Zmiana kół na sm
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Zmiana kół na sm
Witam wszystkich. :)
Planuję zmienić w enduro koła na sm. I chciałbym się dowiedzieć czy muszę pokombinować przy zawieszeniu, oraz przy hamulcach. Będę musial zmieniać tarcze ?. Z góry dzięki za odpowiedzi. :D
Planuję zmienić w enduro koła na sm. I chciałbym się dowiedzieć czy muszę pokombinować przy zawieszeniu, oraz przy hamulcach. Będę musial zmieniać tarcze ?. Z góry dzięki za odpowiedzi. :D
- LFS
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 15/9/2010, 15:04
- Lokalizacja: Kielce
Re: Zmiana kół na sm
LFS napisał(a): Z góry dzięki za odpowiedzi.
Na prawdę nie ma za co. Nie spodziewałbym się zbyt wielu odpowiedzi bo nikt wróżką nie jest i nie wie do jakiego moto chcesz kółka sm wszczepić...
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
kx 125 na supermoto? A po co Ci kolego koła supermoto w full-crossie? Chcesz po szutrze na tym latać ? 

komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
balchan1 nie smiej sie
a np jak lataja na husabergach, ktmach na SM to co tez lataja po szutrach ? NIE! - na torach lataja i tez zabawa jest przednia
tylko 2 sprawy. po 1 KX to 2T a 2T nie bardzo lubi jazdy po prostych. w terenie ciagle sie dodaje popuszcza gazu i to jest dobre dla 2T. z kolei na torze moze byc moment puszczania gazu na dłuzej i silnik tego juz nie lubi. bo nie ma smarowania. ale oczywiscie da sie polatac ale za tym ida wieksze koszta utrzymania. kolejna sprawa to pojemnosc w 125 w 2T na pewno fajnie jest polatac. postuntowac czy tez na tor wypasc. ale na pewno nie na dłuzsza mete. bo silnik sie okropnie bedzie meczył. a to za sprawa niskiego V maxu. wyjedziesz na jakas prostą moment i juz piłujesz na 6 biegu... Ja tam ci odradzam. no chyba ze masz kase i wiesz w co sie pchasz (kupisz koła i moga ci sie szybko znudzic bo moto nie jest szybki na prostych) jak chcesz sie bawic w SM polecam ci jakiegos 4T, albo jak juz 2T to 250tke.
no i co do twojego pytania to bedziesz musiał sporo zmienic. po 1 utwardzic zawieszenie bo oryginalne w KX jest b miekkie na skoki - nieroównosci. a na asfalcie to sie nie sprawdza. bedzie ci uciekał na kazdym zakręcie. musi byc twardszy. musisz miec adaptery na hamulce jezeli zaciski zostaja oryginalne a wsadzasz kola z wiekszymi tarczami. bo oczywiscie to by sie przydało. i głownie tyle z modyfikacji. mozna napęd jak najbardziej wymienic na ten z wiekszym V maxem.


no i co do twojego pytania to bedziesz musiał sporo zmienic. po 1 utwardzic zawieszenie bo oryginalne w KX jest b miekkie na skoki - nieroównosci. a na asfalcie to sie nie sprawdza. bedzie ci uciekał na kazdym zakręcie. musi byc twardszy. musisz miec adaptery na hamulce jezeli zaciski zostaja oryginalne a wsadzasz kola z wiekszymi tarczami. bo oczywiscie to by sie przydało. i głownie tyle z modyfikacji. mozna napęd jak najbardziej wymienic na ten z wiekszym V maxem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości