Zobacz wątek - Kupie motocykl do dalekich podrozy (ok 6000 zl)

Kupie motocykl do dalekich podrozy (ok 6000 zl)

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Kupie motocykl do dalekich podrozy (ok 6000 zl)

Postprzez Qbengrimm » 21/8/2010, 00:04

Tak jak w temacie.
Toche o mnie:
-190 cm wzrostu
-85 kg wagi

Od motocykla oczekuje:
-pojemnosc 250-650 ccm
-cena ok 6000zl (+/- 1000 zl)
-nie chce wygladac na nim jak na rowerze
- wygodny- wyprostowana sylwetka, rece w naturalnej pozycji, miekka i wygodna kanapa- chce im jezdzic w trasy grubo ponad 150 km
- ladowny- z mozliwoscia zalozenia przyajmiej 3 kufrow (nie licze torby na bak- jednak ta tez mam zamiar wozic)
- wygodny dla pasazera- chce jezdzic z dziewczyna, chcialbym zeby bylo jej wygodnie, nawet po zalozeiu kufrow i toreb.

Ogolnie bedzie to moj pierwszy motocykl.Wczesniej jezdzilem na nieswoich maszynach (np. 2 m-ce Yamaha Virago 125, kawasaki ninja, MZ, Ogar), sam posiadalem jedynie komara.

Nie wiem jaki motocykl bedzie najlepszy na takie tripy, dla tego celuje w Enduro, Choper, moze jakis duzy skuter sie wylapie w tej ceine...

Na razie mam takie typy:
Cagiva canyon 600
SUZUKI DR 650 RS
HONDA TRANSALP 600
Honda NX 650
Aprila Pegaso
BMW F 650 GS (moj No 1)
Yamaha XTZ super tenere
Suzuki XF 650 FREEWIND
Kawasaki KLE
Yamaha Virago 535
Honda Rebel
A moze ktorys z duzych skuterow, np. Burgman 400?

Ktory z tych motocykli najepiej spelni moje oczekiwania? A moze macie jakies inne typy? Licze na Pomoc doswiadczonych riderow. Pozdrawiam!
Born to raise hell!
Qbengrimm
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14/8/2010, 10:28
Lokalizacja: Tomaszow MAz


Postprzez zdzichu123 » 21/8/2010, 09:12

A moze Fazerek ? :)
Yamaha DT 125R [SPRZEDANA] >> Aprilia RS 125 [SPRZEDANA] >> Yamaha YZF 250

22.10.08 ====> Zdałem Prawko :)
Avatar użytkownika
zdzichu123
Bywalec
 
Posty: 869
Dołączył(a): 11/7/2007, 21:37
Lokalizacja: Chodzież

Postprzez Koval135 » 21/8/2010, 10:32

1 Trampek
2 Kle
3 Pegaso
4 gs650
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1808
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez abc » 21/8/2010, 11:21

Myśle, że jak planujesz poważne podróże a nie tylko 2 wypady w roku po 150 km, celuj w 1 litr i wyżej. W turystyce nie ma kompromisów. Te motory które podałeś - żaden z nich nie spełnia roli wygodnego, dla 2 osób plus masa bagaży a widzę, że chcesz jechać obładowany jak wielbłąd. Honda cbr1100xx będzie dobra. Wygodny, komfortowy, z bardzo przyzwoitym oddawaniem mocy i ceną. Dorzuć trochę kasy + 2 klocki, weź kredyt bo kupisz jakąś taniznę i sobie po mieście polatasz co najwyżej. I to przy 190 cm wzrostu - to powodzenia. Wygoda na motocyklu dla dziewczyny to nic innego jak przestrzeń za kierowcą i kanapa. Przy długich rękach jak masz 190 cm to spokojnie będziesz mógł jechać na tym motorze praktycznie wyprostowany a laska będzie mieć dużo miejsca. Wyrwiesz już za 8,5 klocka na allegro widziałem. Choppera bym nie brał bo są drogie - virago 535 którą podałeś nie nadaje się do turystyki (dla pasażera). Tu model 750 i wyżej a to się wiąże z bardzo wysoką ceną. Weź pod uwagę jeszcze kwestię ewentualnej odsprzedaży: honda to honda. Tyle w temacie.

Masz tu zdjęcia poglądowe - porównaj sobie:
Aprilla pegaso
http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/2 ... 460x0w.jpg

Honda cbr xx:

http://www.conqsoft.com/wp-content/phot ... vi_004.jpg

http://www.motocyklmania.com/grafiki/mo ... 000741.jpg

Do turystyki w 2 osoby ta pegaso to porażka przy twoich 190 cm i jak największej ilości kufrów. Fajny motor ale do jazdy solo. 2 osoby do turystyki, pakowność - to robią po prostu większe maszyny z większą mocą i większe gabarytowo. Klasyczne turystyki są drogie a model który podałem jest idealnym kompromisem między ceną, jakością sprzętu i spełniającym jednocześnie to wszystko co masz na uwadze. Jeździj zgodnie z przepisami na początku a krzywdy sobie nie zrobisz. Tylko delikatnie z manetką gazu, żebyś dziewczyny nie zgubił :wink:
abc
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 11/11/2008, 20:58

Postprzez xede » 21/8/2010, 14:17

proponujesz mu xx a nie wiesz jakie ma doswiadczenie? oj...
xede
Świeżak
 
Posty: 370
Dołączył(a): 3/10/2009, 12:35
Lokalizacja: łódź

Postprzez Qbengrimm » 21/8/2010, 18:19

Wypadow w roku powyzej 150km planuje conajmniej kilkanascie (moja dziewczyna mieszka 200 km ode mnie), a oprocz tego 1-2 wyjazdy gdzies dalej na wczasy. Pytalem o Pegaso, bo nie znam motocykla wogole, nie mialem pojecia o jej gabarytach. Mowiac o pelnym zaladowaniu nie mialem a mysli ekwipunku takiego jak Robert Czerucki zabral do pekinu- ot niezbede rzeczy, namiot, troche ciuchow dla 2 osob.
Co do wiekszych motocykli- przerazaja mnie nieco tak duze pojemosci jak 1000 ccm. Jestem malo doswiadczonym kierowca jednosladow- tyle co ta jamaszka i "daj sie karnac" od kolegow.
Rozwazalem BMW i Transalpa, bo sa to motory znane mi, wiem jak sie a nich prezetuja ludzie mojego wzrostu + os. towarzyszaca + biwakowy bagaz i nie bylo zle. Moj znajomy ma trampka- ma chlopina 185cm, a jego dziewczyna (tak jak i moja) 168cm i podruzuja bez problemu nad morze lub w gory (miaszkamy w okolicach lodzi).
W podanej cenie kupi sie choper o pojemnosci >750ccm- np. Honde Shadow, lub Virago, nie znam jednak nikogo kto by jezdzil gdzies dalej takim sprzetem.
Yamaha TDM 850/GTS 1000A?
Moze jakies BMW? Maja chyba calkiem dluga tradycje zwiazana z motorami turystycznymi...

Jednak w dalszym ciagu wolalbym pojemnosci do 750cmm, przynajmniej na jakies 2-3 sezony, zeby sie rozjezdzic.
Born to raise hell!
Qbengrimm
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14/8/2010, 10:28
Lokalizacja: Tomaszow MAz

Postprzez abc » 21/8/2010, 22:21

Qbengrimm napisał(a):Wypadow w roku powyzej 150km planuje conajmniej kilkanascie (moja dziewczyna mieszka 200 km ode mnie), a oprocz tego 1-2 wyjazdy gdzies dalej na wczasy. Pytalem o Pegaso, bo nie znam motocykla wogole, nie mialem pojecia o jej gabarytach.

Na mój gust to ta pegaso mało znana i będziesz miał olbrzymie kłopoty ze sprzedażą. Druga kwestia - części. Nie ładuj się w takie cuda egzotyczne - moim zdaniem nie warto. A czy BMW takie tanie w ekspoatacji? Z tego co wiem to są specyficzne motocykle.
Mowiac o pelnym zaladowaniu nie mialem a mysli ekwipunku takiego jak Robert Czerucki zabral do pekinu- ot niezbede rzeczy, namiot, troche ciuchow dla 2 osob.

Ci powiem że na 1 osobę idzie ok. 40-50 litrów przestrzeni bagażowej. Zabierzesz jakieś buty, spodnie normalne, jakieś ciuchy, żarcie, wodę, jakiś rećznik, parę innych pierdół i zobaczysz jak szybko sakwy się wypełniają, Moim zdaniem 2 boczne sakwy to za mało dla ciebie i dla dziewczyny. Bez tylnej się nie obejdzie. Raczej oscyluj w rozwiązanie: 2 boczne sakwy i jedna pozioma tylna.
Co do wiekszych motocykli- przerazaja mnie nieco tak duze pojemosci jak 1000 ccm. Jestem malo doswiadczonym kierowca jednosladow- tyle co ta jamaszka i "daj sie karnac" od kolegow.

Przerażenie - jak to ująłeś - bierze się z niewiedzy. Jeździsz zgodnie z przepisami za samochodami na początku, nie wyprzedzasz w miejscach o podwyższonym ryzyku, jedziesz normalnie jak puszki, zachowujesz odstęp i nic ci się nie stanie.
Jeden plus, że mniej biegami się namachasz i mniej silnik dostanie w trasie. Ten model co podałem - silnik ma nie do zajechania. Normlanie jedziesz w zakresie 4 tys. obrotów gdzie maks. masz ok. 11tys.
Cała filozofia z większą pojemnością. Jeśli będziesz stosował zasadę: nie dostosowuję prędkości na drodze do mocy motocykla ale do warunków na drodze - nic złego się nie stanie. Zapamiętaj sobie - jakikolwiek motor kupisz na dzień dobry i będziesz brał odpowiedzialność za życie dziewczyny/pasażerki, przy turystycznych, podróżnych prędkościach:
- zawsze odstęp
- zgodnie z przepisami - tak jak większość puszek jeździ
bez względu na to co kupisz. W pierwszym sezonie na początku jak będziesz jeździł. Potem z czasem przyjdzie doświadczenie, będziesz mógł stopniowo zwiększać swój v-max- ale na początku nie odbiegaj i trzymaj się tej zasady - jazdy zgodnej z przepisami.
Jazda zgodnie z przepisami jest naprawdę bardzo dobrym rozwiązaniem dla początkującego motocyklisty. Wyrabia nawyki cierpliwości, luzu, unikania nerwowości tak bardzo potrzebnych do bezpiecznej jazdy.
Rozwazalem BMW i Transalpa, bo sa to motory znane mi, wiem jak sie a nich prezetuja ludzie mojego wzrostu + os. towarzyszaca + biwakowy bagaz i nie bylo zle. Moj znajomy ma trampka- ma chlopina 185cm, a jego dziewczyna (tak jak i moja) 168cm i podruzuja bez problemu nad morze lub w gory (miaszkamy w okolicach lodzi).

Hmm - to czemu się na forum pytasz? Jak się podoba i uważasz że OK - to bierz.
W podanej cenie kupi sie choper o pojemnosci >750ccm- np. Honde Shadow, lub Virago, nie znam jednak nikogo kto by jezdzil gdzies dalej takim sprzetem.

Ojj jeżdżą ludzie, jeżdżą. Wpisz w googlach forum virago, forum cbr xx - popytaj ludzi tam co i jak. Taki motor jak chcesz kupić powinien być bardzo przemyślanym rozwiązaniem.
Rzeczywiście - spojrzałem na allegro da się wyrwać. Pytanie: jaki to ma stan techniczny? Na 750 nie powinieneś się zawieść. Nie wierzę że to wszystko na allegro takie cacy. Potem się okaże że trzeba i tak 2-3 klocki doinwestować. Duży plus - wał kardana. Smarować nie musisz ale czasem (rzadko) też trzeba robić zabiegi przy nim. To nie jest tak że jeździsz w nieskończoność na kardanie. Ewentualne zepsucie tego ustrojstwa - to finansowa porażka.
Chopper jest fajny - ciężko się zdecydować - sam jeździłeś, ja też jeździłem i na pewno wrażenia pozytywne. Minus - nogi uwalone podczas deszczu i cały mokry jesteś. Np. na cbr xx w ogóle nie mokniesz jak jedziesz w średnim deszczu mając szybkę turystyczną. Chociaż ile tego deszczu pada. Można przeczekać na jakimś Orlenie i tyle, odpocząć i zjeść coś. Tym bym się nie sugerował. Ale jedno co jest fajne w chopperze: możesz z tyłu - nie raz widziałem - taką wyjebiaszczą rolkę skórzaną zamontować - chyba 100 litrów z frędzelkami. :shock: Super się prezentuje - widziałem na włąsne oczy - robi wrażenie. I do tego sakwy boczne. Ale to jest wydatek grubo ponad 1 tys. jak nie 2.

Weź pod uwagę, że np. w virago odpada ci na zawsze kwestia kufrów bocznych zamykanych. To pasuje tylko włąsnie do takich BMW turystycznych albo do cbr xx. Tutaj ten motor ma przewagę nad chopperem bo są też sakwy tekstylne. Chopper -tylko raczej skóra wchodzi w grę. Szczerze to ci powiem, że bałbym się w Polsce sakwy skórzane gdzieś pod marketem zostawiać. Znam przypadki, że są po prostu przez chamskich złodziei ucinane. Komplet wypas tekstylnych kosztuje coś 200 - 300 zł - a na to raczej złodziejskiego popytu nie ma... chociaż?

Jeszcze duży plus - chooper ma fajne oparcie dla pasażera - normalny motor tego nie ma chyba, że ma kufer centralny zamontowany to można jakoś zakombinować.

Yamaha TDM 850/GTS 1000A?
Moze jakies BMW? Maja chyba calkiem dluga tradycje zwiazana z motorami turystycznymi...

Odpuśc raczej BMW przy takim budżecie. Takie moje zdanie.

Jednak w dalszym ciagu wolalbym pojemnosci do 750cmm, przynajmniej na jakies 2-3 sezony, zeby sie rozjezdzic.

Kupuj to co się podoba, co spełnia większość kryteriów a pojemnością i mocą raczej się nie sugeruj w aspekcie tego czego szukasz. Mocy nigdy za wiele a taka cbr xx to nie jest gsx-r 1000 - nie musisz się obawiać. Dobrze w zakręt wchodzi, wygodna i stabilnie się prowadzi.

Widzę po tym co napisałeś to moje propozycje są takie:
- cbr xx - cena ok 8,5
- virago 750 cena ok 8,5
- i ten trampek czy jak tam - co twój znajomek lata też z dziewczyna 168cm - bo ci się podoba.

Myślę, że to są dobre propozycje. Nie ma co długo się zastanawiać bo i tak jeden model wybierzesz: inne doznania są na cbr xx a inne na takim chopperze jak virago 750. Ani gorsze ani lepsze - po prostu inne. Może warto też zapytać się laski o zdanie przy ostatecznym wyborze? Wszak kobieca intuicja ... :)

Tak czy owak, cokolwiek kupisz i będziesz jeździł - czytaj w necie na temat techniki jazdy, sytuacji na drogach. Dużo rzeczy da się przewidzieć a nie testować na drodze i być zaskoczonym. I ucz się jeździć na początku, nie zasuwaj jak dziki a każde omówione rozwiązanie będzie dobre. Wazne byś bezpiecznie z laską dojechał do celu a czy na virago 750 czy na cbr xx - to już nie takie istotne.

I zanim weźmiesz na motor dziewczynę - opanuj sprzęta w zakresie podstawowym, czyli kontrola gazu, hamowanie awaryjne, skręcanie i inne tego typu pierdoły. Przez pierwszy tydzień trenuj albo dwa. Jak wyczujesz sprzęta - wtedy niech laska wskakuje.

Powodzenia w wyborze i szerokiej drogi!
abc
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 11/11/2008, 20:58

Postprzez Qbengrimm » 22/8/2010, 09:46

Dzieki abc, jestes strasznie rzeczowym userem, a to sie chwali.
Born to raise hell!
Qbengrimm
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14/8/2010, 10:28
Lokalizacja: Tomaszow MAz

Postprzez Qbengrimm » 22/8/2010, 17:09

Przegladam te CBR, ale ie przepadam za taka sportowa sylwetka motocykla, czy jest jakis motor z klasy enduro godny polecenia, spelniajacy moje wymagania (poza wymienionymi przeze mnie)? Podobaja mi sie takie wysokie motorki. Poza tym chcialbym sie komfortowo poruszac po drogach szutrowych, lub po delikatnych polych drozkach.
Co z Yamaha TDM 850? Podoba mnie sie ona, poczytalem troche no i nie wiem nic w koncu... Przedni hebel niedomaga- nie da sie z nim nic zrobic? wymieic, czy cos... Dalej jedni pisza ze fotel wygodny (pazazer tez- duzo miejsca), inni ze za twardy- jak to jest? Dla niektorych motocykl jest za wysoki, ale przy moim wzroscie nie bedzie to chyba az taki problem?
Yamaha Tenere 660? Powie mi ktos pare slow o tej maszynie?

