Zobacz wątek - modyfikacje tuning honda mtx 80 chłodzony cieczą
NAS Analytics TAG

modyfikacje tuning honda mtx 80 chłodzony cieczą

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

modyfikacje tuning honda mtx 80 chłodzony cieczą

Postprzez raptor-660 » 22/9/2010, 22:42

Witam.
Zdecydowałem sie na założenie tematu ponieważ tak naprawdę modyfikacji tego modelu nie ma opisanych nigdzie.
Moje pytania są następujące;
Czy istnieje możliwość założenia do wyżej wymienionego motoru cylindra o większej pojemności? jeżeli tak gdzie go szukać?
Czy można coś zmienić w gaźniku?
Czy można coś zmienić przy membranach?
Jaki układ wydechowy zastosować?
Czy można założyć jakieś mocniejsze sprzęgło?
Do dyspozycji mam wszelkiego rodzaju maszyny do robienia szlifów, płaszczyzn wyfrezowań itp.
Silnik kupiłem ze zdjętym cylindrem i tłokiem, poprzedni właściciel chciał zmienić tłok na większy jednak rozwalił łożysko igiełkowe podczas demontażu tłoka i odsprzedał silnik. Aktualnie średnica cylindra wynosi 49,75
pozdrawiam R660
raptor-660
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 22/9/2010, 22:33
Lokalizacja: KOpki


Postprzez haribo » 23/9/2010, 16:13

zakładając że jeździsz na pojemności 80cm3, nawet nie muszę się pytać czy masz prawo jazdy albo chociaż a1... ale wydaje mi się że to kolejny przekręt w stylu 80 na 50. Jeśli nie proszę popraw mnie. Odpowiedzią na twoje pytanie jest większa pojemność czyli 125 jeżeli masz a1, i dowolna jeżeli masz A. Jeśli masz tylko karte motorowerową to bądź świadomy że nikt tu nie pomoże ci łamać prawa(mam taką nadzieję drodzy forumowicze).
Avatar użytkownika
haribo
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 24/10/2009, 20:44
Lokalizacja: Gniezno


Postprzez grunder » 23/9/2010, 18:25

No aż się prosi aby odpowiedziec! Honda MTX miałem ten motor tylko, że chłodzony powietrzem.

Do tego modelu cylinder nie wystepował większy, tylko jedynie do chłodzonego powietrzem.

W gaźniku jedynie zwiększa się poziom dawki paliwa na iglicy, ale to tylko przy zmianie cylindra.

Membrany widziałem na forach niemieckich że zostawiają ją w spokoju.

Układ wydechowy? Tak, albo zakładają cały tuningowy wydech, albo zmieniają dyfuzor. Można sie też pofatygowac wyjąc z końca tłumika tą rurke ze środka, wtedy będzie Ci moto chodziło o nieco wyższe obroty.

A co do sprzęgła to mnie już nie pytaj.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez balchan1 » 23/9/2010, 18:54

Był już taki temat, całkowicie identyczny--> opcja "szukaj".
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez raptor-660 » 23/9/2010, 19:29

Prawa nie łamię ponieważ silnik ma być przeznaczony do kartinga a ten a nie inny ponieważ jest lekki i ma dobrą 6cio biegową skrzynię.
Czy ktoÅ› jeszcze ma jakieÅ› informacje?
pozdrawiam R660
raptor-660
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 22/9/2010, 22:33
Lokalizacja: KOpki



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê