GS 500 i ER-5 vs GPZ 500S
Posty: 4
• Strona 1 z 1
GS 500 i ER-5 vs GPZ 500S
Witam,
Chciałbym kupić pierwszy motocykl, po głowie chodziły mi jakies sportowe cudeńka, ale zniechęciłem się ceną, spalaniem i niestety, odrobiną techniki potrzebną do prowadzenia tych potworków.
Upatrzyłem CBR 125 ale..no tak, zdaję na A i będe się męczył z 125 cc? noo cós nie tak, jestem duży chłopiec, chce dużą zabawkę! Nie no, tak na serio, rozglądałem się za 500 ze względu na niskie koszty eksploatacji i osiągi ciut lepsze niż zielony Atos mojej mamy.
Motor, najlepiej usportowiony turystyk.
GPZ 500 wydaje się świetnym rozwiązaniem, podwójne tarcze, cena żyjącego modelu koło 4 tys, V max oscyluje przy 200 km/h. Czyli niby wszystko ok.
Mam 177 cm wzrostu, waga to będzie jakoś 67 kg. Czy gpz nada się do jakiejś sportowej zabawy? Słyszałem, że ciężko stawia się go na gumę. Cóż, myślę, że przez pierwszy rok nawet nie będę tego próbował, choć serce niespokojne.
Porównałem też 2 inne modele, Może zaproponujecie coś innego w podobnej cenie?
Ze sportami to jednak zaczekam, ZXR 400 fajnie wygląda itp, można się przylansować, ale dziękuję za motory przy których silnik ogarnia się przy 150
Chciałbym kupić pierwszy motocykl, po głowie chodziły mi jakies sportowe cudeńka, ale zniechęciłem się ceną, spalaniem i niestety, odrobiną techniki potrzebną do prowadzenia tych potworków.
Upatrzyłem CBR 125 ale..no tak, zdaję na A i będe się męczył z 125 cc? noo cós nie tak, jestem duży chłopiec, chce dużą zabawkę! Nie no, tak na serio, rozglądałem się za 500 ze względu na niskie koszty eksploatacji i osiągi ciut lepsze niż zielony Atos mojej mamy.

Motor, najlepiej usportowiony turystyk.
GPZ 500 wydaje się świetnym rozwiązaniem, podwójne tarcze, cena żyjącego modelu koło 4 tys, V max oscyluje przy 200 km/h. Czyli niby wszystko ok.
Mam 177 cm wzrostu, waga to będzie jakoś 67 kg. Czy gpz nada się do jakiejś sportowej zabawy? Słyszałem, że ciężko stawia się go na gumę. Cóż, myślę, że przez pierwszy rok nawet nie będę tego próbował, choć serce niespokojne.

Porównałem też 2 inne modele, Może zaproponujecie coś innego w podobnej cenie?
Ze sportami to jednak zaczekam, ZXR 400 fajnie wygląda itp, można się przylansować, ale dziękuję za motory przy których silnik ogarnia się przy 150

-
szymaniakOL - Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 22/8/2010, 13:27
- Lokalizacja: Olsztyn
Boshi. Wiem , że są dobre, ale wszystkich mieć nie mogę więc potrzebuje jakiś kryteriów rozgraniczających
A jakie mniejsze 600-ki?
CB 500 w sumie jak GS 500 wygląda, jednak za GPZ przemawiają podwójne tarcze i z tyłu tarcza zamiast bębna.
BTW, jakie są róznice w gpz 500 S a bez S ?
I czytałem, że w 94 zmodyfikowano hamulce (właśnie przód 2 tarcze i tył zamiast bębna). Czemu niektóre nowsze modele mają starsze hamulce? (1 tarcza może się zbyt szybko przegrzewać a tylny bęben miał kiepską modulację. Więc wolał bym nowszą wersję)

A jakie mniejsze 600-ki?
CB 500 w sumie jak GS 500 wygląda, jednak za GPZ przemawiają podwójne tarcze i z tyłu tarcza zamiast bębna.
BTW, jakie są róznice w gpz 500 S a bez S ?
I czytałem, że w 94 zmodyfikowano hamulce (właśnie przód 2 tarcze i tył zamiast bębna). Czemu niektóre nowsze modele mają starsze hamulce? (1 tarcza może się zbyt szybko przegrzewać a tylny bęben miał kiepską modulację. Więc wolał bym nowszą wersję)
-
szymaniakOL - Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 22/8/2010, 13:27
- Lokalizacja: Olsztyn
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości