Zobacz wątek - Enduro 250

Enduro 250

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Enduro 250

Postprzez Medolowil » 6/9/2010, 20:31

Witam. Po nieudanych poszukiwaniach motorku z silnikiem V, postanowiłem poszukać jakiegoś enduro 250 które kiedyś już chciałem zakupić. Prosił bym abyście mi doradzili jakiś motor w tej kategorii i pojemności mogę wyrwać od 4,5 tyś tak do 5 tyś. 125 nie chcę kupować bo wiele jest w 2t i jest trochę za mała jak dla mnie a ja bym chciał coś w 4t ale 2t też może być. Chciałbym ów motorkiem pojeździć rekreacyjnie po ścieżkach leśnych (prowadzą na łąkę więc uczęszczane przez ciągniki), wałach leśnych jak i po asfalcie i najlepiej aby motorek był chłodzony cieczą bo nie lubię się obawiać przegrzania i puchnięcia tłoka i jestem bardziej do tego systemu przekonany. a może brać coś w większej pojemności jak tak to w jakiej i co???
Medolowil
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 4/9/2010, 19:35


Postprzez henio12323 » 6/9/2010, 21:11

hmmm co do cieczak powietrzak - polecam np suzuki DR 350. nie jest najmocniejszy ale bardzo wytrzymaly. akurat powietrzaki sa mniej awaryjne. bo nie ma az tylu czesci które moga pasc. i nie ma obaw przegrzania - zreszta tak samo mozna przegrzac cieczaka jak i powietrzaka. (wystarczy odpalic cieczaka na kilka godzin i moze sie przegrzac :d powietrzak juz tak szybko nie padnie) co do modelu to własnie DR 350.... co innego za ta kase ciezko cokolwiek doradzic bo nie ma za ta kase ciekawych sprzetów. moze byc jeszcze np honda CRM 250. jest dosyc mocna i wytrzymała. co do 4T to np honda XL... zreszta sam popatrz na allegro co za te 4500-5k jestes w stanie wyrwac. i zobacz co ci sie podoba. bo jeden woli spokojne enduro typu własnie DRki które nie wyglada jak super sportowa crossówka. a z kolei ktos inny woli własnie agresywny wyglad :) co do motocykla szczerze mówiac z kazdego bedziesz zadowolony o ile spełnia twoje wymagania. jezeli szukasz oszczednego sprzetu do polatania po lesnych sciezkach DR bedzie idealna. z kolei chcesz cos mocniejszego CRM bedzie lepsza. i na przyszłosc masz oddzielny temat do takich zapytan - zapoznaj sie z regulaminem :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Medolowil » 6/9/2010, 21:21

czyli nie jest lepszy w cale cieczak a nad tą dr pomyślę i przepraszam że nie odpowiedni zapewne dział
Medolowil
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 4/9/2010, 19:35

Postprzez henio12323 » 6/9/2010, 21:39

cieczak jest o tyle lepszy ze mozna wiecej mocy wycisnac z pojemnosci. nie wiem czy akurat to ma do znaczenia. ale np mam skutera piaggio 125 kumpel ma gilere runner - silniki te same z tym ze jego cieczak i wyraznie jego mocniejszy. a reszta mamy identyczne podzespoły. cieczak to jednak przyszłosc. ale powietrzak nie ma duzo wad. 1 z wad jest to ze okropnie goraco bije po nogach :P głownie na postoju - chociaz to moje odczucie bo sie przyznam przejechałem raz tylko DRka 20 metrów wolno i czułem bicie ciepłą - wg własciciela przy normalnej jezdzie nie czuc tego. za powietrzaka tez sie mniej płaci mimo wszystko - cieczaki drozsze. musisz sie jeszcze okreslic ile masz kasy do wsadzenia w moto rocznie i czy raczej chcesz niezniszczalna słaba maszyne czy raczej cos wyczynowego i na co idzie wiecej kasy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez piciasek » 6/9/2010, 22:12

Ja mam do sprzedania honde xl250r każdy z forum który się zna może potwierdzić że niezniszczalny motor.
Avatar użytkownika
piciasek
Świeżak
 
Posty: 255
Dołączył(a): 11/5/2008, 17:23

Postprzez Medolowil » 7/9/2010, 17:45

na sezon trochę kasy mogę włożyć jak będzie potrzeba (około 1000 zł) i chciałbym raczej coś mocniejszego aby się szybko nie znudziło (chcę mieć moto co najmniej 2 sezony a najlepiej i więcej).
EDIT:
A co możecie powiedzieć o DR 650 jak z oddawaniem mocy jest i czy 600 to nie za duża pojemność i jeszcze zastanawiam się nad hondą transalp XL 600 i tu pytanko podobne do dr-ki jak jest z oddawaniem z mocą czy nadaje się do pół-spokojnej jeździe po lesie.
Medolowil
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 4/9/2010, 19:35

Postprzez henio12323 » 7/9/2010, 19:59

dr 650 tez jest dobra. oddawanie mocy to pojecie wzgledne jak siade ze swojego exc na DR to bede czuł sie jak na zółwiu zapewne. ale jak siadałem wczesniej na DR to była czuła na gaz i łądnie sie zbierała. ale to kwestia odczucia. DR nadaje sie spoko na lesne sciezki. u mnie kumpel na SM kołach po torze crossowym latał. wada DR jest ciezar. trampek jest raczej na ulice. jest ciezki i niezbyt poreczny. ale jak najbardziej jakies szutrowe sciezki to dla niego nie problem. tyle ze moto dedykowane na ulice :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez balchan1 » 7/9/2010, 20:39

Rozejrzyj się też za kawasaki klx 250 lub 300, równie ciekawe motorki, chociaż ciężko będzie coś znaleźć za 4,5 kafla
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez henio12323 » 7/9/2010, 20:41

popieram, niezle sprzety kumpel ma nawet nawet sie zbiera. tyle ze dał 3500 i silnik do kompletnego remontu miał po tygodniu. cylinder pekł po kole. (tak jakby tłok nagle spuchł o 1 mm )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Medolowil » 7/9/2010, 20:46

a mam jeszcze jedno pytanie jaka jest max prędkość obu motorków (np. jak bym się mocno do szkoły spieszył jakieś 50km)
Medolowil
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 4/9/2010, 19:35

Postprzez henio12323 » 7/9/2010, 20:48

nie wiem dokładnie ale klx pewnie koło 120 km h. dr 650 koło 160 ale 140 predkosc przelotowa max.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Medolowil » 7/9/2010, 20:54

to nie tak źle więc chyba się skuszę na dr bo jest tańsza i fajniej wygląda, teraz tylko dorwać jakąś ładną sztukę może nawet z zagranicy do mnie przyjedzie jak poproszę wuja lub ojca
Medolowil
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 4/9/2010, 19:35

Postprzez henio12323 » 7/9/2010, 20:58

no to juz twój wybór co dokłądnie kupisz itp itd :) DR bedzie lepsza na dojazdy. klx ma za mała pojemnosc zeby 50 km dojezdzac. oczywiscie dojechac dojedzie :D ale bedzie sie meczył. DR juz lepiej
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26018
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Medolowil » 7/9/2010, 21:05

Mam jeszcze kilka pytanek czy taka dr 650 ma jaki kol wiek schowek aby móc np schować browara i w jakim czasie może osiągnąć 100km/h a w jakim max
Medolowil
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 4/9/2010, 19:35



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr