Problem z elektryka w Kawasaki er5 i z750
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Problem z elektryka w Kawasaki er5 i z750
Witam. W wielkim skrocie sprawa wyglada tak: Jezdzilismy sobie spokojnie po miescie ww motorami i po zaparkowaniu w pewnym miejscu po 10 minutach nie moglismy odpalic motocykli (prawdopodobnie jakis nadajnik radniowy uszkodzil nam elektryke, to miejsce sprawdza juz UKE) Teraz gdy chce uruchomic motocykl, to zamiast krecenia rozrusznikiem slysze dosyc glosne i szybkie "strzelanie" spod siedzienia kierowcy z prawej strony. Oba motocykle zachowuja sie tak samo (szczescie w nieszczesciu, ze pada deszcz:P)
Czy ktos z was mial podobny problem ze swoja maszyna, i czy macie moze schematy do tych motocykli? Pozdrawiam i dziekuje:)
Czy ktos z was mial podobny problem ze swoja maszyna, i czy macie moze schematy do tych motocykli? Pozdrawiam i dziekuje:)
- irekdil
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 31/12/2008, 19:07
- Lokalizacja: Kościerzyna
Rozładowany akumulator, strzelanie przekaźnika rozrusznika z powodu zbyt niskiego napięcia.
Również może być uszkodzony akumulator (wewnętrzne zwarcie).
Test: do jakiego poziomu spada napięcie w momencie rozruchu i jakie jest napięcie nie obciążonego akumulatora ?
Aku - 12,7V (poniżej 12,4 mogą być problemy z rozruchem)
W trakcie rozruchu nie powinno spadać poniżej 10,5V.
Również może być uszkodzony akumulator (wewnętrzne zwarcie).
Test: do jakiego poziomu spada napięcie w momencie rozruchu i jakie jest napięcie nie obciążonego akumulatora ?
Aku - 12,7V (poniżej 12,4 mogą być problemy z rozruchem)
W trakcie rozruchu nie powinno spadać poniżej 10,5V.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości