modyfikacje tuning honda mtx 80 chłodzony cieczą
Posty: 5
• Strona 1 z 1
modyfikacje tuning honda mtx 80 chłodzony cieczą
Witam.
Zdecydowałem sie na założenie tematu ponieważ tak naprawdę modyfikacji tego modelu nie ma opisanych nigdzie.
Moje pytania są następujące;
Czy istnieje możliwość założenia do wyżej wymienionego motoru cylindra o większej pojemności? jeżeli tak gdzie go szukać?
Czy można coś zmienić w gaźniku?
Czy można coś zmienić przy membranach?
Jaki układ wydechowy zastosować?
Czy można założyć jakieś mocniejsze sprzęgło?
Do dyspozycji mam wszelkiego rodzaju maszyny do robienia szlifów, płaszczyzn wyfrezowań itp.
Silnik kupiłem ze zdjętym cylindrem i tłokiem, poprzedni właściciel chciał zmienić tłok na większy jednak rozwalił łożysko igiełkowe podczas demontażu tłoka i odsprzedał silnik. Aktualnie średnica cylindra wynosi 49,75
Zdecydowałem sie na założenie tematu ponieważ tak naprawdę modyfikacji tego modelu nie ma opisanych nigdzie.
Moje pytania są następujące;
Czy istnieje możliwość założenia do wyżej wymienionego motoru cylindra o większej pojemności? jeżeli tak gdzie go szukać?
Czy można coś zmienić w gaźniku?
Czy można coś zmienić przy membranach?
Jaki układ wydechowy zastosować?
Czy można założyć jakieś mocniejsze sprzęgło?
Do dyspozycji mam wszelkiego rodzaju maszyny do robienia szlifów, płaszczyzn wyfrezowań itp.
Silnik kupiłem ze zdjętym cylindrem i tłokiem, poprzedni właściciel chciał zmienić tłok na większy jednak rozwalił łożysko igiełkowe podczas demontażu tłoka i odsprzedał silnik. Aktualnie średnica cylindra wynosi 49,75
pozdrawiam R660
- raptor-660
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 22/9/2010, 22:33
- Lokalizacja: KOpki
zakładając że jeździsz na pojemności 80cm3, nawet nie muszę się pytać czy masz prawo jazdy albo chociaż a1... ale wydaje mi się że to kolejny przekręt w stylu 80 na 50. Jeśli nie proszę popraw mnie. Odpowiedzią na twoje pytanie jest większa pojemność czyli 125 jeżeli masz a1, i dowolna jeżeli masz A. Jeśli masz tylko karte motorowerową to bądź świadomy że nikt tu nie pomoże ci łamać prawa(mam taką nadzieję drodzy forumowicze).
-
haribo - Świeżak
- Posty: 123
- Dołączył(a): 24/10/2009, 20:44
- Lokalizacja: Gniezno
No aż się prosi aby odpowiedziec! Honda MTX miałem ten motor tylko, że chłodzony powietrzem.
Do tego modelu cylinder nie wystepował większy, tylko jedynie do chłodzonego powietrzem.
W gaźniku jedynie zwiększa się poziom dawki paliwa na iglicy, ale to tylko przy zmianie cylindra.
Membrany widziałem na forach niemieckich że zostawiają ją w spokoju.
Układ wydechowy? Tak, albo zakładają cały tuningowy wydech, albo zmieniają dyfuzor. Można sie też pofatygowac wyjąc z końca tłumika tą rurke ze środka, wtedy będzie Ci moto chodziło o nieco wyższe obroty.
A co do sprzęgła to mnie już nie pytaj.
Do tego modelu cylinder nie wystepował większy, tylko jedynie do chłodzonego powietrzem.
W gaźniku jedynie zwiększa się poziom dawki paliwa na iglicy, ale to tylko przy zmianie cylindra.
Membrany widziałem na forach niemieckich że zostawiają ją w spokoju.
Układ wydechowy? Tak, albo zakładają cały tuningowy wydech, albo zmieniają dyfuzor. Można sie też pofatygowac wyjąc z końca tłumika tą rurke ze środka, wtedy będzie Ci moto chodziło o nieco wyższe obroty.
A co do sprzęgła to mnie już nie pytaj.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Prawa nie łamię ponieważ silnik ma być przeznaczony do kartinga a ten a nie inny ponieważ jest lekki i ma dobrą 6cio biegową skrzynię.
Czy ktoÅ› jeszcze ma jakieÅ› informacje?
Czy ktoÅ› jeszcze ma jakieÅ› informacje?
pozdrawiam R660
- raptor-660
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 22/9/2010, 22:33
- Lokalizacja: KOpki
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości