Zobacz wÄ…tek - Yamaha yzf r125 kit na 180ccm
NAS Analytics TAG

Yamaha yzf r125 kit na 180ccm

i inne małe pojemności
_________

Yamaha yzf r125 kit na 180ccm

Postprzez kiecu123 » 9/9/2010, 18:43

Witam warto kupic kit tuningowy na 180ccm ? Duzo to da ? ile bedzie palil z takim kitem tuningowym ??


Czy lepiej kupic juz na allegro z takim kitem tuningowym czy moze byc cos nie tak z taka yamaha yzf r125/180 czy raczej ludzie to w serwisach zakladaja i bedzie wszystko dobrze ??
kiecu123
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 13/5/2008, 16:24


Postprzez daderga » 9/9/2010, 19:43

NO wiadomo uzykasz większą moc tylko kosztem wiekszego spalania częstszych remontow;p
bo wiadomo jeżeli chcemy zrobić profesjonalny tuning to nie tlyko cylek tylko wypadalo by wydech gaznik wzmocnic wal ;d
daderga
Świeżak
 
Posty: 164
Dołączył(a): 16/8/2010, 12:09


Postprzez swirus2007 » 9/9/2010, 20:00

tam jest wtrysk jesli sie nie myle wiec pewnie inna mapa
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez gruby19 » 9/9/2010, 20:08

I naklejki przede wszystkim.

nie wiem kim trzeba sie urodzic zeby tuningować 125cc...
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez guzi94 » 9/9/2010, 20:21

gruby19 napisał(a):I naklejki przede wszystkim.

nie wiem kim trzeba sie urodzic zeby tuningować 125cc...
Czytam od dawna twoje posty i sądzę że jestes nie dorozwinięty piszesz takie głupoty że masakra co cie to interesuje że chce sobie stunigować 125 ma kase niech tuniguje jego sprawa a to że sie pyta co i jak, to chyba od tego jest forum tak. A nie żeby pisać głupoty. Masz swoje varadero to idź je pucuj. I nie pisz tu więcej takich głupot.



Co do tematu. Jak z dostępnością takiego kitu w polsce?
guzi94
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 17/2/2009, 20:49

Postprzez gruby19 » 9/9/2010, 21:07

guzi94 napisał(a):I nie pisz tu więcej takich głupot.

bo ? :cry:
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez kiecu123 » 9/9/2010, 21:35

Bo to nie TWOJ TEMAT CZAISZ ? :) pytam tylko o informacje i nie interesuja mnie a ni nikogo bez sensowne, nic nie wnoszÄ…ce posty :)

Jak bym mogl wiekszy motor to bym kupil (mam a1) a 2t niechce bo 7litrow mnie odstrasza :P

chodzi o to ze znalazłem yamahe r125 z takim zestawem tunigowym
http://www.malossistore.be/Prodotto.asp ... &C=4914352


i własnie dlatego pytam spalanie większe 1litr ? i jak z remontami po ilu gdzieś by zaczęły części szfankować ??

Bo nie wiem czy nie lepiej kupić zwykłą bez tuningu żeby trochę mi działała
(ja tunigowac nie bede bo jak mam to wszystko w bak idzie dlatego sie zastanawiam czy nie lepiej kupic juz z tunigowanej)
kiecu123
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 13/5/2008, 16:24

Postprzez arktan » 9/9/2010, 21:42

gruby19 napisał(a):
guzi94 napisał(a):I nie pisz tu więcej takich głupot.

bo ? :cry:


bo pokolenie JP Cie dorwie i sklepie :D
arktan
Bywalec
 
Posty: 630
Dołączył(a): 31/8/2008, 18:30
Lokalizacja: Kluczbork

Postprzez gruby19 » 9/9/2010, 22:01

Jaki temat taka odpowiedź. Sorry ale jesli myslisz ze wladujesz kit ktory ma 5KM wiecej niz seria i dzieki temu bedziesz latał 300 na jednym kole to sorry. chcesz wydac 1000ojro a nie masz kasy zeby utrzymywac 2T to sorry2. 125cc to nie są maszyny do tuningu zeby z nich wyciskac po 200KM. kup ten kit, do tego turbine i smigaj...

leffa w gooreee... pozdrufffka
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez kiecu123 » 9/9/2010, 22:24

*** ja mam rs50 nie jestem laikiem tylko sie na ucz czytac !!! pisze ze jestem ciekawy roznicy pomiedzy seria a ta z tunigiem (JAK MAM W TEJ SAMEJ CENIE CZAISZ ??) a czy mam kase to juz nie twoja sprawa ;) i nie udzielaj sie juz w tym temacie pozdrawiam. A na jednym kole to i rs sie da :D

i napisalem gdzies ze chce latac 200 ? wiem ze tym sie nie da :P a idz do lekarza bo wymyslanie/klamanie to juz jest choroba :D

A do reszty normalnych uzytkownikow :)
Jak bedzie z zywotnoscia silnika ?? często będą podzespoły jakieś siadać (jaki ś wał itd itp)
kiecu123
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 13/5/2008, 16:24

Postprzez Arturo925 » 10/9/2010, 13:53

125/180 ? Nie poprzewracało Ci się w dvpie? Chcesz złamać prawo, a to na tym forum nie jest tolerowane. Masz fart ze napisałeś temat w dziale o mniejszych pojemnościach (czyt. chińskie skutery oraz ich posiadacze JP 100%) bo już byłbyś tak zjechany ze do komputera byś przez tydzień nie podszedł.

Pewnie i tak kupisz 180cc, ale chociaż dla własnej świadomosci poczytaj co Ci grozi jak spowodujesz wypadek lub będziesz miał kontrolę drogową i trafisz na czepialskiego policemana. To tak na marginesie żeby później tatuś nie był zdziwiony.

PS: Posty typu "O! Porządny sie znalazł. Pewnie mi zazdrościsz" etc. sobie daruj...

PS2: Gruby19 więcej wniósł do tego forum niż Ty więc nie wyskakuj tak bo sobie nagrabisz. Jak już pisałeś, forum jest do wyrażania swojej opinii - on swoją wyraził wiec uszanuj to Kalfasie
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez kiecu123 » 10/9/2010, 14:31

heh jak mogl wnieść wiecej do tematu niz ja ??? Jak ja nic nie wnioslem bo tylko pytania zadje :) Pozdrawiam



Ponawiam pytanie jak z żywotnością silnika przy tym cylku??
A jeszcze pytanko jak zmienie cylek w motorze to plicja tez sie czepi ?? tego nie wiedzialem.

heh z reszta nie wazne juz :) motor z tym cylkiem byl po szlifie i nie zbyt dobrze naprawiony byl :/ wiec pozostaje mi seryjny co najwyzej z wymiana tlumika :)
kiecu123
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 13/5/2008, 16:24

Postprzez Arturo925 » 10/9/2010, 19:57

kiecu123 napisał(a):A jeszcze pytanko jak zmienie cylek w motorze to plicja tez sie czepi ?? tego nie wiedzialem


No a co Ty myślałeś? Wiadać że nie masz pojęcia. Kup sobie seryjne 125 i jeździj na tym co masz, a nie wydziwiasz. Nie każdy ma tyle szczęścia...

Co do pierwszego akapitu. Napisałem ze Gruby19 więcej zrobił na FORUM, a nie że wniósł nie wiadomo ile do Twojego tematu. Naucz się czytać ze zrozumieniem i na następny raz nie kozacz tekstami z gimnazjum bo źle skończysz... (czyt. warn lub ban)
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez kiecu123 » 10/9/2010, 22:02

Ps nie KOZACZ

dzieki za odpowiedz
kiecu123
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 13/5/2008, 16:24



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê
cron