Suzuki dr 125 czy cos innego ??
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Suzuki dr 125 czy cos innego ??
Elo!
Zastanawiam sie nad kupnem suzuki dr 125. Podoba mi sie z wygladu i wogole mi pasi tylko czy za 3tys kupie cos dobrego ??Moto bede jezdzil co sobote na jakis wypad w teren a glownie jezdzilbym po ulicach. Co wy o tym myslicie ?? Jakiego crossa/enduro mozecie mi jeszcze poradzic ?? Ofc. 125cc i lepiej by bylo jakby 4T byl
Zastanawiam sie nad kupnem suzuki dr 125. Podoba mi sie z wygladu i wogole mi pasi tylko czy za 3tys kupie cos dobrego ??Moto bede jezdzil co sobote na jakis wypad w teren a glownie jezdzilbym po ulicach. Co wy o tym myslicie ?? Jakiego crossa/enduro mozecie mi jeszcze poradzic ?? Ofc. 125cc i lepiej by bylo jakby 4T byl
- koksik52
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 16/5/2010, 14:53
- Lokalizacja: Warszawa
a jak tam chcesz
zalezy co ci sie trafi. czasem za 3 tysie kupisz padło a czasem motor w miare. ale ciezko kupic za 3 tysie zeby był praktycznie do jazdy. chociaz ceny ostatnio poleciały wiec moze bedzie wiecej okazji. tylko pamietaj ze DR 125 ma osiagi DT 50

zalezy co ci sie trafi. czasem za 3 tysie kupisz padło a czasem motor w miare. ale ciezko kupic za 3 tysie zeby był praktycznie do jazdy. chociaz ceny ostatnio poleciały wiec moze bedzie wiecej okazji. tylko pamietaj ze DR 125 ma osiagi DT 50

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
henio12323 napisał(a):a jak tam chcesz
zalezy co ci sie trafi. czasem za 3 tysie kupisz padło a czasem motor w miare. ale ciezko kupic za 3 tysie zeby był praktycznie do jazdy. chociaz ceny ostatnio poleciały wiec moze bedzie wiecej okazji. tylko pamietaj ze DR 125 ma osiagi DT 50
Wiem ze ma osiagi dt50 ale nie mam prawka na wiecej niz 125 :/
moze byc tez Soft Enduro lub Hard Cross

- koksik52
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 16/5/2010, 14:53
- Lokalizacja: Warszawa
adrian DR chyba lepsza. nie nam równie niezawodnego moto ;D w tej klasie pojemnosciowej. a co do porównania z DT to chodziło mi ze chyba lepiej było by kupic DT
bo nie dosc ze sie mniej płaci. to DT nawet lepiej idzie. a jak juz 125 to DT 125 i temu podobne ;D ja tak proponuje
bo 4T to jednak od wiekszych pojemnosci
co do tego XT XR DR to są bardzo podobne moto. ale do starszych XT słabo z czesciami. DRki nieco bardziej popularne - dłuzej produkowali modele bez wiekszych zmian konstrukcyjnych


co do tego XT XR DR to są bardzo podobne moto. ale do starszych XT słabo z czesciami. DRki nieco bardziej popularne - dłuzej produkowali modele bez wiekszych zmian konstrukcyjnych

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
1 pytanie, kochasz obroty? czy wolisz oszczedzac na paliwie?
Tak jak wcześniej Henio wspomniaj 4t to od 450 lub od 500 pojemnosci w gore. Koszta utrzymania 4t są większe, a w 2t? Z doświadczenie wiem (mam CR 125) że najważniejsze jest świeca, dobra mieszanka, zmieniac wszytko na czas i nie czekac gdy coś sie dzieje. 2T żywiołem jest trzymac obroty. Mam tylko przekonanie do HONDY dlatego też z 2t i enduro polecam ci Honde CRM 125. Silnik jest konstrukcją jest identyczny do starej CR, ale nie jest takim już szatanem.
Tak jak wcześniej Henio wspomniaj 4t to od 450 lub od 500 pojemnosci w gore. Koszta utrzymania 4t są większe, a w 2t? Z doświadczenie wiem (mam CR 125) że najważniejsze jest świeca, dobra mieszanka, zmieniac wszytko na czas i nie czekac gdy coś sie dzieje. 2T żywiołem jest trzymac obroty. Mam tylko przekonanie do HONDY dlatego też z 2t i enduro polecam ci Honde CRM 125. Silnik jest konstrukcją jest identyczny do starej CR, ale nie jest takim już szatanem.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
juz zle gadasz.
inaczej inaczej. nie mozemy ci powiedziec co bedzie lepsze. bo jeden woli spokojnego 4T innego kręcącego 2T.
koszta utrzymania w przypadku 125 w 4T sa na korzysc 4T. chociaz i tak tu i tu koszty sa znikome. tłok raz na 3 lata za 60 zł ? to nie jest koszt.... w 4T racja wiecej czesci kosztują ale taki remont silnika robi sie co kilka lat jak dobrze dbany 4T to spoko 8 lat robi na 1 zestawie. a watpie zebys jezdził 3 lata na 1 moto tak wogóle
co do CRM DT itp CRm jest mocniejsza troche od DT. bo DT to DT a CRM to cywilna wersja CRki.
ale z kolei w CRM nieco czesciej trzeba robc remonty. nie duzo czesciej bo tez nie ma duzo wiecej mocy. ale stosunkowo czesciej.
dalej. co do kasy. za 3 tysie zobacz co kupisz. DT 125 taka o kupisz. stara na pewno. no i koeljna sprawa nie ma co patrzec czy crm czy DT za tą kase. tylko szukaj tego co w dobrym stanie. bo ciezko za 3 tysie wyrwac dobrze jezdzący sprzęt. jak nie masz kasy na kupno to lepiej sie nie pchaj bo wiecej bedziesz pchał niz jezdził
i dozbieraj troche. no chyba ze kupisz yamahe DT 50 i bedziesz latał jak głupi
inaczej inaczej. nie mozemy ci powiedziec co bedzie lepsze. bo jeden woli spokojnego 4T innego kręcącego 2T.
koszta utrzymania w przypadku 125 w 4T sa na korzysc 4T. chociaz i tak tu i tu koszty sa znikome. tłok raz na 3 lata za 60 zł ? to nie jest koszt.... w 4T racja wiecej czesci kosztują ale taki remont silnika robi sie co kilka lat jak dobrze dbany 4T to spoko 8 lat robi na 1 zestawie. a watpie zebys jezdził 3 lata na 1 moto tak wogóle

co do CRM DT itp CRm jest mocniejsza troche od DT. bo DT to DT a CRM to cywilna wersja CRki.
ale z kolei w CRM nieco czesciej trzeba robc remonty. nie duzo czesciej bo tez nie ma duzo wiecej mocy. ale stosunkowo czesciej.
dalej. co do kasy. za 3 tysie zobacz co kupisz. DT 125 taka o kupisz. stara na pewno. no i koeljna sprawa nie ma co patrzec czy crm czy DT za tą kase. tylko szukaj tego co w dobrym stanie. bo ciezko za 3 tysie wyrwac dobrze jezdzący sprzęt. jak nie masz kasy na kupno to lepiej sie nie pchaj bo wiecej bedziesz pchał niz jezdził

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości