Zobacz wątek - FZ1 jakie opbroty na biegu jałowym
NAS Analytics TAG

FZ1 jakie opbroty na biegu jałowym

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

FZ1 jakie opbroty na biegu jałowym

Postprzez powis » 17/8/2010, 20:57

Po pierwsze chciałbym się z wszystkimi przywitać jako że jestem nowym forumowiczem. Mam na imię Łukasz, 27 lat i jestem z Ciechocinek / Aleksandrów Kuj.
Do tej pory czytałem ale czas się coś zapytać.

Od kilku tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem nowego FZ1-N. Niestety nie obyło się bez wizyty w serwisie. Motocykl falował na biegu neutralnym. Było to dosyć denerwujące. Podjechałem na serwis, zostawiłem na 24h i podobno naprawiony. Podobno wykonali strojenie wtrysków.
"Można powiedzieć" że nie faluje. Jednak zauważyłem że na biegu jałowym zamiast 900 obr. ma teraz 1100obr. Przy wyższych obrotach wcześniej wady nie było. Wydaje mi się że poszli na łatwiznę i zamiast wyeliminować usterkę podkręcili obroty i oddali motor.
Stąd moje pytanie: jakie powinien mieć obroty silnik?
Z góry dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam.
powis
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 6/8/2010, 22:44
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj.


Postprzez leff » 17/8/2010, 21:38

IMO ma dobre obroty
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX


Postprzez InuYasha » 17/8/2010, 22:14

Ściągnij sobie instrukcję obsługi z http://www.yamaha-motor.pl/community/se ... anuals.jsp i przeczytaj ile powinno być w twoim modelu i roczniku.


Pozdrawiam.
InuYasha
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 15/5/2010, 15:31

Postprzez Grzesiek467 » 17/8/2010, 22:15

Według mnie obroty są OK :D
CBR F4 2000r
.......?? <- czas na zmiane
Grzesiek467
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14/12/2008, 11:52
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Warsaw Stunt Squad » 17/8/2010, 22:38

kolega w fzs 1000 mial 1000obr jak wyszedł z regulacji, a wiem ze nie odwalali chałtury bo to znajomek owego posiadacza duzego Fazerka.
Hajka juz stoi :D
Avatar użytkownika
Warsaw Stunt Squad
Świeżak
 
Posty: 162
Dołączył(a): 25/2/2009, 16:33
Lokalizacja: Warszawa, WW

Postprzez lonewolf » 18/8/2010, 08:16

900obr/min trzymają równo samochody. Dla motocykla jest to zbyt mało i musi chodzić nierówno. Optymalnie jest ~1150 (+/-50) dla motocykla nawet na wtrysku... Pozatym dodatkowe falowanie mogło być efektem nierozgrzanego silnika.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez powis » 19/8/2010, 09:47

Ok. Dzięki wielkie za info.
Wolałem się zapytać niż jeździć z niesmakiem że zrobili kaszane.
Pozdrawiam
powis
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 6/8/2010, 22:44
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj.

Postprzez Stanislav » 19/8/2010, 11:01

Masz silnik wysokoobrotowy, więc nie dziw się, że na mniejszych obrotach silnik mógł chodzić nierówno. Jeżeli dalej Ci się nie podoba, możesz spróbować poszukać małego pokrętła (akurat u mnie pod bakiem-nie wiem jak z tym u Ciebie-czy w ogóle jest), które służy do regulowania ilości obrotów na których silnik powinien pracować bez obciążenia.

@pan_wiewiórka:
Trafna uwaga :)
Ostatnio edytowano 19/8/2010, 11:06 przez Stanislav, łącznie edytowano 2 razy
Stanislav
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 9/8/2009, 08:56

Postprzez powis » 19/8/2010, 14:45

Pokrętło jest, ale nie będę kręcił, chodziło mi tylko o to czy te podwyższone obroty są ok.
powis
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 6/8/2010, 22:44
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj.

Postprzez Raczek_6 » 19/8/2010, 22:27

http://www.yamaha-motor.pl/community/se ... anuals.jsp
pobierz instrukcję użytkownika i tam powinny być obroty biegu jałowego.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na gr