Zobacz wątek - Kawasaki Kmx 125 Tłok + pierscienie help

Kawasaki Kmx 125 Tłok + pierscienie help

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Kawasaki Kmx 125 Tłok + pierscienie help

Postprzez xadam0000 » 19/9/2010, 07:54

Mam takie pytanie czy pierscienie beda pasowaly do japonskiego tloka?Nie ja go zakladalem i nie wiem jaki to tlok.Chcę kupic same pierscienei wosnera czy by pasowaly?Kreci mi do 7.5 tys obrotow leci 90 to wina modulu czy slabej kompresji bo gdy poloze noge na stopke to leci na dol.Tłok i pierscienie moga byc juz wytarte bo cylek rok temu wymieniany byl
xadam0000
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 30/6/2010, 15:03
Lokalizacja: Zajebiste


Postprzez henio12323 » 19/9/2010, 12:17

normalne ze jak kładziesz noge na kopce to leci w dół - tak działa kopka :)

czy beda pasowały tego nie wiem. zalezy jaki masz rozmiar starych pierscieni. sa rózne rozmiary tłoka i pierscieni. kolejna sprawa. jak sie wymienia to cały tłok z pierscieniami. same pierscienie duzo ci nie dadzą albo dadzą ale na krótki czas.
a czy to wina modułu czy słabej kompresji nie da sie tego ustalic z twojego opisu. jezeli jest zablokowany na module to tez tak moze byc. jezeli kompresja to tez nie kręci wysoko i słąbo idzie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez balchan1 » 19/9/2010, 13:10

Musiałbyś zmierzyć kompresje przyrządem do tego przeznaczonym. Coś takiego będą mieli w każdym lepszym serwisie, a i dobry mechanik powinien coś takiego posiadać. Słaba kompresja często powoduje to, że silnik wchodzi na obroty, ale nie ma mocy (szczególnie dół jest słaby). Tak a propo to gdzie znalazłeś pierścienie Wossnera? Z tego co wiem to jest to towar raczej deficytowy. Gdyby była blokada na module to moto nie wkręcało by się do pełnych obrotów, jeżeli Tobie idzie do 7500 to może to być blokada. Czy silnik zaczyna przerywać przy 7500 czy zwyczajnie nie wkręca się wyżej?
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez henio12323 » 19/9/2010, 13:17

nie wiem jak w innych moto. ale jak ja miałem blokade to sie załączała tylko na 6 biegu. nie wiem jak to mozliwe. czy jest jakis czujnik czy cos. ale na 5 biegu jechałem czasem szybciej niz na 6 :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez balchan1 » 19/9/2010, 17:26

Tak, zalezy to właśnie od moto. Nowsze konstrukcje mają czujnik biegów, dzięki czemu moduł ogranicza obroty tylko na najwyższym biegu. Efekt jest taki, że niejednokrotnie moto wyciąga więcej na 5 niż na 6 :) W kmx, wiekowej już konstrukcji raczej wątpię aby były takie cuda, silnik będzie wkręcał się do tych samych obrotów na każdym biegu. W niektórym moto stosuje się także konfiguracje, w której silnik wkręca się na normalne obroty tylko na luzie, na biegu moduł już "odcina". Wtedy wystarczy zewrzeć czujnik luzu na stałe- tracimy kontrolke luzu, ale za to odblokowujemy silnik. No ewentualnie ciachamy kabelki przy module :)
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez henio12323 » 19/9/2010, 17:30

tyle ze ja miałem dT z około 86 roku :D

i własnie nie wiem czemu ale na 6 biegu jechał jakies 95 km h i tak jakby sie dławil/ przerywał - regulacje gaznika powietrza nic nie dawały wiec zapewne to moduł jakos odcinał iskre. powyzej do 10 tysi z tego co pamietam. bo na 5 sie do 11 ponad wkręcał :D zdrowa detka byla ;D
ale włąsnie mozna zrobic tak jak mówisz odciąc w inny sposób moduł ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr