Motocykl marzeń!!!!
Posty: 64
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
ktm exc 530 o wadze 125 ccm i żeby palił tyle co skuter 50 w 4T
plus remonty raz na 10 lat

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
amahay napisał(a): czemu , ja się pytam, czemu nie ma sv 1000 dalej w produkcji na 2011
Będzie , będzie.. Myślę, że to tylko kwestia czasu. Producenci często wskrzeszają wycofane już z produkcji pojazdy. Przykład? CBR 600F powraca na sezon 2011, kultowy Opel Calibra również itd.
Co dla mnie od Mikołaja (a właściwie Motołaja)?
- BMW R1200R
- Triumth Speed Triple ('07-'10)
- Norton Commando 961 ( to ten, który mnie tak ostatnio zauroczył

- BMW F800R (lekkie enduro, bo nie tylko po utwardzonych drogach się jeździ)
- i na koniec coś na pole, ale zamiast Ursusa to bym wolał taką CR-kę

Aha, i żeby to wszystko ładnie zapakowane było

-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
No to ja czekam na NOWEGO Suzuki TL1000RR
Od "biedy" może być sztuka NIEUŻYWANA z przebiegiem max 10km. z roku 2003
Ale bym ją brał!!
hehehehe
ps. do tego od razu drugi nowy, kompletny silnik w rozwiercie do 1200cc wraz z wtryskami po 12 dysz, kołami z magnezu, zawieszeniem Ohlinsa przód tył ale z hamulcami brembo monoblock, do tego kompletny tytanowy układ yoshimury, power commander V+moduł na sterowanie zapłonem, ceremicznie pokrywane i wzmacniane zawory, porting głowicy, izolacja i przebudowanie airboxu, instalacja elektryczna zbudowana od podstaw, cewkofajki z najnowszych bajków i po 2 świece na cylinder (jak w nowszych SV), regulator napięcia z R1 2007, akumulator 16AH (:D), oryginalna soczewka zastąpiona soczewką z A6 bixenon. Klamki kute, kolektory zaizolowane. Masa maksymalna 180kg zalany full oraz blisko 180KM i 150NM. PRędkość Vmax 330km/h, na gumę szedłby z 1,2,3,4 z gazu
do tego własna hamownia, kontrakt na dostawy nowych opon, napędów, klocków
Żyć nie umierać!
ps2..
choć na razie wystarczy mi i tak samo cieszy mordę to co mam



ps. do tego od razu drugi nowy, kompletny silnik w rozwiercie do 1200cc wraz z wtryskami po 12 dysz, kołami z magnezu, zawieszeniem Ohlinsa przód tył ale z hamulcami brembo monoblock, do tego kompletny tytanowy układ yoshimury, power commander V+moduł na sterowanie zapłonem, ceremicznie pokrywane i wzmacniane zawory, porting głowicy, izolacja i przebudowanie airboxu, instalacja elektryczna zbudowana od podstaw, cewkofajki z najnowszych bajków i po 2 świece na cylinder (jak w nowszych SV), regulator napięcia z R1 2007, akumulator 16AH (:D), oryginalna soczewka zastąpiona soczewką z A6 bixenon. Klamki kute, kolektory zaizolowane. Masa maksymalna 180kg zalany full oraz blisko 180KM i 150NM. PRędkość Vmax 330km/h, na gumę szedłby z 1,2,3,4 z gazu

do tego własna hamownia, kontrakt na dostawy nowych opon, napędów, klocków

ps2..
choć na razie wystarczy mi i tak samo cieszy mordę to co mam

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 64
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości