Problem z Kawasaki kx 85
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Problem z Kawasaki kx 85
Witam
Mam problem z kawasaki. Dziś odpaliłem moto, postał chwile na wolnych obrotach, żeby się zagrzał i ruszyłem. Przejechałem ok. 100m zatrzymałem.
Wrzucałem dwójkę a motor wszedł na luz. Z początku myślałem, że za słabo podniosłem klamkę zmiany biegów lecz juz nie wszedł żaden bieg. Wrzucam biegi a motor cały czas ma wrzucony Luz.. Klamka lata luźno jedynie u samej góry słychać jak by bieg wchodził a jednak dalej luz co to moze byc
Mam problem z kawasaki. Dziś odpaliłem moto, postał chwile na wolnych obrotach, żeby się zagrzał i ruszyłem. Przejechałem ok. 100m zatrzymałem.
Wrzucałem dwójkę a motor wszedł na luz. Z początku myślałem, że za słabo podniosłem klamkę zmiany biegów lecz juz nie wszedł żaden bieg. Wrzucam biegi a motor cały czas ma wrzucony Luz.. Klamka lata luźno jedynie u samej góry słychać jak by bieg wchodził a jednak dalej luz co to moze byc
- bwin10
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 11/4/2010, 12:19
hmm to jest chyba nieprzeczytanie regulaminu.
a tak serio to łaskawie przeczytaj regulamin i stosuj sie do niego
bo bezsensownie jest zakładac posty które wymagaja odpowiedzi w 4 słowach
stawiam ze padły ci frezy na dzwigni zmiany biegów. lub dzwignia sie przestawiła i jak idzie w góre to dotyka silnika i nie pozwala wbic następnego biegu
a tak serio to łaskawie przeczytaj regulamin i stosuj sie do niego

stawiam ze padły ci frezy na dzwigni zmiany biegów. lub dzwignia sie przestawiła i jak idzie w góre to dotyka silnika i nie pozwala wbic następnego biegu
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Miałem ten sam problem, że frezy na dźwigni się zajechały i nie dało się wbić biegu. Jeśli faktycznie ci się to stało, to nie kupuj nowej dźwigni, bo jest aluminiowa i strasznie mięka. Ja w swoim kx ustawiłem ją na dogodnej pozycji i przyspawałem do wałka. Od tamtej pory nie mam z tym żadnych problemów.
- szalony iwan
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 6/6/2010, 20:11
szalony iwan napisał(a):Ja w swoim kx ustawiłem ją na dogodnej pozycji i przyspawałem do wałka. Od tamtej pory nie mam z tym żadnych problemów.
Bez sensu, nowa dźwignia kosztuje raptem kilkadziesiąt złotych. A takie lepienie że spawanie a później w razie rozbiórki silnika (co w tych moto robi się dość często) rozcinanie spawu to głupia oszczędność.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Kupiłem nową dźwignie, ale nie łapała wałka choć skręciłem ją na maksa. To że jest przyspawana do walka nie przeszkadza w rozebraniu moto.
- szalony iwan
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 6/6/2010, 20:11
zalezy jak. jak rozbierasz kartery musisz wyjac wałek dzwigni zmiany biegów. spawanie jest bez sensu. wystarczy kupic odpowiednia dzwignie. ja jeszcze alu nie widziałem
a swoją drogą jezeli jest dobry stop alu to jest równie mocna jak stal. fakt łatwo uszkodzic frezy. ale alu ma to do siebie ze jest trudna w takiej obróbce. np na tokarkach jak sie wytacza alu trzeba uwazac bo noże łatwo idą. to samo zębatki srubokrętem łatwo zrobic głębokąryse w zebatce. a z kolei 70 km nie robi wrazenia na niej
to samo i wałek. jak sie dobrze załozy i dobrze skręci nie ma mozliwosci ze dzwignia nie wytrzyma.


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Racja. Lepiej kupić nową dźwignie i skręcić ją porządnie. Przykręcenie dźwigni w odpowiednim położeniu i z odpowiednią siłą to najważniejsza kwestia decydująca o tym jak się będzie sprawować. Swego czasu dźwignie kopki w skuterze miałem alu i nawet bez frezów (które zjechały się) przy mocnym skręceniu trzymała się wałka. A siły były większe niż przy dźwigni biegów.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości