Zobacz wątek - Enduro 125 - Kymco Stryker ,Yamaha TDR ??? Co polecacie

Enduro 125 - Kymco Stryker ,Yamaha TDR ??? Co polecacie

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Enduro 125 - Kymco Stryker ,Yamaha TDR ??? Co polecacie

Postprzez DominiQ_94 » 16/8/2010, 20:19

Witam
Planuje kupić sobie jakieś enduro o pojemności 125 ,bardzo spodobał mi się Kymco Stryker ,co o nim powiecie?Oprócz kymco zastanawiam sie nad TDR 125 :wink: które moto według was lepsze??
DominiQ_94
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 26/8/2009, 12:18


Postprzez gruby19 » 16/8/2010, 20:26

nie wiem
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez 7beat » 17/8/2010, 09:42

widzę że wszystkich na tdr naszły chęci, już 3 temat :D jak znajdziesz dobry egzemplarz tdr, ze zdrowym silnikiem itp. to bierz śmiało i nie będziesz żałował.
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

Postprzez DYWERSANT » 26/8/2010, 15:10

Jako użytkownik motocykla KYMCO Stryker w wersji drogowej(koło przód 18" i opony drogowe) polecam ten sprzęt, bo fajny jest :D

Motorek ten, to 4T, mocą nie powala, ale pazur potrafi pokazać ;)
W normalnym użytkowaniu można nim jeździć sprawnie przyspieszając do 100km/h, mając przyjemny dźwięk i zadowalające spalanie(nigdy nie przekroczy 3,5l/100km jeżdżąc sam i <4l/100km z pasażerem).

Silnik może kręcić się do 11500rpm bez szkody dla niego.
Normalnie jeżdżąc kręcę go do 9500rpm(v ok. 100km/h).
W przedziale 9700-10200rpm silnik ma muła, ale gdy przekroczy 10200, to ma fajnego kopa poprawiającego humor :)
Skrzynia działa b. dobrze, bez zbędnej precyzji wbija się biegi, nie wyrzuca biegów, jest idiotoodporna :P
Jazda z jakimkolwiek pasażerem, czy bagażem jest bardzo przyjemna, ponieważ to jest duży sprzęt. Po montażu kufrów można spróbować nawet pojechać w dalszą trasę, ponieważ jest wygodny(robiłem nim trasy całodniowe i nie narzekam na bóle pleców).
Zawieszenie jest miękko zestrojone, ale motocykl nie ucieka nam z pod tyłka na zakrętach.
Co do zakrętów(na asfalcie itp.), pokonuje się jest super, można śmiało robić przeciwskręty, ponieważ to jest ciężki sprzęt i stabilnie się go prowadzi.

Co do jazdy w terenie, jakby były opony terenowe, to jest czym się bawić. Z racji wagi(blisko 160kg) może być ciężko z bardziej zwariowanymi zabawami, ale dobrze sobie radzi ta zabawka. Zawieszenie wybiera nawet duże skoki(przód i tył 200mm). Wszelakie przeprawy, podjazdy, zjazdy w terenie, to czysta przyjemność tym sprzętem :D

Dostęp do części jest dobry, tylko trzeba czekać do 2 tygodni na dostarczenie.

Podsumowując(skala 1-5):
Silnik: 5
Skrzynia: 5
Zawieszenie: 4(bo uniwersalne)
Bezawaryjność: 5
Sterowność: w trasie 5, w terenie 4
Komfort jazdy: 5
Spalanie: 5(dałbym 6, ale skala nie pozwala :P)

Jakby ktoś miał jeszcze jakieś pytania, to chętnie odpowiem.
Mam nadzieję, że pomogłem.
Za niezrozumiały język i wszelkie błędy przepraszam ;)
Avatar użytkownika
DYWERSANT
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 17/10/2008, 19:43
Lokalizacja: Sokołów Podlaski



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr