tłumik sportowy KM dedykowany do GSXR 600/750
Posty: 15
• Strona 1 z 1
tłumik sportowy KM dedykowany do GSXR 600/750
Witam,
Zastanawiam sie nad zmiana wydechu (filtr powietrza K&N juz mam wiec pozostaje sprawa wydechu bo bez niego raczej nie warto takiego filtra wstawiac). Wiem ze najlepeiej byloby kupic caly wydech razem z dolotami renomowanej firmy dedykowany do mojego motocykla (GSXR 600 2000r)ale niestety z uwagi na spore koszta szukam jakiejs alternatywy. Moje pytanie brzmi co sadzicie o wydechu KM podobno dedykowany (zastanawiam sie czy chodzi tylko o mocowanie:) do GSXR 600/750. Czy ktos uzywal lub mial lub slyszal cos o tych tlumikach??
Ewnetualnie moze ktos mi doradzi jakas inna w miare tania:) alternatywe.
Ponizej link do tego tlumika.
http://allegro.pl/tlumik-sportowy-km-su ... 07263.html
Zastanawiam sie nad zmiana wydechu (filtr powietrza K&N juz mam wiec pozostaje sprawa wydechu bo bez niego raczej nie warto takiego filtra wstawiac). Wiem ze najlepeiej byloby kupic caly wydech razem z dolotami renomowanej firmy dedykowany do mojego motocykla (GSXR 600 2000r)ale niestety z uwagi na spore koszta szukam jakiejs alternatywy. Moje pytanie brzmi co sadzicie o wydechu KM podobno dedykowany (zastanawiam sie czy chodzi tylko o mocowanie:) do GSXR 600/750. Czy ktos uzywal lub mial lub slyszal cos o tych tlumikach??
Ewnetualnie moze ktos mi doradzi jakas inna w miare tania:) alternatywe.
Ponizej link do tego tlumika.
http://allegro.pl/tlumik-sportowy-km-su ... 07263.html
GSXR-600 2000r
- Ruffus
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 5/9/2008, 12:42
- Lokalizacja: Gdańsk
Jeśli interesuje cie tylko hałas to ten tłumik jest dobry ale jeśli chcesz mieć dżwięk niskotonowy ,basowy,miękki to z tego co się oriętuję ta firma sprzedaje tłumiki puste w środku które i owszem są głośne ale nie basowe. Moim zdaniem powinno być to zrobione tak:
http://www.twobros.com/Exhaust/index.htm
Ale przy takiej technologii nie będzie to tak mało kosztowało.Ale jest jeszcze inna nie droga alternatywa- przeróbka własnego na sposób jak w/w Twobros a dokładnie poniżej:
http://allegro.pl/ducati-aprilia-suzuki ... 44513.html
Modyfikacja tego rodzaju kosztuje mniej niż 300pln.Efekt napewno cię zadowoli.
http://www.twobros.com/Exhaust/index.htm
Ale przy takiej technologii nie będzie to tak mało kosztowało.Ale jest jeszcze inna nie droga alternatywa- przeróbka własnego na sposób jak w/w Twobros a dokładnie poniżej:
http://allegro.pl/ducati-aprilia-suzuki ... 44513.html
Modyfikacja tego rodzaju kosztuje mniej niż 300pln.Efekt napewno cię zadowoli.
EdHaust-"Nie liczy się ilość a jakość decybeli" 506436737
-
edzio - Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 27/12/2009, 18:31
- Lokalizacja: Modlin Twierdza
Ruffus napisał(a):Dzieki za odpowiedz ale mnie wogole nie interesuje halas(dobrze by bylogdyby przy okazji mial ladny dzwiek) ale przede wszytkim interesuje mnie poprawa osiagow i kilka konikow wiecej
No to na pewno ci się nie uda za 300zł. Musisz sobie dopisać jeszcze jedno zero.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
cichy napisał(a):Ruffus napisał(a):Dzieki za odpowiedz ale mnie wogole nie interesuje halas(dobrze by bylogdyby przy okazji mial ladny dzwiek) ale przede wszytkim interesuje mnie poprawa osiagow i kilka konikow wiecej
No to na pewno ci się nie uda za 300zł. Musisz sobie dopisać jeszcze jedno zero.
No z tym sie licze

GSXR-600 2000r
- Ruffus
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 5/9/2008, 12:42
- Lokalizacja: Gdańsk
Oj jak seryjny tłumik zastąpi przelotem, zmieni filtr, wyreguluje pod to gaźniki, to kilka koni na pewno przybędzie. Ale fakt 300zł to tylko zapas benzyny na kilka dni intensywnego jeżdżenia
Z tego co widziałem to srady (i czasem 900RR) z tego okresu często prawie od nowości jeżdżą z przelotem Microna, też taki mam. Nie wiem czy dodaje mocy, wiem że jest strasznie głośny i naprawdę fajnie brzmi. Ludzie się go boją, zawsze uciekają z pasów jak masz więcej niż 5k obrotów i w ogóle miluśki jest.
Ale te KM to jakiÅ› badziew chyba...

Z tego co widziałem to srady (i czasem 900RR) z tego okresu często prawie od nowości jeżdżą z przelotem Microna, też taki mam. Nie wiem czy dodaje mocy, wiem że jest strasznie głośny i naprawdę fajnie brzmi. Ludzie się go boją, zawsze uciekają z pasów jak masz więcej niż 5k obrotów i w ogóle miluśki jest.
Ale te KM to jakiÅ› badziew chyba...
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Z tańszych ale dobrych tłumików, może być np: leovince, ale żeby zauważalnie podnieść moc potrzebny jest pełny układ, do niego powercomander i strojenie na hamowni.
Niestety przy starych motocyklach sporo taniej wyjdzie zamienić sześćsete na tysiąca.
Na początek potrzebujesz zestaw tłumik filtr i powercomander czyli jakieś 2500zł
Niestety przy starych motocyklach sporo taniej wyjdzie zamienić sześćsete na tysiąca.
Na początek potrzebujesz zestaw tłumik filtr i powercomander czyli jakieś 2500zł
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
To DynoJet-y możesz wstawić, ale czy jest sens?
Tak jak kolega napisał- takie ingerencje kosztują krocie, a i tak nie będziesz miał efektu litra, którego lepiej byłoby zakupić.
Szczerze-to powątpiewam że KM robi jakieś dedykowane kominy pod konkretne moto. Chyba jeżeli chodzi im o dolot to tak.
Tak jak kolega napisał- takie ingerencje kosztują krocie, a i tak nie będziesz miał efektu litra, którego lepiej byłoby zakupić.
Szczerze-to powątpiewam że KM robi jakieś dedykowane kominy pod konkretne moto. Chyba jeżeli chodzi im o dolot to tak.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
A to ten z szerokÄ… czachÄ… jeszcze, czyli zamiast powercomandera potrzebujesz zestaw dysz dynojet.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Witam, mam w swoim gsx-r 600 2002 ten wydech, do tego wkładke k&n. Jeżeli chodzi o dzwięk, jest to głośny i głęboki bass. Dla porównania mój kolega ma w gsx-r 2004 końcówkę yoshimury rs-3 i jeżeli chodzi o dzwięk to oba brzmią pięknie. Nie ma jakiejś widocznej różnicy w dźwięku na korzyść yoshimury, drą się prawie identycznie (o dziwo). Jeżeli chodzi o osiągi, to może minimalnie motor lepiej ciągnie w górnym zakresie obrotów w porównaniu do seryjnego wydechu, prawda jest taka, że sama przelotowa puszka da Ci albo bardzo małą poprawę osiągów albo subiektywną, pozorną ze względu na to, że jest głośno czyli żadną:) Polecam ten wydech szczególnie ze względu na to, że jest dobrze wykonany, ładnie wygląda i daje bardzo ładny dźwięk, moim zdaniem nie ma co przepłacać za yoshimurę czy microna chyba, że ze względu na napis. Poza tym jeden i drugi tłumik jest zbudowany na tej samej zasadzie dziura, naokoło wata i nic pozatym pozdrawiam
- krzysztofgs500
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 16/1/2010, 21:59
Ja sie troche boje o moto i pogorszeni osiagow raczej. Troszke sie naczytalem o zlym doborze tlumika o wypalaniu zaworow itd. a skoro firma KM na stronie podaje ze ten tlumik jest dedykowany do gsxr 600/750/1000 to chyba nie jest dobierany do modelu (zdaje mi sie ze tlumiki sie dobiera pod charakterystyke silnika czy cos takeigo:). Czy zakladanie takiego tlumika jest aby bezpieczne dla silnika??[/code]
GSXR-600 2000r
- Ruffus
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 5/9/2008, 12:42
- Lokalizacja: Gdańsk
A wydaje ci się, że firma która produkuje tłumik za 300zł zadałaby sobie trud badania zjawisk falowych w układzie wydechowym?
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Żadnych zjawisk falowych nie ma w jednym i drugim wydechu. Jest dziura w jednym, drugim i koniec. Głupotą jest że przelotówki dedykowane są do poszczególnych modeli, chyba tylko ze względu na tym mocowania. Jeżeli jest tak jak mówisz, to dlaczego producent np yoshimury czy microna dedykuje jeden model wydechu przelotowego zarówno do gsxr'a 600 i 750, kiedy to są dwa różne silniki o różnych parametrach?? Dziura jest dziurą i nie rozumiem w ludzi którzy gadają o jakichś zjawiskach falowych, może gdzieś tam w wydechach za 4tys zł to istnieje ale napewno w żadnym do 1500zł? Nie bierz sobie do głowy zakładaj śmiało i ciesz się pięknym ryknięciem:)
- krzysztofgs500
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 16/1/2010, 21:59
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości