Derbi Senda r problem z przyspieszaniem
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Derbi Senda r problem z przyspieszaniem
Witam mam taki problem z moją sendą a mianowicie powinna iść jak wściekła ale nie idzie a ma
cylinder airsal 70 cm
tłumik Mk trower
gaźnik delorto 21 dysza 91
nie wiem czy to wina filtra bo oryginalny i za mało powietrza czy wina czegoś innego bo pali z pierwszego a problem pojawia się wtedy gdy wchodzę na wyższe obroty na np 1 biegu i także na wyższym albo świeca no nie wiem
do tego jest wyczyszczony gaźnik i filter
Proszę o pomoc ale tych osób które mają pojęcie jakiekolwiek
pozdrawiam
cylinder airsal 70 cm
tłumik Mk trower
gaźnik delorto 21 dysza 91
nie wiem czy to wina filtra bo oryginalny i za mało powietrza czy wina czegoś innego bo pali z pierwszego a problem pojawia się wtedy gdy wchodzę na wyższe obroty na np 1 biegu i także na wyższym albo świeca no nie wiem
do tego jest wyczyszczony gaźnik i filter
Proszę o pomoc ale tych osób które mają pojęcie jakiekolwiek

pozdrawiam
- pawelDR800
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 26/7/2010, 10:40
- Lokalizacja: wlodawa
Witam
Gaźnik do regulacji, zła dawka paliwa. Tak, filtr powietrza również może być powodem, zmień na jakiś tuningowy, bo oryginalny nie wyrabia przy dellorto 21mm
Pozdro
Gaźnik do regulacji, zła dawka paliwa. Tak, filtr powietrza również może być powodem, zmień na jakiś tuningowy, bo oryginalny nie wyrabia przy dellorto 21mm
Pozdro
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
I gdzieś słyszałem że jak wymiana filtra to także wymiana dyszy o 10 większą bo podobno dziura w tłoku się robi
Rieju SMX
- patrykcross1
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 17/7/2007, 19:55
- Lokalizacja: Cerkwica
patrykcross1 napisał(a):I gdzieś słyszałem że jak wymiana filtra to także wymiana dyszy o 10 większą bo podobno dziura w tłoku się robi
wg mnie to zbdura
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
- pawelDR800
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 26/7/2010, 10:40
- Lokalizacja: wlodawa
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
- pawelDR800
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 26/7/2010, 10:40
- Lokalizacja: wlodawa
Świrus, ależ ty głupoty wygadujesz! Do tych sprzętów nie ma filtrów KN
Przy wymianie filtra należy wsadzić dyszę o 10 większą, ale to przy seryjnym gaźniku. Przy tuningowym, tak jak w tym przypadku dellorto 21 napewno niezbędna bedzie regulacja całkowita gaźnika. Co do filtra to najlepiej wsadzić jakąś wkładkę tuningową (coś takiego chyba robi Mk) albo dobry stożek, Polini Mk lub inny duży, firmowy.
Pozdro

Pozdro
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Ja miałem w sendzie taki tuning to w lewej obudowie filtra nawierciłem 10 dziurek wiertłem m5 i zasłaniałem je tasmą aż filtr uzyskał optymalny przelot powietrza.
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Dobra więc w takim razie trzeba będzie zamontować stożek
nie ma rady tylko teraz pytanie jaki ?????

- pawelDR800
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 26/7/2010, 10:40
- Lokalizacja: wlodawa
w dupe sobie wsadźcie te stożki, w sendzie zaraz przy gaźniku jest amor i wejdzie tylko jakiś szajs, a jak już podejdzie to tylne koło go zachlapie. to Już lepiej mofyfikować seryjny...
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
W dupę pawlak200192 to ty możesz sobie wsadzić filtr a nie ja i nie odzywaj się tak do mnie a czy wsadzę stożek czy narobię dziur to jest mój wybór ja tylko rady zasięgam 

- pawelDR800
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 26/7/2010, 10:40
- Lokalizacja: wlodawa
Easy boys, easy
Przez neta to każdy cwaniak
Dobra, dobra, do rzeczy. Nie wiem jak tam podchodzi gaźnik, nie mam nowej Sendy w rękach. Jeżeli stożek nie wejdzie to zakup jakąś wkładkę tuningową/ sportowy filtr. "Udrożnij" też obudowę filtra, nie wiem czy ma ona wewnątrz jakieś zwężki, przegrody itd (możesz wrzucić fotki) ale spraw zeby powietrze zasysane do filtra nie napotykało na żaden opór. W ostateczności możesz bawić się w to wiercenie.


komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
pawlak200192 napisał(a):w dupe sobie wsadźcie te stożki, w sendzie zaraz przy gaźniku jest amor i wejdzie tylko jakiś szajs, a jak już podejdzie to tylne koło go zachlapie. to Już lepiej mofyfikować seryjny...
Vip i tak sie zachowuje. Wstyd !
pawelDR800, nie napisales co sie dzieje na wyzszych obrotach. Nie chce sie wkrecic? Przerywa? Wchodzi na obroty ale bez mocy?
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
- pawelDR800
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 26/7/2010, 10:40
- Lokalizacja: wlodawa
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości