Problem yamaha dt 125
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Problem yamaha dt 125
Witam, mam problem tego typu, wymieniłem tłok(7sekcja) i po wymianie tłoka po przejechaniu 20 km zablokowało mi koła na 5 biegu, brak kopniaka(zablokowany) i z popychu nie da rady odpalić...
POMOCY
POMOCY
- topgear53
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:12
- Lokalizacja: jeziorko/kielce
masz problem z nieprzeczytanym regulaminem chyba
pekł albo spuchł ci tłok. nie dotarłes motorka, lub nie miałes odpowiedniego smarowania. mógł jeszcze pierscien sie zablokowac. czyli bez rozbierania do niczego nie dojdziesz

pekł albo spuchł ci tłok. nie dotarłes motorka, lub nie miałes odpowiedniego smarowania. mógł jeszcze pierscien sie zablokowac. czyli bez rozbierania do niczego nie dojdziesz

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
a mógł tez wał stanac. w sumie mogło sie koło zamachowe zablokowac ale raczej dziwne by było zaraz po wymianie tłoka i cos sie z kołem stało. szansa 1 na milion. predzej w zapłonie jak juz to klina by scieło to by po prostu zapłon sie nie krecił. a silnik tak. wiec jak ci zablokowało to cos z tłokiem lub wałem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam! Też mam problem... Mianowicie, mam dt 50 z 92r i któregoś dnia rano nie mogłem odpalić jej jak miałem zamiar jechać do szkoły. Ale do rzeczy. Starter pracuje dużo ciężej niż wcześniej, więc pomyślałem że pierścień pękł i blokuje jakoś tłok i z każdym ruchem rysuje cylinder, więc zdjąłem siedzenie, zbiornik, plastiki, gaźnik, głowicę, wydech i cylinder. I okazało się, że pierścienie są całe. Więc następne podejrzenie padło na któreś z łożysk na wale.
I teraz pytanie:
1. Czy moja diagnoza wydaje się Wam trafna?
2. Czy taka naprawa jest kosztowna?
3. Czy dałbym radę sam to zrobić?
I teraz pytanie:
1. Czy moja diagnoza wydaje się Wam trafna?
2. Czy taka naprawa jest kosztowna?
3. Czy dałbym radę sam to zrobić?
- DrSokol
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 16/9/2010, 19:01
- Lokalizacja: Poznań-okolice
topgear53 napisał(a): na wale łożyska szumiały trochę,
Łożyska szumiały i nie wymieniłeś? To po co było składać silnik? Cewka i moduł nie mają nic do tego. Albo tłok albo łożyska wału.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
dr sokół nie bardzo. gdyby łozyska na wale albo tłok to by wogóle nic nie pracowało. a kopka jak pracuje tez ciezko ? ja predzej stawiam ze akumulator ci padł. albo rozrusznik siada...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
aha rozumiem
piszac starter myslałem ze masz na mysli elektryczny.
no to skoro kopka ciezko chodzi to moze byc wszystko. tłok, wał, cos w silniku. nie powiemy ci co bo to moze byc wszystko. mogło sie np poluzowac sprzęgło i blokowac. cos mogło sie odkręcic wpasc pod tryb i ocierac. mógł pęknąc tłok. paść wał. itp itd

no to skoro kopka ciezko chodzi to moze byc wszystko. tłok, wał, cos w silniku. nie powiemy ci co bo to moze byc wszystko. mogło sie np poluzowac sprzęgło i blokowac. cos mogło sie odkręcic wpasc pod tryb i ocierac. mógł pęknąc tłok. paść wał. itp itd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Tłok cały, pierścienie też.
Zacząłem rozbierać i żeby ściągnąć silnik muszę odpiąć linkę od dozownika oleju (tego co jest w silniku) i urwała mi się owa szm**a
przy samym końcu. A to nie jest zwykła linka bo ona idzie od manetki gazu pod zbiornikiem jest coś w rodzaju "rozgałęzienia" i z tego czegoś idą już dwie jedna właśnie do tego dozownika a druga do gaźnika... I ogółem nie kumam o co w tym wszystkim chodzi
mam nadzieję że to łożysko bo jak nie to się załamię psychicznie... To już trzeci motor w ciągu trzech lat:D
Zacząłem rozbierać i żeby ściągnąć silnik muszę odpiąć linkę od dozownika oleju (tego co jest w silniku) i urwała mi się owa szm**a


- DrSokol
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 16/9/2010, 19:01
- Lokalizacja: Poznań-okolice
ja tez co roku praktycznie zmieniam
tyle ze troche wiecej moto miałem
ta linka tak to rozgałęzienie 1 do gaznika - otwiera przepustnice. a 2 linka do dozownika ona otwiera zawór w dozowniku który pompuje olej do gaznika.


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości