Zobacz wątek - Zlot w Anglii
NAS Analytics TAG

Zlot w Anglii

Chcesz zaprosić innych na imprezę? Nie zapomnij dodać jej do Kalendarium: http://www.scigacz.pl/Dodaj,impreze,3058.html i zapostować na https://www.facebook.com/zloty.imprezy
Byłeś na zlocie i chcesz się podzielić wrażeniami?
_________

Zlot w Anglii

Postprzez johnmichael » 11/3/2007, 21:10

zastanawiam sie ilu jest polakow jezdzacych w anglii na motungach.zdalo by sie zorganizowac chociaz jedno spotkanie w tym sezonie.ja jestem za cienki w uszach by to zorganizowac ale moze ktos ma jakis dobry pomysl?
przydalo by sie by bylo to gdzies po srodku wyspy by kazdy mial podobna odleglosc.jakies pola namiotowy by sie skolowalo na 1 albo 2 noce.

czy pisalb sie ktos na takie cos?
Avatar użytkownika
johnmichael
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 587
Dołączył(a): 7/11/2006, 22:06
Lokalizacja: Plymouth


Postprzez vegaamen » 23/4/2007, 23:40

witam ja tez byl bym chetny na takie spotkanie w angli siedze juz ponad rok i jeszcze nigdy nie bylem tu na zadnym zlocie a bardzo bym chcial teraz sie moze wybiore ok 24 - 26 maja na zlot w wali ale jeszcze nie wiem czy to wypali................................
vegaamen
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 22/4/2007, 17:13
Lokalizacja: Bytom obecnie Doncaster

Postprzez orlik1981 » 24/4/2007, 08:23

W Londynie jest dosyć dużo Polaków, którzy śmigają na moto, ale nie widać ich na forum wystarczy podjechać pod Ace Cafe i można zobaczyć przynajmniej 7 polskich blach a wiadomo, że na angielskich też jeżdżą, ale nawet jak by było 15-20 chętnych na spotkanie to nie było by źle od czegoś trzeba zacząć. Co roku w Anglii jest festiwal szybkości „Good Wood Festival Of Speed” może tam byśmy się spotkali można zobaczyć jak fajne samochody i motocykle próbują pobić rekord trasy. Termin to 22-24 June a to miejsce Goodwood, West Sussex UK
eagle
GSX-R 600 K6
Avatar użytkownika
orlik1981
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 504
Dołączył(a): 12/9/2006, 14:19
Lokalizacja: Siemianowice Śl. Aktualnie Londyn

Postprzez silver » 24/4/2007, 08:32

24 - 26 maja na zlot w wali


A gdzie to dokładnie? Może wpadnę :wink:

Pozdrawiam.
Suzuki GSX1100F 1995
Avatar użytkownika
silver
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 524
Dołączył(a): 26/7/2006, 13:09
Lokalizacja: Kraków

Postprzez vegaamen » 24/4/2007, 18:33

sam czekam na jakies dokladniejsze informacje na temat tego zlotu w wali a co do londynu no moze tam kiedys zawitam choc nie dawno bylem ale nie motorkiem jesli macie jakies propozycje czekam ja mieszkam w Doncaster i jestem tu chyba sam jesli chodzi o polakow na motorach w anglii
vegaamen
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 22/4/2007, 17:13
Lokalizacja: Bytom obecnie Doncaster

UK

Postprzez cmarcins » 26/4/2007, 23:04

Czesc !!! Ja tylko dorzuce od Siebie gdyby kogos intereswalo to tu www.bikefestuk.com 26.05.2007, też może być fajnie!!! Niech zostawia slad po sobie (he he he :):):) ) osoy kto potencjalnie chcialyby sie na to wybrać!!!

Pozdr600
YZF - R1
Avatar użytkownika
cmarcins
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 23/3/2007, 01:47
Lokalizacja: RUGBY



Powrót do Imprezy, spotkania, zloty, pokazy motocyklowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr