Zobacz wątek - Zmiana kół na sm
NAS Analytics TAG

Zmiana kół na sm

Enduro, Cross
_________

Zmiana kół na sm

Postprzez LFS » 15/9/2010, 15:21

Witam wszystkich. :)

Planuję zmienić w enduro koła na sm. I chciałbym się dowiedzieć czy muszę pokombinować przy zawieszeniu, oraz przy hamulcach. Będę musial zmieniać tarcze ?. Z góry dzięki za odpowiedzi. :D
LFS
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15/9/2010, 15:04
Lokalizacja: Kielce


Re: Zmiana kół na sm

Postprzez Landryss25 » 15/9/2010, 16:11

LFS napisał(a): Z góry dzięki za odpowiedzi. :D


Na prawdę nie ma za co. Nie spodziewałbym się zbyt wielu odpowiedzi bo nikt wróżką nie jest i nie wie do jakiego moto chcesz kółka sm wszczepić...
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez Dzesiu10 » 15/9/2010, 19:12

i nikt nie wie jaki komplet opon i felg bedziesz miał, czy bedziesz miał przy nich tarcze hamulcowe i zebatki oraz krótszy łancuch i adaptery do hebli troszke konkretów:)
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez LFS » 16/9/2010, 22:11

Do moto kawasaki kx 125. Z przodu mam 21 a z tylu 18 a chciałbym przerobić na supermoto. Najbardziej się chciałbym dowiedzieć jak z zawieszeniem czy będę musiał kupić od jakiegoś supermoto czy może zostać seryjne
LFS
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 15/9/2010, 15:04
Lokalizacja: Kielce

Postprzez balchan1 » 17/9/2010, 00:24

kx 125 na supermoto? A po co Ci kolego koła supermoto w full-crossie? Chcesz po szutrze na tym latać ? :)
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez henio12323 » 17/9/2010, 08:34

balchan1 nie smiej sie :) a np jak lataja na husabergach, ktmach na SM to co tez lataja po szutrach ? NIE! - na torach lataja i tez zabawa jest przednia :) tylko 2 sprawy. po 1 KX to 2T a 2T nie bardzo lubi jazdy po prostych. w terenie ciagle sie dodaje popuszcza gazu i to jest dobre dla 2T. z kolei na torze moze byc moment puszczania gazu na dłuzej i silnik tego juz nie lubi. bo nie ma smarowania. ale oczywiscie da sie polatac ale za tym ida wieksze koszta utrzymania. kolejna sprawa to pojemnosc w 125 w 2T na pewno fajnie jest polatac. postuntowac czy tez na tor wypasc. ale na pewno nie na dłuzsza mete. bo silnik sie okropnie bedzie meczył. a to za sprawa niskiego V maxu. wyjedziesz na jakas prostą moment i juz piłujesz na 6 biegu... Ja tam ci odradzam. no chyba ze masz kase i wiesz w co sie pchasz (kupisz koła i moga ci sie szybko znudzic bo moto nie jest szybki na prostych) jak chcesz sie bawic w SM polecam ci jakiegos 4T, albo jak juz 2T to 250tke.

no i co do twojego pytania to bedziesz musiał sporo zmienic. po 1 utwardzic zawieszenie bo oryginalne w KX jest b miekkie na skoki - nieroównosci. a na asfalcie to sie nie sprawdza. bedzie ci uciekał na kazdym zakręcie. musi byc twardszy. musisz miec adaptery na hamulce jezeli zaciski zostaja oryginalne a wsadzasz kola z wiekszymi tarczami. bo oczywiscie to by sie przydało. i głownie tyle z modyfikacji. mozna napęd jak najbardziej wymienic na ten z wiekszym V maxem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na g�r