[Kawasaki GPZ 500] brak elementu, zamiennik?
Posty: 9
• Strona 1 z 1
[Kawasaki GPZ 500] brak elementu, zamiennik?
ahoj!
Ma ktos pomysl czym zastapic srube w mojej kawie? Zerwala sie i nie moge znalezc zamiennika... Probowalem kupic na allegro z rozbitego moto lecz nikt nie chcial sprzedac pojedynczego elementu.
Owa sruba ma 2 otwory, u gory i w osi, zapewne olej przelywa przez nia. Moze tak po prostu zakrecic zwykla sruba? Dodam, ze gwint 12stka.
Ma ktos pomysl czym zastapic srube w mojej kawie? Zerwala sie i nie moge znalezc zamiennika... Probowalem kupic na allegro z rozbitego moto lecz nikt nie chcial sprzedac pojedynczego elementu.

Owa sruba ma 2 otwory, u gory i w osi, zapewne olej przelywa przez nia. Moze tak po prostu zakrecic zwykla sruba? Dodam, ze gwint 12stka.
-
rossavu - Stały bywalec
- Posty: 1347
- Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51
Zadzwoń do ASO Kawasaki, z tego co pamiętam kiedyś używana kosztowała tyle samo co nowa.
Jest to śruba z magistrali olejowej i taka musi być.
Inna opcja to dobry tokarz.
W USA śruba ta kosztuje 10$
http://www.bikebandit.com/
Jest to śruba z magistrali olejowej i taka musi być.
Inna opcja to dobry tokarz.
W USA śruba ta kosztuje 10$
http://www.bikebandit.com/
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
miałem to samo w er-5 ;/ nawet nie poczułem kiedy mi się zerwała ta śruba. i co tu teraz zrobić? pojechałem do sklepu rolniczego w którym mój ojciec pracował i dobrałem taką śrubę, prawdopodobnie od układu hamulcowego, gwint się zgadzał otwory też, tyle że łepek śruby był o wiele mniejszy od tego fabrycznego i dałem 2 podkładki miedziane dokręciłem i było zarąbiście
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Nastepny problem - mam dorobiony element. Zaznaczylem na srubie miejsce gdzie znajduje sie gorny otwor, po wkreceniu sruby nie jest on w pionie lecz na ukos ;/
Niby moge jakas podkladke podlozyc ale za to otworek nie bedzie za bardzo wysuniety, wiercic? Ma ktos jakies pomysly?
Niby moge jakas podkladke podlozyc ale za to otworek nie bedzie za bardzo wysuniety, wiercic? Ma ktos jakies pomysly?
-
rossavu - Stały bywalec
- Posty: 1347
- Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51
Raczek_6 napisał(a):Nie ma to znaczenia - dlatego jest podtoczenie, przez to podtoczenie przelatuje olej dalej.
dziala, dzieks!

Po wymianie oleju pojawil sie halas w silniku (brzeczenie) przy 3 tys obr. Jakies sugestie? Zalalem motula 5100 10w40
-
rossavu - Stały bywalec
- Posty: 1347
- Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51
Raczek_6 napisał(a):Łańcuszek rozrządu lub napinacz.
P.S. Sprawdź jeszcze jakie jest ciśnienie oleju.
Lampka gaśnie prawidłowo ?
Po dluzszej jezdzie mrugala lampka od poziomu oleju - wystarczylo podniesc obroty do 1100 i problem znikal.
Teraz tak mysle... W dorobionej srubie byl jeden problem - oryginalnie otwor w jej osi byl stozkiem, zaczynal sie od 5,4mm a konczyl na 4mm - otwor gorny rowniez mial 4mm. W dorobionym elemencie przez os sruby idzie otwor taki sam jak ten u gory (srednica 4mm), mozliwe, ze przez to slabe cisnienie?
-
rossavu - Stały bywalec
- Posty: 1347
- Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości