Zobacz wÄ…tek - kawasaki i duzy ubytek oleju
NAS Analytics TAG

kawasaki i duzy ubytek oleju

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

kawasaki i duzy ubytek oleju

Postprzez Bross » 11/9/2010, 17:11

Witam posiadam kawasaki zx6r zauważyłem że dużo oleju ubywa po przejechanych km wymieniłem uszczelkę na klawiaturze bo tamtędy wyciekał, ale problem nie znikł dalej pobiera dużo oleju musze co jakiś czas dolewać. Co może być przyczyną ? czyżby remont silnika ? Jak postawie motor to nie widać żadnych plam z oleju.
Bross
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/8/2009, 14:37


Postprzez lutecki » 11/9/2010, 19:18

Pewnie spala siÄ™ w komorze :/
<a href="http://maclife.pl">serwis ipad iphone mac</a>
Avatar użytkownika
lutecki
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 15/4/2010, 21:21
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Bross » 11/9/2010, 19:24

Czyli remont silnika dużo kosztuje przeprowadzenie go ?
Bross
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/8/2009, 14:37

Postprzez Koval135 » 11/9/2010, 20:13

Moze tylko uszczelnienia zaworów sa wyjechane.Kopci na niebisko?
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Bross » 12/9/2010, 11:31

przy odpaleniu kopci i to bardzo a w czasie jazdy nie zauważyłem
Bross
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/8/2009, 14:37

Postprzez zao93 » 12/9/2010, 11:36

Głowica do roboty najprawdopodobniej.
zao93
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 20/1/2010, 20:04

Postprzez Bross » 12/9/2010, 16:50

jaki koszt ?
Bross
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/8/2009, 14:37

Postprzez balchan1 » 12/9/2010, 20:28

To zależy. Koszt uszczelniaczy to jakieś 120zł, do tego dochodzi robocizna, docieranie gniazd, regulacja zaworów, czyli jakieś 300- 400zł. Jeżeli o tym mówisz mając na myśli "robienie głowicy".
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez rosa » 13/9/2010, 21:57

okresl jak duzo pali tego oleju na 1000km. Duzo to pojecie wzgledne. Podjedz do jakiegos warsztatu na pomiar kapresji na zimnym silniku. Bedziesz mial czesciowy obraz kondycji silnika
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot

Postprzez rossavu » 13/9/2010, 22:37

goscie w 1000rr dolewaja litr oliwy na tysiac km i nie narzekaja :D
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez balchan1 » 13/9/2010, 23:36

I to stanowi chyba górną granicę, której przekroczenie świadczy o tym że remont naprawdę się zbliża. O to nie pytałem, a powinienem jako pierwsze. Ile Ci wciąga?
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez Hubson1705 » 14/8/2011, 14:21

Witam!
Aby nie zakładać nowego tematu napisze tutaj :)
Otóż jestem posiadaczem ZX6R z 98' od prawie dwóch miesięcy. Pojawił się problem, ponieważ zauważyłem, że ubywa mi olej :( oczywiście po zakupie motocykla zmieniłem wszystkie filtry i płyny. Olej jaki zalałem to Motul 5100 10w40. Od wymiany zrobiłem około 900 km (mniej więcej) i zauważyłem, że poziom oleju zmniejszył się do połowy stanu na wizjerze ( był zalany na pełny stan). Jest to o tyle dziwne, bo po dokładnym obejrzeniu kawy nie stwierdziłem żadnych wycieków. Motocykl również nie puszcza niebieskiego dymu ani na zimnym ani na ciepłym silniku. Przy odpalaniu na ssaniu z komina leci jasny dymek, ale jest to chyba normalne na zimnym silniku. Zauważyłem, że jeśli dam manete na opór do odciny to wtedy z komina idzie czarny dym. Moto ma przejechane 25500 mil także jest to już sporo. Czeka mnie jeszcze regulacja zaworów. Jak myślicie gdzie leży przyczyna takiego ubytku oleju? Co może być nie tak? Czy niewyregulowane zawory mogą powodować przepalanie oleju?
proszÄ™ o odpowiedzi i porady
z góry dzięki
Hubson1705
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 14/10/2008, 20:10

Postprzez henio12323 » 14/8/2011, 14:52

oddaj moto na regulacje i synchronizacje gaźników, i regulacje zaworów. ale to i tak nie ma sie nic do spalania oleju. czarny dym bierze sie ze zbyt bogatej mieszanki., przy okazji obczaj swiece jak sie maja. jak czarnawe to 100% gaxnik. z kolei olej jak by brał to jak pisali wyzej. moze brac ci poprzez pierscienie, albo uszczelniaczami zaworowymi, ale wtedy by leciał dym niebieskiego koloru, zauwazalny głownie jak moto jest rozgrzane. bo na zimnym moze czasem cos zakopcic. jak mi moto upadnie i po odpaleniu leci zdecydowanie niebieski kolor oleju bo sie przelał. nie da sie go pomylic z innym ;P 2 sprawa to rozszczelnienia silnika. obczaj czy nie masz gdzieś mokro. moze cos sie poci. często nic nie poci sie na postoju. ale w jeździe może "sikać" olejem. tak miałem ja. na postoju odpaliłem nic wszystko, ok. przejechałem sie 2 km w silniku wzrosło cisnienie oleju i uszczelniaczem jednym zaczęło ciec. jak zahamowałem i stał na wolnych ew odkręcałem troche gazu znów nic nie ciekło ;P dobrze ze zauwazyłem to podczas jazdy bo inaczej mogło byc nieciekawie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości




na górê