Oczywiscie wybierajac motocykl do celow turystycznych bede sie kierowal glownie funkcjonalnoscia, a ie jak sie moze komus wydawac wygladem. Chcialbym jednak aby to na czym bede jezdzil, piescilo jak najbardziej wszelakie moje gusta :)
Born to raise hell!
Qbengrimm
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14/8/2010, 10:28
Lokalizacja: Tomaszow MAz

Postprzez Koval135 » 22/8/2010, 20:00

Pegasso to identyczna maszyna jak gs 650,minimalnie wyglad sie rozni i inny znaczek na baku,ta sama fabryka,ten sam silnik.Powstaly i byly produkowane we wspólpracy aprilii z bmw.

BTW:jezeli nie potrzebujesz i nie uwazasz ze jestes gotowy na litra nie sluchaj tlumu i kup to co ci sie podoba i na czym sie dobrze czujesz.Pegasso,gs650 czy transalp bedą dobre w trasy,zwłaszcza trampek,pali mniej od gs i aprilli,ale za to do turystyki duzo lepsza charakterystyka silnika.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1808
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Kamusial » 23/8/2010, 17:40

Niestety nigdzie nie znalazłem info o:
-jakie masz doświadczenie
-jaką turystykę chcesz uprawiać- szybko po asfalcie- drogi wojewódzkie/autostrady, przelotowo 180 km/h , czy drogi bardziej lokalne i przelotowo 150, czy też zjazd w szutry itp i max 120 km/h po asfalcie?

TDM to takie połączenie enduraka, szosówki i sporta. Dobre dla kogoś kto nie wie czego mu potrzeba, albo chce wszystko upchnąć w jednym moto.
Jako były posiadacz 900tki i znajomy kilku użytkowników 850tek polecam Ci to moto do Twoich celów.

650tki do jazdy we dwoje dają radę ale do pewnych prędkości- potem brakuje dynamiki. To będzie zarówno w pegaso i gsie (niemal identyczne motocykle- poczytaj), trampku, tenere itp.

No i jest jeszcze cichy faworyt, porąbane moto typu DR800 BIG. Ale laski bym na to nie wsadził.

Kanapa zawsze może być miększa- wystarczy ją zmienić, koszt rzędu 400 zł.

Polecam garnąć się na inne fora niż scigacz-> advrider (pl lub com), enduro-adventure, lub fora poświęcone tym konkretnie maszynom- trampka, afryki, DRek, tenery itd.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez Koval135 » 23/8/2010, 20:16

Z wyzej wymienionych niesmiertelna tenera to piekna sprawa a i mocy tez troche ma,w kazdym razie jak na swoja wage i moc zywiolowa maszyna,a co do terenu-kilka razy pod rzad wygrała dakar...
pytanie czy w tej kasie znajdzie sie ładna sztuka.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1808
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Qbengrimm » 24/8/2010, 10:18

Podalem swoje doswiadczenie na motorach

"Ogolnie bedzie to moj pierwszy motocykl.Wczesniej jezdzilem na nieswoich maszynach (np. 2 m-ce Yamaha Virago 125, kawasaki ninja, MZ, Ogar), sam posiadalem jedynie komara."

A turystyka to ogolnie, troche po gorach, troche po szosach...
Born to raise hell!
Qbengrimm
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14/8/2010, 10:28
Lokalizacja: Tomaszow MAz

Postprzez pegaso88 » 24/8/2010, 14:48

Kolego, widzę że sam dobrze celujesz w motorki :)

Trampek, GS 650 czy Pegaso 650 na pewno spełniłyby Twoje potrzeby. Jeżeli chodzi o Aprilie to mam doświadczenie (6-letnie) z jej mniejszym modelem, także ciężko mi napisać cokolwiek o jej właściwościach jezdnych czy osiągach, ale chciałbym rozwiać tutaj mit, że jak Aprilia to na bank gorsza niż Honda czy BMW. Na Twoim miejscu brałbym Aprilię, a zaoszczędzone 2 tys wydał na porządny serwis po zakupie i niezbędny turystyczny ekwipunek.

Poczytaj sobie:
http://www.motocykl-online.pl/testy/Apr ... 50_uzywany

A jeżeli chodzi o stwierdzenie, że "prawdziwa turystyka to pow. 1000cm"... No cóż... No comment

Napiszę może tylko tyle że ludzie na Trampkach czy Africach świat objeżdżają i nie przeszkadza im to, że ich motocykle mają po 50 - 60 KM mocy.

Jeżeli złapiesz bakcyla, spodoba Ci się, to nie ma problemu żebyś po roku czy dwóch zmienił jakąś 500-kę czy 600-kę na coś mocniejszego, ale czy 5 sek do 100 km/h w przypadku Trampka czy Pegaso to wolno?

Pozdro
Avatar użytkownika
pegaso88
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:53
Lokalizacja: Wawa / Mazury

Postprzez Koval135 » 24/8/2010, 19:21

W swiecie motocykli jest opis 2ki która pojechala do turcji v-stromem 650 i widac ze sie da,a co najlepsze spotkali po drodze kolesia który jechal royal enfieldem w dieslu z 3,5 km na pokladzie,jechal z niemiec 2 tyg.Jak widac da sie,a wyzej wymieniona 3 została po to stworzona jakby nie bylo.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1808
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez Qbengrimm » 24/8/2010, 23:21

aprilka wydaje mi sie troche za mala na moje 190 cm. miale w ostatnich dniach z nia stycznosc i mysle ze 2 osoby i bagaz nie bedzie sie rownalo zbytniemu komfortowi. Zostaje teraz tenerka (750 bedzie chyba ok, 600 wydaje sie mniejsza), transalp, albo tdm 750.
kolejne pytanie odnosnie tego ostatniego... czy wersja po '96r zostala jakos ulepszona poza wizualem?

ogolnie to od dawna chodzi za mna Jamaszka Ventura, ale to chyba zbyt powazny motocykl jak dla mnie ;)
Born to raise hell!
Qbengrimm
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14/8/2010, 10:28
Lokalizacja: Tomaszow MAz

Postprzez Rafal_W_wa » 24/8/2010, 23:42

Fajne te motocykle co wymieniacie.. ale 6000zł +- 1000zł

to ciężko będzie kupić coś w dobrym stanie...dość mała kwota ... a moto ma tyle do spełnienia.

XX jak dla Ciebie wydaje się dobry ale za tą kaskę... to przynajmniej x 2

musisz patrzeć też na to że kupisz za 7 ... a włożysz 4 ... jak dla mnie na motocykl jaki byś chciał za mało kaski...bo nie sztuka jest kupic 94 rok i dokładać ... a nawet starsza maszyna a w dobbym stanie wiecej kosztuje niz 7K ... mówimy o tych wymienianych


za 6K można kupić ładnego Gs500 albo er5 ... nawet horneta ładnego nie kupi
RSIX
Avatar użytkownika
Rafal_W_wa
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 29/4/2009, 20:59

Postprzez Kamusial » 25/8/2010, 08:48

Jak TDM to raczej 850 (nie było wersji 750), więcej info na:
http://www.tdm.pl/
carpe-tdm
http://jbx9.free.fr/tdm/index.php

Jednak w tej kasie szukałbym czegoś jeszcze z pierwszego wypustu TDMek (3VD) i odłożył kasę na serwis, akcesoria i ciuchy.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez Qbengrimm » 25/8/2010, 13:07

no no... mialem na mysli 850

a w tym roku raczej juz nie kupie motoru, wiec moze uda mi sie odlozyc troche wiecej hajsu. a a ciuchy mam odlozona osobna kase;)

Ogolnie, to w oko wpadla mi ostatnio jamaszka ventura, ale to chyba troche zbyt powazny motocykl jak dla mnie... co sadzicie? Starsze modele znajda sie w moim budzetowym zasiegu...
Born to raise hell!
Qbengrimm
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14/8/2010, 10:28
Lokalizacja: Tomaszow MAz



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr