej niż normalnie). Dodam jeszcze, że założyłem spowrotem termostat, który uważałem za sprawny, ponieważ otwierał się prawidłowo w gorącej wodzie. Niestety podczas pierwszej przejażdżki termostat nie otworzył się i zanim zdążyłem zareagować tłok stanął

Pozdrawiam.
- KLM
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 29/12/2008, 22:49
Witam
Kolego, a kto po świeżym złożeniu serducha odpala go na 1h? Po złożeniu silnik odpala się na góra minutę, bo wtedy "metal trze o metal" jak to mawiali nawet w reklamie. Nieumiejętne docieranie się kłania. Nie będę rozwijał tego tematu bo tu to było maglowane po 1000 razy. Tłok puchnie, ja to mawiał mój mechanik: odlewy z alufelg
Ewentualnie szlifierz schrzanił szlif i zrobił za mały luz. Cylek do szlifu, tłok kup nowy, poszukaj dobrze, weź coś lepszego. Ja na Twoim miejscu dałbym cylek do innego zakładu.
Pozdro
Kolego, a kto po świeżym złożeniu serducha odpala go na 1h? Po złożeniu silnik odpala się na góra minutę, bo wtedy "metal trze o metal" jak to mawiali nawet w reklamie. Nieumiejętne docieranie się kłania. Nie będę rozwijał tego tematu bo tu to było maglowane po 1000 razy. Tłok puchnie, ja to mawiał mój mechanik: odlewy z alufelg

Pozdro
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości