temperatura maks tlumika
Posty: 9
• Strona 1 z 1
temperatura maks tlumika
Witam
Jaka maks temperature osiaga tlumik(zewnetrzna blacha) przy temp.silnika 105stopni,pisze przy 105stopni bo wiekszej nigdy nie mialem(zalacza sie wiatrak i chlodzi)
Pytam bo mam ori tlumik(f4i)skrocony o jakies 25cm i chce go oblozyc carbonem
Jaka maks temperature osiaga tlumik(zewnetrzna blacha) przy temp.silnika 105stopni,pisze przy 105stopni bo wiekszej nigdy nie mialem(zalacza sie wiatrak i chlodzi)
Pytam bo mam ori tlumik(f4i)skrocony o jakies 25cm i chce go oblozyc carbonem
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
Witam
Stawiałbym na jakieś 300*C. Może nieco więcej, może nieco mniej. Są tłumiki fabrycznie karbonowe, lub mocowane na opaski karbonowe. Carbon sam w sobie jest dość odporny, gorzej z żywicą. Kwestia do przemyślenia, może potrzebna jest żywica odporna na temperaturę. Ale na pewno to możliwe, nawet wykonalne
Pozdro
Stawiałbym na jakieś 300*C. Może nieco więcej, może nieco mniej. Są tłumiki fabrycznie karbonowe, lub mocowane na opaski karbonowe. Carbon sam w sobie jest dość odporny, gorzej z żywicą. Kwestia do przemyślenia, może potrzebna jest żywica odporna na temperaturę. Ale na pewno to możliwe, nawet wykonalne

Pozdro
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Wypełnij tłumik takimi materiałami a nie będzie ci się grzał i bezpiecznie będzie go można owijać karbonem no i usuń katalizator jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś bo on mocno podnosi temperaturę spalin
http://allegro.pl/ducati-aprilia-suzuki ... 96002.html
http://allegro.pl/ducati-aprilia-suzuki ... 96002.html
EdHaust-"Nie liczy się ilość a jakość decybeli" 506436737
-
edzio - Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 27/12/2009, 18:31
- Lokalizacja: Modlin Twierdza
Edzio myślę wyczerpał temat, to chyba najlepsze rozwiązanie. Trzeba najpierw wybebeszyć tłumik i napchać wełny. Wtedy spadnie temp tłumika i będzie można go owijać czym tylko chcesz 

komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Ja bym się kłócił, wszystko jednak zależy od długości i wykonania wydechu. Okolice 300st są raczej osiągalne przy mocnym gazowaniu, a chyba o to chodzi. Kolanko to okazyjnie potrafi się zrobić czerwone nawet, co chyba świadczy o temp granicy 1000*C. Powiem tyle: spray żaroodporny do 800 tego nie przetrwa, więc musi byc znacznie więcej.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Wydech aktualnie mam taki
Welny mam dwie warstwy,srodek caly wybebeszony jak widac na foto i wlasnie nie chce wkladac wiecej waty bo bedzie zapewne ciszej mruczal a teraz jest tak jak chcialem jak jade obroty okolo 4-5tys. to tak jak by przerywal(wlasnie o ten efekt mi chodzilo,jest zbyt duza wolna przestrzen w tlumiku co powoduje taki dzwiek:) ) przy wyzszych juz mruczy rowno .
Co do kata to jak go usunac??
Mam sonde ,wiec jak wyzuce kata to nie bedzie problemow?


Welny mam dwie warstwy,srodek caly wybebeszony jak widac na foto i wlasnie nie chce wkladac wiecej waty bo bedzie zapewne ciszej mruczal a teraz jest tak jak chcialem jak jade obroty okolo 4-5tys. to tak jak by przerywal(wlasnie o ten efekt mi chodzilo,jest zbyt duza wolna przestrzen w tlumiku co powoduje taki dzwiek:) ) przy wyzszych juz mruczy rowno .
Co do kata to jak go usunac??
Mam sonde ,wiec jak wyzuce kata to nie bedzie problemow?
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
Katalizator albo możesz rozwiercić i usunąć w ten sposób wnętrze, albo możesz go całkowicie wyciąć i wstawić rurkę w puste miejsce. Po usunięciu katalizatora temperatura w dalszej części układu będzie niższa, a skład spalin inny, więc może to lekko wpłynąć na odczyt lambdy, a co za tym idzie może się lekko zwiększyć spalanie.
<a href="http://maclife.pl">serwis ipad iphone mac</a>
-
lutecki - Świeżak
- Posty: 285
- Dołączył(a): 15/4/2010, 21:21
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości