Zobacz wątek - Jaki motocykl najlepszy dla dziewczyny

Jaki motocykl najlepszy dla dziewczyny

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Jaki motocykl najlepszy dla dziewczyny

Postprzez JunakM10 » 20/9/2010, 08:18

Witam Wszystkich!


Mam problem z kupnem nowego motocykla. Teraz jeżdżę na BN-ce 125 ale niedługo kończe 18 lat i zrobie pełne prawko na A, w tym momencie zaczyna sie problem, bo bardzo podobają mi się choppery, tylko zę dopiero od litry w góre a taka pojemnosć jest dla nmnie za duza. Motocyklem chce troche zwiedzic kilka miejsc więć chopper odpada bo się bede meczyć
Zastanawiałam sie nad fazerem 600 ale 100 koni pod dupa, moze właczyc u mnie fantazję. Mój chłopak ma fazera 1000 i planujemy motocyklami zwiedzać Polskę, wiec nadał by sie turystyk albo jakis dual, czy fazer dla mnie bedzie odpowiedni?? weźcie pod uwagę ze jestem dziewczyną
JunakM10
 


Postprzez Pat123 » 20/9/2010, 09:20

Odp standard klasa 500 w 2 cyl lub do 34 KM zdlawiona klasa 600. Jezeli podobaja Ci sie cruser'y czy chopery to dlaczego chcesz isc w innym kierunku ? Dobrym wyborem byla by Virago 535, Dragstar 650, Honda Shadow 600 / 750, ba moze nawet cos z mniejszych Intruder'ow.

:wink:
Pat123
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11

Postprzez zaklinaczwrc » 20/9/2010, 09:31

Taka shadowka dla dziewczyny za duza moim zdaniem, kolega ma i to nawet dla mnie troche bydle jest...
ale ja "plastikowiec" hehe...
pozdro
zaklinaczwrc
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 23/8/2010, 17:48
Lokalizacja: Krapkowice

Postprzez gruby19 » 20/9/2010, 13:36

VTR 250 albo Ninja 250. moze to nie są turystyki ale zawsze jakies bagaze tam przyczepisz. a to chyba idealne motocykle dla mlodej niedoswiadczonej kobiety. no i chyba Cie stac
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez Sykopson » 20/9/2010, 14:18

ja bym powiedzial ze choper jet wygodniejszy w dłuższe trasy
ale to moje zdanie, moze ktos potwierdzi
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez Seba_ER5 » 20/9/2010, 14:51

Dobra dobra moze nie jest juz taka kruszynką :D.:
Od chopera siadzie ci kregoslup.

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:-ioRDYG6Xyg0tM:http://bbs.chinadaily.com.cn/attachments/month_0810/fatass_xsJtENP9klzJ.jpg&t=1 (otwórz link)
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez JunakM10 » 20/9/2010, 15:00

z choperami ponizej litry bedzie cięzko, bo zaden mi się nie podoba, chociaż dragstrar mógłby być.
A co myślicie o fazerze 600?
Chce sie przerzucić na duale, bo jak dla mnie na trasę są wygodniejsze, lepiej mi sie nim whodziło w zakręty niz chopperem.
Pozatym duale też są ładne, bo np. fazer mi sie bardzo podoba. I nie wiem czy jednak zdecudować się n a dragstara czy lepiej jednak na fazera albo sv-kę 750.
JunakM10
 

Postprzez madcap » 20/9/2010, 15:32

sv650 a nie sv750 ;) i jest do ogarnięcia
jeśli myślisz o tym, to koniecznie w wersji s (f)
ten sam silnik, choć z lekko poprawioną charakterystyką masz w dl650 (ale jego uroda to rzecz względna), lecz może być ciut przy wysoki
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez Kamusial » 20/9/2010, 16:56

Z tego co wyczytałem, to potrzebujesz czegoś lekkiego, z rozsądną ilością koni, przy okazji z wyprostowaną pozycją i możliwościami załadunku.

SV650s jest lekka, mocy też ma ok, ale pozycję ma "sportową".

Fazer 600 (choć też pytanie czy mówimy o FZS600, czy następcy FZ6) wg mnie jest za mocny i oddaje moc w sposób mało przyjemny przynajmniej do wersji S2. No i jest relatywnie ciężki wobec SVki.

Dalej możesz na warsztat wziąć ER6f.

Nie wiem przez co rozumiesz pojęcie "dual", ale chyba najbardziej kobiecym z takowych byłby BMW f650gs (lub aprilia pegaso) - koniecznie o nich poczytaj w kontekście turystyki i kosztów eksploatacji- w zasadzie do turystyki zostały stworzone, a waga też jest do przeżycia.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez rossavu » 20/9/2010, 17:08

http://demotywatory.pl/2101986/To-uczucie

A tak powaznie to przymierz sie do horneta - do ogarniecia (jak wiadomo kobiety maja bardziej ulozony dekiel) ]:->
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez C-bool » 20/9/2010, 18:21

rossavu napisał(a):jak wiadomo kobiety maja bardziej ulozony dekiel

Jeśli na moto jeżdżą tak jak samochodami to szczerze wątpię :P
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Krmtzzz » 20/9/2010, 19:03

sure. Fazer odpada, bynajmniej na poczatek. ER6-f bylby rozsadny. Ewentualnie standardzik typu cbf.
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez JunakM10 » 20/9/2010, 20:25

ale co, fazer jest za mocny?
JunakM10
 

Postprzez rossavu » 20/9/2010, 20:51

Skoro jej bojfrend jezdzi na lytrze to na pewno jakies doswiadczenie ma i nie pozwoli jej samej smigac na poczatku - na pewno duzo sie od niego nauczy... No chyba, ze bedziesz go denerwowac :evil:
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez Seba_ER5 » 20/9/2010, 21:38

kup se monsetera jak ma mały wzrost lub cagive ?raptor?
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez madcap » 20/9/2010, 22:15

er6 na dłuższe przeloty kompletnie sie nie sprawdza
zero uchwytów do bagażu, ponadto po 3 godzinach jazdy d*pa od siedzenia boli tak, że brakuje słów
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez rossavu » 20/9/2010, 22:29

madcap napisał(a): ponadto po 3 godzinach jazdy d*pa od siedzenia boli tak, że brakuje słów


Nie zapominaj, ze kobieta pyta o motocykl :twisted:
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez Kamusial » 20/9/2010, 22:58

madcap- stelaż pod kufry pewnie da się zamontować: http://www.motocykl-online.pl/testy/BMW ... TDM_900_A_

natomiast siodło zawsze można sobie zamówić u tapicera za ~500zł.

Choć nie twierdzę że ER6 jest stworzone do turystyki. Zapewne dużo lepiej nadawałby się GS.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez pan_wiewiorka » 21/9/2010, 07:49

Sykopson napisał(a):ja bym powiedzial ze choper jet wygodniejszy w dłuższe trasy[...]

Nie wiem jak chopper ale cruiser na pewno nie. Z drugiej strony zależy co rozumiesz jako dłuższą trasę. Oczywiście jest na to sposób, np. siodło Mustanga z lędźwiówką (bardzo popariwa komfort ale kosztuje 900$). Po 200-250 km trzeba odpocząć, bo kręgosłup boli.

JunakM10 napisał(a):ale co, fazer jest za mocny?

Zdecydowanie. I dość narwany.

rossavu napisał(a):Skoro jej bojfrend jezdzi na lytrze to na pewno jakies doswiadczenie ma i nie pozwoli jej samej smigac na poczatku - na pewno duzo sie od niego nauczy... No chyba, ze bedziesz go denerwowac :evil:

Kolega jeździ ciągnikiem siodłowym, nawet kilka razy jechałem jako pasażer. Upoważnia mnie to to stwierdzenia, że dam sobie radę z prowadzeniem takiego potfoora?

Poza tym nie wiem dlaczemu dziewczynie odradzacie cruisera. Drag 650 jest idalny na dzień dobry. Mały, lekki, zwinny, bez jakichś większych bolączek. A do tego linia kobiecego ciała przepięknie komponuje się z liniami wersji Classic.
pan_wiewiorka
 

Postprzez Sykopson » 21/9/2010, 17:31

Jak rezygnujesz z chopera to ja bym się zastanowił nad suzi banditem 600:

1. Pozycja wyprostowana i bardzo wygodna pojedyncza kanapa(nie tak jak w sv).
2. Umiarkowana moc, ale jak poprosisz to tez frajde sprawi, doskonaly kompromis, bodajze 78KM.
3. W wersji naked przepiękny, a z owiewką gorzej ale przy większych prędkościach jest sie za czym schować .
4. Dobre ceny i świetna jakość.
5. Do turystyki idealny.

Przykład: http://allegro.pl/suzuki-gsf-600-bandit ... 31523.html
A tak nawiasem mówiąc to piękny okaz Bandita
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na gr