Zobacz wątek - honda crf 450 jak czesto regulowac zawory i zmieniac oleje

honda crf 450 jak czesto regulowac zawory i zmieniac oleje

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

honda crf 450 jak czesto regulowac zawory i zmieniac oleje

Postprzez ddawidd » 14/8/2010, 17:31

Witam jak w temace widac chciałby sie dowiedziec o zaworach i zmianie oleju.. jak czesto to trzeba robic?? chce kupić taką honde ale słyszałem ze to bardzo drogi cross w utrzymaniu.... jakie roczniki oplaca sie kupywać?
ddawidd
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30/5/2010, 15:07
Lokalizacja: siemiatycze


Postprzez arti16 » 14/8/2010, 20:06

Olej jak w kazdym moto tego typo do 10mth a nawet czesciej. Koszty utrzymania takiej hondy sa podobne do kosztow utrzymania innych 450 4T. Ja na twoim miejscu nie nastawialbym sie na tylko na honde, bo czy to bedzie suzuki czy kawaski itp. to nie robi wiekszej roznicy bo te moto sa na bardzo zblizonym poziomie.
Jakie masz doswiadczenie z moto i ile masz do wydania?
arti16
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04

Postprzez ddawidd » 14/8/2010, 20:28

latam juz rok na ktm exc 250 2t z 2004 r. chodzi mi głównie o te zawory w 4t 10 mth i wymiana to jest bez sensu ;/ co 2 wypad bede musiał to zmieniać jest jakis inne rozwiązanie ??
ddawidd
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30/5/2010, 15:07
Lokalizacja: siemiatycze

Postprzez arti16 » 14/8/2010, 21:03

Olej co 10 tak sie zaleca w twoim 2T tez tak powinienes robic a zawory nie wiem. Najlepiej spytaj na fotum motox tam jest najwiecej specow w tej dziedzinie
arti16
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04

Postprzez ddawidd » 14/8/2010, 21:17

ptytałem sie na innm forum i pisali ze zawory co 10 mth ale to jest moim zdaniem do bani. oleje tak sie powinno wymieniac ale wątpie ze znajdzie sie ktos taki co cały czas tak robi. no oprócz sponsorowanych zawodnikow. podobno są do kupienie zawory których nie trzeba regulować....
a jak jest z wytrzymałością silników zawieszenia?? która marka jest lepsza ??
ddawidd
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30/5/2010, 15:07
Lokalizacja: siemiatycze

Postprzez arti16 » 14/8/2010, 21:21

Juz ci pisalem ze wszystkie marki stoja na podobnym poziomie a przy zakupie trzeba sie kierowac stanem technicznym, i ewentualnie kolorem ktory wolisz :D
Wiez mi ze jest troche osob co zmieniaja olej co 10mth a nawet czesciej.

Spytaj sie jeszcze w dziale offroad
arti16
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04

Postprzez ddawidd » 14/8/2010, 21:24

ale co 10 godzin zmieniac olej głupota...
ddawidd
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30/5/2010, 15:07
Lokalizacja: siemiatycze

Postprzez Raczek_6 » 14/8/2010, 22:02

Nie głupota tylko tak mocno zmodyfikowana jednostka wymaga częstych przeglądów.
10 moto godzin to około 5 -10 wyjazdów (zależnie ile masz silna jazdę).
Kontrola luzów zaworowych co 20 moto godzin. Regulacja tylko wtedy jak jest na granicy lub po za tolerancją.

Warto mieć licznik motogodzin.

W 2T zalecają wymianę tłoka co 20 motogodzin.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez arti16 » 15/8/2010, 10:20

Ale pod zwyklym amatorem spokojnie dobry tloczek starcza na 40mth jesli uzywa sie dobrego oleju itp.


Jesli kogos stac na moto jakim jest crf 450 to i powinno go stac na regularne zmiany oleju. Zawsz mozesz kupic moto i mozesz sobie zmieniac olej jak chesz to nawet co 50mth albo co sto jak wolisz ale przygotoj sobie pare tysi na remont :D
arti16
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04

Postprzez ddawidd » 15/8/2010, 14:45

w moim 2t robie remont raz na sezon i jest dobrze a oleje co pół roku. moj kolega ma crf 450 z 2005 chyba to mi ostatnio napisał ze on reguluje zawory co 6 miesiecy i nie ma problemu z moto.. a ta regulacja zaworuw na czym polega i ile to kosztuje??
ddawidd
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30/5/2010, 15:07
Lokalizacja: siemiatycze

Postprzez arti16 » 15/8/2010, 16:48

Jak nie chcesz miec problemow z zaworami to kup sobie KTM exc 300, ma on dosc wysoki moment obrotowy i ciagnie podobno jak 4T
arti16
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04

Postprzez ddawidd » 15/8/2010, 18:48

aha a jak jest z zaworami w 450 trzeba całe wymieniac czy tą podkładkę tylko?? i je tez co 10 mth?? i jaka jest cena ewentualnej wymiany.
ddawidd
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30/5/2010, 15:07
Lokalizacja: siemiatycze

Postprzez arti16 » 15/8/2010, 19:18

Nie wiem co ile sie wymienia ale kontrola luzow co 10 mth a w razie potrzeby ich regulacja
arti16
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04

Postprzez ddawidd » 15/8/2010, 19:29

aha to git to tylko kontrola ma byc nie regulacja. wiec przy takim moto to stos filtrów i beczka oleju na sezon ^^ hehe
ddawidd
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 30/5/2010, 15:07
Lokalizacja: siemiatycze

Postprzez arti16 » 15/8/2010, 20:46

No niestety jest to drogi sport ale uwazam ze warto :D
arti16
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr