Zobacz wątek - Honda transalp 600

Honda transalp 600

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Honda transalp 600

Postprzez krzychu12 » 22/8/2010, 21:20

Witam chciałbym się coś dowiedzieć o tym motorku, mianowicie podstawowe rzeczy: spalanie, czy ciężko ją podnieść z ziemi, wygoda kierowcy jak i pasażera i czy jest możliwość zamontowania kufrów bocznych. Prosił bym użytkowników którzy mieli styczność z tą maszyną o opisanie właściwości jezdnych i najlepiej coś od siebie (odczucia po jeździe to by mi się najbardziej przydało).
krzychu12
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 26/7/2010, 21:13


Postprzez QQQ50gQQQ » 22/8/2010, 21:49

Motorek super , wujek miał 2 sztuki . Czy podnieść ciężko ... zależy gdzie bo jak w rzece wyglebił to już sam nie podniósł , ale z asfaltu to pomału i się podniesie .
Avatar użytkownika
QQQ50gQQQ
Świeżak
 
Posty: 107
Dołączył(a): 2/1/2010, 21:35
Lokalizacja: Jasło

Postprzez krzychu12 » 22/8/2010, 22:04

mam jeszcze jedno pytanie ile tako honda poleci po asfalcie maksymalnie
krzychu12
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 26/7/2010, 21:13

Postprzez motoftw » 23/8/2010, 02:06

transalpa chyba nie kupuje się dla v maxa ?:D
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1180
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez krzychu12 » 23/8/2010, 08:00

ale pytam z czystej ciekawości[/i]
krzychu12
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 26/7/2010, 21:13

Postprzez zmorad » 23/8/2010, 08:42

Ja jechałem ok. 155, i zaczynał się wężyk, może pojechać ciut szybciej, ale nie dużo. Generalnie nie jest to król autostrady i nie po to się to kupuje. Mój 92' ma jedną tarczę z przodu, starcza, ale wersja z dwiema chyba bardziej by mi pasowała. Wg moich obserwacji: spalanie przy normalnej eksploatacji 4,5- 6 (choć są głosy, że w trasie dobrze wyregulowany może zejść na 4,1 ,bez katowania napędu, w trasie itp.), jak ewidentnie od świateł do świateł, albo w trudnym terenie się dziduje to na to nie licz, ale i tak jeszt bdb. Wygoda kierowcy- bajka, pasażera-sam nie jechałem tak jeszcze, ale nikt mi jeszcze nie narzekał. Właściwości jezdne bardzo dobre, zarówno na asfalcie, szutrach, czy lesie. Motorek wybacza dużo, silniczek Jeszcze po żadnej jeździe nie miałem żadnych bólów, nigdy mi się nie zepsuł. Jak trafisz sztukę w dobrej cenie, w dobrym stanie to jest sprzęt naprawdę godny polecenia. Dobrze by było abyś się do takowego przymierzył bo sam mam prawie 2m wzrostu, i jest super, ale jak widzę trochę niższego ojca który chce na niego wsiąść to śmiać się i śmiać.
http://www.youtube.com/watch?v=BMuQPKFVrEU (otwórz link)
zmorad
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 22/11/2009, 16:35

Postprzez krzychu12 » 23/8/2010, 11:22

ja mam niecałe 180 cm wzrostu więc chyba będę miał problemy z wsiadaniem ale będę musiał się przymierzyć ale to dopiero zimą ponieważ motocykle są wtedy tańsze o jakiś tysiąc zł czyli będę mógł kupić w lepszym stanie dziękuje za odpowiedzi i chciałbym aby ktoś jeszcze się wypowiedział na temat spalania w terenie i na asfalcie, w trasie i w mieście.
krzychu12
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 26/7/2010, 21:13

Postprzez Koval135 » 23/8/2010, 13:30

nie popadajmy w paranoje,180 cm spokojnie styknie na trampka.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1808
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Artur_ » 23/8/2010, 14:37

Spokojnie da radę. Trampek ma niby siedzenie na wys. 850mm, w KLE mam/miałem 882mm - przy moich 172cm lekko nie było, ale po zmianie kanapy nie ma najmniejszych problemów - obie pięty na ziemi i jeszcze trochę luzu. Przy 180cm będzie cacy.

krzychu12 napisał(a):chciałbym aby ktoś jeszcze się wypowiedział na temat spalania w terenie i na asfalcie, w trasie i w mieście.

Na spalanie popatrz TUTAJ (otwórz link) Jednoznacznej odpowiedzi odnośnie miasta i terenu nie dostaniesz, bo o ile trasa to trasa, np 100km/h przez 100 czy 200km o tyle miasto może wyglądać bardzo różnie, a o terenie już nie wspomnę - wjedziesz trampkiem w podmokłe lasy i jakiś hard off-road męcząc go na I i II biegu z ciągłym grzęźnięciem to zaczniesz liczyć l/h zamiast l/100km ;) Z drugiej strony terenem może być droga szutrowa czy polna, gdzie spokojnie będzie można jechać 70-80km/h i wtedy wyjdzie mniej niż na autostradzie ;)
Artur_
Świeżak
 
Posty: 358
Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez krzychu12 » 23/8/2010, 16:15

spalanie jak widzę nie jest złe, a czy da rade podjechać pod górkę (średnio stroma, wał leśny i sporo lotnego piasku) czy ktoś próbował (mały popis dla kumpli)
krzychu12
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 26/7/2010, 21:13

Postprzez zmorad » 23/8/2010, 19:18

krzychu12 napisał(a):spalanie jak widzę nie jest złe, a czy da rade podjechać pod górkę (średnio stroma, wał leśny i sporo lotnego piasku) czy ktoś próbował (mały popis dla kumpli)

Jak chcesz szpanować przed kimkolwiek to nie kupuj trampka, to nie sprzęt do tego. Co do podjeżdżania to wierz mi mój to na seryjnych zębatkach daje radę pod naprawdę strome górki, z piachem na dodatek (bez większych stresów).
zmorad
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 22/11/2009, 16:35

Postprzez krzychu12 » 23/8/2010, 21:09

to dobrze ale chodziło mi oto aby pokazać że nie trzeba mieć nową maszynę do dobrej jazdy
krzychu12
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 26/7/2010, 21:13



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr