Enduro 125 - Kymco Stryker ,Yamaha TDR ??? Co polecacie
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Enduro 125 - Kymco Stryker ,Yamaha TDR ??? Co polecacie
Witam
Planuje kupić sobie jakieś enduro o pojemności 125 ,bardzo spodobał mi się Kymco Stryker ,co o nim powiecie?Oprócz kymco zastanawiam sie nad TDR 125
które moto według was lepsze??
Planuje kupić sobie jakieś enduro o pojemności 125 ,bardzo spodobał mi się Kymco Stryker ,co o nim powiecie?Oprócz kymco zastanawiam sie nad TDR 125

- DominiQ_94
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 26/8/2009, 12:18
nie wiem
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
widzę że wszystkich na tdr naszły chęci, już 3 temat
jak znajdziesz dobry egzemplarz tdr, ze zdrowym silnikiem itp. to bierz śmiało i nie będziesz żałował.

tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Jako użytkownik motocykla KYMCO Stryker w wersji drogowej(koło przód 18" i opony drogowe) polecam ten sprzęt, bo fajny jest
Motorek ten, to 4T, mocą nie powala, ale pazur potrafi pokazać
W normalnym użytkowaniu można nim jeździć sprawnie przyspieszając do 100km/h, mając przyjemny dźwięk i zadowalające spalanie(nigdy nie przekroczy 3,5l/100km jeżdżąc sam i <4l/100km z pasażerem).
Silnik może kręcić się do 11500rpm bez szkody dla niego.
Normalnie jeżdżąc kręcę go do 9500rpm(v ok. 100km/h).
W przedziale 9700-10200rpm silnik ma muła, ale gdy przekroczy 10200, to ma fajnego kopa poprawiającego humor
Skrzynia działa b. dobrze, bez zbędnej precyzji wbija się biegi, nie wyrzuca biegów, jest idiotoodporna
Jazda z jakimkolwiek pasażerem, czy bagażem jest bardzo przyjemna, ponieważ to jest duży sprzęt. Po montażu kufrów można spróbować nawet pojechać w dalszą trasę, ponieważ jest wygodny(robiłem nim trasy całodniowe i nie narzekam na bóle pleców).
Zawieszenie jest miękko zestrojone, ale motocykl nie ucieka nam z pod tyłka na zakrętach.
Co do zakrętów(na asfalcie itp.), pokonuje się jest super, można śmiało robić przeciwskręty, ponieważ to jest ciężki sprzęt i stabilnie się go prowadzi.
Co do jazdy w terenie, jakby były opony terenowe, to jest czym się bawić. Z racji wagi(blisko 160kg) może być ciężko z bardziej zwariowanymi zabawami, ale dobrze sobie radzi ta zabawka. Zawieszenie wybiera nawet duże skoki(przód i tył 200mm). Wszelakie przeprawy, podjazdy, zjazdy w terenie, to czysta przyjemność tym sprzętem
Dostęp do części jest dobry, tylko trzeba czekać do 2 tygodni na dostarczenie.
Podsumowując(skala 1-5):
Silnik: 5
Skrzynia: 5
Zawieszenie: 4(bo uniwersalne)
Bezawaryjność: 5
Sterowność: w trasie 5, w terenie 4
Komfort jazdy: 5
Spalanie: 5(dałbym 6, ale skala nie pozwala
)
Jakby ktoś miał jeszcze jakieś pytania, to chętnie odpowiem.
Mam nadzieję, że pomogłem.
Za niezrozumiały język i wszelkie błędy przepraszam

Motorek ten, to 4T, mocą nie powala, ale pazur potrafi pokazać

W normalnym użytkowaniu można nim jeździć sprawnie przyspieszając do 100km/h, mając przyjemny dźwięk i zadowalające spalanie(nigdy nie przekroczy 3,5l/100km jeżdżąc sam i <4l/100km z pasażerem).
Silnik może kręcić się do 11500rpm bez szkody dla niego.
Normalnie jeżdżąc kręcę go do 9500rpm(v ok. 100km/h).
W przedziale 9700-10200rpm silnik ma muła, ale gdy przekroczy 10200, to ma fajnego kopa poprawiającego humor

Skrzynia działa b. dobrze, bez zbędnej precyzji wbija się biegi, nie wyrzuca biegów, jest idiotoodporna

Jazda z jakimkolwiek pasażerem, czy bagażem jest bardzo przyjemna, ponieważ to jest duży sprzęt. Po montażu kufrów można spróbować nawet pojechać w dalszą trasę, ponieważ jest wygodny(robiłem nim trasy całodniowe i nie narzekam na bóle pleców).
Zawieszenie jest miękko zestrojone, ale motocykl nie ucieka nam z pod tyłka na zakrętach.
Co do zakrętów(na asfalcie itp.), pokonuje się jest super, można śmiało robić przeciwskręty, ponieważ to jest ciężki sprzęt i stabilnie się go prowadzi.
Co do jazdy w terenie, jakby były opony terenowe, to jest czym się bawić. Z racji wagi(blisko 160kg) może być ciężko z bardziej zwariowanymi zabawami, ale dobrze sobie radzi ta zabawka. Zawieszenie wybiera nawet duże skoki(przód i tył 200mm). Wszelakie przeprawy, podjazdy, zjazdy w terenie, to czysta przyjemność tym sprzętem

Dostęp do części jest dobry, tylko trzeba czekać do 2 tygodni na dostarczenie.
Podsumowując(skala 1-5):
Silnik: 5
Skrzynia: 5
Zawieszenie: 4(bo uniwersalne)
Bezawaryjność: 5
Sterowność: w trasie 5, w terenie 4
Komfort jazdy: 5
Spalanie: 5(dałbym 6, ale skala nie pozwala

Jakby ktoś miał jeszcze jakieś pytania, to chętnie odpowiem.
Mam nadzieję, że pomogłem.
Za niezrozumiały język i wszelkie błędy przepraszam

-
DYWERSANT - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 17/10/2008, 19:43
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość