Zobacz wątek - TDR vs Mały bandzior

TDR vs Mały bandzior

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

TDR vs Mały bandzior

Postprzez krzychu12 » 16/8/2010, 20:32

Witam, przepraszam że pisze post pod postem lecz nie mogę się zdecydować na jeden motocykl i go kupić.
Tak jak w temacie podobają mi się 2 motocykle:
Yamaha TDR 125
Suzuki Bandit 400
Motorkiem będę jeździł na co dzień do szkoły i pracy. Chciałbym również pojeździć z kumplami na wypady za miasto nawet 50km bez postoju i na liczne zloty. Nie wiem ile km będę robił na sezon, jak pogoda będzie ładna to na pewno sporo.
Mam 175cm wzrostu i 70kg wagi.
Kluczowym problemem wyboru motocykla dla mnie jest fakt że mieszkam na wsi i będę bardzo często jeździł po polnych drogach. Następną rzeczą jest to że nie chcę za szybko się rozstawać z motocyklem, chcę nim pojeździć co najmniej 3 sezony i nie chcę aby motocykl był dla mnie za słaby przez te parę lat. Mój budżet na motocykl to około 4000zł nie dużo lecz mam warunki do tego aby w ostateczności ściągnąć motocykl z zagranicy (Niemcy, Holandia i tamte tereny). Prosił bym o opinie porównawcze dla tych dwóch motocykli (jeśli chodzi o opcje szukaj to nie znalazłem za dużo opinii porównawczych między tymi motocyklami).
krzychu12
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 26/7/2010, 21:13


Postprzez 7beat » 17/8/2010, 09:39

ja bym wolał 4t bo to jednak mniejsze koszty utrzymania, ja jak tdr zarznąłem to potem z kasą na remont nie wyrabiałem, a tak to ogólnie motorek zarąbisty, osiągi też wmiarowe, a bandzior ma luks głos, nawet jakoś sie zbiera, tyle że jak masz jeździć po polach to go trochę szkoda i lepiej kup enduro.
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Re: TDR vs Mały bandzior

Postprzez gruby19 » 17/8/2010, 10:59

krzychu12 napisał(a):Chciałbym również pojeździć z kumplami na wypady za miasto nawet 50km bez postoju.

dasz rade tyle na raz? kurde to przeciez kawał drogi.. :wink:

Dlaczego porownujesz tak rózne motocykle ? nie maja one zadnych cech wspolnych.
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez 7beat » 17/8/2010, 11:54

mają, cenę :)
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez krzychu12 » 17/8/2010, 13:41

po polach nim nie będę jeździł tylko po polnych drogach a porównuje je dla tego że lubię nakedy i sportowe enduro jakim jest TDR-ka, a jak ze spalaniem tych motocykli wiem że TDR-ka lubi popić ale nie wiem ile wypije bandzior i czy do bandziora można założyć jakiś fajny tłumik aby rasowo chodził???
krzychu12
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 26/7/2010, 21:13

Postprzez 7beat » 17/8/2010, 16:31

tdr mi paliła z koło 6l a jak rżnąłem po max obrotach to i z 9l a bandzior też tak pali z 6-7l bo jest wysoko obrotowy i na gaziorach i wiadome że można założyć jakiś przelot żęby fajnie chodził, zresztą jak do każdego moto, kumpel ma scorpiona i nie najgorzej mruczy
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez krzychu12 » 17/8/2010, 16:33

a wiecie może czy samemu mógł bym w bandicie bez zdejmowania silnika wyregulować zawory i przeprowadzić synchronizacje gaźników i czy jest to trudne do wykonania
krzychu12
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 26/7/2010, 21:13

Postprzez 7beat » 17/8/2010, 17:43

do synchro musisz mieć wakuometr, a to troche kosztuje i trza mieć trochę doświadczenia z tym a do regulacji zaworów zapewne potrzebne są płytki zaworowe i trzeba mieć mikrometr więc lepiej już oddać do warsztatu i niech ci to robią
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez krzychu12 » 17/8/2010, 17:46

sęk w tym że jestem na 2 roku technikum samochodowego więc trochę o mechanice wiem a do tych specjalnych kluczy też mam dostęp, wuja mechanik od 10 lat w jednym warsztacie i jakie klucze potrzebuje to bierze więc nie ma problemu a czy jest z tym trochę zabawy???
krzychu12
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 26/7/2010, 21:13

Postprzez 7beat » 17/8/2010, 17:49

a no to luzik. jak chcesz robić gaziory albo zawory to zdejmujesz bak i masz dostęp do wszystkiego, przy gaźnikach są gumowe zatyczki do podłączenia waku, a głowice to sam pewnie wiesz jak się odkręca itp.
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez krzychu12 » 17/8/2010, 17:51

czyli trochę czasu mi to pochłonie i to lubię
krzychu12
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 26/7/2010, 21:13

Postprzez krzychu12 » 18/8/2010, 08:36

Przepraszam że nie edytuje ale tak będzie bardziej widocznie dla osób które już odwiedziły mój temat, mianowicie jak bym chciał sprowadzić z zagranicy bandita 400 to ile pieniędzy muszę zostawić na formalności które mnie czekają
krzychu12
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 26/7/2010, 21:13

Postprzez 7beat » 18/8/2010, 08:41

600zł powinno ci starczyć na rejestracje i ubezpieczenie
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez krzychu12 » 18/8/2010, 08:53

to nie tak źle jak myślałem a jak kupie w Polsce to około 300zł
krzychu12
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 26/7/2010, 21:13

Postprzez 7beat » 18/8/2010, 10:27

nom, jak rejestrujesz sprowadzony motor to masz takie opłaty:
160-skarbówka
120-przegląd
+/-100-tłumaczenia
190-wydział komunikacji
i koło 80-OC
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez krzychu12 » 18/8/2010, 13:33

Dzięki za informacje i fatygę. Pozdrawiam i życzę udanej końcówki sezonu.
krzychu12
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 26/7/2010, 21:13

Postprzez MaŁy_Bandzior » 18/8/2010, 19:19

Co do spalania to mi najwięcej spalił 5,7 z bagażem , cześć po polnych drogach z kumplem ;] no i podczas tego wypadu rozpędziłem go prawie do maksymalnej prędkości. Jadąc po nieasfaltowej drodze nie ma tragedii, oczywiście nie polecisz jak terenowym motocyklem ale przejechać idzie bez problemów. W tym modelu jest ponoć trochę zabawy z regulacją gaźników , mój mechanik się męczył ale ostatecznie dał radę ;]
Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr