Zobacz wątek - Motocykl głównie do miasta do 5000zł i parę pytań
Advertisement
NAS Analytics TAG

Motocykl głównie do miasta do 5000zł i parę pytań

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Motocykl głównie do miasta do 5000zł i parę pytań

Postprzez madcon » 18/8/2010, 00:31

Cześć
Jestem totalnym nubem wiec mam wiele pytań.

Jaki motor?
-Nie mam doświadczenia, zrobiłem prawo jazdy i chce pierwszy kupić motor.
-Mam 23 lata, 186cm i 80kg.
-Motorem chciałbym się przemieszczać głównie po mieście (i żeby przeciskać się miedzy samochodami w korku) i oczywiście, żeby mało palił (nie, nie chce skutera i nie kupuje motoru, żeby na nim nie oszczędzać :D).
Czasem na jakieś bliższe (znaczy nie wiem jakie to są bliższe, a jakie dalsze) wypady poza miasto (np do innego miasta, czyli np 200km).
Czyli po prostu motocykl zamiast samochodu po mieście + wypady regionalne.
-Nie wiem ile kilometrów chce robić na sezon (nie mam własnego samochodu wiec nie mam rozeznania).
-Pieniędzy chciałbym wydać do 5000 zł, choć ewentualnie lekko więcej, ale najlepiej do 5000 zł albo mniej :D. Na ciuchach się nie znam, myślę ze kurtkę kupie jak wreszcie kupie motor, ale z tym to chyba sobie poradzę.
-Jaki budżet na utrzymanie? Jak najmniej.

I tu wybór pewnie prosty honda albo suzuki. Z tym, ze waham się, czy 250 czy 500ccm. Po samym mieście to chyba 250 by wystarczył, ale już na drodze krajowej albo chociaż na ekspresowej w mieście to by się męczył chyba i za dużo przez to spalał co. Wiec chyba 500ccm
lepszy by był.
Wiec CB250, CB500, GS500 itp chyba (nie znam dokładnie tych skrotów bo tam są cbr cb gs gsx...). Chyba ze polecacie coś innego (może jawe350 nawet), więc proszę o sugestie, poradę czy potwierdzenie :D.