Zobacz wątek - <i>[Wyścigowe Motocyklowe Mistrzostwa Polski - relacje]</i>
NAS Analytics TAG

[Wyścigowe Motocyklowe Mistrzostwa Polski - relacje]

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 19:20

Komentatorzy napisał(a):Redaktorek, znów z Warszawki komentuje wyścigi których nie widział :) i jak zwykle ma rację :) Przejrzyj proszę wyniki i zwróć uwagę na czasy okrążeń najlepszych zawodników supersport, M. Szkopek tempo 1.35-36 - rzeczywiście słabiutko :) Duble, oczywiście spisek polskich zawodników, aby powstrzymać Jermana :) następnym razem pewnie go przewrócą :)
<br><hr>obecny w poz<br>
Komentatorzy napisał(a):już nie muszą ;-) za późno. a jak byłeś obecny to widziałeś przewagę Jermana? nie widziałeś? to jednak nie byłeś? <br><hr>hihi<br>
Komentatorzy napisał(a):oczywiście Jerman pewnie zgarnie mistrza gdyż jest to poprostu utalentowany zawodnik i na nasze podwórko wyścigowe wystarczy. Chce mi się tylko śmiać, że przyczynę niepowodzenia niedzielnego upatruje się tylko w fakcie dubli. W końcu Szkopas też musiał ich wyprzedzić, miał przy tym pewnie więcej szczęścia i tyle. Takie są wyścigi. A czepianie się "maruderów" jest zwyczajnie śmieszne. przecież nikt z nich specjalnie nie chce komuś przeszkadzać, czy to Jerman, Szkopek, Buła... oni mają swój własny wyścig i lepiej niech jadą swoją linią, a nie silą się na uprzejmości bo z tego mogą wyniknąć większe problemy. A rozwiązaniem problemu może być tylko podniesienie poprzeczki w postaci maksymalnego czasu kwalifikacji dopuszczającego do wyścigu, tylko jak to się będzie miało do apeli środowiska, aby zawodnicy pucharowi zasilili stawkę mistrzowską :)<br><hr>obecny w poz<br>
Sugerują doczytać do końca: Niebieska flaga -
Pokazywana przez machanie wskazuje zawodnikowi, że będzie wyprzedzany przez szybszego
zawodnika. Wolniejszy zawodnik nie może powstrzymywać szybszego zawodnika. W czasie
treningu dany zawodnik musi trzymać się swojego toru jazdy, zwalniać stopniowo aby pozwolić
szybszemu zawodnikowi na minięcie siebie. Pokazywana w czasie wyścigu oznacza, że dany
zawodnik jest dublowany. Musi pozwolić zawodnikowi (zawodnikom) za sobą na wyprzedzenie
przy najbliższej możliwości. Każde naruszenie tej zasady będzie skutkowało karą wykluczenia z
wyścigu.<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 19:20

Ten gość z 12 zdjęcia przypomina mi Stiga ;)<br><hr>arcio1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 19:23

Komentatorzy napisał(a):Redaktorek, znów z Warszawki komentuje wyścigi których nie widział :) i jak zwykle ma rację :) Przejrzyj proszę wyniki i zwróć uwagę na czasy okrążeń najlepszych zawodników supersport, M. Szkopek tempo 1.35-36 - rzeczywiście słabiutko :) Duble, oczywiście spisek polskich zawodników, aby powstrzymać Jermana :) następnym razem pewnie go przewrócą :)
<br><hr>obecny w poz<br>
Komentatorzy napisał(a):już nie muszą ;-) za późno. a jak byłeś obecny to widziałeś przewagę Jermana? nie widziałeś? to jednak nie byłeś? <br><hr>hihi<br>
Komentatorzy napisał(a):oczywiście Jerman pewnie zgarnie mistrza gdyż jest to poprostu utalentowany zawodnik i na nasze podwórko wyścigowe wystarczy. Chce mi się tylko śmiać, że przyczynę niepowodzenia niedzielnego upatruje się tylko w fakcie dubli. W końcu Szkopas też musiał ich wyprzedzić, miał przy tym pewnie więcej szczęścia i tyle. Takie są wyścigi. A czepianie się "maruderów" jest zwyczajnie śmieszne. przecież nikt z nich specjalnie nie chce komuś przeszkadzać, czy to Jerman, Szkopek, Buła... oni mają swój własny wyścig i lepiej niech jadą swoją linią, a nie silą się na uprzejmości bo z tego mogą wyniknąć większe problemy. A rozwiązaniem problemu może być tylko podniesienie poprzeczki w postaci maksymalnego czasu kwalifikacji dopuszczającego do wyścigu, tylko jak to się będzie miało do apeli środowiska, aby zawodnicy pucharowi zasilili stawkę mistrzowską :)<br><hr>obecny w poz<br>
Komentatorzy napisał(a):Sugerują doczytać do końca: Niebieska flaga -
Pokazywana przez machanie wskazuje zawodnikowi, że będzie wyprzedzany przez szybszego
zawodnika. Wolniejszy zawodnik nie może powstrzymywać szybszego zawodnika. W czasie
treningu dany zawodnik musi trzymać się swojego toru jazdy, zwalniać stopniowo aby pozwolić
szybszemu zawodnikowi na minięcie siebie. Pokazywana w czasie wyścigu oznacza, że dany
zawodnik jest dublowany. Musi pozwolić zawodnikowi (zawodnikom) za sobą na wyprzedzenie
przy najbliższej możliwości. Każde naruszenie tej zasady będzie skutkowało karą wykluczenia z
wyścigu.<br><hr>Lovtza<br>
Oczywiście cytat z Regulaminu Ramowego dla wyścigów motocyklowych na rok 2010.<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 19:50

Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem Ścigacz jest poważnym medium w świecie motocyklowym. W artykule padła teza że nie powinienem być sklasyfikowany. Dlatego proszę o jasne i precyzyjne określenie przez osobę kompetentną czy teza ta jest prawdziwa. Jeśli będzie prawdziwa zracam puchar jeśli nie redaktor LOVITZA zamieści sprostowanie. Mam nadzieję że podejdziecie do tego poważnie, bo wiele osób czyta wasze artykuły i nie chcę być posądzany o jakieś oszustwo.<br><hr>Durynek<br>
Stary, nikt nie posądza Cię o jakiekolwiek złe intencje, broń Boże. Po prostu nie znający przepisów sędzia wywołał mnie do tablicy... i stąd całe zamieszanie. Osobiście, to jest mi przykro, że tak to się potoczyło, bo sam wiem doskonale ile czasu, pracy i serca ludzie wkładają w wyścigi. Tym bardziej ten wysiłek nie powinien być wystawiany na pośmiewisko przez ludzi, którzy powinni pilnować powagi należnej (kurde blaszka!) Mistrzostwom Polski i Pucharowi Polski. Pozdrawiam,<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 21:47

Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem Ścigacz jest poważnym medium w świecie motocyklowym. W artykule padła teza że nie powinienem być sklasyfikowany. Dlatego proszę o jasne i precyzyjne określenie przez osobę kompetentną czy teza ta jest prawdziwa. Jeśli będzie prawdziwa zracam puchar jeśli nie redaktor LOVITZA zamieści sprostowanie. Mam nadzieję że podejdziecie do tego poważnie, bo wiele osób czyta wasze artykuły i nie chcę być posądzany o jakieś oszustwo.<br><hr>Durynek<br>
Komentatorzy napisał(a):Szanowny kolego. Puchar dostałeś zgodnie z przepisami i zasługami. Śpij spokojnie,nikt go Tobie nie zabierze. Są gremia z uprawnieniami i wiedzą byś mógł spać spokojnie. Pozdrawiam serdecznie. Sędzia tych zawodów.<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
Komentatorzy napisał(a):Panie Marianie, ja na pana miejscu byłbym ostrożniejszy w formułowaniu tych zapewnień. Cytat z Regulaminu Ramowego_2010 "... ostateczna klasyfikacja (...) będzie ustalona poprzez połączenie obu częściowych klasyfikacji; zawodnicy nieuczestniczący czynnie w wyścigu, w momencie pokazania czerwonej flagi, oraz zawodnicy którzy w ciągu 5 minut (od pokazania czerwonej flagi) nie zjadą do depot poruszając się na motocyklu, nie będą klasyfikowani." Nie chodzi o to, że ktoś żałuje pucharu. Skoro pada pytanie o regulamin i zarzuty o jego nieznajomość, to mówmy o regulaminie. Więcej na stronach PZM. <br><hr>Lovtza<br>
Widać Redaktor czyta, ale tylko to co chce przeczytać, to ja może przytoczę fragment Regulaminu Ramowego 2010
Przerwanie wyścigu: Zostaną wystawione czerwone flagi... "Wszyscy zawodnicy muszą natychmiast zjechać do Depot.
Wynik wyścigu będzie skalkulowany wg poprzedniego okrążenia. Wyniki powyższe zostaną liczone na mecie ostatniego okrążenia, podczas którego jechali wszyscy zawodnicy, przed pokazaniem czerwonej flagi.
........
Jeżeli wyścig nie będzie mógł być wznowiony, to wyniki z przerwanego wyścigu będą brane pod uwagę w klasyfikacji generalnej, a zawodnicy otrzymają połowę należnych im punktów"

Nie wystarczy czytać, trzeba również wiedzieć co się czyta, a Redaktor przytacza część regulaminu która nie miała zastosowania, bo wyścig nie był wznowiony....<br><hr>JT
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 22:03

Komentatorzy napisał(a):Redaktorek, znów z Warszawki komentuje wyścigi których nie widział :) i jak zwykle ma rację :) Przejrzyj proszę wyniki i zwróć uwagę na czasy okrążeń najlepszych zawodników supersport, M. Szkopek tempo 1.35-36 - rzeczywiście słabiutko :) Duble, oczywiście spisek polskich zawodników, aby powstrzymać Jermana :) następnym razem pewnie go przewrócą :)
<br><hr>obecny w poz<br>
Komentatorzy napisał(a):olaf, a gdzie sa wyniki z analiza okrazen? daj linka, albo pokaz co spisales z laptimera. nudny sie robisz z atakami na lovce, przynajmniej mamy juz relacje<br><hr>ciekawnis<br>
Komentatorzy napisał(a):Rozczaruję ale tym razem to nie Olaf ,
a jeśli chodzi o czasy okrążeń to było sie udać do chrnometrażu i poprosić o wyniki, aby zaspokoić twoją ciekawość to:
Szkopek: 40,9 ; 36,8 ; 36,4 ; 37,0 ; 36,8; 36,0 ; 35,9 ; 35,7 ; 35,7 ; 35,9 ; 36,0 ; 35,9 ; 37,2 ; 36,1 ; 35,9

Jerman 39,6 ; 36,2 ; 36,2 ; 36,1 ; 35,8 ; 35,8 ; 36,0 ; 36,1 ; 36,3 ; 36,1 ; 36,0 ; 36,5 ; 38,3 ; 36, 9 ; 36,9<br><hr>obecny w poz<br>
Dokładnie jak ktoś przeanalizuje czasy to jednoznacznie widać że ostatnich kilka kółek Jerman dużo tracił, tylko czy to z powodu dubuli??
Może poprostu przeszarżował z oponami i na końcu musiał zwolnić, albo poczuł się za pewnie mając ponad 4 sekundy przewagi. W końcu Marek też musiał wyprzedzić "maruderów"<br><hr>JT
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2010, 22:07

Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem Ścigacz jest poważnym medium w świecie motocyklowym. W artykule padła teza że nie powinienem być sklasyfikowany. Dlatego proszę o jasne i precyzyjne określenie przez osobę kompetentną czy teza ta jest prawdziwa. Jeśli będzie prawdziwa zracam puchar jeśli nie redaktor LOVITZA zamieści sprostowanie. Mam nadzieję że podejdziecie do tego poważnie, bo wiele osób czyta wasze artykuły i nie chcę być posądzany o jakieś oszustwo.<br><hr>Durynek<br>
Ja myślę że Redaktor nie ma "jaj" żeby zamieścić sprostowanie, napisał głupotę i teraz będzie się jej trzymał. No ale może się mylę....<br><hr>JT
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/8/2010, 07:10

Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem Ścigacz jest poważnym medium w świecie motocyklowym. W artykule padła teza że nie powinienem być sklasyfikowany. Dlatego proszę o jasne i precyzyjne określenie przez osobę kompetentną czy teza ta jest prawdziwa. Jeśli będzie prawdziwa zracam puchar jeśli nie redaktor LOVITZA zamieści sprostowanie. Mam nadzieję że podejdziecie do tego poważnie, bo wiele osób czyta wasze artykuły i nie chcę być posądzany o jakieś oszustwo.<br><hr>Durynek<br>
Komentatorzy napisał(a):Stary, nikt nie posądza Cię o jakiekolwiek złe intencje, broń Boże. Po prostu nie znający przepisów sędzia wywołał mnie do tablicy... i stąd całe zamieszanie. Osobiście, to jest mi przykro, że tak to się potoczyło, bo sam wiem doskonale ile czasu, pracy i serca ludzie wkładają w wyścigi. Tym bardziej ten wysiłek nie powinien być wystawiany na pośmiewisko przez ludzi, którzy powinni pilnować powagi należnej (kurde blaszka!) Mistrzostwom Polski i Pucharowi Polski. Pozdrawiam,<br><hr>Lovtza<br>
No Panie Lovtza, tu przegiął Pan. To są publiczne oskarżenia osoby funkcyjnej. Czy przyjmuje Pan zaproszenie na wieżę, Konkretnie - TAK - czy NIE ? Czy woli Pan dalej oskarżać i zawodników- kolegę Durynka i mnie ? Kto dał Panu takie prawo by szkalować ludzi ? Jakie kursy i szkolenia Pan ukończył by wypowiadać się w temacie ?
Skąd Pan czerpie wiedzę pisząc artukuły ? Nikt na Poznaniu Pana nie widział, więc skąd relacja ? Coś mi tu nie pasuje !<br><hr>Marian Dąbrowski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/8/2010, 08:39

Komentatorzy napisał(a):Ten gość z 12 zdjęcia przypomina mi Stiga ;)<br><hr>arcio1<br>
nie. The Stig nie okazuje emocji, a Valdi na zdjęciu wyraźnie cieszy się.<br><hr>i wish i was the stig
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/8/2010, 09:19

Komentatorzy napisał(a):Redaktorek, znów z Warszawki komentuje wyścigi których nie widział :) i jak zwykle ma rację :) Przejrzyj proszę wyniki i zwróć uwagę na czasy okrążeń najlepszych zawodników supersport, M. Szkopek tempo 1.35-36 - rzeczywiście słabiutko :) Duble, oczywiście spisek polskich zawodników, aby powstrzymać Jermana :) następnym razem pewnie go przewrócą :)
<br><hr>obecny w poz<br>
Komentatorzy napisał(a):Szanowny redaktorze LOVTZA, uprzejmie informuję iż dyskwalifikację zawodnicy mieli za NIEWYKONANIE ! kary przejazdu przez depot pomimo trzykrotnego wystawiania tablic z ich numerami startowymi, i nawet czarnej flagi nie widzieli. Od kocy grzejnych jest dyrektor wyścigu i to on daje decyzję co do kary, sędziowie pilnują prawidłowości wykonania. Mógł to zrobić poprawnie (wykonać karę za falstart) zawodnik klasy Hornet który widział tablicę, za co dostał specjalne podziękowania od sędziego głównego zawodów i dyrektora, to mogli wykonać i pozostali ukarani karą przejazdu, tylko że jak sami mówili - NIE WIDZIELI TABLICY, a jeden z zawodników uważał że to pomyłka i jego nie dotyczy. Może ponowić badania i do okulisty wysłać. Jeśli chodzi o wirażowych to jeśli dubel robi problemy na niebieskiej fladze sygnalizują oni złe zachowania, a takowych nie było. Chcesz wyprzedzać ? -to kombinuj....... Zapraszam redaktora na wieżę celem pogawędki o przepisach i zasadach zarządzania wyścigiem. Jest także możliwość zdobycia licencji państwowej i sędziowania zawodów, młodych i mądrych ludzi naprawdę potrzeba, autentycznie i poważnie, może Pan redaktor się skusi lub kogoś zaproponuje ? Zapraszam serdecznie - pomogę.<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
Jestem jednym z zawodników który nie przejechał przez Depo. Był to ewidentnie mój błąd do którego się przyznałem w rozmowie z jednym z sędziów po wyścigu . Nie rozumiem tylko po co te złośliwości odnośnie badań okulistycznych... ale jeżeli już Pan chce wysyłać zawodników to może warto pomyśleć również o osobach przyjmujących zgłoszenia w biurze zawodów. Mianowicie kolejny raz mimo rejestracji z nr 7 w chronometrażu istnieje z nr 8. Konsekwencją tej pomyłki jest choćby problem z wyjazdem z depo do wyścigu ponieważ zawodnik z nr 7 nie istnieje na liście startowej. Chyba nie musze dodawać ile mnie to kosztuje stresu tuż przed wyścigiem. Korzystając z okazji chciałbym zapytać o słuszność wprowadzenia tak wysokiej opłaty pobytowej w przeddzień zawodów?<br><hr>Hornet#7
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/8/2010, 09:39

Komentatorzy napisał(a):Redaktorek, znów z Warszawki komentuje wyścigi których nie widział :) i jak zwykle ma rację :) Przejrzyj proszę wyniki i zwróć uwagę na czasy okrążeń najlepszych zawodników supersport, M. Szkopek tempo 1.35-36 - rzeczywiście słabiutko :) Duble, oczywiście spisek polskich zawodników, aby powstrzymać Jermana :) następnym razem pewnie go przewrócą :)
<br><hr>obecny w poz<br>
Komentatorzy napisał(a):Szanowny redaktorze LOVTZA, uprzejmie informuję iż dyskwalifikację zawodnicy mieli za NIEWYKONANIE ! kary przejazdu przez depot pomimo trzykrotnego wystawiania tablic z ich numerami startowymi, i nawet czarnej flagi nie widzieli. Od kocy grzejnych jest dyrektor wyścigu i to on daje decyzję co do kary, sędziowie pilnują prawidłowości wykonania. Mógł to zrobić poprawnie (wykonać karę za falstart) zawodnik klasy Hornet który widział tablicę, za co dostał specjalne podziękowania od sędziego głównego zawodów i dyrektora, to mogli wykonać i pozostali ukarani karą przejazdu, tylko że jak sami mówili - NIE WIDZIELI TABLICY, a jeden z zawodników uważał że to pomyłka i jego nie dotyczy. Może ponowić badania i do okulisty wysłać. Jeśli chodzi o wirażowych to jeśli dubel robi problemy na niebieskiej fladze sygnalizują oni złe zachowania, a takowych nie było. Chcesz wyprzedzać ? -to kombinuj....... Zapraszam redaktora na wieżę celem pogawędki o przepisach i zasadach zarządzania wyścigiem. Jest także możliwość zdobycia licencji państwowej i sędziowania zawodów, młodych i mądrych ludzi naprawdę potrzeba, autentycznie i poważnie, może Pan redaktor się skusi lub kogoś zaproponuje ? Zapraszam serdecznie - pomogę.<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
Komentatorzy napisał(a):Jestem jednym z zawodników który nie przejechał przez Depo. Był to ewidentnie mój błąd do którego się przyznałem w rozmowie z jednym z sędziów po wyścigu . Nie rozumiem tylko po co te złośliwości odnośnie badań okulistycznych... ale jeżeli już Pan chce wysyłać zawodników to może warto pomyśleć również o osobach przyjmujących zgłoszenia w biurze zawodów. Mianowicie kolejny raz mimo rejestracji z nr 7 w chronometrażu istnieje z nr 8. Konsekwencją tej pomyłki jest choćby problem z wyjazdem z depo do wyścigu ponieważ zawodnik z nr 7 nie istnieje na liście startowej. Chyba nie musze dodawać ile mnie to kosztuje stresu tuż przed wyścigiem. Korzystając z okazji chciałbym zapytać o słuszność wprowadzenia tak wysokiej opłaty pobytowej w przeddzień zawodów?<br><hr>Hornet#7<br>
Co to za nowość - opłata pobytowa ? Nic nie wiem, proszę o dodatkowe info.<br><hr>Marian Dąbrowski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/8/2010, 09:42

Po uważnym przeczytaniu komentarzy zastanawia mnie kilka rzeczy: PO PIERWSZE - Zarzucacie panu Lovtzy, że najechał na p. Durdynka i p. Mariana. A w dalszych komentarzach, p. Lovtza wyjaśnia, że to nie najazd osobisty, ale tylko z punktu widzenia regulaminu. PO DRUGIE - Zarzucana jest współpraca p. Lovtzy i p. Grandysa. W takim razie dlaczego od dłuższego czasu nie widać na Ścigaczu informacji prasowych Grandys Duo? PO TRZECIE - Dlaczego nikt z Was cwaniaki nie podpisuje się imieniem i nazwiskiem?<br><hr>uważny czytelnik, ale niezwiązany z WMMP
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/8/2010, 09:49

Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem Ścigacz jest poważnym medium w świecie motocyklowym. W artykule padła teza że nie powinienem być sklasyfikowany. Dlatego proszę o jasne i precyzyjne określenie przez osobę kompetentną czy teza ta jest prawdziwa. Jeśli będzie prawdziwa zracam puchar jeśli nie redaktor LOVITZA zamieści sprostowanie. Mam nadzieję że podejdziecie do tego poważnie, bo wiele osób czyta wasze artykuły i nie chcę być posądzany o jakieś oszustwo.<br><hr>Durynek<br>
Komentatorzy napisał(a):Szanowny kolego. Puchar dostałeś zgodnie z przepisami i zasługami. Śpij spokojnie,nikt go Tobie nie zabierze. Są gremia z uprawnieniami i wiedzą byś mógł spać spokojnie. Pozdrawiam serdecznie. Sędzia tych zawodów.<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
Komentatorzy napisał(a):Panie Marianie, ja na pana miejscu byłbym ostrożniejszy w formułowaniu tych zapewnień. Cytat z Regulaminu Ramowego_2010 "... ostateczna klasyfikacja (...) będzie ustalona poprzez połączenie obu częściowych klasyfikacji; zawodnicy nieuczestniczący czynnie w wyścigu, w momencie pokazania czerwonej flagi, oraz zawodnicy którzy w ciągu 5 minut (od pokazania czerwonej flagi) nie zjadą do depot poruszając się na motocyklu, nie będą klasyfikowani." Nie chodzi o to, że ktoś żałuje pucharu. Skoro pada pytanie o regulamin i zarzuty o jego nieznajomość, to mówmy o regulaminie. Więcej na stronach PZM. <br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):Widać Redaktor czyta, ale tylko to co chce przeczytać, to ja może przytoczę fragment Regulaminu Ramowego 2010
Przerwanie wyścigu: Zostaną wystawione czerwone flagi... "Wszyscy zawodnicy muszą natychmiast zjechać do Depot.
Wynik wyścigu będzie skalkulowany wg poprzedniego okrążenia. Wyniki powyższe zostaną liczone na mecie ostatniego okrążenia, podczas którego jechali wszyscy zawodnicy, przed pokazaniem czerwonej flagi.
........
Jeżeli wyścig nie będzie mógł być wznowiony, to wyniki z przerwanego wyścigu będą brane pod uwagę w klasyfikacji generalnej, a zawodnicy otrzymają połowę należnych im punktów"

Nie wystarczy czytać, trzeba również wiedzieć co się czyta, a Redaktor przytacza część regulaminu która nie miała zastosowania, bo wyścig nie był wznowiony....<br><hr>JT<br>
Witam,

Bardzo siÄ™ cieszÄ™, mówiÄ™ to szczerze, że rozmowa przechodzi powoli z obrzucania siÄ™ bÅ‚otem na dyskusjÄ™ o regulaminie. Punktem wyjÅ›cia wydaje mi siÄ™ zapis w regulaminie: „W przypadku, kiedy Dyrektor Zawodów zadecyduje o przerwaniu wyÅ›cigu z przyczyn pogodowych lub z innych powodów, poleci wystawienie czerwonych flag na wszystkich punktach obserwacyjnych i na starcie oraz zapalenie czerwonego Å›wiatÅ‚a. Wszyscy zawodnicy muszÄ… natychmiast zwolnić i zjechać do depot.” Wszyscy muszÄ… zjechać, bo nie wiadomo, czy wyÅ›cig bÄ™dzie wznowiony, czy nie. W naszym regulaminie brakuje wyraźnego zapisu, ale na Å›wiecie zostaÅ‚ on wprowadzony po znanej akcji z Thomasem Luthim, który wyglebiÅ‚ w wyÅ›cigu, odebraÅ‚ punkty rywalom i zostaÅ‚ w szpitalu mistrzem Å›wiata. Dlatego „wszyscy zawodnicy muszÄ… zjechać do depot” aby nie dochodziÅ‚o do wypaczania wyÅ›cigów. Zapis o nieuczestniczÄ…cych czynnie w wyÅ›cigu i tych, którzy nie zjeżdżajÄ… w czasie 5 minut do depo nie dotyczy moim zdaniem tylko przerwania wyÅ›cigu na ostatnim okrążeniu, ale także jego zakoÅ„czenia przed czasem.
<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/8/2010, 09:58

Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem Ścigacz jest poważnym medium w świecie motocyklowym. W artykule padła teza że nie powinienem być sklasyfikowany. Dlatego proszę o jasne i precyzyjne określenie przez osobę kompetentną czy teza ta jest prawdziwa. Jeśli będzie prawdziwa zracam puchar jeśli nie redaktor LOVITZA zamieści sprostowanie. Mam nadzieję że podejdziecie do tego poważnie, bo wiele osób czyta wasze artykuły i nie chcę być posądzany o jakieś oszustwo.<br><hr>Durynek<br>
Komentatorzy napisał(a):Stary, nikt nie posądza Cię o jakiekolwiek złe intencje, broń Boże. Po prostu nie znający przepisów sędzia wywołał mnie do tablicy... i stąd całe zamieszanie. Osobiście, to jest mi przykro, że tak to się potoczyło, bo sam wiem doskonale ile czasu, pracy i serca ludzie wkładają w wyścigi. Tym bardziej ten wysiłek nie powinien być wystawiany na pośmiewisko przez ludzi, którzy powinni pilnować powagi należnej (kurde blaszka!) Mistrzostwom Polski i Pucharowi Polski. Pozdrawiam,<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):No Panie Lovtza, tu przegiął Pan. To są publiczne oskarżenia osoby funkcyjnej. Czy przyjmuje Pan zaproszenie na wieżę, Konkretnie - TAK - czy NIE ? Czy woli Pan dalej oskarżać i zawodników- kolegę Durynka i mnie ? Kto dał Panu takie prawo by szkalować ludzi ? Jakie kursy i szkolenia Pan ukończył by wypowiadać się w temacie ?
Skąd Pan czerpie wiedzę pisząc artukuły ? Nikt na Poznaniu Pana nie widział, więc skąd relacja ? Coś mi tu nie pasuje !<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
Witam, Panie Marianie, nie ma mowy o żadnych oskarżeniach. Wydaje mi się, że przebieg dyskusji zarówno pod tą, jak i pod wcześniejszymi naszymi publikacjami na temat WMMP świadczy dobitnie o poziomie sędziowania w Poznaniu, w związku z czym nie widzę potrzeby rozwijania tego wątku. Naszą rolą jest wytykanie błędów, to rola prasy na całym świecie. Myli Pan szkalowanie z konstruktywną krytyką. Podważając moje kompetencje, jedynie pogarsza Pan swoje położenie, bo jeśli taki ogórkowo-pucharowy ścigancik jak ja potrafi regularnie łapać sędziego na nieznajomości regulaminu sędziowanych zawodów... to coś mi tutaj nie pasuje. Co do zaproszenia na wieżę już wypowiedziałem się poniżej. Co do kolegi Durynka, także wyraziłem moje stanowisko. <br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/8/2010, 10:01

Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem Ścigacz jest poważnym medium w świecie motocyklowym. W artykule padła teza że nie powinienem być sklasyfikowany. Dlatego proszę o jasne i precyzyjne określenie przez osobę kompetentną czy teza ta jest prawdziwa. Jeśli będzie prawdziwa zracam puchar jeśli nie redaktor LOVITZA zamieści sprostowanie. Mam nadzieję że podejdziecie do tego poważnie, bo wiele osób czyta wasze artykuły i nie chcę być posądzany o jakieś oszustwo.<br><hr>Durynek<br>
Komentatorzy napisał(a):Stary, nikt nie posądza Cię o jakiekolwiek złe intencje, broń Boże. Po prostu nie znający przepisów sędzia wywołał mnie do tablicy... i stąd całe zamieszanie. Osobiście, to jest mi przykro, że tak to się potoczyło, bo sam wiem doskonale ile czasu, pracy i serca ludzie wkładają w wyścigi. Tym bardziej ten wysiłek nie powinien być wystawiany na pośmiewisko przez ludzi, którzy powinni pilnować powagi należnej (kurde blaszka!) Mistrzostwom Polski i Pucharowi Polski. Pozdrawiam,<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):No Panie Lovtza, tu przegiął Pan. To są publiczne oskarżenia osoby funkcyjnej. Czy przyjmuje Pan zaproszenie na wieżę, Konkretnie - TAK - czy NIE ? Czy woli Pan dalej oskarżać i zawodników- kolegę Durynka i mnie ? Kto dał Panu takie prawo by szkalować ludzi ? Jakie kursy i szkolenia Pan ukończył by wypowiadać się w temacie ?
Skąd Pan czerpie wiedzę pisząc artukuły ? Nikt na Poznaniu Pana nie widział, więc skąd relacja ? Coś mi tu nie pasuje !<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
Lovca umie czytać, a sędzia nie. Po rundzie delegat pzm pisze raport i to tu opublikować! Będzie wykladnia związku. To samo z punktami, bo liczący je zmienił tabelki w niedziele. Za poprzedni weekend do soboty był jeden za kwalifikacje. Tak jak mówi regulamin.<br><hr>Ten co czyta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/8/2010, 10:03

Komentatorzy napisał(a):Redaktorek, znów z Warszawki komentuje wyścigi których nie widział :) i jak zwykle ma rację :) Przejrzyj proszę wyniki i zwróć uwagę na czasy okrążeń najlepszych zawodników supersport, M. Szkopek tempo 1.35-36 - rzeczywiście słabiutko :) Duble, oczywiście spisek polskich zawodników, aby powstrzymać Jermana :) następnym razem pewnie go przewrócą :)
<br><hr>obecny w poz<br>
Komentatorzy napisał(a):Szanowny redaktorze LOVTZA, uprzejmie informuję iż dyskwalifikację zawodnicy mieli za NIEWYKONANIE ! kary przejazdu przez depot pomimo trzykrotnego wystawiania tablic z ich numerami startowymi, i nawet czarnej flagi nie widzieli. Od kocy grzejnych jest dyrektor wyścigu i to on daje decyzję co do kary, sędziowie pilnują prawidłowości wykonania. Mógł to zrobić poprawnie (wykonać karę za falstart) zawodnik klasy Hornet który widział tablicę, za co dostał specjalne podziękowania od sędziego głównego zawodów i dyrektora, to mogli wykonać i pozostali ukarani karą przejazdu, tylko że jak sami mówili - NIE WIDZIELI TABLICY, a jeden z zawodników uważał że to pomyłka i jego nie dotyczy. Może ponowić badania i do okulisty wysłać. Jeśli chodzi o wirażowych to jeśli dubel robi problemy na niebieskiej fladze sygnalizują oni złe zachowania, a takowych nie było. Chcesz wyprzedzać ? -to kombinuj....... Zapraszam redaktora na wieżę celem pogawędki o przepisach i zasadach zarządzania wyścigiem. Jest także możliwość zdobycia licencji państwowej i sędziowania zawodów, młodych i mądrych ludzi naprawdę potrzeba, autentycznie i poważnie, może Pan redaktor się skusi lub kogoś zaproponuje ? Zapraszam serdecznie - pomogę.<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
Komentatorzy napisał(a):Jestem jednym z zawodników który nie przejechał przez Depo. Był to ewidentnie mój błąd do którego się przyznałem w rozmowie z jednym z sędziów po wyścigu . Nie rozumiem tylko po co te złośliwości odnośnie badań okulistycznych... ale jeżeli już Pan chce wysyłać zawodników to może warto pomyśleć również o osobach przyjmujących zgłoszenia w biurze zawodów. Mianowicie kolejny raz mimo rejestracji z nr 7 w chronometrażu istnieje z nr 8. Konsekwencją tej pomyłki jest choćby problem z wyjazdem z depo do wyścigu ponieważ zawodnik z nr 7 nie istnieje na liście startowej. Chyba nie musze dodawać ile mnie to kosztuje stresu tuż przed wyścigiem. Korzystając z okazji chciałbym zapytać o słuszność wprowadzenia tak wysokiej opłaty pobytowej w przeddzień zawodów?<br><hr>Hornet#7<br>
Komentatorzy napisał(a):Co to za nowość - opłata pobytowa ? Nic nie wiem, proszę o dodatkowe info.<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
No widzi Pan, Panie Marianie ilu ciekawych rzeczy można się dowiedzieć ze Ścigacz.pl?<br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/8/2010, 10:24

Komentatorzy napisał(a):Redaktorek, znów z Warszawki komentuje wyścigi których nie widział :) i jak zwykle ma rację :) Przejrzyj proszę wyniki i zwróć uwagę na czasy okrążeń najlepszych zawodników supersport, M. Szkopek tempo 1.35-36 - rzeczywiście słabiutko :) Duble, oczywiście spisek polskich zawodników, aby powstrzymać Jermana :) następnym razem pewnie go przewrócą :)
<br><hr>obecny w poz<br>
Komentatorzy napisał(a):Szanowny redaktorze LOVTZA, uprzejmie informuję iż dyskwalifikację zawodnicy mieli za NIEWYKONANIE ! kary przejazdu przez depot pomimo trzykrotnego wystawiania tablic z ich numerami startowymi, i nawet czarnej flagi nie widzieli. Od kocy grzejnych jest dyrektor wyścigu i to on daje decyzję co do kary, sędziowie pilnują prawidłowości wykonania. Mógł to zrobić poprawnie (wykonać karę za falstart) zawodnik klasy Hornet który widział tablicę, za co dostał specjalne podziękowania od sędziego głównego zawodów i dyrektora, to mogli wykonać i pozostali ukarani karą przejazdu, tylko że jak sami mówili - NIE WIDZIELI TABLICY, a jeden z zawodników uważał że to pomyłka i jego nie dotyczy. Może ponowić badania i do okulisty wysłać. Jeśli chodzi o wirażowych to jeśli dubel robi problemy na niebieskiej fladze sygnalizują oni złe zachowania, a takowych nie było. Chcesz wyprzedzać ? -to kombinuj....... Zapraszam redaktora na wieżę celem pogawędki o przepisach i zasadach zarządzania wyścigiem. Jest także możliwość zdobycia licencji państwowej i sędziowania zawodów, młodych i mądrych ludzi naprawdę potrzeba, autentycznie i poważnie, może Pan redaktor się skusi lub kogoś zaproponuje ? Zapraszam serdecznie - pomogę.<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
Komentatorzy napisał(a):Jestem jednym z zawodników który nie przejechał przez Depo. Był to ewidentnie mój błąd do którego się przyznałem w rozmowie z jednym z sędziów po wyścigu . Nie rozumiem tylko po co te złośliwości odnośnie badań okulistycznych... ale jeżeli już Pan chce wysyłać zawodników to może warto pomyśleć również o osobach przyjmujących zgłoszenia w biurze zawodów. Mianowicie kolejny raz mimo rejestracji z nr 7 w chronometrażu istnieje z nr 8. Konsekwencją tej pomyłki jest choćby problem z wyjazdem z depo do wyścigu ponieważ zawodnik z nr 7 nie istnieje na liście startowej. Chyba nie musze dodawać ile mnie to kosztuje stresu tuż przed wyścigiem. Korzystając z okazji chciałbym zapytać o słuszność wprowadzenia tak wysokiej opłaty pobytowej w przeddzień zawodów?<br><hr>Hornet#7<br>
Komentatorzy napisał(a):Co to za nowość - opłata pobytowa ? Nic nie wiem, proszę o dodatkowe info.<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
Panie Marianie w regulaminie uzupełniającym dla pucharów markowych na stronie PZM jest zapis "Wjazd na tor udostpniony jest od czwartku, 19.08.2010r., od godz. 6.00. Wjazd
wczeniejszy - w dniu 18 sierpie 2010r. w godz. 18.00 – 22.00 - wymaga uiszczenia opÅ‚aty
pobytowej w wysokoci 120 zł od zawodnika. W godzinach 22.00-6.00 wjazd na teren obiektu
bdzie niemoliwy."<br><hr>Hornet#7
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/8/2010, 12:53

Komentatorzy napisał(a):Po uważnym przeczytaniu komentarzy zastanawia mnie kilka rzeczy: PO PIERWSZE - Zarzucacie panu Lovtzy, że najechał na p. Durdynka i p. Mariana. A w dalszych komentarzach, p. Lovtza wyjaśnia, że to nie najazd osobisty, ale tylko z punktu widzenia regulaminu. PO DRUGIE - Zarzucana jest współpraca p. Lovtzy i p. Grandysa. W takim razie dlaczego od dłuższego czasu nie widać na Ścigaczu informacji prasowych Grandys Duo? PO TRZECIE - Dlaczego nikt z Was cwaniaki nie podpisuje się imieniem i nazwiskiem?<br><hr>uważny czytelnik, ale niezwiązany z WMMP<br>
Bo ściemniacz nie publikuje żadnych innych prasówek tylko tych, którzy wożą tylko i wyłącznie loga Sciemniacza i są ich patronem medialnym.<br><hr>:(
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/8/2010, 13:16

Komentatorzy napisał(a):Moim zdaniem Ścigacz jest poważnym medium w świecie motocyklowym. W artykule padła teza że nie powinienem być sklasyfikowany. Dlatego proszę o jasne i precyzyjne określenie przez osobę kompetentną czy teza ta jest prawdziwa. Jeśli będzie prawdziwa zracam puchar jeśli nie redaktor LOVITZA zamieści sprostowanie. Mam nadzieję że podejdziecie do tego poważnie, bo wiele osób czyta wasze artykuły i nie chcę być posądzany o jakieś oszustwo.<br><hr>Durynek<br>
Komentatorzy napisał(a):Stary, nikt nie posądza Cię o jakiekolwiek złe intencje, broń Boże. Po prostu nie znający przepisów sędzia wywołał mnie do tablicy... i stąd całe zamieszanie. Osobiście, to jest mi przykro, że tak to się potoczyło, bo sam wiem doskonale ile czasu, pracy i serca ludzie wkładają w wyścigi. Tym bardziej ten wysiłek nie powinien być wystawiany na pośmiewisko przez ludzi, którzy powinni pilnować powagi należnej (kurde blaszka!) Mistrzostwom Polski i Pucharowi Polski. Pozdrawiam,<br><hr>Lovtza<br>
Komentatorzy napisał(a):No Panie Lovtza, tu przegiął Pan. To są publiczne oskarżenia osoby funkcyjnej. Czy przyjmuje Pan zaproszenie na wieżę, Konkretnie - TAK - czy NIE ? Czy woli Pan dalej oskarżać i zawodników- kolegę Durynka i mnie ? Kto dał Panu takie prawo by szkalować ludzi ? Jakie kursy i szkolenia Pan ukończył by wypowiadać się w temacie ?
Skąd Pan czerpie wiedzę pisząc artukuły ? Nikt na Poznaniu Pana nie widział, więc skąd relacja ? Coś mi tu nie pasuje !<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
Komentatorzy napisał(a):Witam, Panie Marianie, nie ma mowy o żadnych oskarżeniach. Wydaje mi się, że przebieg dyskusji zarówno pod tą, jak i pod wcześniejszymi naszymi publikacjami na temat WMMP świadczy dobitnie o poziomie sędziowania w Poznaniu, w związku z czym nie widzę potrzeby rozwijania tego wątku. Naszą rolą jest wytykanie błędów, to rola prasy na całym świecie. Myli Pan szkalowanie z konstruktywną krytyką. Podważając moje kompetencje, jedynie pogarsza Pan swoje położenie, bo jeśli taki ogórkowo-pucharowy ścigancik jak ja potrafi regularnie łapać sędziego na nieznajomości regulaminu sędziowanych zawodów... to coś mi tutaj nie pasuje. Co do zaproszenia na wieżę już wypowiedziałem się poniżej. Co do kolegi Durynka, także wyraziłem moje stanowisko. <br><hr>Lovtza<br>
I w związku z tym iż Pan redaktor uważa iż zna lepiej przepisy niż ich twórca, to sądzę że warto się spotkać w pokoju VIP-owskim i na czysto wyjaśnić temat Nie wierzę że cały weekend będzie Pan zajęty ściganiem się, a rozmowa np. w piątek nikomu nie odbierze przyjemności z bycia na torze. Konstruktywna krytyka - TAK, wytykanie nieznajomości reguł gry - NIE. !4 lat na torze, i nagle się okazuje iż NIC nie wiem na temat ? A gdzie Pan był jak robiłem szkolenia zawodnikom w namiocie Yamahy, dla Sławka także sama się kasa zebrała, nie mówiąc o Pawle. To przykre iż młodzi ludzie nie potrafią inaczej postępować niż tylko wszczynając kolejne dziwne historie bez pokrycia i nie znając prawdy. Nie muszę nigdzie pisać, nie muszę się przed nikim tłumaczyć, to co robię to hobby do którego dokładam od lat bo tak lubię. Szanuję osoby z paddocku tego samego oczekuję i nieważne czy to jest Paweł, czy zawodnik Hornet czy Pretendent - wszyscy są tam po to bo łączy nas wspólna pasja. Natomiast jeśli komuś to towarzystwo nie odpowiada to niech tam nie przebywa. Amen. <br><hr>Marian Dąbrowski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/8/2010, 13:26

Komentatorzy napisał(a):Redaktorek, znów z Warszawki komentuje wyścigi których nie widział :) i jak zwykle ma rację :) Przejrzyj proszę wyniki i zwróć uwagę na czasy okrążeń najlepszych zawodników supersport, M. Szkopek tempo 1.35-36 - rzeczywiście słabiutko :) Duble, oczywiście spisek polskich zawodników, aby powstrzymać Jermana :) następnym razem pewnie go przewrócą :)
<br><hr>obecny w poz<br>
Komentatorzy napisał(a):Szanowny redaktorze LOVTZA, uprzejmie informuję iż dyskwalifikację zawodnicy mieli za NIEWYKONANIE ! kary przejazdu przez depot pomimo trzykrotnego wystawiania tablic z ich numerami startowymi, i nawet czarnej flagi nie widzieli. Od kocy grzejnych jest dyrektor wyścigu i to on daje decyzję co do kary, sędziowie pilnują prawidłowości wykonania. Mógł to zrobić poprawnie (wykonać karę za falstart) zawodnik klasy Hornet który widział tablicę, za co dostał specjalne podziękowania od sędziego głównego zawodów i dyrektora, to mogli wykonać i pozostali ukarani karą przejazdu, tylko że jak sami mówili - NIE WIDZIELI TABLICY, a jeden z zawodników uważał że to pomyłka i jego nie dotyczy. Może ponowić badania i do okulisty wysłać. Jeśli chodzi o wirażowych to jeśli dubel robi problemy na niebieskiej fladze sygnalizują oni złe zachowania, a takowych nie było. Chcesz wyprzedzać ? -to kombinuj....... Zapraszam redaktora na wieżę celem pogawędki o przepisach i zasadach zarządzania wyścigiem. Jest także możliwość zdobycia licencji państwowej i sędziowania zawodów, młodych i mądrych ludzi naprawdę potrzeba, autentycznie i poważnie, może Pan redaktor się skusi lub kogoś zaproponuje ? Zapraszam serdecznie - pomogę.<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
Komentatorzy napisał(a):Jestem jednym z zawodników który nie przejechał przez Depo. Był to ewidentnie mój błąd do którego się przyznałem w rozmowie z jednym z sędziów po wyścigu . Nie rozumiem tylko po co te złośliwości odnośnie badań okulistycznych... ale jeżeli już Pan chce wysyłać zawodników to może warto pomyśleć również o osobach przyjmujących zgłoszenia w biurze zawodów. Mianowicie kolejny raz mimo rejestracji z nr 7 w chronometrażu istnieje z nr 8. Konsekwencją tej pomyłki jest choćby problem z wyjazdem z depo do wyścigu ponieważ zawodnik z nr 7 nie istnieje na liście startowej. Chyba nie musze dodawać ile mnie to kosztuje stresu tuż przed wyścigiem. Korzystając z okazji chciałbym zapytać o słuszność wprowadzenia tak wysokiej opłaty pobytowej w przeddzień zawodów?<br><hr>Hornet#7<br>
Komentatorzy napisał(a):Co to za nowość - opłata pobytowa ? Nic nie wiem, proszę o dodatkowe info.<br><hr>Marian Dąbrowski<br>
Komentatorzy napisał(a):No widzi Pan, Panie Marianie ilu ciekawych rzeczy można się dowiedzieć ze Ścigacz.pl?<br><hr>Lovtza<br>
Tak można się dowiedzieć, nigdy nie mówiłem że nie. A ta opłata to jakieś kuriozum, lecz organizacja to AW, a nie PZM, więc nie mylmy adresów. spytam o co chodzi kompetentne osoby, dla ,mnie to jest po prostu - ZA DROGO !<br><hr>Marian Dąbrowski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 21 gości




na górê