Yamaha Tzr problem
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Yamaha Tzr problem
Witam mam następujący problem w TZR'ce
Zrobiłem szlifa cylindra (chyba już z 6) i jeździłem parę dni - dotarłem , wszystko było ok.
Aż pewnego dnia na światłach zgasła mi...zjechałem na chodnik , postałem chwile (było wszystko bardzo gorace) i próbowałem ją odpalić ale próby skończyły się marnie.
Postanowiłem spróbować rozepchać ją na pych i tak pchałem i przy ok 7 tys obrotów odpaliła , ale jechała tylko powyżej 7 tys inaczej gasła(redukowałem cały czas biegi)
I tak dojechałem do domu i postawiłem ją w kąt minęły juz ze 3 miesiące i postanowiłem coś z nią zrobić.
Wczoraj postanowiłem odpalić ją na pych pchałem , pchałem (mało płuc nie wyplułem i nic) , było mało benzyny w baku więc nalałem ze 2 litry poprosiłem kolegę aby mi pomógł ją popchać i tu nagle pali;d
ale przerywała na 1 więc kręciłem ją aż prawie licznik się obkręcił potem 2 i zaczyna gasnąć to ja znowu 1 i licznik obrotów zamknięty potem 2 jade 3 i znowu muli więc na 2 zamykam licznik obrotów 3 i już dobrze szła ale skończyła się droga więc musiałem odpuścić i zgasła , ale niestety już jej nie odpaliłem
Wie może ktoś co to może być , już kupiłem nowy cylinder tylko nie wiem czy to to
Zrobiłem szlifa cylindra (chyba już z 6) i jeździłem parę dni - dotarłem , wszystko było ok.
Aż pewnego dnia na światłach zgasła mi...zjechałem na chodnik , postałem chwile (było wszystko bardzo gorace) i próbowałem ją odpalić ale próby skończyły się marnie.
Postanowiłem spróbować rozepchać ją na pych i tak pchałem i przy ok 7 tys obrotów odpaliła , ale jechała tylko powyżej 7 tys inaczej gasła(redukowałem cały czas biegi)
I tak dojechałem do domu i postawiłem ją w kąt minęły juz ze 3 miesiące i postanowiłem coś z nią zrobić.
Wczoraj postanowiłem odpalić ją na pych pchałem , pchałem (mało płuc nie wyplułem i nic) , było mało benzyny w baku więc nalałem ze 2 litry poprosiłem kolegę aby mi pomógł ją popchać i tu nagle pali;d
ale przerywała na 1 więc kręciłem ją aż prawie licznik się obkręcił potem 2 i zaczyna gasnąć to ja znowu 1 i licznik obrotów zamknięty potem 2 jade 3 i znowu muli więc na 2 zamykam licznik obrotów 3 i już dobrze szła ale skończyła się droga więc musiałem odpuścić i zgasła , ale niestety już jej nie odpaliłem
Wie może ktoś co to może być , już kupiłem nowy cylinder tylko nie wiem czy to to
- lukasz92
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 5/2/2010, 21:18
- Lokalizacja: bstok
Jeśli Ci sie szybko grzeje to zobacz w jakim stanie chłodnica i jej plyn. Potem zajrzyjak jak wuglada tłok i cylinder.
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
-
wojtasmazi1 - Stały bywalec
- Posty: 1455
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
- Lokalizacja: Poznań - Rataje
No zgadzam siÄ™ z poprzednikiem
Zobacz jeszcze świece moze u mnie np na jakiejś chinskiej no tylko do 12 obrotów dochodziło wiec wkurzyłem sie i kupiłem NGK i teraz full za 14 idzie
Warto zobaczyc moze masz cos nie tak ze swiecÄ…

Zobacz jeszcze świece moze u mnie np na jakiejś chinskiej no tylko do 12 obrotów dochodziło wiec wkurzyłem sie i kupiłem NGK i teraz full za 14 idzie

Zapierdlać trzeba!:D
- marcintzr
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 26/7/2010, 14:30
Docierać moto powinno się minimum 1000km, a 2T są w tej kwestii delikatniejsze nawet niż 4T. Nie dotarłeś jej dostatecznie, przegrzała się na światłach i przytarła. Sprawdź kompresje, pewnie bedzie słaba co tłumaczyło by chodzenie tylko na wysokich obrotach i brak mocy. Standardowe objawy kończącego się tłoka i cylindra. Tym braniem moto na pych też dobrze nie zrobiłeś. Jeżeli miałby odpalić to odpalił by standardowym sposobem. Pozdro
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości